Loimaan isot kyrvät

Bisseilijä02

Ko.pikkukaupungissa kuulemma ois yksi suomen suurimmista kyrvistä. Kellä ja millanen? Onkos muita isoja?

35

7165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylikeskimitan

      Oulussa on isoimmat.

      • usssgo

        Asko nostaa Suomen keskimittaa 17/12 mahtijortikallaan.


    • Jalosy

      Kajaanissa on 54 v mies,jolla on 32 cm kulli jäykkänä ja levossakin päälle 20 cm. Nähnyt oon tään kaverin muutaman kerran.

      • Tullut varmaan pyllyaukko kipiäksi noita mittoja otettaessa?


      • huhuupuhettaaa

        Mä olen kuullut huhuja 26 senttisestä kajaanilaisesta. Ja en ole nähnyt eikä kiinnostakaan mutta liekköhän sama kumminkin.


      • bigballs

        En tiedä onko sama mies,jonka oon nähnyt Kajaanin umahallissa kahdesti tänä syksynä.Mutta kaverilla on tosi ISO KYRPÄ, levossa päälle 20 cm ja paksu.Kaveri on suomalainen pitkä,hoikka,tumma.Ihan ok näköinen.


      • uimahallintalonmies
        bigballs kirjoitti:

        En tiedä onko sama mies,jonka oon nähnyt Kajaanin umahallissa kahdesti tänä syksynä.Mutta kaverilla on tosi ISO KYRPÄ, levossa päälle 20 cm ja paksu.Kaveri on suomalainen pitkä,hoikka,tumma.Ihan ok näköinen.

        Ei tätä palstaa naiset lue joten turhaan tänne omia tuntomerkkejä laittaa olit sit iso kulli tai ei


      • Anonyymi

        Myös Ylivieskassa tiedän kolme miestä joilla muna yli 20 cm ja paksujakin.Olen nähnyt raflaillan jatkoilla ja uimahallin saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Ylivieskassa tiedän kolme miestä joilla muna yli 20 cm ja paksujakin.Olen nähnyt raflaillan jatkoilla ja uimahallin saunassa.

        Ylivieskassa eilen kekajärven saunassa oli n.40 kymmpinen mies,jolla oli iso ja paksu muna,pituus löysänä arviolta 17 cm.


    • Isonmulkunnuuhkija

      Saisikohan sen Kajaanilaisen pikkareita ostaa nuuhkittavaksi?

    • Pitääkutinsa

      Kulli-Vaittinen on tämä Loimaalainen legenda.

      • Bisse02

        Kerropa lisää tästä kulli-Vaittisesta?


    • Halkomakone

      Loimaalla on se entinen pesäpalloilija.

      • Anonyymi

        Kerropa tarkemmin


    • Kerätäänkö-kolehti

      Häxä voisi matkustaa Loimaalle etsimään isoa kyrpää löysään suoleensa?

    • Puliukkorohtola

      Saisinpa oorengastettua tuommoista
      Oooooo
      Mutta tällä naamalla

    • nordininreino

      Mulla on 25cm

    • neliapilaboy

      Loimaalla on monellakin miehellä iso-paksu kulli,ykx kaveri jolla on iso on sellases kahvila-kotiruokaraflas töis,ja sil pullottaa hyvin reijo on sen nimi

      • Bisseilijä02

        Oletko sä nähnyt sitä sen vehejttä? Millnes kundi iste olet, neliapilaboy? Mikä se joku mika tai mikko on?


      • Bisseilijä02

        Niin mikä on miehiään tuo M? Millanes kundi itse olet?


      • Bi0286

        Kerrô nelipilaboy lisää?


      • Bi0286

        Kerrô neliapilaboy lisää?


      • jeppe764

        Olen huomannut että hernerokka suurentaa kullia.Kuurin alkaessa oli 15 nyt 18 cm.Tuli vaan uusi ongelma kun pierettää niin perskeleesti.


    • jok54

      Kyllä on onnettomia meidän valkoisten miesten työkalut mustiin veljiin nähden.Alle 30cm työkalua mustat miehet pitäävät hävettävän surkeina,--eikä sellaisen työkalun omistajat saa mustaa naista ollenkaan jos kaveri on mitättömyytensä julkisesti paljastanut!

    • Ei-loimaalainen

      Mitä lie laittaavat loimaalaiseen vesijohtoveteen, on nimittäin toinen toistaan järeämpää parrua kylän miehillä!

      Ulkopaikkakunnilta naisväki saapuu bussilasteittain ihmettelemään: "tännekö ne puuttuvat sentit muualta jaettiin!"

      Loimaata ei turhaan kutsuta Pohjolan Jamaikaksi.

    • Terhi.täältä

      Metsämaalla asuva maalari - Antero kuuluu loimaan jättikullikerhoon .

    • Terhiterhi

      Metsänmaalla asuva Antero, entinen maalari.
      Siinä on tytöt parrua kerrassaan vaikka koko kylälle !

      • bmw520td

        Tunnen kaverin ( Antero ) on bi käy imettämässä isoaan ( reilusti yli 20cm ja paksu ) homomiehille loimaan ja turun välillä olevalla levarilla.


      • Bisse02
        bmw520td kirjoitti:

        Tunnen kaverin ( Antero ) on bi käy imettämässä isoaan ( reilusti yli 20cm ja paksu ) homomiehille loimaan ja turun välillä olevalla levarilla.

        Eikö kukaan siis tätä 25cm kalua tiedä??


    • askooo

      Kyllä ne Limingassa lähellä Oulua.

    • papua20

      Naiset puhuu että Lapualla olis kaikkein isoimmat.

    • Anonyymi

      Eikö oo siis tuttu kellekään tämä?

      • Anonyymi

        Löytyis köhän ko henkilö tätä kautta


    • Anonyymi

      Taitaa olla heinähattujen luuloja vain. Suomen sisäsiittoisissa tuppukylissä ei seiso junteilla pienet pillit edes puolikovana Oulun Askon tapaan.

    • Anonyymi

      Mikä tää ns ex-pesäpalloilija on?

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe