tekosyitä lintsaamiseen

lintsari

täs vinkkejä miten ei tarvii mennä kouluun:
1. esitä kipeetä
esimerkkejä:
laitaa kuumemittari vaik leivänpaahtimeen sillee et se näyttää et ois kuumetta.
sano vaik et oksettaa.
2. nuku nii pommii ettet enää 'viitti' mennä kouluu
3. nii paha riita frendinkaa ettet viitti mennä
jos teil on muita ideoit nii pliis kertokaa ku muute loppuu keinot xd

6

2354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiskottelia

      Feikki yskiminen ja päänsärky ;) ei kukaa tunne sun päänsärkyä ja jos osaat yskiä aidon olosest (röhiminen viel plussaa) nii se on helppo. Ja jos oot tyttö niin menkkakivut ja runsaat on myös helppo sanoo koska kukaa ei sun pöksyjäs pakota näyttää

    • 17vpoika

      Ihan kullan arvoinen vinkki oli pakko sanoa, että älä helvetissä työnnä MITÄÄN kuulumatonta leivän paahtimeen!
      Sieltä erittäin helppo saada sähköisku.
      Jos mittari on pakko lämmittää nii laske vaikka hanasta sopivan lämmintä vettä ja vedä ajoissa pois, ettei ihan liian korkeita lukemia tule.
      Patteri on tietysti myös yksi. Ite keksin noi jo about 10 vuotiaana..

      Ei kylläkään enää kiinnosta lintsailu eikä ole siihen tarvettakaan sillä oon jo amiksessa eli ei ole oppivelvollisuutta enää ..

      • lintsari

        nii siis tarkotin et se kuumemittari on siin leivänpaahtimeb pääk ku sielt tulee kuumaa höyryy xdd


    • Hejppå

      Sanoo, että pyörryttää. Tai että on migreeni. Tai ripuli. Tai ihan mitä vaan. Itse yleensä sanon mieluummin migreenin syyksi, kuin sen, että masentaa niin maan perkeleesti, ettei jaksa edes nousta sängystä.

    • näinkinvoi

      Jos menee kouluun pyörällä tai mopolla, sanoo että siihen tuli vikaa ja ei päässy lähtemään.

    • Anonyymi

      Sano, et vatsa sattuu tosi paljon ja on huono olo. Kävele kans silleen vammasesti ni näyttää silt et se sattuu tosi paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe