Oletushakukone Firefoxissa

mintmies

Oi arvon Mint jumalat! Miksi ette salli loppukäyttäjän laittaa Googlea oletukseksi? Tiedän että on ideologiaanne vastaan mutta eikö loppukäyttäjällä ole mitään arvoa? Kysyn vaan.

PS. Muuten tyytyväinen Mint-käyttäjä.

19

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Google vakoilee käyttäjiään, selaimen oletushakukoneen vaihtaa noin kolmessa sekunnissa haluamakseen ja uuden hakukoneen asentaa ehkä kymmenessä.

      • mintmies

        Tiedän kyllä mistä vaihdetaan, mutta eipä onnistu Firefoxissa, jos alustana on Mint. Olen myös tietoinen Edward Snowdenin jälkeisestä ajasta ja haluan Googlen oletukseksi siitä huolimatta. Myös Duckduckgo on Yhdysvalloista joten luotatteko muka siihen sokeasti?


      • määmäämää

        Mulla on alustana Mint 18.1 Serena , Firefox 54.0 ja vaihdoin oletushakukoneeksi Googlen. Yritä nyt edes, ennen kuin tänne kirjoittelet tietämättömyyttäsi?


      • win-lin-trol

        "Tiedän että on ideologiaanne vastaan .... ..."
        Trolli mikä trolli tuo @mintmies .


      • Anonyymi
        mintmies kirjoitti:

        Tiedän kyllä mistä vaihdetaan, mutta eipä onnistu Firefoxissa, jos alustana on Mint. Olen myös tietoinen Edward Snowdenin jälkeisestä ajasta ja haluan Googlen oletukseksi siitä huolimatta. Myös Duckduckgo on Yhdysvalloista joten luotatteko muka siihen sokeasti?

        Edward Snowden on Venäjän ja Putinin sätkynukke.


    • Minttiä_uusavutomille

      Vaihda itse se selaimen hakukone.

      Kaikkea ei tarvitse valmiiksi oksentaa, vaan käyttäjä voi itsekin pureskella.

    • öhöhöhöh
      • GauhiaIhmettely

        Olen aina ihmetellyt hakukonetta aloitussivuna. Avaat selaimen. Millä perusteella teet haun?
        Onko se viimeksi kuultu uutinen, juoru, tv-ohjelma, ammattiasia, tämä S24-palsta tai mikä?


      • outohaku

        Ei aloittaja mistään aloitussivusta kirjoittanut? Vaan Firefox selaimen oletushakukoneesta, mikä on Mintissä Yahoo oletuksena.


    • mintmies

      Kiitoksia vastauksistanne. Ongelma ratkaistu.

    • fhhhfhghghfh

      Vaihtaa kotisivuksi Googlen. Ei pitäisi olla vaikeaa.

    • dww
      • MCJ

        https://www.ixquick.com/suo/#hmb
        Käyttää Googlen hakua mutta on kai? turvallisempi.
        Toisaalta ei kai nyt tuolla suurta merkitystä liene. Minulla Minissä toimii ixquick hyvin.


    • Anonyymi

      Tietääkös kukaan, miten vaihdetaan oletushakukone joksikin sellaiseksi, joka ei ole sinä luettelossa? Esim. Yandexiin?

      • Anonyymi

        Lisätään asetuksissa Yandex ensin siihen luetteloon.
        Sitten vaihdetaan oletushakukone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään asetuksissa Yandex ensin siihen luetteloon.
        Sitten vaihdetaan oletushakukone.

        Seuraava kysymys onkin: Miten SE tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava kysymys onkin: Miten SE tehdään?

        Ka, asetuksissa kliksuttelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ka, asetuksissa kliksuttelemalla.

        Kerrotko vielä miten? Väitän, ettei onnistu.


    • Anonyymi

      En tiedä Linux Mintistä, mutta kyllä mulla ainakin on Google oletushakukoneena Firefoxissa, käytössä on Debian. En ole itse muutanut hakukonetta kun en ole nähnyt siihen tarvetta.

      T. miksuh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe