Oot aika paksu tyttö

KultaniMunn

Sun pitää ruveta urheilemaan.

34

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jjjjhhgg

      Pyysinnyhtä komeeta seuraks. Suostuhan se. Kattooo jos tammikuussa aloottelis

    • KuolaSusi

      Muumit on läskejä, hyväksy se. Minua kiinnostaa myös Disney-hahmot, sittenkin. Alko kuola valuun siksi. Mutta minulta on varastettu, siksi me rakennetaan palapelejä ja pelataan Kimbleä. Ja leikitään ammeessa sukellusveneillä. Onko tuuli kone? Saattaa olla. Olisi se vähän aikaa pakkasessa :D
      https://www.youtube.com/watch?v=4nJcmLMb5to

      • PysyköönPakastimessa

      • OnkoSeEnkuli

        Sekö Se on? Minnekä ne tottelemattomat enkelit joutuu?


    • 05784

      Juu pullea on, vähän liian pullea minun makuun :D

      • PaksuTyttö

        Enkä ole sinustakaan kiinnostunut.


    • eimullemutta

      Olen hoikka ja liikunnallinen, mutta en toki sun kaltaisen kaljatursaan takia 😂

      • 35643

        Se on hyvä että olet hoikka. Olen itsekkin normaalipainoinen. Mutta piti sinunkin tulla tänne kirjoittamaan että olet hoikka jos ei sinulle ollut.


      • eimullemutta
        35643 kirjoitti:

        Se on hyvä että olet hoikka. Olen itsekkin normaalipainoinen. Mutta piti sinunkin tulla tänne kirjoittamaan että olet hoikka jos ei sinulle ollut.

        En arvosta "hauskoja" ihmistenalentamisketjuja. Joten halusin tölväistä sellaisen aloittajaa. Liikaa löytyy ihmisten virheiden osoittelijoita, jotka eivät ole monenkaan silmään yhtään sen kummemman näköisiä.


      • 35643 kirjoitti:

        Se on hyvä että olet hoikka. Olen itsekkin normaalipainoinen. Mutta piti sinunkin tulla tänne kirjoittamaan että olet hoikka jos ei sinulle ollut.

        Hoikka mikä hoikka ja itsekin kommentoin täällä!
        Sinulle, älä kuule oma ruttuisen nakin kanssa yhtään moittii naisia jos toiset ovat vaan pikkaisen *paksuja*, tommoisella moittimisella sinun ruttus nakki jää nopeasti oven väliin!


    • Huvisakikkelilläkin

      Mäkin oon paksu tyttö. Muidtan kun nuorena katoin yhtä paksua tyttöä ihaillen. Ja kiihotun kun katon kun läskiä pannaan kunnolla, läimitään ja naidaan vähänkuin sikaa :)

      • canth1

        On varmasti miehiä jotka pitävät paksuista.


    • PaksuTyttö

      En ole sinusta kiinnostunut, joten minun paksuuteni ei pitäisi sinua liikuttaa.

      • Pehmosillenaisille

        Joillekin sopii tietynlainen "paksuus" , ja jos ne laiduttais ne ei näyttäisi miltää.
        Jotkut paksut tytöt ovat seksikkäitä. ;D


    • T-miehelletämä

      Tuskin aloittajan tarvitsee huolehtia sen tytön kiloista, taitaa aapee turhankin hyvin tiedostaa,ettei paksu tyttö edes vilkaise aapeen suuntaan ;D

    • NeAjoMunHarlikalla
      • NiinhänSeOn

      • ÄläUnohdaCheeleadereita

      • HeiÄläUnohdaCockblockeja

      • JooSielläKuunnellaan

        E-Typeä päättymättömällä kasetilla :)


      • MikseiMyösBarryWhiteä

      • EiKylläÄidinIdoli

    • KuningatarOn
      • HänköOliSeOikea

      • JuuHienoTatska

        Eikö Vaan, sista.


      • EnHalunnutSinuaHirteen

      • Tuulelle

      • Raiskaspeilillä

        Yks pääsee ehdollisella, Isabella ;)


      • MiksiNiin

    • Jokerille
      • OnkoSeJJ

        On se. JJ Lehto :D


      • IsonTalonAntille

    • Previousone

      Sumopainijoita katoin ja otan niistä mallia.

    • Oohan mie paksu monestakkii kohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe