Mitä maksaa kuukaudessa avoliittoelämä Pattayalla?

TahdonAvomieheksi

Palstakirjoituksista päätellen siellä Thaimaan helmessä Pattayalla on suomalaisa avoliitossa ja siksi koska se minuakin kovasti kiinnostaisi, niin kysyn mitä maksaa ?
Onko halvempaa jos ensin seurustelee 3 kuukautta, vai voiko ihan heti alkaa avoliiton ?
Voiko avovaimoksi ottaa tytön ihan vaan baarista, vai voiko niillä olla jotain muita ammatteja ?
Miten kielimuuri, entä kulttuurishokki ?
Missä avoliitot rekisteröidään ?

21

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempisinkkuna

      En tiedä, eikä kinnosta, miksi kukaan hullu edes menisi naimisiin?

      • sikaPaananen

        Taidat olla Suomalainen Tosiorhi? Jos ei saa naista, niin valehellaan ettei naiset edes kiinnosta. Silti täytyy sunkin vastata,( someen, nettiin, mihin vaan, köyhän lompakolle sopivaan ilmaiseen tuubiin?)

        Selvään esitettyyn kysymykseen.....Että " En tiedä, eikä kiinnosta"?

        Mikähän widun järki siinäkin on?...... No yksinäisen täytyy osallistua? Oli asiaa tai ei?


      • Vapaajapysyn
        sikaPaananen kirjoitti:

        Taidat olla Suomalainen Tosiorhi? Jos ei saa naista, niin valehellaan ettei naiset edes kiinnosta. Silti täytyy sunkin vastata,( someen, nettiin, mihin vaan, köyhän lompakolle sopivaan ilmaiseen tuubiin?)

        Selvään esitettyyn kysymykseen.....Että " En tiedä, eikä kiinnosta"?

        Mikähän widun järki siinäkin on?...... No yksinäisen täytyy osallistua? Oli asiaa tai ei?

        Kiinnostaa naiset,mut ei naimisiinmeno. Se on tarkoitettu omistushaluisille ja läheisriippuvaisille.


      • slamsalam

        Varamsti pystyt kukaan ei epäile sitä, edes kantiksen Sirpa.


      • nauti-tavaksi

        Miksi pitäisi ostaa koko lehmä kotiinsa jos tarvitsee vain lasillisen maitoa?


      • tuhnutokkealamäki
        nauti-tavaksi kirjoitti:

        Miksi pitäisi ostaa koko lehmä kotiinsa jos tarvitsee vain lasillisen maitoa?

        Tuon saman slouganin olen kuullut aiemminkin, ainakin kahdelta sairaalloisen ylipainoiselta komealta herrasmieheltä. Joten näinhän se on.


      • mitämussutat

        Ootko lerppa elänyt elämäsi eristyksissä ihmiskunnasta aikuiseksi asti, vai miksi kyselet itsestäänselvyyksiä ja ihmettelet päivittäin asioita jotka jokainen murrosikäinenkin tietää? Mitä viddua?


      • HinttiMaijanCondoNaapuri
        mitämussutat kirjoitti:

        Ootko lerppa elänyt elämäsi eristyksissä ihmiskunnasta aikuiseksi asti, vai miksi kyselet itsestäänselvyyksiä ja ihmettelet päivittäin asioita jotka jokainen murrosikäinenkin tietää? Mitä viddua?

        En ole Lerppa vaikka sinä oletkin Maija.
        Yritä elää Maijana kun olet Maijukaksi syntynyt.

        Ei ole itsestäänselvyys, että kolmen ( 3 kk ) kuukauden huoran saa rekisteröityä avovaimoksi.


      • EvpEki
        HinttiMaijanCondoNaapuri kirjoitti:

        En ole Lerppa vaikka sinä oletkin Maija.
        Yritä elää Maijana kun olet Maijukaksi syntynyt.

        Ei ole itsestäänselvyys, että kolmen ( 3 kk ) kuukauden huoran saa rekisteröityä avovaimoksi.

        Onnea matkaan maijasi kanssa vaan!


      • MaijaJatkaaMatkaa
        EvpEki kirjoitti:

        Onnea matkaan maijasi kanssa vaan!

        Terveiset SoiLengkeeniltä sadanmiljoonan liikevaihdolla.

        Minä harrastan thai tyttöjen kierrätystä, se on mukavampaa kuin aviossa olo.

        Tilanteeni on vakiintunut noista ajoista nyt on ollut vakituinen lady pian 3 kk. eikä ole baarilöytö.

        Myönnän olevani aktiivinen mies ja olen elänyt moneen keskivertoon verrattuna monta elämää jo.

        Naisiin on mennyt karkeasti arvioituna miljoona euroa.

        Viinaan toinen mokoma.

        Matkoihin kolmas.

        Liikevaihtoni on sadanmiljoonan luokkaa ollut joten tuo pikku menekki ei tunnu missään 15% tuloksella ja toiminta jatkuu.

        Minulla on 4 lasta kahden eri vaimon kanssa.

        Muutin 16 vuotiaana yhteen ekan tyttöystävän kanssa.  

        Keskisuurena yrittäjänä tuonti-myynti-vienti-alalla reissannut maailmaa puolet elämästäni.

        Suomalaisia ns "maksuttomia" kaatoja on noin 90kpl.

        Maksullisia noin saman verran.
        Olen seurustellut eritrealaisen nuoren kaunottaren kanssa, JOKA työskenteli Malmin Mäkkärissä.

        Moni varmaan tietää kenestä puhun.

        Tutustuttiin ruotsinlaivalla.

        Ainoa musta nainen muutes ketä olen tuikannut. 

        Myös venäläisen kanssa, moldovialaisen kanssa, virolaisen huoran kanssa ja saksalaisen stripparin kanssa ulkomaalaisista jos puhutaan.

        Huorissa olen käynyt ulkomailla noin 300 kertaa joista noin 280 tapausta ei ole sama nainen.

        Vakipanoja löytyy edelleen Suomesta tusinan verran.

        Olen ollut jo pitkään tosin uskollinen thaimorsiamelleni, jonka kanssa olen ollut kolme kuukautta, enkä jaksa enää seksihurjastella.

        Minulla on hyvä muisti.

        Se riittää hurjasteluksi vaikka kymmeneen ihmiselämään


      • Chacaca
        MaijaJatkaaMatkaa kirjoitti:

        Terveiset SoiLengkeeniltä sadanmiljoonan liikevaihdolla.

        Minä harrastan thai tyttöjen kierrätystä, se on mukavampaa kuin aviossa olo.

        Tilanteeni on vakiintunut noista ajoista nyt on ollut vakituinen lady pian 3 kk. eikä ole baarilöytö.

        Myönnän olevani aktiivinen mies ja olen elänyt moneen keskivertoon verrattuna monta elämää jo.

        Naisiin on mennyt karkeasti arvioituna miljoona euroa.

        Viinaan toinen mokoma.

        Matkoihin kolmas.

        Liikevaihtoni on sadanmiljoonan luokkaa ollut joten tuo pikku menekki ei tunnu missään 15% tuloksella ja toiminta jatkuu.

        Minulla on 4 lasta kahden eri vaimon kanssa.

        Muutin 16 vuotiaana yhteen ekan tyttöystävän kanssa.  

        Keskisuurena yrittäjänä tuonti-myynti-vienti-alalla reissannut maailmaa puolet elämästäni.

        Suomalaisia ns "maksuttomia" kaatoja on noin 90kpl.

        Maksullisia noin saman verran.
        Olen seurustellut eritrealaisen nuoren kaunottaren kanssa, JOKA työskenteli Malmin Mäkkärissä.

        Moni varmaan tietää kenestä puhun.

        Tutustuttiin ruotsinlaivalla.

        Ainoa musta nainen muutes ketä olen tuikannut. 

        Myös venäläisen kanssa, moldovialaisen kanssa, virolaisen huoran kanssa ja saksalaisen stripparin kanssa ulkomaalaisista jos puhutaan.

        Huorissa olen käynyt ulkomailla noin 300 kertaa joista noin 280 tapausta ei ole sama nainen.

        Vakipanoja löytyy edelleen Suomesta tusinan verran.

        Olen ollut jo pitkään tosin uskollinen thaimorsiamelleni, jonka kanssa olen ollut kolme kuukautta, enkä jaksa enää seksihurjastella.

        Minulla on hyvä muisti.

        Se riittää hurjasteluksi vaikka kymmeneen ihmiselämään

        Miljoonalla hommat aidsin, toisella pilaat maksasi... kolmatta ei enää tarvita...
        Miljardööri joka roikkuu palstalla 24/7, en usko ei jatkoon...


      • namdam
        Vapaajapysyn kirjoitti:

        Kiinnostaa naiset,mut ei naimisiinmeno. Se on tarkoitettu omistushaluisille ja läheisriippuvaisille.

        Niin ja lapsenteko sehän on itserakkauden suurin huipentuma. Tekotapakin on vastenmielinen.


      • namdam
        MaijaJatkaaMatkaa kirjoitti:

        Terveiset SoiLengkeeniltä sadanmiljoonan liikevaihdolla.

        Minä harrastan thai tyttöjen kierrätystä, se on mukavampaa kuin aviossa olo.

        Tilanteeni on vakiintunut noista ajoista nyt on ollut vakituinen lady pian 3 kk. eikä ole baarilöytö.

        Myönnän olevani aktiivinen mies ja olen elänyt moneen keskivertoon verrattuna monta elämää jo.

        Naisiin on mennyt karkeasti arvioituna miljoona euroa.

        Viinaan toinen mokoma.

        Matkoihin kolmas.

        Liikevaihtoni on sadanmiljoonan luokkaa ollut joten tuo pikku menekki ei tunnu missään 15% tuloksella ja toiminta jatkuu.

        Minulla on 4 lasta kahden eri vaimon kanssa.

        Muutin 16 vuotiaana yhteen ekan tyttöystävän kanssa.  

        Keskisuurena yrittäjänä tuonti-myynti-vienti-alalla reissannut maailmaa puolet elämästäni.

        Suomalaisia ns "maksuttomia" kaatoja on noin 90kpl.

        Maksullisia noin saman verran.
        Olen seurustellut eritrealaisen nuoren kaunottaren kanssa, JOKA työskenteli Malmin Mäkkärissä.

        Moni varmaan tietää kenestä puhun.

        Tutustuttiin ruotsinlaivalla.

        Ainoa musta nainen muutes ketä olen tuikannut. 

        Myös venäläisen kanssa, moldovialaisen kanssa, virolaisen huoran kanssa ja saksalaisen stripparin kanssa ulkomaalaisista jos puhutaan.

        Huorissa olen käynyt ulkomailla noin 300 kertaa joista noin 280 tapausta ei ole sama nainen.

        Vakipanoja löytyy edelleen Suomesta tusinan verran.

        Olen ollut jo pitkään tosin uskollinen thaimorsiamelleni, jonka kanssa olen ollut kolme kuukautta, enkä jaksa enää seksihurjastella.

        Minulla on hyvä muisti.

        Se riittää hurjasteluksi vaikka kymmeneen ihmiselämään

        Unohdit kertoa meille kateellisille, Ne kaikki tytöt 1000 ? olivat syvästi rakastuneet sinuun.


    • tätäpashaa

      Typerä kysymys. Suomessa 1000e - miljardi euroa. Thaimaassa 1000e - miljardi euroa. Kummassakin elää tonnilla naisen kanssa mutta silloin elämä on köyhää. 4000e kun laittaa kuussa niin elää hienosti ja kymppitonnilla komeasti. Sadalla tonnilla ruhtinallisesti ja miljoonalla kuninkaallisesti.

      Alle tonnin tienesteillä kannattaa jäädä himaan ja hakata hanskaan aivan helvetisti, kuten aloittaja tekisi jos seisoisi.

      • TahdonAvomieheksi

        Olipa mukava saada mielipiteesi.

        Kyllä aloittajalla seisoo kun seisottaa, mutta tahtoisin saada avovaimon kuten Maijakin tuossa kehuskelee, miljonääri kun on.

        Kukapa ei tahtoisi olla niin täydellinen avomies kuin tuo Maija.


    • Varovaisuutta

      Aloittajalla viiraa. Ei kukaan täysipäinen ota thaikkua vaimoksi. Ne on maailman kieroimpia ja vaarallisimpia naisia. Pillun takia ei kannata thaimaahan matkustaa ja henkeään vaarantaa. Thaimaa on juuri nyt vaarallinen maa turistille. Taikut ammuskelee toisiaan ja syöttää myrkkyjä turisteille. Etenkin naiset. Pommi-iskujen uhka on läsnä kaiken aikaa

      • 40x

        Ootko harkinnut hakeutua hoitoon paranoidisen skitsofrenian vuoksi?


      • VexVaan
        40x kirjoitti:

        Ootko harkinnut hakeutua hoitoon paranoidisen skitsofrenian vuoksi?

        Käytä vaan Maija ihan omaa nimimerkkiäs kuten vaikka tänään 2010 tai 2O1O.


      • LerppaOrginalVexVex
        VexVaan kirjoitti:

        Käytä vaan Maija ihan omaa nimimerkkiäs kuten vaikka tänään 2010 tai 2O1O.

        Lerppa montaako nimimerkkiä itse käytät?


      • VexVaan
        LerppaOrginalVexVex kirjoitti:

        Lerppa montaako nimimerkkiä itse käytät?

        Lerpasta en tiedä, itse käytän muutamaa, mutta sinä alati vaihtuvia ja useita eri rekisteröityjä.

        Oletko tänään ottanut jo skypepuhelun Peltosen Maijalle Peltosen Jorma ?

        Miten 3 kuukauden huarasi ?


    • passintarkastus

      On se helppoa. Noin 70,000 THB kuukaudessa Suku 100,000 THB Kyllä löytyy. No. tulevan vaimon entiselle aviomiehelle 50.000 /kk Onnea rakkauteen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe