Tiedän ettei meistä tule ikinä mitään

Naiselta

Silti haluaisin tietää, tunsitko koskaan mitään minua kohtaan, vai kuvittelinko vain kaiken päässäni...itse ihastuin sinuun sekopäisesti.

25

2074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkuvitellut
    • SanomattomiaSanoja

      Kyllä molemmat tunsivat jotain enemmän, sen verran luotan elekieleen. Haluaisin silti itse tietää, kuinka vahvoja tunteet olivat/ovat. Kun tunteet sanottaisiin ääneen, niin ainakin tietäisi siltä varalta, jos tilanteet muuttuu...

      • vaiettäsilviissiin

        Haluat siis pitää häntä varalla ja antaa turhaa toivoa jos vaikka muijasi tajuaa kaksinaamaisuutesi ja heittää sinut pihalle? Voit sitten mennä tuon "ihastuksen" nurkkiin asumaan?


    • Tunteikkaaltamieheltä

      Tottakai tunsin ja tunnen niin edelleenkin.

    • ikävöitsijä

      Ihastuin ensi silmäyksellä silmiisi ja hymyysi,ja tunteet vain pysyy. Tilanne mahdoton,silti ett poistu sydämestäni.

      • EläSenKanssa

        Tilanteet ei koskaan ole mahdottomia. Olet vaan itse tehnyt valintasi.


      • ikävöitsijä
        EläSenKanssa kirjoitti:

        Tilanteet ei koskaan ole mahdottomia. Olet vaan itse tehnyt valintasi.

        En ole itse valinnut tätä tilannetta. Enkä sitä,että rakastuin häneen.


    • Lfiv

      Miksi teistä ei voi tulla mielestäsi mitään?

    • Elämäontuskaa

      Tilanne on... No toivoisin sulta edes vähän fyysistä läheisyyttä.Mulla on nin kova ikävä.Sieluun koskee.Sinun tunteista en tiedä. Joskus käytöksestäsi tulkinnut jotain,liekö väärin.Puheistasi en uskalla ajatella mitään.Kestäisin sen jos sanoisit ettei sua kiinnosta.Rehellisyys ennenkaikkea.Yritän pitää nyt itseni kurissa en ota yhteyttä...

    • Hänolisivoinutolla

      Tuskin olet hän ;) mutta vastaan kuitenkin. Tietäisitpä vaan kuinka paljon hänestä välitän, jopa niin paljon että kärsin siitä loppuelämäni.

    • kevytihastusolit

      Mitä sä sillä tiedolla teet? Ei se mies sua takaisin ota, vaikka ylistäis miten sua? Vai onko itsetunto niin alhaalla, että kaipaat pienetkin ylistävät sanat, vaikkeivät olisi tottakaan?
      Ei varmasti kevyttä ihastumista lukuunottamatta ole muuta tuntenut, jos nyt täällä peräänsä märiset jätettynä. Jokainen ihastuu joka päivä kevyesti esim kaupassa näkemäänsä ihanan näköiseen tyyppiin, ei sen enempää.

      • hfjdksl432

        Olipa tyhmä kommentti... jokainen......höpöhöpö


    • AP, tsemppiä, toiv. hän vielää näkee minkäläinen upea henkilö olet ja jospa tulee uusia ihmisiä kuka olisi sinulle niin sopiva, mistä sen tietää =)
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      LAINATTU
      kevytihastusolit
      24.7.2017 11:01

      Mitä sä sillä tiedolla teet? Ei se mies sua takaisin ota, vaikka ylistäis miten sua? Vai onko itsetunto niin alhaalla, että kaipaat pienetkin ylistävät sanat, vaikkeivät olisi tottakaan?
      Ei varmasti kevyttä ihastumista lukuunottamatta ole muuta tuntenut, jos nyt täällä peräänsä märiset jätettynä. Jokainen ihastuu joka päivä kevyesti esim kaupassa näkemäänsä ihanan näköiseen tyyppiin, ei sen enempää.
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Ja sinä se tiedät paremmini mikä on tilanne, niinkö?
      Olitkos katsomassa ja todistamassa sitä kaikkea et voit kertoa tasantarkkaan?
      Moittia osaat koksa sun elämä on näköjään saanut ison kolahduksen ja sinun on pakko jakaa negatiivisia tunnelmia tänne

      just näitä ihme hyypiöitä tässä maailmassa

    • ActionBabe

      Kannattais varmaan osoittaa sitä ihastusta eikä vaan pyöritellä päässään asioita, ellei halua että asia jää ikuiseksi mysteeriksi.

      • lankapalamaan

        No kas sinähän ootki oikia palstan ruudinkeksijä.


    • Kjdj

      Kannattaa vaan ottaa yhteyttä. Ei liikoja kannata miettiä

    • uskomatonjuttu

      Kyllä jopa niin paljon että vaikutti kämppään ja duuniin.

      En tiedä käykö täällä.

      • Mullistusta

        Sama täällä :)


    • Valentinufi

      Milloin oot tälläsee sankariin törmännyt?

    • SimpukoitaJäätälössä

      Jos olisit hän, niin kuinka sinua vaaleaa ihanuutta voisi edes unohtaa.

    • Loppuelämänhiljaa

      Minäkin tiedän, ettei hänestä ja minusta mitään tulisi. Tunsin silti mitä tunsin ja jäin siihen tunteeseen kiinni. Olen kyllä lopettanut täällä käynnit, mutta sanottakoon totuuden nimissä että vieläkin ajattelen joskus. En näe häntä juurikaan. Hänelle toivon rakkautta, iloa ja onnea elämään. En tiedä miksi juuri häneen niin syvästi ihastuin, et piti jäädä jälkiä sydämeen.

    • Clyjf

      Oisi kiva tietää edes että minkä niminen nainen kaipailee?

    • Seolimitäoli

      Anastasia on aina mielessäni.

    • kokenutnuori

      Aika auttaa unohtamaan ja pääsemään yli. Usko pois! Myöhemmin saattaa oivaltaa ihmisten merkityksen elämässä ja voi olla kiitollinen siitä mitä he opetti elämästä.

    • whatdefuck

      Jooh ja täältäkö luulet saavasi vastauksen...
      Ei herranjestas näitä järjettömiä aloituksia....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe