Pattayalla taas vakavia vesiongelma.

6565667567

Taas pattaya kunnostautuu, myrskyn takia pattayan vesijärjestelmä hajosi ja käyttöveden sekaan joutui viemärivettä, pumput pysäntyivät ulostepitoinen vesi päätyi pattaya beachin rannalle missä se aiheutti vakavan ympäristökatastrofin, pattayan polisi on ollut muutenkin aktiivnen ja huippu työllistetty ainakin kolme itsemurhaa, ryöstöjä, murhia kuolemaan johtavia onnettomuuksia, törkeitä pahoinpitelyitä parin viikon ajalta ja ihmispaskaa rannalla, vietkö tuonne lapsesi... reppana ei jatkoon...

Uutiset löytyvät Pattayaone uutisverkosta, jos osaa googlatat

20

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiksuNaksu12

      Karmeita kuvia, onpas ranta todella paskainen....

    • Pöntöllä

      Meillä ei voi vetää vessaa.

    • CondollinenPerhe

      Kuka on vastuussa Pattayan Infrasta, kun tuntuu siltä että täällä kukaan ei piittaa mistään mitään.

      Ostimme juuri condon ja nyt jo harkitsemme sen myymistä ja muuttamista pois täältä sirkuksesta.

      • Ilmarinaapurista

        Köyhänä sinun ei pidä kuvitella liikaa, pääsi on muutenkin jo seonnut


      • VexVaan
        Ilmarinaapurista kirjoitti:

        Köyhänä sinun ei pidä kuvitella liikaa, pääsi on muutenkin jo seonnut

        No saatiinhan me Maija miljonääri mukaan aivopieruineen.

        Kun kissalle antaa villalankaa, se on ihan sama kuin antaisi Maijalle vähän Pattayaa.


      • Lerpan_laiffis

        Mitäs lerpan viikonloppuun muuta kuin mielikuvitusjuttuja? Mihis se hävis se sun hammaslääkärin urhea aviomies? Onko se hoodeellä reissussa niin että amalgaamit vaan tutisee? Ajattelitko pistäytyä ulkona tänään?


      • 3NumBall

        Resuperse vainoharhasi pitäisi hävitä helposti kun nostat psykoosilääkitystäsi, ei minun vaimo ole mitään tekemistä hammaslääketieteen kanssa, vaimoni on firmamme pääomistaja ja toimitusjohtaja, paras myyjä ja juoksupoika tai tässä tapauksessa " juoksutyttö", eikä se ole enää tyttökään vain 47 vuotias nainen, olen tänään käynyt ulkona syömässä ja kaupassa makrossa täydentämässä jääkaappiamme, jossa oli eilisen jäljiltä ainoastaan valo...

        Muuten ole ihan huoletta ulkoilustani, olen käytännössä aina ulkona, paitsi silloin kun aurinko laskee painun sisälle, ettei tuö ötökkäarmeija pääse kimppuuni, muuten minulla on wlan vahvisin talon katolla jolloin se kantaa tuonne päätielle asti, joten hauskanpitoni kanssasi jatkuu vielä varsin pitkään...

        Reppana tiedätkö täällä on tanaan ollu hauskoja sadekuuroja, 10 minuuttia aikaisemmin on hyvin aurinkoista, sitten putoaa 10 minuuttia vettä taivaalta kuin saavista, tiedätkö firmamme suurin kuluerä on vesilaskut jotka voi olla huomattavia, nämä ihanasti täyttävät puutarhan tekojärven joten vesilasku pienee olennaisesti, sellaista se on reppana elämämme thaimaassa, resuperse.


      • ArabiIsmail
        3NumBall kirjoitti:

        Resuperse vainoharhasi pitäisi hävitä helposti kun nostat psykoosilääkitystäsi, ei minun vaimo ole mitään tekemistä hammaslääketieteen kanssa, vaimoni on firmamme pääomistaja ja toimitusjohtaja, paras myyjä ja juoksupoika tai tässä tapauksessa " juoksutyttö", eikä se ole enää tyttökään vain 47 vuotias nainen, olen tänään käynyt ulkona syömässä ja kaupassa makrossa täydentämässä jääkaappiamme, jossa oli eilisen jäljiltä ainoastaan valo...

        Muuten ole ihan huoletta ulkoilustani, olen käytännössä aina ulkona, paitsi silloin kun aurinko laskee painun sisälle, ettei tuö ötökkäarmeija pääse kimppuuni, muuten minulla on wlan vahvisin talon katolla jolloin se kantaa tuonne päätielle asti, joten hauskanpitoni kanssasi jatkuu vielä varsin pitkään...

        Reppana tiedätkö täällä on tanaan ollu hauskoja sadekuuroja, 10 minuuttia aikaisemmin on hyvin aurinkoista, sitten putoaa 10 minuuttia vettä taivaalta kuin saavista, tiedätkö firmamme suurin kuluerä on vesilaskut jotka voi olla huomattavia, nämä ihanasti täyttävät puutarhan tekojärven joten vesilasku pienee olennaisesti, sellaista se on reppana elämämme thaimaassa, resuperse.

        Niin, vaimosi kirkkovene kaipaa kosteutta ja vesi on tummelia halvempaa. Toivottavasti venevuokraajia riittää.


      • 3NumBall

        Resuperse tummelia ei ole Thaimaassa saatavana, mutta sinä saat vaikka siitä buggiksen viereisestä apteekista, sopii hyvin myös kaltaisillesi, reppanna. Jos ystäväsi ajavat kirkkovenettäsi, reppana.


      • hamppuusi
        3NumBall kirjoitti:

        Resuperse tummelia ei ole Thaimaassa saatavana, mutta sinä saat vaikka siitä buggiksen viereisestä apteekista, sopii hyvin myös kaltaisillesi, reppanna. Jos ystäväsi ajavat kirkkovenettäsi, reppana.

        Sä oot hieno nainen pidä toi.


      • okeiokei
        3NumBall kirjoitti:

        Resuperse vainoharhasi pitäisi hävitä helposti kun nostat psykoosilääkitystäsi, ei minun vaimo ole mitään tekemistä hammaslääketieteen kanssa, vaimoni on firmamme pääomistaja ja toimitusjohtaja, paras myyjä ja juoksupoika tai tässä tapauksessa " juoksutyttö", eikä se ole enää tyttökään vain 47 vuotias nainen, olen tänään käynyt ulkona syömässä ja kaupassa makrossa täydentämässä jääkaappiamme, jossa oli eilisen jäljiltä ainoastaan valo...

        Muuten ole ihan huoletta ulkoilustani, olen käytännössä aina ulkona, paitsi silloin kun aurinko laskee painun sisälle, ettei tuö ötökkäarmeija pääse kimppuuni, muuten minulla on wlan vahvisin talon katolla jolloin se kantaa tuonne päätielle asti, joten hauskanpitoni kanssasi jatkuu vielä varsin pitkään...

        Reppana tiedätkö täällä on tanaan ollu hauskoja sadekuuroja, 10 minuuttia aikaisemmin on hyvin aurinkoista, sitten putoaa 10 minuuttia vettä taivaalta kuin saavista, tiedätkö firmamme suurin kuluerä on vesilaskut jotka voi olla huomattavia, nämä ihanasti täyttävät puutarhan tekojärven joten vesilasku pienee olennaisesti, sellaista se on reppana elämämme thaimaassa, resuperse.

        No niin. Nyt on sitten tekojärvi ja firma. Lerpan legenda paisuu taas.


    • cittarimieseestaastäs

      Numba on asiallinen mies ja tietää paikallisista tapahtumisista reaaliaikaisesti. Jyväskylän kökkö, lihava marttyyri ,ei tiedä puoliakaan siitä, mitä täällä palstoilla huutelee Lerpaksi. Kyräilijä on jo kertonut. että minä: cittarimies, hänen nimeämänsä Lerppa ja ThainAviomies ollaan sama... yksijakoinen persoona?? Fittu, että voikin Jyväskylän ukollla fiiraa päässä.

      • tiedossaon

        Kyllä, mutta lerpan vaimon kirkkovene on paras joukkosoutuun.


      • VexVaan
        tiedossaon kirjoitti:

        Kyllä, mutta lerpan vaimon kirkkovene on paras joukkosoutuun.

        Miten Maija sun huoras ottaa koko kirkkoveneellisen, onko niitä 10 vai tusina ?


      • 3NumBall

        Resuperse mitä minun vaimoni tälle palstalle kuuluu, ei hän sinulle vittuile mutta minä vittuilen eppana korkojen kanssa, eli saat vain sitä mitä olet tilannut, ja ilman tummelia, resuperse... eikä tuollainen huorittelu kerro muusta kuin tyhjästä päästäsi sekä kakaramaisuudestasi reppana., sinun kaikki naiset on maksullisia minun ei, reppana.


      • Bullllshit
        3NumBall kirjoitti:

        Resuperse mitä minun vaimoni tälle palstalle kuuluu, ei hän sinulle vittuile mutta minä vittuilen eppana korkojen kanssa, eli saat vain sitä mitä olet tilannut, ja ilman tummelia, resuperse... eikä tuollainen huorittelu kerro muusta kuin tyhjästä päästäsi sekä kakaramaisuudestasi reppana., sinun kaikki naiset on maksullisia minun ei, reppana.

        Ihmisoikeusjärjestö hakisi vaimosi pois välittömästi jos sinulla olisi sellainen joten älä viitsi lässyttää mistään vaimosta kyrvänsyylä.


      • EiköMuuhunOleVaraa

        Hullulla Maija traumaisella on halvat huvit.


    • 8NumBall

      Onko pattayan merellinen ilmasto ja häivyttänyt paskanhajun rannalta, taasko tänään mopoa pesettämään sille isotissiselle huonopalkaiselle porsaanluiden myyjälle, resuperse.... muuten jonkun täällä mainitsema subway on sekin monta kokoluokkaa suurempi kuin luidenmyyjä, ja tiedätkö että hooters hakee parhaillaan frankkaria suomeen, niin kohta saat suomestakin porsaaluita, isoilla tisseillä ja mopon pesulla, olet sinä poju todellinen roskaruokaa syövä resuperse.

      • KippuraNaurua

        Voi Lerputin (sallinet) minkä teit.
        Nyt Maijan taas täytyy jättää 3 kuukauden panonsa (Avovaimo) ja aloittaa åäiväohjelmansa sinun kanssa.


    • Juhis3000

      Montako miljoonaa rottaa ui paskavedessä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe