verkostomarkkinoija tuhoava vaikutus

uteliasuunottaja

Pahimmillaan vapaana toimiva verkostomarkkinoija voi tuhota kokonaisten perheiden elämän, samalla uhrejaan syyllistäen. Tekeekö verkostomarkkinointi ihmisestä moraalittoman vai ovatko siihen ryhtyvät jo valmiiksi vailla moraalia?

44

459

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä oli hyvä keskustelunavaus!

      Verkostomarkkinointi ei tee kenestäkään moraalitonta, he ovat sitä valmiiksi. Verkostomarkkinointi on niin idioottimaista ja typerää toimintaa, että ainoastaan henkisesti vähälahjaiset lähtevät sellaiseen. Verkostomarkkinointi on maailman tehottomin ja ainoa negatiivisesti kasvava markkinointimuoto. Siinä ei tienaa kuin pyramidin terävin huippu. Kaikki muut jäävät pakkaselle.

      Onko heillä koskaan ollutkaan moraalia? Tämäkin oli hyvä kysymys! He ovat niin alhaisella henkisellä tasolla etteivät edes ymmärrä mitä moraali on. He ovat VÄHÄ-ÄLYISIÄ! He ovat IDIOOTTEJA!

      He ovat VERKOSTOMARKKINOIJIA!

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      • KaikkiMulle

        Eikö koko bisnesmaailma ajattele samoin. Meille voitot. Jos voiton maksimointi tökkii, annetaan kenkää osalle porukkaa, aiheetta.


    • PonzipaPonzi

      No itseasiassa, mikäli on kyseessä todellinen tuote, ja tuotanto, jota verkostomarkkinoinnin keinoin on päätetty edistää, pitää olla luotu sellaiset edellytykset, että jälkeenpäin tullut voi tienata enemmän kuin aikaisemmin liittynyt. Tällaisella tavalla toimivia firmoja on maailmassa, ja lähentelevät yrityksinä osa jo sataa toimintavuottaan.

      Vanhin on luultavasti AmWay. En sano että toiminta on mieleistäni, mutta puhutaan vain faktoista. Toinen hyvin vanha toimija on GNLD, joka suomeen rantautuessaan 1990 luvun alussa käytti nimeä "Golden Products". Kolmas hyvin vanha ja kauan menestyksellisesti toiminut verkostomarkkinointiyritys on Herbalife. Myös Herbalifessä on toiminta käynnissä suomessa koko ajan.

      Kun uusi verkostoyritys tulee suomen markkinoille, on havaittavissa ilmiö toimijoiden keskuudessa. Uuteen toimintaan pyrkivät yleensä etunenään sellaiset henkilöt, jotka yleensä ovat tottuneet keräämään voitot ensimmäisenä mukaantulleena PONZIHUIJAUKSISSA.

      Kun lähdetään alun perinkin rikollisella mielellä mukaan, myydään koko ideaa sen kauta, että nyt kun lähdet heti ensimmäisten joukossa mukaan, saat tukevan tilin, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

      Edellisestä johtuen, kun verkostoyritys on oikea yritys, ei onnistukaan se, että tekemättä mitään jotain saisi.

      Kun mitään tekemättä ei mitään saanutkaan, päädytään haukkumaan koko homma paska hommaksi.

      Kuinka ollakaan, tämä yritys, jossa olisi jotain joutunut tehdä, toimikin juuri oikealla periaatteella, mutta PONZIHUIJARI sai näpeilleen, ja päätyy pettymyksessään haukkumaan homman, ja samalla huijarin mukaansa houkuttelemat, joille luvattiin, että mitään ei tarvitse tehdä, pettyvät myös.

      Koko ala voidaan tämän jälkeen lyödä leimasimella leima päälle, että paskaa on.

    • Legitsuntnihil

      Verkostomarkkinointi on lähtökohtaisesti vinksallaan, koska se perustuu lupaukseen nopeasta rikastumisesta, ei niinkään tuotteeseen tai palveluun. Tuote on toissijainen, mikä näkyy kaikesta siitä luokattomasta roskasta mitä verkostomarkkinoinnilla myydään. Tärkeintä on saada alalinja houkuteltua hankkimaan luokatonta roskaa nurkat täyteen, jotta ylälinja saa bonuksensa. Samaa luokatonta roskaa kun saa muualta yleensä murto-osalla verkostomarkkinointihinnasta. Verkostomarkkinointia käytetään etupäässä saattamaan markkinoille luokatonta roskaa, joka sivuuttaa kuluttajasuojan, takuut ja lääketurvallisuuden. Tai sitten pyramidihuijaus verhotaan verkostomarkkinoinnin kaapuun, jolloin tuotetta ei välttämättä ole edes olemassa. Verkostomarkkinointi tulisikin kriminalisoida kokonaan. Sitä eivät rehelliset ihmiset tarvitse.

      • ÄlkääAinaYleistäkö

        Älkää AINA yleistäkö, sillä on kenspteja joissa toimitaan ihan toisella tapaa ja puheet äkkirikastumisista tai roskatuotteista ei pidä paikaansa. Ja sekin on aika subjektiivinen käsite, mitä kukakin pitää "laadukkaana". Ei joku mersun merkki auton nokalla tai adidaksen raidat housunlahkeessa tee niistä yhtään sen laadukkaampaa, kun muutkaan merkit, vaikka tämäkin kommentoija todennäköisesti niin ajattelee. Samaa "roskaa" ne on mersut ja addut, kun muutkin...


      • Anonyymi

    • VerkostoIhminen

      Verkostossa olen mukana, ottaako päähän?

      Ylälinja vie rahat ja emoyhtiö kusettaa. Taitaa olla laiton pyramiidikin ;) Poliiseja ei silti näy ovella koputtelemassa :)

      Tuotteet on ylihinnoiteltuja paskoja silti käytän niitä jatkuvasti koska olen pikkasen tyhmä!

      Euroakaan en ole ansainnut! Haittaaks se? Pankista olen hakenut lainaa tuotteiden ostoon mutta yhtäkään tuotetta en saa myytyä edes äidilleni :) Kukaan ei halua niitä edes ilmaiseksi ;) Työtä teen yötä päivää viikosta toiseen mutta rahaa ei tule mistään. Kotini on täynnä tuotteita joita kukaan ei osta ja itse joudun käyttämään ne kaikki.

      Yritys on kuitenkin jostain syystä toiminut kymmeniä vuosia maailmanlaajuisesti! Onkohan mussa jotain vikana kun en onnistu saamaan hommaa liikkelle sitten millään?

      Mua ei haittaa mutta sua haittaa jatkuvasti ;) Muutenkin kirjottelet tänne mitä sylki suuhun tuo tietämättä totuutta. Ikinä et ole kuulunut mihinkään organisaatioon. Kuitenkin kirjoittelet tänne jatkuvasti totuuksia ja häiritset toisten busineksia!

      Käsittääkseni saan kyllä laittaa rahani sinne mihin itse koen tarpeelliseksi! On myös oma asiani mitä pillereitä kehooni työnnän! Sekin on oma asiani tienaanko tästä hommasta mitään!

      Ottaako päähän? Mua ei lainkaan ja jatkan edelleen samalla hyväksi kokemallani linjalla!

      • Avohakkuu

        Tyhmä ei opi..


      • KultakuumeNumero_

        >Käsittääkseni saan kyllä laittaa rahani sinne mihin itse koen tarpeelliseksi! On myös oma asiani mitä pillereitä kehooni työnnän! Sekin on oma asiani tienaanko tästä hommasta mitään!

        Ottaako päähän? Mua ei lainkaan ja jatkan edelleen samalla hyväksi kokemallani linjalla! <

        Analyysi:
        Olet tyypin 3 ja 4 välissä oleva "koinisti" eli verkostomarkkinointitunkki.

        Huomattavaa jääräpäisyyttä mutta myös unelmointia siitä, jos homma joskus kuitenkin saisi vettä myllyyn. Käynet ahkerasti tunkitus tilaisuuksissa, mutta sinulla ei ole kauttasi tullutta ryhmää, joten käyt tilaisuuksissa yksin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15020121/koinisti-ihmistyyppeja-lajeittain


      • Pahaltanäyttää
        KultakuumeNumero_ kirjoitti:

        >Käsittääkseni saan kyllä laittaa rahani sinne mihin itse koen tarpeelliseksi! On myös oma asiani mitä pillereitä kehooni työnnän! Sekin on oma asiani tienaanko tästä hommasta mitään!

        Ottaako päähän? Mua ei lainkaan ja jatkan edelleen samalla hyväksi kokemallani linjalla! <

        Analyysi:
        Olet tyypin 3 ja 4 välissä oleva "koinisti" eli verkostomarkkinointitunkki.

        Huomattavaa jääräpäisyyttä mutta myös unelmointia siitä, jos homma joskus kuitenkin saisi vettä myllyyn. Käynet ahkerasti tunkitus tilaisuuksissa, mutta sinulla ei ole kauttasi tullutta ryhmää, joten käyt tilaisuuksissa yksin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15020121/koinisti-ihmistyyppeja-lajeittain

        Mene nyt hoitoon, jos et saa enää edes nukuttua yöllä, kun pitää tänne vimmalla näppäillä "viisauksiaan". Ja heti!


      • Rööööhhhh
        Pahaltanäyttää kirjoitti:

        Mene nyt hoitoon, jos et saa enää edes nukuttua yöllä, kun pitää tänne vimmalla näppäillä "viisauksiaan". Ja heti!

        Jotkut saattavat olla vuorotyössä ja esim poliisi ja lääkärit saattavat olla päivystävissä tehtävissä. Yöaikaan on aikaa roikkua netissä, jos ei ole mitään muuta hälyttävää yöllä kuin koinistien typeryys... muahahahaha


    • VerkostoIhminen

      Totuuttahan ette tiedä organisaatiostani tai siitä käynkö ylipäätään tankkaamassa tilaisuuksissa. Puhumattakaan siitä käynkö yksin tankkausreissuilla sillä täällä voi piiloutua jonkin nimimerkin taakse.

      Rehellisesti hoidan kaikki asiat verottajalle ja asiakkailleni. Päämieheni on hoitanut kaikki toimitukset ja rahan maksut minulle sovitusti. Kaikki jäsenet ovat tasavertaisessa asemassa toisiinsa nähden. Minulla ei ole valittamista. Enään kukaan ei määrää työaikaani eikä päätä työsuhdettani yksipuolisesti.

      Olen vapaa ja nautin siitä, sanotte täällä mitä tykkäätte.

      On ikävää että mustamaalaatte hyvää ja toimivaa systeemiä!

      Moni asiakas on hyvin tyytyväinen tuotteisiin!

      • Tämä puheenvuoro on pelkkää haaveksintaa. VM:ssä ei tienaa tuotteita myymällä, se on matemaattinen mahdottomuus. Ja johtuu markkinointitavan totaalisesta tehottomuudesta, volyymit ovat niin pieniä.

        Uusia jäseniä värväämällä ei rikastu, sillä niitä on hyvin vaikea löytää.

        Aivan pieni kourallinen saattaa jotain tiliä tehdä unohtamalla tuotteiden myynnin ja keskittymällä koulutusten pitämiseen ja koulutustilaisuuksien järjestämiseen. Mutta tuskin tämäkään vielä riittää korvaamaan päivätyötä.

        Joten pelkkää haaveilua oli tuo kirjoitus!


      • vmonsyvältä
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tämä puheenvuoro on pelkkää haaveksintaa. VM:ssä ei tienaa tuotteita myymällä, se on matemaattinen mahdottomuus. Ja johtuu markkinointitavan totaalisesta tehottomuudesta, volyymit ovat niin pieniä.

        Uusia jäseniä värväämällä ei rikastu, sillä niitä on hyvin vaikea löytää.

        Aivan pieni kourallinen saattaa jotain tiliä tehdä unohtamalla tuotteiden myynnin ja keskittymällä koulutusten pitämiseen ja koulutustilaisuuksien järjestämiseen. Mutta tuskin tämäkään vielä riittää korvaamaan päivätyötä.

        Joten pelkkää haaveilua oli tuo kirjoitus!

        "Tämä puheenvuoro on pelkkää haaveksintaa. VM:ssä ei tienaa tuotteita myymällä, se on matemaattinen mahdottomuus. Ja johtuu markkinointitavan totaalisesta tehottomuudesta, volyymit ovat niin pieniä. Uusia jäseniä värväämällä ei rikastu, sillä niitä on hyvin vaikea löytää.
        Aivan pieni kourallinen saattaa jotain tiliä tehdä unohtamalla tuotteiden myynnin ja keskittymällä koulutusten pitämiseen ja koulutustilaisuuksien järjestämiseen. Mutta tuskin tämäkään vielä riittää korvaamaan päivätyötä."

        Petteri Järvisen blogissa oli vastaava kirjoitus joltain verkostomarkkinointia kokeilleelta. Kannattaa käydä lukemassa.


      • VmLady
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tämä puheenvuoro on pelkkää haaveksintaa. VM:ssä ei tienaa tuotteita myymällä, se on matemaattinen mahdottomuus. Ja johtuu markkinointitavan totaalisesta tehottomuudesta, volyymit ovat niin pieniä.

        Uusia jäseniä värväämällä ei rikastu, sillä niitä on hyvin vaikea löytää.

        Aivan pieni kourallinen saattaa jotain tiliä tehdä unohtamalla tuotteiden myynnin ja keskittymällä koulutusten pitämiseen ja koulutustilaisuuksien järjestämiseen. Mutta tuskin tämäkään vielä riittää korvaamaan päivätyötä.

        Joten pelkkää haaveilua oli tuo kirjoitus!

        Voisko avotampio lopettaa kokonaan kommentoinnin, kun ei tiedä kaikesta kaikkea, vaikka niin luulee.

        Miten voit väittää, ettei tuotemyynnillä tienaa? Meinaatko, ettei niissä ole mitään katetta myytäessä asiakkaaille? Voi elämän kevät, että oikeen myötähävettää sun puolesta... Vaikka se "kate" ei olis, kun tyyliin 50% niin katetta se on kuitenkin ja siitä jää jotain käteenkin vielä verojenkin jälkeen. Se, että pystyykö sillä tekemään "miljoonia", niin ei, mutta et voi sanoa, että MITÄÄN ei tienaa, jos siitä jää eurokin voittoa kulujen jälkeen. Ei kaikki vm: ssa mukana olevat tavoittelekaan miljoonia, vaan suurin osa tekee sitä ihan harrastepohjalta ja tienatakseen vaikka vaan ihan muutamia satasia palkan jatkeeksi. Milloin te opitte ymmärtämään tämän, että välimuotojakin on, ettei vm:kään ole kaikille mikään "joko tai" systeemi. Itsekin ole palkkatyössä ja viihdyn siellä erinomaisesti ja heittelen esittely-/myyntikeikkoja sillon tällöin ja jouluna. Ei mulla ole mitään intressejä tehdä siitä päätyötä tai tienata "miljoonia", koska se vaatii niin paljon kurinalaisuutta ja yrittäjähenkisyyttä sekä aikaa, mitä itsellä ei ole. Mut olen ihan tyytyväinen, että saa sillä tavalla kerättyä esim. matkakassaa ja lähdettyä lapsen kanssa reissuun jonnekin pidemmälle "kerran kesässä", johon muuten pienipalkkaisella yh:lla ei olis varaa. Tai mitä nyt sitten ikinä isompaa hankintaa havitellaankin. Yhden autonkin olen vm tienesteillä rahoittanut. Ja pystyn myöntämään, että se ei ollut mikään "pakasta vedetty" tuliterä jaguaari, mutta ei mikään muutaman satasen "ladan räpsäkään". 😉

        Enkä itsekään ole kokenut , että konseptissani hehkutettais mistään "äkkirikastumisista" tai taloudellisesta riippumattomuudesta. Aina on saanu rehellistä tietoa siitä, mitä mikäkin tienestitaso vaatii. Tai sitten mä olen niin jalat maassa oleva tyyppi tän vm:nkin kanssa, että jätän nuo asiat omaan arvoonsa ja keskityn omaan tekemiseen. Niin ja saishan tässäkin tuota alainjaakin kerättyä, mut en koe sitä tarpeelliseksi tai että mulla olis aikaa holehtia siitä alalinjasta. Se kun ei ilman huolenpitoa jaksa sekään toimia. Tää juttu on ihan "fine" mulle näinkin.

        Koulutuksissa käyn sillon, kun on jotain sellasta uuttaa, minkä katson tarpeelliseksi, joten minusta ei kouluttaja paljon pääse rikasrumaan. Ja vain, jos ne sattuu olemaan jossain lähistöllä. Enkä edes joka vuosikaan käy missään tilaisuudessa. Yleensä kyllä meillä ei kouluttajat (pitkään mukana olleet ja kokeneet jääleenmyyjät) ota itselleen mitään, vaan tekevät sen ilmaiseksi. Vain esim. tilavuokra ja/tai kahvit tmv tarjoilut maksetaan sitten todellisten kulujen mukaan ja suurin "koulutusmaksu" on tainnu olla jotain kympin luokkaa/ iltakoulutus. Ja firma antaa yleensä koulutusta varten sekä tuotteet (lainaan), että kirjallisen materiaalin. En ole koskaan maksanut yhdestäkään lippulapusta yhtään mitään! Jos ei sitä lasketa, jos on tarvinnut itse tulostella jotain materiaalia asiakasiltoja varten... Isommat kerran vuodessa olevat yhteistapahtumat (kestää koko vkl:n) on sitten asia erikseen, mutta niissäkin firma kyllä tukee tuotteiden muodossa niin paljon, että ne kun myy eteenpäin, niin siitä ei montaa kymppiä ole ikinä jäänyt itselle maksettavaksi yöpymisineen, ruokailuineen ja matkoineenkaan. Jos firmasta asti tulee joku pitämään jotain koulutusta, hij silloinkin firma maksa nille palkan ja me osallistujat otetaan osaa vaan niihin tilasta ja tarjoilusta johtuviin kustannuksiin. Ja jos siitä sit joku tyyliin euro tai kaksi jää "ylimäärästä" firmalle tai kouluttajalle, niin ihan se ja sama mulle. Mä saatan hukatakin muutamia euroja vuositasolla, joten jos se sit menee kouluttajalle, niin parempaan tarkoitukseen se menee joka tapauksessa, kun että joku pulsu löytää sen mun kakseurosen kaupan pihasta ja menee hakeen sillä kaljaa...

        Ja AP:lle tiedoksi, että en ole tuhonnut yhtään ihmistä, saati perhettä harrastukseni takia. Kaverisuhteetkin on pysyneet samana näiden vuosien aikana. Tai itse asiaas ei. Onhan noita uusiakin tuttuja ja kavereita tullut elämään tän myötä. Ja toiseksi, kukaan ei pakota ketään tähän mukaan, joten iha turhaa syyllistää vm ihmisiä kenekään epäonnistumisita saati perheiden tmv tuhoamisesta. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Jos nimensä laittaa paperiin miettimättä / tutkimatta asioita sen tarkemmin, niin jatkosta saa syyttää vain itseään, jos asiat ei menekään niin kuin oli kuvitellut. Turha täällä sitten on itkeä omaa tyhmyyttään. En minäkään tule tänne ylälinjaani syyttelemään, että kun ei sitä rahaa tulekaan ovista ja ikkunoista sohvalla makaamalla, vaan itse mun pitää ymmärtää, että sen rahan eteen pitää jotain tehdäkin, eikä odottaa valmista.


      • VmLady kirjoitti:

        Voisko avotampio lopettaa kokonaan kommentoinnin, kun ei tiedä kaikesta kaikkea, vaikka niin luulee.

        Miten voit väittää, ettei tuotemyynnillä tienaa? Meinaatko, ettei niissä ole mitään katetta myytäessä asiakkaaille? Voi elämän kevät, että oikeen myötähävettää sun puolesta... Vaikka se "kate" ei olis, kun tyyliin 50% niin katetta se on kuitenkin ja siitä jää jotain käteenkin vielä verojenkin jälkeen. Se, että pystyykö sillä tekemään "miljoonia", niin ei, mutta et voi sanoa, että MITÄÄN ei tienaa, jos siitä jää eurokin voittoa kulujen jälkeen. Ei kaikki vm: ssa mukana olevat tavoittelekaan miljoonia, vaan suurin osa tekee sitä ihan harrastepohjalta ja tienatakseen vaikka vaan ihan muutamia satasia palkan jatkeeksi. Milloin te opitte ymmärtämään tämän, että välimuotojakin on, ettei vm:kään ole kaikille mikään "joko tai" systeemi. Itsekin ole palkkatyössä ja viihdyn siellä erinomaisesti ja heittelen esittely-/myyntikeikkoja sillon tällöin ja jouluna. Ei mulla ole mitään intressejä tehdä siitä päätyötä tai tienata "miljoonia", koska se vaatii niin paljon kurinalaisuutta ja yrittäjähenkisyyttä sekä aikaa, mitä itsellä ei ole. Mut olen ihan tyytyväinen, että saa sillä tavalla kerättyä esim. matkakassaa ja lähdettyä lapsen kanssa reissuun jonnekin pidemmälle "kerran kesässä", johon muuten pienipalkkaisella yh:lla ei olis varaa. Tai mitä nyt sitten ikinä isompaa hankintaa havitellaankin. Yhden autonkin olen vm tienesteillä rahoittanut. Ja pystyn myöntämään, että se ei ollut mikään "pakasta vedetty" tuliterä jaguaari, mutta ei mikään muutaman satasen "ladan räpsäkään". 😉

        Enkä itsekään ole kokenut , että konseptissani hehkutettais mistään "äkkirikastumisista" tai taloudellisesta riippumattomuudesta. Aina on saanu rehellistä tietoa siitä, mitä mikäkin tienestitaso vaatii. Tai sitten mä olen niin jalat maassa oleva tyyppi tän vm:nkin kanssa, että jätän nuo asiat omaan arvoonsa ja keskityn omaan tekemiseen. Niin ja saishan tässäkin tuota alainjaakin kerättyä, mut en koe sitä tarpeelliseksi tai että mulla olis aikaa holehtia siitä alalinjasta. Se kun ei ilman huolenpitoa jaksa sekään toimia. Tää juttu on ihan "fine" mulle näinkin.

        Koulutuksissa käyn sillon, kun on jotain sellasta uuttaa, minkä katson tarpeelliseksi, joten minusta ei kouluttaja paljon pääse rikasrumaan. Ja vain, jos ne sattuu olemaan jossain lähistöllä. Enkä edes joka vuosikaan käy missään tilaisuudessa. Yleensä kyllä meillä ei kouluttajat (pitkään mukana olleet ja kokeneet jääleenmyyjät) ota itselleen mitään, vaan tekevät sen ilmaiseksi. Vain esim. tilavuokra ja/tai kahvit tmv tarjoilut maksetaan sitten todellisten kulujen mukaan ja suurin "koulutusmaksu" on tainnu olla jotain kympin luokkaa/ iltakoulutus. Ja firma antaa yleensä koulutusta varten sekä tuotteet (lainaan), että kirjallisen materiaalin. En ole koskaan maksanut yhdestäkään lippulapusta yhtään mitään! Jos ei sitä lasketa, jos on tarvinnut itse tulostella jotain materiaalia asiakasiltoja varten... Isommat kerran vuodessa olevat yhteistapahtumat (kestää koko vkl:n) on sitten asia erikseen, mutta niissäkin firma kyllä tukee tuotteiden muodossa niin paljon, että ne kun myy eteenpäin, niin siitä ei montaa kymppiä ole ikinä jäänyt itselle maksettavaksi yöpymisineen, ruokailuineen ja matkoineenkaan. Jos firmasta asti tulee joku pitämään jotain koulutusta, hij silloinkin firma maksa nille palkan ja me osallistujat otetaan osaa vaan niihin tilasta ja tarjoilusta johtuviin kustannuksiin. Ja jos siitä sit joku tyyliin euro tai kaksi jää "ylimäärästä" firmalle tai kouluttajalle, niin ihan se ja sama mulle. Mä saatan hukatakin muutamia euroja vuositasolla, joten jos se sit menee kouluttajalle, niin parempaan tarkoitukseen se menee joka tapauksessa, kun että joku pulsu löytää sen mun kakseurosen kaupan pihasta ja menee hakeen sillä kaljaa...

        Ja AP:lle tiedoksi, että en ole tuhonnut yhtään ihmistä, saati perhettä harrastukseni takia. Kaverisuhteetkin on pysyneet samana näiden vuosien aikana. Tai itse asiaas ei. Onhan noita uusiakin tuttuja ja kavereita tullut elämään tän myötä. Ja toiseksi, kukaan ei pakota ketään tähän mukaan, joten iha turhaa syyllistää vm ihmisiä kenekään epäonnistumisita saati perheiden tmv tuhoamisesta. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Jos nimensä laittaa paperiin miettimättä / tutkimatta asioita sen tarkemmin, niin jatkosta saa syyttää vain itseään, jos asiat ei menekään niin kuin oli kuvitellut. Turha täällä sitten on itkeä omaa tyhmyyttään. En minäkään tule tänne ylälinjaani syyttelemään, että kun ei sitä rahaa tulekaan ovista ja ikkunoista sohvalla makaamalla, vaan itse mun pitää ymmärtää, että sen rahan eteen pitää jotain tehdäkin, eikä odottaa valmista.

        Vai muutaman satasen palkan päälle?!? Ei verkostomarkkinointia tuollaisilla mielikuvilla suositella. Tai jos suositeltaisiin, kukaan ei liittyisi!

        Kauhea vaiva ja työ muutaman satasen vuoksi?!?

        Ja paljonko olet maksanut enemmän tai vähemmän pakollisista koulutuksista ja -materiaaleista? Paljonko oikeasti olet tappiolla?

        Tuotteiden myynti ei ole millä verkostomarkkinoinnilla tehdään rahaa. Se on koulutusten pitäminen, materiaalin myynti, tunkittaminen jos sattuu kohdalle löytymään. Mutta tuotteilla ei ole mitään merkitystä!


      • Huhhuhhhhhhh

        Voiko enempää pihalla olla? Nyt on kyllä melkoinen outsider täällä 😂


      • TampioAvo
        Avotampio_ kirjoitti:

        Vai muutaman satasen palkan päälle?!? Ei verkostomarkkinointia tuollaisilla mielikuvilla suositella. Tai jos suositeltaisiin, kukaan ei liittyisi!

        Kauhea vaiva ja työ muutaman satasen vuoksi?!?

        Ja paljonko olet maksanut enemmän tai vähemmän pakollisista koulutuksista ja -materiaaleista? Paljonko oikeasti olet tappiolla?

        Tuotteiden myynti ei ole millä verkostomarkkinoinnilla tehdään rahaa. Se on koulutusten pitäminen, materiaalin myynti, tunkittaminen jos sattuu kohdalle löytymään. Mutta tuotteilla ei ole mitään merkitystä!

        Huoh... Parempi kun et kommentoi mitään, kun et edes lukea osaa..


      • VmLady
        Avotampio_ kirjoitti:

        Vai muutaman satasen palkan päälle?!? Ei verkostomarkkinointia tuollaisilla mielikuvilla suositella. Tai jos suositeltaisiin, kukaan ei liittyisi!

        Kauhea vaiva ja työ muutaman satasen vuoksi?!?

        Ja paljonko olet maksanut enemmän tai vähemmän pakollisista koulutuksista ja -materiaaleista? Paljonko oikeasti olet tappiolla?

        Tuotteiden myynti ei ole millä verkostomarkkinoinnilla tehdään rahaa. Se on koulutusten pitäminen, materiaalin myynti, tunkittaminen jos sattuu kohdalle löytymään. Mutta tuotteilla ei ole mitään merkitystä!

        Nyt ihan oikeesti Tampio! Opettele lukemaan!

        "Vai muutaman satasen palkan päälle?!? Ei verkostomarkkinointia tuollaisilla mielikuvilla suositella. Tai jos suositeltaisiin, kukaan ei liittyisi!"

        - MISSÄ sanottiin, että mulle suositeltiin vm:a tuolla mielikuvalla? Mä puhun ihan vaan omasta kokemuksestani ja omasta tän hetkisestä tekemisestäni.

        "Kauhea vaiva ja työ muutaman satasen vuoksi?!?"

        -Mistähän sinä sen tiedät, minkä verran työtä sataseni vaatii? Et ole koskaan ollut itse vm:ssa mukana, joten et ainakaan kokemuksesta voi tietää, kuinka paljon tai vähän minkäkin verkoston tuotteiden myynti vaatii.

        "Ja paljonko olet maksanut enemmän tai vähemmän pakollisista koulutuksista ja -materiaaleista? Paljonko oikeasti olet tappiolla?"

        -Huoh... Tämäkin olis selvinnyt, jos olis tuo lukutaito edes tyydyttävällä tasolla. Mutta toistetaan nyt kuitenkin: minua ei ole PAKOTETTU yhteekään koulutukseen (kuten ei koko vm:iinkaan), vaan käyn niissä sillon, kun itse katson tarpeeliseksi (on esim. sellanen tuote, mistä kaipaan lisätietoa enemmän tai haluan nähdä sen livenä) ja ne ovat lähellä. Ja painotuotteista on oikestaan tuotekuvastot ainoat, mitkä ostan valmiina. Niitä kun ei ole järkeä tulostella itse. Ja niissäkin on paketti tarjousia, eli jos ostan esim. paketin jossa on 30 kuvastoa (maksaa 30€), saan myyntihinnaltaan 28 euron arvoisen tuotten mukana. Joten kun myyn sen, niin kuvastoille jäi hintaa 2€ / 30kpl. Ja loput varmaan osaat laskea itse? Vai onko matikkakin jäänyt lukematta koulussa?

        "Tuotteiden myynti ei ole millä verkostomarkkinoinnilla tehdään rahaa. Se on koulutusten pitäminen, materiaalin myynti, tunkittaminen jos sattuu kohdalle löytymään. Mutta tuotteilla ei ole mitään merkitystä!"

        - Jos osaisit lukea, ei tähän tarvis edes vastata... Riippuu kuuleihan tuotteesta, mitä myydään. Mä nyt väitän, että sä sotket joko ihan tahallas tai tietämättömyyttäsi kaksi eri asiaa. Ja taas pitää toistaa... huoh... On todellakin muitakin konsepteja, kuin Onecoin ja niissä todellakin voivat tuotteet olla se pääasia. Se on silloin enemmänkin suoramyyntiä /markkinointia pääsosin siis. Mutta verkosromarkkinointia siitä tekee silloin se, jos sulla on mahdollisuus liittää siihen toimintaan mukaan uusia ihmisiä, mutta MISSÄÄN EI EDELLEENKÄÄN _PAKOTETA_ TEKEMÄÄN NIIN. Ei omassa konseptissani ainakaan. Ja mistä sinä tiedät, kun edelleenkään et ole koskaan vm:a tehnyt päivääkään, kuinka merkityksellisinä ihmiset minkäkjn tuotteen kokevat? Et voi vastata kaikkein vm asiakkiden puolesta, kun et kerran ole milloinkaan edes testannut yhtään vm tuotetta myymällä sitä tai edes ostamalla. Ja sun mileipide tuotteista ei ole ainoa oikea, etkä voi mennä mitätöimään toisten ihmisen omaa kokemusta omalla mutu-jankutuksella. Se on suorastaan loukkaavaa sitä toista ihmistä kohtaan. Jos sun kaveri sanoo vaikka, että söi esim. jonkun b-vitamiinikuurin, kun tunsi itsensä väsyneeksi ja se kuuri virkisti, niin ethän sä voi mennä sanomaan ja väittämään vastaan, että hei haloo, paskaa puhut, mikään vitamiini siihen väsymykseen auta, etkä sä mitään virkistynyt... Tai, että hän kokee, että joku uusi Nissanin cityauto oli hyvä ajettava, kun hän sitä kokeili, niin et voi mennä sanomaan, että ei ole, Mersu on ainoo, mikä on hyvä ajettava. Tai sama se mitä vertauksia sulle koittaa antaa siitä POINTISTA, mitä koittaa tarkottaa, kun et sä kuitenkaan tajua...


      • Mkortt
        VmLady kirjoitti:

        Voisko avotampio lopettaa kokonaan kommentoinnin, kun ei tiedä kaikesta kaikkea, vaikka niin luulee.

        Miten voit väittää, ettei tuotemyynnillä tienaa? Meinaatko, ettei niissä ole mitään katetta myytäessä asiakkaaille? Voi elämän kevät, että oikeen myötähävettää sun puolesta... Vaikka se "kate" ei olis, kun tyyliin 50% niin katetta se on kuitenkin ja siitä jää jotain käteenkin vielä verojenkin jälkeen. Se, että pystyykö sillä tekemään "miljoonia", niin ei, mutta et voi sanoa, että MITÄÄN ei tienaa, jos siitä jää eurokin voittoa kulujen jälkeen. Ei kaikki vm: ssa mukana olevat tavoittelekaan miljoonia, vaan suurin osa tekee sitä ihan harrastepohjalta ja tienatakseen vaikka vaan ihan muutamia satasia palkan jatkeeksi. Milloin te opitte ymmärtämään tämän, että välimuotojakin on, ettei vm:kään ole kaikille mikään "joko tai" systeemi. Itsekin ole palkkatyössä ja viihdyn siellä erinomaisesti ja heittelen esittely-/myyntikeikkoja sillon tällöin ja jouluna. Ei mulla ole mitään intressejä tehdä siitä päätyötä tai tienata "miljoonia", koska se vaatii niin paljon kurinalaisuutta ja yrittäjähenkisyyttä sekä aikaa, mitä itsellä ei ole. Mut olen ihan tyytyväinen, että saa sillä tavalla kerättyä esim. matkakassaa ja lähdettyä lapsen kanssa reissuun jonnekin pidemmälle "kerran kesässä", johon muuten pienipalkkaisella yh:lla ei olis varaa. Tai mitä nyt sitten ikinä isompaa hankintaa havitellaankin. Yhden autonkin olen vm tienesteillä rahoittanut. Ja pystyn myöntämään, että se ei ollut mikään "pakasta vedetty" tuliterä jaguaari, mutta ei mikään muutaman satasen "ladan räpsäkään". 😉

        Enkä itsekään ole kokenut , että konseptissani hehkutettais mistään "äkkirikastumisista" tai taloudellisesta riippumattomuudesta. Aina on saanu rehellistä tietoa siitä, mitä mikäkin tienestitaso vaatii. Tai sitten mä olen niin jalat maassa oleva tyyppi tän vm:nkin kanssa, että jätän nuo asiat omaan arvoonsa ja keskityn omaan tekemiseen. Niin ja saishan tässäkin tuota alainjaakin kerättyä, mut en koe sitä tarpeelliseksi tai että mulla olis aikaa holehtia siitä alalinjasta. Se kun ei ilman huolenpitoa jaksa sekään toimia. Tää juttu on ihan "fine" mulle näinkin.

        Koulutuksissa käyn sillon, kun on jotain sellasta uuttaa, minkä katson tarpeelliseksi, joten minusta ei kouluttaja paljon pääse rikasrumaan. Ja vain, jos ne sattuu olemaan jossain lähistöllä. Enkä edes joka vuosikaan käy missään tilaisuudessa. Yleensä kyllä meillä ei kouluttajat (pitkään mukana olleet ja kokeneet jääleenmyyjät) ota itselleen mitään, vaan tekevät sen ilmaiseksi. Vain esim. tilavuokra ja/tai kahvit tmv tarjoilut maksetaan sitten todellisten kulujen mukaan ja suurin "koulutusmaksu" on tainnu olla jotain kympin luokkaa/ iltakoulutus. Ja firma antaa yleensä koulutusta varten sekä tuotteet (lainaan), että kirjallisen materiaalin. En ole koskaan maksanut yhdestäkään lippulapusta yhtään mitään! Jos ei sitä lasketa, jos on tarvinnut itse tulostella jotain materiaalia asiakasiltoja varten... Isommat kerran vuodessa olevat yhteistapahtumat (kestää koko vkl:n) on sitten asia erikseen, mutta niissäkin firma kyllä tukee tuotteiden muodossa niin paljon, että ne kun myy eteenpäin, niin siitä ei montaa kymppiä ole ikinä jäänyt itselle maksettavaksi yöpymisineen, ruokailuineen ja matkoineenkaan. Jos firmasta asti tulee joku pitämään jotain koulutusta, hij silloinkin firma maksa nille palkan ja me osallistujat otetaan osaa vaan niihin tilasta ja tarjoilusta johtuviin kustannuksiin. Ja jos siitä sit joku tyyliin euro tai kaksi jää "ylimäärästä" firmalle tai kouluttajalle, niin ihan se ja sama mulle. Mä saatan hukatakin muutamia euroja vuositasolla, joten jos se sit menee kouluttajalle, niin parempaan tarkoitukseen se menee joka tapauksessa, kun että joku pulsu löytää sen mun kakseurosen kaupan pihasta ja menee hakeen sillä kaljaa...

        Ja AP:lle tiedoksi, että en ole tuhonnut yhtään ihmistä, saati perhettä harrastukseni takia. Kaverisuhteetkin on pysyneet samana näiden vuosien aikana. Tai itse asiaas ei. Onhan noita uusiakin tuttuja ja kavereita tullut elämään tän myötä. Ja toiseksi, kukaan ei pakota ketään tähän mukaan, joten iha turhaa syyllistää vm ihmisiä kenekään epäonnistumisita saati perheiden tmv tuhoamisesta. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Jos nimensä laittaa paperiin miettimättä / tutkimatta asioita sen tarkemmin, niin jatkosta saa syyttää vain itseään, jos asiat ei menekään niin kuin oli kuvitellut. Turha täällä sitten on itkeä omaa tyhmyyttään. En minäkään tule tänne ylälinjaani syyttelemään, että kun ei sitä rahaa tulekaan ovista ja ikkunoista sohvalla makaamalla, vaan itse mun pitää ymmärtää, että sen rahan eteen pitää jotain tehdäkin, eikä odottaa valmista.

        Voi vttu. Kun itse lähden "koulutusmatkalle" ( lue : pitämään hauskaa), oikea yritys maksaa matkat, yöpymiset sekä sen pakollisen seminaarin.


      • Mkortt
        Mkortt kirjoitti:

        Voi vttu. Kun itse lähden "koulutusmatkalle" ( lue : pitämään hauskaa), oikea yritys maksaa matkat, yöpymiset sekä sen pakollisen seminaarin.

        Ja tietty palkan matka-ajan palkan sekä osa- / kokopäivärahan.


      • VmTyyppi
        Mkortt kirjoitti:

        Voi vttu. Kun itse lähden "koulutusmatkalle" ( lue : pitämään hauskaa), oikea yritys maksaa matkat, yöpymiset sekä sen pakollisen seminaarin.

        Idiootti! Taas tuli todistettua, että täällä hokee samoja mantroja vuodesta toiseen ihmiset, joilla ei ole hevon kukkuakaan hajua koko aiheesta! Kannttais pysyä hiljaa, kun ei mistään mitään tiedä. Kyllä vm-firmatkin välillä sponssaa "koulutusmatkoja" hyville myyjille ja niissä pidetään yleensä hauskaa. En ole kuullut vielä koskaan kenenkään istuvan kirkossa missään koulutuksissa, joten kai nyt muissakin koulutuksissa saa pitää hauskaa. Ei ne 24 tuntia kestä, joten hyvin jää aikaa vielä muuhunkin. Ja itsekin olen ollut sellaisessa firmassa, jossa firma antoi koko vkl kestävän lanseeraus- ja koulutusreissun tuotteina sen, mitä ne matkakulut teki, joten tuotteet pois myymällä sai matkan periaatteessa ilmaiseksi. Viinat toki piti maksaa itse, kuka sellasta käytti.


      • EiPelkuri
        Mkortt kirjoitti:

        Voi vttu. Kun itse lähden "koulutusmatkalle" ( lue : pitämään hauskaa), oikea yritys maksaa matkat, yöpymiset sekä sen pakollisen seminaarin.

        Ooohh.....mahtavaa...että ihan "oikea yritys" maksaa matkat ym.

        Hah hah, jos tämä on puupäävastustajan ns. "argumentti" niin hah hah je heh heh. Kai ymmärrät että olet surkea orja, joka tekee muille töitä?

        Mutta tuollaiselle nuhjakkeelle sopii olla suojatyöpaikka, jossa saa "pitää hauskaa seminaareissa"

        Onneksi maailmassa on paljon oikein ajattelevia ihmisiä, eikä pelkureita.


      • Anonyymi
        Mkortt kirjoitti:

        Voi vttu. Kun itse lähden "koulutusmatkalle" ( lue : pitämään hauskaa), oikea yritys maksaa matkat, yöpymiset sekä sen pakollisen seminaarin.

        Sunlaiset luuserit yleensäkin ”pitää hauskaa” (muka) ja onnistumiset elämässä on samaa roskatasoa yleensä.


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tämä puheenvuoro on pelkkää haaveksintaa. VM:ssä ei tienaa tuotteita myymällä, se on matemaattinen mahdottomuus. Ja johtuu markkinointitavan totaalisesta tehottomuudesta, volyymit ovat niin pieniä.

        Uusia jäseniä värväämällä ei rikastu, sillä niitä on hyvin vaikea löytää.

        Aivan pieni kourallinen saattaa jotain tiliä tehdä unohtamalla tuotteiden myynnin ja keskittymällä koulutusten pitämiseen ja koulutustilaisuuksien järjestämiseen. Mutta tuskin tämäkään vielä riittää korvaamaan päivätyötä.

        Joten pelkkää haaveilua oli tuo kirjoitus!

        Hih hih - Avo itse jatkaa haaveiluaan, että tulisi toimeen yhteiskunnassa. Mutta ei.
        Hän jatkaa hullun esittämistä, johon rooliin hän jäi vangiksi vuosia sitten.

        Mutta mikäpä siinä, hupia hän on meille tarjonnut, semminkin, vaikka perinteinen VM - alana ei liikuta puolesta tahi vastaan. Kotikutsut jäivät auvoiselle 90 - luvulle..

        Koska Massimiehet Ry porskuttaa ja takoo hurjaa tulosta, herran pieksut kuinka rahaa voikin olla näin helppo tehdä. Ja näin paljon!

        Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! (eli tehdään massia, se on pysyvän onnen ytimessä)

        Vaimo on tyytyväinen, lapset ovat tyytyväisiä ja ihan uusi Mese pihassa näyttää pirun hyvältä.


    • BullShittäRiittää

      Koulutukset kyllä pääsääntöisesti maksaa, samoin tämä ns. "tunkittaminen". Materiaalien painatus maksaa niin paljon että niistä saatava hyöty on hyvin vähäinen.

      Jos tavara ei liiku ei liiku busineskaan mihinkään suuntaan.

      Tuntuu että täällä pidetään hyvin kovaa mölyä vaikkei edes oikeesti tiedetä asioista juurikaan. Luulen vielä etteivät nämä suurisuisemmat ole ikinä ollut edes mukana missään toiminnassa tai jos ovat olleet eivät ole kyllä käsittäneet asiaa oikein.

      • Höpsismiä tämä kirjoitus.

        "Materiaalien painatus maksaa niin paljon että niistä saatava hyöty on hyvin vähäinen."

        No ei todellakaan maksa. Eivätkä ne ole painotuotteita vaan tulosteita. Pääsylippu koulutukseen voi maksaa vaikka vain 50€. Jos sinne saa parikymmentä tyyppiä houkuteltua niin tonni on jo taskusssa, josta ehkä satanen meni materiaalien tulostamiseen.

        "Jos tavara ei liiku ei liiku busineskaan mihinkään suuntaan. "

        No mutta eihän se liikukaan. Verkostomarkkinoinnissa volyymi on järkyttävän pieni. Tavaran myynnillä ei tiliä tehdä, vaan aivan muilla keinoilla. On ihan matemaattinen mahdottomuus tehdä tiliä myymällä tuotteita verkostomarkkinoinnin keinoin.

        Verkostomarkkinointi on maailman tehottomin markkinointikanava.


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Höpsismiä tämä kirjoitus.

        "Materiaalien painatus maksaa niin paljon että niistä saatava hyöty on hyvin vähäinen."

        No ei todellakaan maksa. Eivätkä ne ole painotuotteita vaan tulosteita. Pääsylippu koulutukseen voi maksaa vaikka vain 50€. Jos sinne saa parikymmentä tyyppiä houkuteltua niin tonni on jo taskusssa, josta ehkä satanen meni materiaalien tulostamiseen.

        "Jos tavara ei liiku ei liiku busineskaan mihinkään suuntaan. "

        No mutta eihän se liikukaan. Verkostomarkkinoinnissa volyymi on järkyttävän pieni. Tavaran myynnillä ei tiliä tehdä, vaan aivan muilla keinoilla. On ihan matemaattinen mahdottomuus tehdä tiliä myymällä tuotteita verkostomarkkinoinnin keinoin.

        Verkostomarkkinointi on maailman tehottomin markkinointikanava.

        Häpeä hölmöläinen, kuinka pystyt olemaan noin tyhmä...?


    • VerkostoUrpo

      Nykyään business pyörii verkossa ja tuotemyynnilläkin pystyy tuplaaman tulonsa helposti mutta te jotka ette ymmärrä businesta ettekä ilmeisesti uskalla astua tuolle harmaalle aluelle niin hajotkaa niihin laskuihinne!!! BUA AH AH AA :)

      Vaikka teitä niin vituttaakin tietää tämä niin verkostotuotteilla voi myös ne kaikki lähisukulaisetkin jotka asiakkaitasi ruveta voimaan paremmin johtuen tuotteiden käytöstä!

      Jos on näin paska systeemi kun annatte ymmärtää niin tuotteiden tulee olla huippuluokkaa! Miettikää sitä?

      Tämä suoramyynti sektori voi puheistanne huolimatta hyvin ja jotkut firmoita lähestyvät jopa 100 vuoden ikää kovaa kyytiä!

      On hyvä että pysytte tälläisillä palstoilla sivistämässä itseänne niin pysytte erossa aidosta ja oikeasta elämästä! Joukossa tyhmyys tiivistyy :)

      • Business se vaan pyörii. Minkähän takia suuri yleisö ei ole tätä avainnut jos se tosiaan on tämmöinen rahasampo ja onnen ja terveydentuoja?!?

        Joukossa se tyhmyys tosiaan tiivistyy, HYMIÖPELLE!


      • KaikkiEiPärjää
        Avotampio_ kirjoitti:

        Business se vaan pyörii. Minkähän takia suuri yleisö ei ole tätä avainnut jos se tosiaan on tämmöinen rahasampo ja onnen ja terveydentuoja?!?

        Joukossa se tyhmyys tosiaan tiivistyy, HYMIÖPELLE!

        Varmaan siksi, kun suurin osa on kasvatettu niin, ettei rahansa eteen tarvi tehdä yhtään mitään. Kaikki pitäs saada mahdollisimman helpolla eteen, kun Manun illallinen. Ja sit on tää sossutukien kuppausporukka, jotka ei korviaan lotkauta edes sen sossutukensa eteen. Nekin rahat pitäs tulla automaattisesti, ettei tarvis edes hakea. Ei ne verkostohommisaa pärjää, mokomat luuserit. Siinä kun joutus jopa perseensä nostamaan tuolista rahansa eteen. Kauheeta!


      • KaikkiEiPärjää kirjoitti:

        Varmaan siksi, kun suurin osa on kasvatettu niin, ettei rahansa eteen tarvi tehdä yhtään mitään. Kaikki pitäs saada mahdollisimman helpolla eteen, kun Manun illallinen. Ja sit on tää sossutukien kuppausporukka, jotka ei korviaan lotkauta edes sen sossutukensa eteen. Nekin rahat pitäs tulla automaattisesti, ettei tarvis edes hakea. Ei ne verkostohommisaa pärjää, mokomat luuserit. Siinä kun joutus jopa perseensä nostamaan tuolista rahansa eteen. Kauheeta!

        Verkostourpolla on AINA selitys kiusallisiin kysymyksiin.

        URPO: haluan korjata harhaisen näkemyksesi.

        Suurinta osaa ihmisistä - itse asiassa ketään - ole kasvatettu niin että tulojen eteen EI TARVITSISI tehdä mitään! Ei sinne päinkään.

        Sossun asiakkaita en lähtisi missään tilanteessa luokittelemaan nimimerkin (URPON) kirjoittamalla tavalla. URPON luokittelu edustaa tietämättömyyttä, naiiviutta ja typeryyttä.

        Luulen että URPO itse on heikon koulutaustan omaava henkilö. Kuten yleensä kaikki muutkin VM:ään hurahtavat. Ajattelukykyiset ihmiset pysyvät kaukana VM:stä


      • SeuraaYmpäristöäsi

        Ihan itte olet urpo, jos et yhtään ole seurannut nykynuorisoa ja nuoria aikuisia. Miks ei vähän vanhempiakin. Eihän ne muuta tee kun notkuu ostareilla ja valittaa kun mutsilta / faijalta ei saanutkaan tänään kun vaan pikkusen kolikoita, vaikka ols tarvinnu saada satasia...


    • airflyer

      Laitan kolmelle ekalle shitcoinin omistajalle tai vitamiini myyjän tilille 100e jos näytätte toteen.. euron todiste riittää :D Saanu taas nauraa vedet silmiss' ihmisten tyhmyydelle. Aikuiset viel >D

      • HelpollaTuleeSatku

        Näyttää toteen minkä? Että jonkun tuotteen myynnistä on saanut euronkin voittoa?


    • rottawarraastaja

      Minä warrastan ja käteenvetoa harrastan aaaaaaaaaaaaaaa

    • ConDOm

      Haastan tyhmät ja ahneet verkostomarkkinoijat Man-To-Man contacti otteluun täällä Oulussa! He ovat Lokaa!

    • Kiitollinen

      Mä olen ostanut tuliterän sähäkän auton itselleni vm tuotemyynnillä ja rahaa on tilillä kymppitonneja. Enään ei tarvii kattoo jokaisen euron perään ja terveyskin on kohentunut tuotteiden käytön myötä.

      Paras investointi mitä olen ikinä itselleni antanu on tämä vm business ja kiitollista on myös se että kaikki hyvä on tullut puhtaasti ja vain omista ansioistani!

      Kukaan ei myöskään enää päätä työajoistani!

      Parasta mitä olen itselleni antanut!

    • Anonyymi

      Totuus on että vain 3 % verkostomarkkinoijista tekee rahaa...jos niinkään monta %. Ja se vaatii kovasti töitä, ja rahaa saavuttaa sitä menestystä. Tunnen kyllä mutaman menestyjän, mutta suosittelisin kyllä hakea joku helpompi tapa tienaamiseen.

      • Anonyymi

        Onneksi kukaan ei kuuntele sua. Pysy vain suojatyöpaikassa jos sellainen sattuu olemaan.

        Massimiehet nimittäin tienaavat rutosti samalla, kun hiiret inisee kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kukaan ei kuuntele sua. Pysy vain suojatyöpaikassa jos sellainen sattuu olemaan.

        Massimiehet nimittäin tienaavat rutosti samalla, kun hiiret inisee kotona.

        Löytyykö sinulla rohkeutta kertomaan mikä on se verkostomarkkinointifirma johon kannattaa liittyä ja jossa on tuotteiden hintalaatu niin hyvä että niitä on helppo myydä sekä samalla hankkia itselleen alalinjaa?


    • Anonyymi

      Heh heh, osaa aloittajalla olla vilkas mielikuvitus!

      Pankit 90-luvulla tuhosivat perheiden elämän ylisukupolvisesti, vaikutukset tuntuvat tänä päivänä.

      Että otahan pää pois sieltä, mihin aurinko ei paista ja aikuistu. jos se on mahdollista.

      • Anonyymi

        Miten pankit liittyvät tähän keskusteluun?

        Tai yhtä hyvin voisin todeta, sinua lainaten: ... toinen maailmansota tuhosi perheiden elämän ylisuku... otahan pää pois sieltä minne aurinko ...

        Tai sitten japanilaisittain voisin todeta: ... atomipommi ...

        Afganistanilainen: ... taliban ...

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe