Nuori nainen mamu-alueelle katutason asuntoon

Äidee

Uskaltaako nuori, siro ja nätti nainen muuttaa tuollaiselle alueelle ja vielä katutason asuntoon? Ei ole edes parvekelasitusta.

En ole rasisti, mutta realistina ymmärrän, että kulttuurierot ovat isot. Mamuissa on varmaan enemmistö kunnollisia ihmisiä, mutta tuo asuinalue on tietojeni mukaan levoton ja siellä asuu enemmän maahanmuuttajia kuin kantaväestöä.

Tyttäreni (23 v) on siis muuttamassa opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja harkitsee tuota asuntoa. Huolettaako turhaan? Huolettaisiko teitä?

13

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuunteleJärkeäsi

      Huolettaisi kovastikin. En missään tapauksessa edes harkitsisi asettaa houkutukseksi tuollaiseen asuntoon.
      Hyvin kyseenalaista edes alueellekaan.

    • jopa.suosittelemme

      Kyllä palstan vakihörhö voi muuttaa sinne matujen sekaan kaupungin vuokra-asuntoon.

    • Onkojärkeevaieiiiiiii

      No ei helvetissä kannata!!!

    • Äidee

      Kiitos vastauksistanne. Harmi, etten saa tytärtäni vakuuttumaan asiasta.

      • KuunteleJärkeäsi

        Käytä kaikkia - pakkokeinojakin taivutteluun. Kiristät, kerrot tuhlaavasi perintösi itse jne.


      • Äidee

        Sattuu olemaan vähän itsepäinen tytär, joten järkipuhe ei auta enkä halua pakkokeinoja tai kiristystä käyttää.

        Pitää kai vain toivoa, että kaikki menee hyvin. Hänen on ehkä opittava kantapään kautta, valitettavasti. Tulisipa lottovoitto, niin voisin ostaa tai vuokrata hänelle asunnon rauhallisemmalta alueelta. :)


      • KuunteleJärkeäsi
        Äidee kirjoitti:

        Sattuu olemaan vähän itsepäinen tytär, joten järkipuhe ei auta enkä halua pakkokeinoja tai kiristystä käyttää.

        Pitää kai vain toivoa, että kaikki menee hyvin. Hänen on ehkä opittava kantapään kautta, valitettavasti. Tulisipa lottovoitto, niin voisin ostaa tai vuokrata hänelle asunnon rauhallisemmalta alueelta. :)

        http://www.turvakerroin.com/tuote/turvakerroin-turvasumutin/

        Ilman väriä
        http://www.turvakerroin.com/tuote/turvasumutin-menthol/

        En ole testannut näitä.
        ***

        Tiuhaan tahtiin olanyli- ja ympäristön tarkistuksia. Harhautuslenkkejä kotiin mennessä.
        Jos välittää itsestään, niin ei ole kivaa elämää.

        Eikö siltä alueelta nyt löydy yhtään parempaa asuntoa? Haluaako tyttö nimenomaan asettua syötiksi näin poikkeukselliseen asuntoon, joka ei ole soveltuva edes yksinasuvalle miehelle?


      • Äidee

        Kiitos sinulle linkeistä ja vinkeistä nimimerkki "KuunteleJärkeäsi". Yritän vielä puhua hänelle ja lähetän tämän ketjun linkin - jospa se auttaisi. Kiitos siis kaikille vastauksista tähän saakka.


      • Äidee

        Tuntuuhan se oudolta, että useamman L:n ylioppilas on noin hyväuskoinen, mutta kun hänelle ei ole elämässä sattunut mitään isompia pahoja asioita, niin hän on vielä ns. sinisilmäinen.

        Hänella on samassa kesätyöpaikassa maahanmuuttajia (naisia), jotka ovat hyvin ystävällisiä, joten kun yritän kertoa tiettyjen asuinalueiden riskeistä, hän kokee minun olevan vähän rasistinen. Olen hänen mielestään liian ylihuolehtiva äiti.


    • Perse.pystyssä

      Kyllä tyttäresikin tykkää mustasta munasta.

    • EiTosiaan

      En muuttaisi.

    • eikiva

      Olen asunut 3 kk vastaavalla alueella. Oli aika stressaavaa, eli aina vähän pelotti, kun tulin iltavuorosta kotiin ja porukoita parveili ja huuteli - ei kiva.

    • Opetussessio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe