hurjimmat fantasianne?

elämäonjees

No kun mulle tulee niitten lukemisesta orgasmi.😌

6

1362

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkäis

      Voisit lukea mulle iltasatuja

    • avuttomuus

      KAIKKI se,mitä sun kanssasi voisin tehdä.......mm.seksualista väkivaltaa raiskaus ,olisit sidottuna,peppu pystyssä -avoin ......

    • ouvitunjeeprkl

      Löylykauha kaappihinttirunkkaajille perseeseen oujee vittu saatana

    • Mun ikuinen fantasia on saadaa isokokoiista, vanhaa miestä asuntoautossa/vaunussa niin että hän laukeaa ensin suuhuni, sitten pienen lepohetken jälkeen hän jatkaa peppuni kimpussa. Se olisi seksuaalisen fantasiani täyttymys

    • fantasiaaon

      Joku nainen panisi minua straponilla naisten vaatteissa kerrostalomme vintillä ja jäisimme siitä kiinni ja tää henkilö (nainen) kiihottuisi niin paljon että alkaisi ottaan minulta suihin samalla.

    • kuumajätkä

      Katotaas josko tästä olis apuja aloittajalle.. Olen siis mies ja kuvaan mitä tekisin sun kanssa, jos siis antaisit "vapaat kädet"..

      Alkajaisiksi nostaisin sut keittiön työtasolle ja nuolisin sun klittaa sen verran, että alkaisit valua kiimaisia pillunesteitäsi, työntäisin samalla pari sormea sisällesi.. Klitalle kunnon painetta kielelle ja sormia koukkuun klitan vastapuolelle.. alat jo huokailla kiimasta.. Ennen kuin huomaisitkaan, olisi mulla jo 4 sormea sisälläsi.. arvaat jo ettei se siihen jää, peukaloa mukaan ja sormet supussa painetta tiukalle ja valuvan liukkaalle pillullesi, yrität vastustella, mutta teidät etten aio lopettaa.. liukkautesi ansiosta käsi painuu hitaasti syvemmälle, tunnet miten pillusi venyy, mutta kiihottavalla tavalla ja lopulta antaa paineelle periksi, käsi luiskahtaa sisällesi.. sormet nyrkissä alan hitaan työstön.. kielen hoitaessa pyörivällä liikkeellä sua lähemmäs ekaa orkkuasi.. tunnen jo kuinka pillusi alkaa puristua sisälläsi olevan käden ympärille.. sun hengitys on jo katkonaista.. muutama liike kädellä sun litisevän liukkaassa tiukkuudessasi saa sut haukkomaan henkeä, kunnon lipaisu klitalle ja sua viedään.. Pillusi kramppaa käteni ympärillä, sä huudat jotain mistä en saa ihan selkoa.. jatkan kiduttamistasi kielellä, vaikka yrität työntää päätäni kauemmas.. saat jo uuden orkun aallon, jonka hieman helpottaessa luiskautan käteni sun kuumasta sykkeestäsi ja käännän sut toisin päin työtasolle, nojaat nyt käsivarsillasi työtasoon.. Tunnet miten paisunut kaluni muitta mutkitta painetaan syvälle vielä orgasmistasi turpeaan pilluusi juurta myöten.. Nain sua näin, kunnes tulet uudelleen.. pidättelen etten vielä tule sisääsi, tajuat mun mulkun olevan ulkona vielä sykkivästä pillustasi.. Tajuat liian myöhään miten eritteistäsi liukas kalu tulee pepullesi.. vahvojen käsieni otteessa et mahda mitään, kun mulkkuni hitaasti painuu sun pepun tiukkuuteen sentti kerrallaan.. Hitaasti mutta varmasti työnnyn sisääsi, vaikeroit ja pyydät lopettamaan, sanon sun antaneen mulle vapat kädet, joten kestät myös.. alan hitaat voimakkaat työnnöt, tunnet kuinka etukautta työnnetty käteni hoitaa klittaasi.. alat nauttia tästä pervosta asennosta, alun pieni kipu vaihtuu nautinnoksi, sun lähestyessä uutta orgasmiasi, tunnet miten se tällä kertaa alkaa jotenkin syvempänä ja voimakkaampana kuin aiemmat.. rytmikäs liike saa sut laukeamaan.. peppusi supistelut saa mut laukeamaan samalla, tyhjennän kuuman spermalastini syvälle peppusi kuumaan otteeseen.. Jäämme huohottaen näin, kun vetäydy sisältäsi, pepustasi puristuu valuen spermaa kalun perässä.. Jalkojasi täristää ja huohotat edelleen.. Tiedät ettei tämä tähän jää,.. Käsken sua imemään hiukan laskeneen kaluni pystyyn.. laitan sut takaisin nojaamaan työtasoa.. otan kaapista esille ison dildon, jota lupaa kysymättä alan työntää sisääsi pilluusi.. käynnistän sauvan surisemaan voimakkaimmalla ohjelmallaan.. samaan aikaan työnnyn sun spermasta vielä liukkaaseen peppuusi.. ajattelet että nyt meni liian pervoksi, mutta sauvan tärinä alkaa jo viedä sua kohti seuraavaa orkkuasi. Pidän kaluani paikallaan syvällä pepussasi, samalla kun liikutat sauvaa sisälläsi.. räjähtäen tulet uudelleen ja puristun pepustasi ulos.. Käännän sut lattialle polvillesi, työnnyn suuhusi, imet muutamia kertoja, työnnän muutammia kertoja syvemmälle ja kohta suusi täyttyy kuumasta spermaslastistani.. tiedät ettei sessio vielä tähän pääty..

      Tiedän ettet voi olla tyydyttämättä itseäsi tämän luettuasi. Kerrohan miten sen teit?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe