Hei vaan kaikille, miten kesä on mennyt?

Nainen34v

Eipä ole tullut täällä paljoa vierailtua. Välillä olen lukaissut otsikot, mutta milenkiintoisia keskusteluita on ollut vähän. Tämä minun aloitus ei tilannetta tosin muuta.

Olen nyt kuukauden päästä ollut vuoden sinkkuna. Fiilis on mahtava. Mun on todella hyvä olla. Olen kuitenkin välillä pohtinut myös sitä, että olisiko omat olotilat erilaiset, jos kukaan ei olisi kiinnostunut musta. Ymmärrän siis toisaalta tämän sinkkuilun masentavan puolen. Minkälaista olisi olla tavallinen mies? Itse kuitenkin odotan mieheltä aloitteellisuutta enkä itse ota ikinä yhteyttä keneenkään. Toisaalta jos minulla olisi jokin lapsipaniikki päällä ja pakko saada joku, voisi tilanne olla eri.

Kesä täällä on mennyt kavereiden kanssa ja urheillen. Olen kieltäytynyt jokaikisestä treffipyynnöstä vielä toistaiseksi. Instagramin, snapchatin ja facebookin kautta viestittelen monien kanssa ja muutamaan olen törmännytkin sattumalta (nämä miehet ovat vahingossa ajautuneet samalle suunnalle, heh). On kiva huomata, miten fiksusti käyttäytyviä miehiä on paljon. Törkyviestejä ei tule yhtään. Ja muutama oikein kiinnostava tapaus mahtuu joukkoon.

Sen olen huomannut, että nyt olen tilanteessa, jossa tosiaan en tarvitse ketään vierelle.

Kivaa kesää just sulle! :)

62

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahaaa

      No kurpathan jää yksin, nouret naiset kiehtoo enemmän.

    • 12121212121212

      Kannattaa ehkä vierailla palstalla useammin, trollailutaitosi ovat pahasti ruosteessa. Tässä provot oli liian selkeitä, ne pitää ujuttaa tekstin sekaan huomaamattomammin.

      • No en ole vissiin mistään jäänyt paitsi kun laulut on samat. :D

        Saanko samaan hintaan sulta nyt sitten analyysin mun trollailusta? Enkös mä ollut se tusinacitysinkku? Kyllä meitä maailmaan mahtuu.


      • 12121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        No en ole vissiin mistään jäänyt paitsi kun laulut on samat. :D

        Saanko samaan hintaan sulta nyt sitten analyysin mun trollailusta? Enkös mä ollut se tusinacitysinkku? Kyllä meitä maailmaan mahtuu.

        Kyllä, mutta trollaajana olet ollut keskivertoa huomattavasti taitavampi. Odotan sinulta parempaa.

        Se jos koko viesti on miesten suosion ja kliseiden ("en tee aloitteita" jne) alleviivaamista, provoaminen paistaa liian selkeästi läpi.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Kyllä, mutta trollaajana olet ollut keskivertoa huomattavasti taitavampi. Odotan sinulta parempaa.

        Se jos koko viesti on miesten suosion ja kliseiden ("en tee aloitteita" jne) alleviivaamista, provoaminen paistaa liian selkeästi läpi.

        Hmmm. Tällaisia naisia kuitenkin on paljon. Miksen minä voisi olla sellainen?

        Aloitus oli oikeasti kevyt kesätervehdys, enkä käyttänyt siihen juurikaan aikaa enkä suurempaa ajatusta. Ehkä halusin vaan ilmoittaa että olen vielä olemassa vaikkei ketään kiinnostaisikaan. Kiva kun sä vastasit. Meillä on ollut hyviä vääntöjä.


    • Töissä ja vuoroin vapaalla. Sinkkustatuksella pysynyt ja pysynkin. Mikäs tässä ollessa.

      Palstalla joutaa työpäivän aikana koittaa löytää jotain mielenkiintoista jutunjuurta, mutta niukalti mihinkään tulee tartuttua kunnolla enää.
      Joskus tietty, mutta ei sitä ikinä tiedä, mistä päsähtää sekin mahdollisuus, niin se pitää virkeänä.

      • Sua en olekaan tavannut ennen vai onko nikkisi muuttunut?


      • Nainen34v kirjoitti:

        Sua en olekaan tavannut ennen vai onko nikkisi muuttunut?

        Nikki muuttui...kun on ukkokin muuttunut... täällä se tulee vaan sit kertaheitolla.


      • Dissident kirjoitti:

        Nikki muuttui...kun on ukkokin muuttunut... täällä se tulee vaan sit kertaheitolla.

        Ai! En tunnista sua.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Ai! En tunnista sua.

        No oikeastaan se on parempi, kun tarkoitushan on nikinvaihdolla, että se entinen korvautuu uudella, tosin kun vähänaikaa seurailet palstaa, niin kyllä sä tunnistat. Tosin on jotkut sanonut, että mä oon muuttunut muutenkin kuin kirjoitusasulta. Vaikea sanoa itse miten, mutta siinähän sitä sitten näet.

        Eli kesälomat on vietelty ja nyt alkaa syksynodotus? Mulla ehkä pieni pätkä lomaa elokuussa ja pitäis penskojen kanssa käydä Heltsingissä, ennenkuin niitten koulut alkaa. Kaverin mökillä tietty muutamanpäivän kooma on pakollinen ja sitpä voi lopun loman töpeksiä kattoon ja katsella oksakuvioita vaikka.


    • kaikysyäsaa

      Taas tuo. Mikset voi pysyä poissa? Olet kai liian yksinäinen ettet voi pysyä palstalta poissa. Ymmärretään ettet kestä olla yksin.

    • Ihan kivasti heittelit täkyjä tuohon, syntyy ehkä pitkä ketju jos vain pertsa ryömii kolostaan, saadaan kaappi innostumaan jne. mutta toivoisin vähän ärhäkkyyttä tekstiin ettei koko ketjusta tulisi vain sitten pelkkää toisilleen kohteliasta liipalaapaa ja pitkiä analyysejä. Ei se yhtään paha juttu olisi jos vähän ätmittelisit ja ylenkatsoisit palstan miehiä, jakelisit "viisaita" neuvoja siitä kuinka naisia isketään jne. niin olisi hauskempi lukea kommentteja.

      • Heheh... Vuosien palstakokemuksella asiantuntijan ohjeita. ;D


      • Muistanko väärin, että tämä Nainen34 oli innoissaan pelimiehistä? Ja eikös pelimies ole vähän niinkuin jännämies... Jos hän panostaisi siihen, niin näitä inhoittavia miehenrutkuja puolustellessaan saisi ainakin sun kypärän alle kuumotusta aikaiseksi ja pääsisit haarniska kilisten rustaamaan vasta-argumentteja kilttien ja kunnollisten puolesta... Ja miten jaloa olisikaan tuollaisen suun omistaja pelastaa varmalta raiskauskuolemalta.... Hei....saa käyttää...ei maksa mitään.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Heheh... Vuosien palstakokemuksella asiantuntijan ohjeita. ;D

        Joo, jos kerran osaa rakentaa muuten noin huolella niin minusta pitäisi laittaa myös särmää siihen hahmoon. Jotain semmoista kun saisi mitä helkassa oli, mulla kun on melkein ikävä helkan ätmittelyjä :D


      • Dissident kirjoitti:

        Muistanko väärin, että tämä Nainen34 oli innoissaan pelimiehistä? Ja eikös pelimies ole vähän niinkuin jännämies... Jos hän panostaisi siihen, niin näitä inhoittavia miehenrutkuja puolustellessaan saisi ainakin sun kypärän alle kuumotusta aikaiseksi ja pääsisit haarniska kilisten rustaamaan vasta-argumentteja kilttien ja kunnollisten puolesta... Ja miten jaloa olisikaan tuollaisen suun omistaja pelastaa varmalta raiskauskuolemalta.... Hei....saa käyttää...ei maksa mitään.

        Heh, tuossa on vaan se virhe että mun haarniskan alle ei pääse, ei sitten millään :D


      • Dissident kirjoitti:

        Muistanko väärin, että tämä Nainen34 oli innoissaan pelimiehistä? Ja eikös pelimies ole vähän niinkuin jännämies... Jos hän panostaisi siihen, niin näitä inhoittavia miehenrutkuja puolustellessaan saisi ainakin sun kypärän alle kuumotusta aikaiseksi ja pääsisit haarniska kilisten rustaamaan vasta-argumentteja kilttien ja kunnollisten puolesta... Ja miten jaloa olisikaan tuollaisen suun omistaja pelastaa varmalta raiskauskuolemalta.... Hei....saa käyttää...ei maksa mitään.

        Toi nainenhan ei ollut hakemassa mitään parisuhdetta, voisit testata senkin kanssa seksitunteesi! Vinkkaat siihen keskusteluun missä asiaa jauhettiin ja ehkä... Jos se vaikka innostuisi ;)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, tuossa on vaan se virhe että mun haarniskan alle ei pääse, ei sitten millään :D

        Nooh... Enpä tiedä? Kovin uhot, niin kohta juonin jotain...


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Toi nainenhan ei ollut hakemassa mitään parisuhdetta, voisit testata senkin kanssa seksitunteesi! Vinkkaat siihen keskusteluun missä asiaa jauhettiin ja ehkä... Jos se vaikka innostuisi ;)

        Witchga! Koitatko ruoskia?
        Mulla on irl ihan omat viritykset, täällä mä vaan kiusin sua. hih


      • Dissident kirjoitti:

        Witchga! Koitatko ruoskia?
        Mulla on irl ihan omat viritykset, täällä mä vaan kiusin sua. hih

        Eikun mä haastan sua, Kaappi. Et saa nainen34:a panotreffeille :)) Se olis kuitenkin just se, jonka kanssa pääsisit nirvanaan. Mieti, mitä menetät... ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eikun mä haastan sua, Kaappi. Et saa nainen34:a panotreffeille :)) Se olis kuitenkin just se, jonka kanssa pääsisit nirvanaan. Mieti, mitä menetät... ;)

        Ettet vaan haluis ite kaapin kaa?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eikun mä haastan sua, Kaappi. Et saa nainen34:a panotreffeille :)) Se olis kuitenkin just se, jonka kanssa pääsisit nirvanaan. Mieti, mitä menetät... ;)

        Vai niin... oot haastellut mua vaikka missä. Mutta en mä mitään haasteita tarvitse. Oikeastaan mulla onkin haastetta, kun saa sinulle kerrottua ihan yksinkertaisia asioita. Pitää tuplana kirjoittaa, mutta tiedätkö mitä?

        copypaste!

        Vai niin... oot haastellut mua vaikka missä. Mutta en mä mitään haasteita tarvitse. Oikeastaan mulla onkin haastetta, kun saa sinulle kerrottua ihan yksinkertaisia asioita. Pitää tuplana kirjoittaa, mutta tiedätkö mitä?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ettet vaan haluis ite kaapin kaa?

        Hei, siinähän olis sulle sopiva kaveri ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Hei, siinähän olis sulle sopiva kaveri ;)

        Ai kaappi? vois ollakin, kavereita on kyllä muutenkin riittävästi


      • cc990
        pujotteIija kirjoitti:

        Ettet vaan haluis ite kaapin kaa?

        Ettet vaan haluis ite Linerin kaa?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Hei, siinähän olis sulle sopiva kaveri ;)

        Mähän muistutan aina pujottelijaa tuplista. Miten mahdankaan ne aina löytää?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ettet vaan haluis ite kaapin kaa?

        Tuskin puolin ja toisin. Minä katselen aistikasta sekstaajaa ja Liner.... no empä tiedä? Joulupukkia? Se käy kerran vuoteen. Ei ois härkkimässä erakkoluonnetta ja mikäs vertti se olikaan?


      • cc990 kirjoitti:

        Ettet vaan haluis ite Linerin kaa?

        Onhan sitä jotain harrastustoimintaa tullut ehdoteltua


      • En nyt sentään halua ätmitellä ketään. Oli varmaan vähän vaisu avaus mutta tulipahan tehtyä. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eikun mä haastan sua, Kaappi. Et saa nainen34:a panotreffeille :)) Se olis kuitenkin just se, jonka kanssa pääsisit nirvanaan. Mieti, mitä menetät... ;)

        Liner panotreffit ei kuulu mun tapoihin, joten haaste on ehkä epäreilun suuri. :D


      • Nainen34v kirjoitti:

        Liner panotreffit ei kuulu mun tapoihin, joten haaste on ehkä epäreilun suuri. :D

        Ei ole :) Kaappi just tuolla toisessa ketjussa kertoi, miten hän voi pehmitellä naista sänkyyn vaikka tapaamalla neljäkin kertaa muissa kuin seksin merkeissä ennen varsinaista hyväksikäyttöä, sitä testiseksiä. ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ei ole :) Kaappi just tuolla toisessa ketjussa kertoi, miten hän voi pehmitellä naista sänkyyn vaikka tapaamalla neljäkin kertaa muissa kuin seksin merkeissä ennen varsinaista hyväksikäyttöä, sitä testiseksiä. ;)

        Ai oikein neljä kertaa! No Kaappihan sitten oikein panostaa. 💪😅


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ei ole :) Kaappi just tuolla toisessa ketjussa kertoi, miten hän voi pehmitellä naista sänkyyn vaikka tapaamalla neljäkin kertaa muissa kuin seksin merkeissä ennen varsinaista hyväksikäyttöä, sitä testiseksiä. ;)

        Heh. Oikein alkaa mielikuvitus sulla kukkimaan. Mistähän sulle on alkanut päähän pätkähtelemään, että hyväksikäytän naisia? Että etsimällä etsin jonkun avuttoman naisihmisen, jota sitten käytän testiseksikaluna? No minäpä sanon... omasta höpsähtäneestä päästäsi. On susta kyllä kesän aikana tullut ihan outo.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Ai oikein neljä kertaa! No Kaappihan sitten oikein panostaa. 💪😅

        Se on se ruoditaan mylmyriä ketju. Ja en kyllä ole mitään sellaista kirjoittanut, mitä Lineri tuossa yläällä väittää. Sinä voisitkin tarkistaa sen, jos kiireiltäs joudat. Ketjun päätteeksi rupateltiin Elisaketun kanssa asiasta lisää ja paljon enemmän aukes juttu. Linerillä taitaa olla joku vaihe päällä?


      • Nainen34v kirjoitti:

        Ai oikein neljä kertaa! No Kaappihan sitten oikein panostaa. 💪😅

        Joo, kaappi tarjoaa sokeroitua eikä pidä väheksyä sitäkään että mies on kuulemma tosissaan valmis parisuhteeseen heti kun saa ultimaattisen hyvää seksiä mitä ei muilta naisilta ole vielä saanut niin sulla olis nyt näytön paikka, jos onnistut paremmin kuin ne muut niin kenties siitä syntyy suhde eikä vaan pelkkä pano.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kaappi tarjoaa sokeroitua eikä pidä väheksyä sitäkään että mies on kuulemma tosissaan valmis parisuhteeseen heti kun saa ultimaattisen hyvää seksiä mitä ei muilta naisilta ole vielä saanut niin sulla olis nyt näytön paikka, jos onnistut paremmin kuin ne muut niin kenties siitä syntyy suhde eikä vaan pelkkä pano.

        No tietty ultimsattisya seksiä, mutta ikävä kyllä sekään ei vielä takaa mitään. Elämänarvot ja ja vaikka mitkä olisi kolahdettava kohdalleen. Ja se seksikin vaatii tasapainoisen tunnetilan. Se ei napsahda luihin ja ytimiin vaan tekemällä.

        Hurjasteleva amatsooni ja kilisevä peltipönttö päässä toikkaroiva kilttimies on nyt ihan hakusallaan.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Ai oikein neljä kertaa! No Kaappihan sitten oikein panostaa. 💪😅

        Nyt se ei kuitenkaan uskalla sokeroida sukukalleuksiaan. Siellä on pistelevää sänkeä tiedossa. En tiedä kannattaako käydä kokeileen... (uhkasin toisaalla tulla kertomaan sulle ton).


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Nyt se ei kuitenkaan uskalla sokeroida sukukalleuksiaan. Siellä on pistelevää sänkeä tiedossa. En tiedä kannattaako käydä kokeileen... (uhkasin toisaalla tulla kertomaan sulle ton).

        Eipä oo enää toviin. Höyläsin sileäksi kuin vauvan poski. Tosin eihän se pitkään kestä.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Nyt se ei kuitenkaan uskalla sokeroida sukukalleuksiaan. Siellä on pistelevää sänkeä tiedossa. En tiedä kannattaako käydä kokeileen... (uhkasin toisaalla tulla kertomaan sulle ton).

        Vai sellaista 😂


      • Dissident kirjoitti:

        No tietty ultimsattisya seksiä, mutta ikävä kyllä sekään ei vielä takaa mitään. Elämänarvot ja ja vaikka mitkä olisi kolahdettava kohdalleen. Ja se seksikin vaatii tasapainoisen tunnetilan. Se ei napsahda luihin ja ytimiin vaan tekemällä.

        Hurjasteleva amatsooni ja kilisevä peltipönttö päässä toikkaroiva kilttimies on nyt ihan hakusallaan.

        "Hurjasteleva amatsooni ja kilisevä peltipönttö päässä toikkaroiva kilttimies on nyt ihan hakusallaan."

        Täällähän on ihan hauskaa sanailua!


      • Dissident kirjoitti:

        Se on se ruoditaan mylmyriä ketju. Ja en kyllä ole mitään sellaista kirjoittanut, mitä Lineri tuossa yläällä väittää. Sinä voisitkin tarkistaa sen, jos kiireiltäs joudat. Ketjun päätteeksi rupateltiin Elisaketun kanssa asiasta lisää ja paljon enemmän aukes juttu. Linerillä taitaa olla joku vaihe päällä?

        Siis mikä ketju? Mikä siinä oli aiheena näin lyhennettynä? Yritä nyt myydä se mahd. mielenkiintoisena, muuten en jaksa lukea


      • Nainen34v kirjoitti:

        "Hurjasteleva amatsooni ja kilisevä peltipönttö päässä toikkaroiva kilttimies on nyt ihan hakusallaan."

        Täällähän on ihan hauskaa sanailua!

        Joo, Harmis ja Lineri on huipputyyppejä! Tää nyt vaan on tällästä hippaleikkiä täällä. Nuo viikarit iski tuossa mun kimppuun, mutta naputan kepillä harmiksen kypärään ja Lineriä nipistelen takamuksesta. Hauskaa aikuisten pelleilyähän tää. Tietty kyllähän sitä ihan vakavastikin asioista kertoo, mutta lopulta se lipsuu tälläseks. Ja mua ei tarvii pitkään yllyttää, saa leikkiin mukaan heti. Ikuinen lapsenmielisyys tälläisissä asioissa.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Siis mikä ketju? Mikä siinä oli aiheena näin lyhennettynä? Yritä nyt myydä se mahd. mielenkiintoisena, muuten en jaksa lukea

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14933092/mylmyr-eli-anna-l
        Tuossa. Heti mylmyrin ekasta kommentista lähtee, kun jossainvaiheessa kommentoin Linerin kommenttiin. Ja aikalailla seksistä se on. En nyt osaa markkinoida sitä, mutta lopussa Elisaketun kanssa päästiin jo sopivasti syvemmälle siinä...


      • Dissident kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14933092/mylmyr-eli-anna-l
        Tuossa. Heti mylmyrin ekasta kommentista lähtee, kun jossainvaiheessa kommentoin Linerin kommenttiin. Ja aikalailla seksistä se on. En nyt osaa markkinoida sitä, mutta lopussa Elisaketun kanssa päästiin jo sopivasti syvemmälle siinä...

        Kuka tämä Mylmyr on? Mies vai nainen?


      • Dissident kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14933092/mylmyr-eli-anna-l
        Tuossa. Heti mylmyrin ekasta kommentista lähtee, kun jossainvaiheessa kommentoin Linerin kommenttiin. Ja aikalailla seksistä se on. En nyt osaa markkinoida sitä, mutta lopussa Elisaketun kanssa päästiin jo sopivasti syvemmälle siinä...

        Jaa sukupuoli selviskin heti otsikosta oletettavasti 😂


      • Nainen34v kirjoitti:

        Jaa sukupuoli selviskin heti otsikosta oletettavasti 😂

        Joo, siis hän oli joskus exn38


      • Dissident kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14933092/mylmyr-eli-anna-l
        Tuossa. Heti mylmyrin ekasta kommentista lähtee, kun jossainvaiheessa kommentoin Linerin kommenttiin. Ja aikalailla seksistä se on. En nyt osaa markkinoida sitä, mutta lopussa Elisaketun kanssa päästiin jo sopivasti syvemmälle siinä...

        En jaksanut lukea koko ketjua, mutta se mikä pisti silmään oli Liner! Älyttömön fiksuja ajatuksia ko. naiselta. Raakaa kaunistelematonta totuutta parisuhteista. 👏


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, siis hän oli joskus exn38

        En oo varma muistanko sellaista. Siis tämä n38? Oliko sellainen alkuvuodesta?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Nyt se ei kuitenkaan uskalla sokeroida sukukalleuksiaan. Siellä on pistelevää sänkeä tiedossa. En tiedä kannattaako käydä kokeileen... (uhkasin toisaalla tulla kertomaan sulle ton).

        Piti tulla sulle Liner oikein sanomaan, että kun kävin lukaisemassa jotain ketjua, jonka Kaappi linkitti, niin huomasin että sähän oot fiksu nainen. Voisin allekirjoittaa todella monta sun kommenttia parisuhteisiin liittyen.

        Itse vaan en taida olla parisuhdeihminen. Ainakaan tällä hetkellä. Katsotaan kasvanko joskus siihen malliin, että hyväksyn myös parisuhteen todella paskat kaudet.

        Annoit mulle myös ajattelemisen aihetta. Kiitti siitä!


      • n35v
        Nainen34v kirjoitti:

        Piti tulla sulle Liner oikein sanomaan, että kun kävin lukaisemassa jotain ketjua, jonka Kaappi linkitti, niin huomasin että sähän oot fiksu nainen. Voisin allekirjoittaa todella monta sun kommenttia parisuhteisiin liittyen.

        Itse vaan en taida olla parisuhdeihminen. Ainakaan tällä hetkellä. Katsotaan kasvanko joskus siihen malliin, että hyväksyn myös parisuhteen todella paskat kaudet.

        Annoit mulle myös ajattelemisen aihetta. Kiitti siitä!

        Ootsä sama kuin N38 tai mylmyri?Täällä on kaikki 30-40 veet naiset ollut sairaan hoitajia. Sinäkin?


      • n35v kirjoitti:

        Ootsä sama kuin N38 tai mylmyri?Täällä on kaikki 30-40 veet naiset ollut sairaan hoitajia. Sinäkin?

        Joo en todella ole. En ole myöskään sairaanhoitaja. Mutta faktahan on että Suomessa on naissairaanhoitajia todella paljon, niin eiköhän heitä tännekin eksy. Omassa lähikaveripiirissäni on 3/6.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Piti tulla sulle Liner oikein sanomaan, että kun kävin lukaisemassa jotain ketjua, jonka Kaappi linkitti, niin huomasin että sähän oot fiksu nainen. Voisin allekirjoittaa todella monta sun kommenttia parisuhteisiin liittyen.

        Itse vaan en taida olla parisuhdeihminen. Ainakaan tällä hetkellä. Katsotaan kasvanko joskus siihen malliin, että hyväksyn myös parisuhteen todella paskat kaudet.

        Annoit mulle myös ajattelemisen aihetta. Kiitti siitä!

        No tärkeintähän näillä sivuilla on saada ajatuksia. Mäkin oikeastaan aloin miettiä, että jotenkin oon parisuhdetta kohdin kävellyt, miettimättä tarkemmin, että mitä se oikeesti on. Siis kyllä mä ihmisiä arvostan, mutta oikeastaan vaadin aika paljon, että kokisin toisen tasavertaiseksi parisuhteeseen kanssani.
        Oikeastaan aika jännä fiilis. Pitänee ottaa tänään pieni tuumausilta ihan yksin. Alkaa vapaat klo 7:00 jälkeen. Taijan ottaa nokoset ja sit pakkaan reppuun kamat ja käyn evästä kaupasta ja menen mökille. Selkeä linjanvetoilta pidettävä.


    • kaisanoasaa

      Kiitos kesä on mennyt oikein mukavasti.

    • Hei vaan, aika tylsä kesä on ollut

      • Heippa! Miksi kesä on ollut tylsä? Itse olen mennyt viilettänyt aika paljon.


    • Tukseja.uitellen

      Ihan mukavastihan kesä on männy, vaikkakaan ei kovin kesäisen oloiselta nuo säät ole vaikuttaneet.

      Enimmäkseen töissä on tullut nyt kesällä oltua. Nyt menossa kolmas viikko putkeen laivalla. Pari viikkoa viel ja sit viikon vapaa.

      Muuten on tullut pyörittyä Heltzingissä.

      • Tukseja.uitellen

        korjaus.. neljäs viikko mänössä.


      • Ilmat on ehkä olleet vähän tylsät. Loma on kuitenkin aina lomaa.


    • AhdistunutMies

      Kotona runkatessa ja viinaa juoden eli yhtä paskasti kuin aina ennenkin. Tai on sitä pari kolme kertaa tullut terasseilla käytyä ja joka kerta yksin vain huomatakseni ettei kannata kun ei siellä ole muuta kuin pariskuntia tai kaveriporukoita joihin ei viitsi tunkeutua.

      • Eikö sulla ole ketään ystävää, kenen kanssa tekisit juttuja?


      • AhdistunutMies
        Nainen34v kirjoitti:

        Eikö sulla ole ketään ystävää, kenen kanssa tekisit juttuja?

        On mutta kaikki asuu nykyään liian kaukana ja yhteydenpito on jäänyt olemattomaksi. Kaipaan ennenkaikkea naista elämääni enkä niinkään kavereita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe