Totuusministeriössä ei tarvitse huolestua

oldsanghaiox

ainakaan minun käytöstapojeni suhteen mitä tulee siihen kuinka pärjään vaikka en ole syönyt enkä maistanut ainuttakaan uutta perunaa tähän menessä tänä kesänä. Totuusministeriössä tutkijat voivat myös lisätä tutkimukseensa että aivan hyvin olen pärjännyt vaikka ainuttakaan sillin palastakaan en ole syönyt. Huomion arvoista on myöskin suomalaista yhteiskuntaa riehaanuttava grillausintoilu joka ei ole kohdallani toteutunut tänä kesänäkään. Kyllä, kyllä olen lounastanut joitain kertoja ravintolassa saaden taidolla, ammattitaidolla sekä ystävälisellä asiallisella palvelulla myös grilliruokaa tosin en ole vain saanut vaan itse maksavana tietysti maksan lounaani itse. Minun ei tarvitse tässä " mainostaa " mitkä ne muutamat laadukkaat ravintolat ovat koska jokainen joka haluaa työllistää myös raskasta työtä tekevää ravintolahenkilökuntaa aasta ööhön mitä palvelusväkeen tulee tietää mistä ne löytää.


Todettakoon myös totuusministeriölle kuinka harmilista on ostaa ns, ei oota jolla tarkoitan niitä huippu laadukkaita aromigrillejä jonka sain leskikreivittäreltä joksi isoäitiäninkin arvostaen tahdon " määritellä " kuinka kätevää oli silloin kun oli enenmmmän kiire kuin tänään siihen ns. heittää mitä jääkaapista löytyy saaden maistuvan illalisen josta tämä huonekunta ruokakuntineen arvosti. Tässä ei sitten lukenut että kaikki uusiin perunoihin ja grillaamiseen, tiristämiseen hurahtaneet rakastuneet eivät saisi grillata niin paljon kuin heidän sielu sietää koska arvostan jokaisen yksityiselämää siinä määrin että en ole kiinostunut mitä pannuillaan paistavat. Totuusministeriölle huomautan vielä että vaikka mielessäni on käynyt ostaa laadukkaita mansikoita, voin riittävän hyvin vaikka en ostaisi ensimäistäkään mansikkaa koska voi saada koko vuoden uusia perunoita ja uusia hedelmiä / vihaneksia vain lentämällä suomesta pois.


Mainoksista puheen ollen joita mielummin kuuntelen kuin jonkinjoutavia höpinöitä, kuinka paljon onkaan sellaista historialisesti arvokasta kuin kaikkineneen aristokraateista palvelusväkeen josta mielessäni olen luonut vain yksityisasiani siis ( yksityisasiani ) asiallisen hauskoja sekä mukavia tilanteisiin sopivia yksityiskohtaisia ns. sukkeluuksia jotka koskaan eivät ole vuulkaarisia. Kokonaisuudessaan downton abbey sarja pitäisi liitttää uuteen opetuskokonaisuuteen josta hyvin ilmenee myös palvelusväen erinlaisuus sekä sivistys mm. varsinkin heistä jotka ovat häijyn katkeria ja ilkeitä omistavalle yläluokalle kun vastavasti toiset ovat luonteeltaan jo sydämmensä sivistyneitä jotka ymmärtävät että ketään ei voi valita minkälaiseen perheeseen syntyy mutta sen voi valita mitä aikuisena tekee ja miten käyttätyy .


Laitoin riisit juuri kiehumaan ja räiskäletaikinan turpoamaan vaikka en ole ns. keittiöhenkilökuntaa joten nyt minun pitää mennä. Hyvää ja lämmintä kesää kaikille etenkin totuusministeriöön. ( :) )

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkowxio

      Hovimestari Charles Carssonin kaltaisia Miehiä tarvitsisi moni naisvaltainen ala johtajakseen Sanon tämän vaikka kuinka ketä vaan suuttuisi. Samoin Carsonneita asukasneuvojiksi kun olen saanut lukea että sellaisiakin tarvitsevat mutta ennen kun oli talonmiehiä monet heitä haikailevat takaisin . Vielä mitä Herra Charles Carssoneita lisää niin alkaa sivistys ja oikeudenmukaisuus kukoistaa. Herran oikeudenmukaisuus sekä johtajille itsestäänselvänä luontainen kyky seisoa ns. omilla jaloillaan sekä olla likkiintymättä minkäänlaisen työpaikkojen kuppikuntaisten kanssa on monille johtajille täysin hakusessa. En väitä että Naisjohtajistosta ei olisi eikä löytäisi heitä jotka osaavat pitää etäisen asialisen ja ystävälisen kohtelun jokaiseen työntekijään mutta väitän että suomen on turha puhua tasa-arvosta kun vähänkin tutustuu suomalaiseen työkulttuuriin ja minkälaisia hierarkkioita niissä valitsee...

      Itsestään selvyys että jokaista tarvitaan jokaisella on oma ammattinimike mutta samanarvoisesti heitä on kohdeltava. " en jaksa jauhaa " kun tietoa on saatavilla . Yleensä suomessa julkisuudessa kirjoittavat vain mediaseksikkäistä aiheista mutta unphtavat että miljoonat suomalaiset ovat olleet loistavien työnantajiensa palveluksessa .Downton Abby kokonaisuudessaan kertoo mielyttävällä tavalla myös palvelusväen suruista ja huolista joihin heidän työnantantajansa on sivistyneellä tavalla suhtautuva mutta ei tunkeilevan utelias. Kaikenkaikkiaan Hovimestarin käytös närkästymisineen kuin tarkaakin tarkenmpana ohittaa tämän päivän monen johtajiston..


      Mitä sanotte silloisesta muodista ja muotinäytöksistä jotka sopisivat mitä monipuolisempiin menoihin ja juhliin sekä naisten hattujen, huivien, käsineiden ja jopa esiliinojen käyttö aivan huippua ja korkealaatuista. Minulta loppuu itselleni asettama aika ylistää tuota sarjaa ja sen kun katsoo uudestaan löytää uusia mielyttäviä yhtymäkohtia tähän nykyaikaan mm. mielyttävällä ja mieltä ylentävällä tavalla.


      Tietysti räiskeleihini kuuluu maito ja aito voi tämä pienenä yksityisasioihini jotta totuusministeriö tietäisi että tämä ei ollut kutsu räiskälekestehin , enkä ole kotona jos joku kysyy.

    • shanghaincxoi

      Yleensä monipuolisesti erinlaisia viralisiakin julkaisuja sekä mainonontaan ja markkinointiin liittyviä tutkimuksia lukevat kuinka epäkorektia. laadutonta ja mautonta monet maksavat asiakkaat ovat saaneet joka on kaikille kuluttajille tuttua. Nykyisin on harvinaista että kohtaat ostoksilla asiakasplvelijan joka on oikeasti iloinen saadessaan esitellä tuotteitaan kuten rautakaupassa, vaatekaupassa ja mikä täällä suomessa on silmin nähtävän vähäistä kaikki kodin sisustamiseen tarkoitetut osastot. Maailmalla olen saanut käydä useissa suurissa tavarataloissa jotka on pelkästään sisustamiseen tarkoitettuja tuotteita varten.


      Normaalit itsemaksavat asiakkaat eivät vaadi mahdottomia vain asialista, kiireetöntä sekä sekä asiakaspalvelijan syventymistä asiakkaiden tarpeisiin. Monesti näyttää siltä että hyllyjen täyttäminen on monista asiakaspalvelijoista mukavampaa kuin itse työnantajansa kehoitus palvella asiakkaita. Mieltä ylentävää ei ole " haukkua " tai kuten vähemmän lukeneet kuvitellevat " raivota " koska itse en mene toista kertaa liikkeeseen missä asiakaspalvelijoilla on tärkeämpää älylaitteensa näplääminen kuin itse työ mistä palkankin saavat.

      Mainontaan mennäkseni nykyisin ketkä enää yleensä lukevat / katsovat mitä maailmalla tapahtuu niin tietävät nykyisten Downton Abbyn omistajien tekevän työtä melkeinpä yötäpäivää saadakseen säilytettyä Maailman historialisten aikakausien mitä jäljellle on jäänyt Downton Abbetstä. Monet opiskelijat ovat sieltä saaneet loistavan harjoittelupaikan joka nuorissa näyttää heidän kykynsä ja halunsa säilyttää arvokasta ja aikakausia kestävää kulttuuria. Kokonaisuudessaan itseltäni on vielä käymättä siellä kun sen ajankohta ei ole vielä

      Mennäkseni kyseiseen sarjaan monet monet miljoonat suomalaiset ovat työssään kohdanneet juuri samanlaisia juonittelijoita, " selkään puukottajia " jne. Liikkeissä saa nykyisin hakemalla hakea asiakaspalvelijaa kun rahvaanomainen käytös on tehnyt työväestöstä toimihenkilöihin sen että yksi tekee kahden ja kolmenkin työt joten miten oikeasti heiltä sitten voi sellaissa yrityksissä vaatiakkaan koska jos " ylimääräistä " henkilöä naisihmistä tai miesihmistä tarvitsevat niin se on tekstaustaitoinen joka mahdolisimman suurella kirjoittaa pahvilappuihin kaiken oleelisen tuotteesta jotta ketään maksava asiakas ei vaan häiritsisi sitä yhtä asiakaspalvelijaa jonka täytyy muuntua moneksi täyttääkseen mahdolisemman monta ammattinimikettä.

      Kaikestahuolimatta oikein miellyttävää ja lämmintä kesää kaikille minäkin yritän olla häiritsemättä ketään asiakaspalvelijaa ja löytää itsenäisesti mitä nyt milloinkin olen ostamassa ja voi hyvänen aika sentään kun tarpeelista ostettavaa on, kun nyt vain sattui kaksi kertaa peräkkäin niin huonoa tuuria että en yhtä kokonaista päivää pysty käyttämään tehdäkseni ostoksia mutta olen vakuuttunut että sekin päivä tulee. hej då

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe