Sananen ulosotosta

Järkipäässä

En ottanut pikavippejä, katsoin tililtäni paljonko minulla on rahaa ja elin sen mukaan.

En joutunut ulosottoon.

The end.

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfsfsf

      surullinen olen puolestasi. ihan vain siitä syystä että sinulla ei siis ole mitään syytä olla tässä ketjussa ja silti olet. kertoo vain siitä että elämässäsi ei taida juurikaan olla mitään sisältöä

      • jhdfhorwohgvw

        Elämän sisältö on pyhä, jota kenelläkään toisella ei ole oikeutta arvioida. Virkkeet ja elämän sisältö ovat eri asioita. Itse kukin voi pohtia omaa elämäänsä ja onko siinä tarpeeksi virikkeitä.


    • Viheraholainen

      Voi voi, sinullapa on ollut tylsää sitten.
      Menneessä muodossa kirjoittamasi viestisikin kielii että koet että koko elämä on jo osaltasi lipunut ohitse.

      Ei hätää, käy vaikka euroloan.fi -sivuilla niin pääset hyvään alkuun pikavipeissä.
      Käyt vähän kiertelemässä mielenkiintoisia paikkoja velkarahoilla, pelaat uhkapelejä ja nait huoria niin kyllä se siitä alkaa taas mieli virkistyä.

      Ulosotossa ollessasi kun olet satoja kokemuksia rikkaampi voit todeta että sait sentään jotain sisältöä kuivaan elämääsi eikä tarvinnut koko ajan katsella nollaa saldolapulla kun sai parissa minuutissa lisää rahea sinne tilille. Kyllä ne 15 vuodessa vanhenee jos ei maksaminen luonaa.

      • Ei_tajuu

        Mistä tiedät, kuinka railakasta elämää AP on viettänyt? Hän ei ole vain tehnyt sitä velkarahalla.


      • kY2VrY3b0Y5N79Y3Q4VtBQeH

        Omilla tuloillaan eläminen on tietysti aika tylsää pienituloiselle, mutta kuinka moni Suomessa oikeasti tienaa alle 2000 euroa kuukaudessa? Mediaanipalkkakin Suomessa on yli 3000 euroa... Tosin Viheraholainen ei tiedä mitä sana mediaanipalkka tarkoittaa.


    • paskatuuri

      En ole eläessäni ottanut pikavippeja tai lainoja itselle mutta silti olen ulosotossa. Niin se elämä joskus menee........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe