Pulleat tytöt

Lihottajaäiti

Moi! Olen 37v äiti ja minulla on 10v ja 12v tytöt joita molempia lihotan Tässä mitat: 10v 148cm 90kg 12v 154cm 118kg

Laittakaas kysymyksiä tulemaan
Mitä haluatte heistä tietää!

9

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kejiowoqhoho

      On tapauksia, jolloin lapset pitäisi ottaa huostaan. Sinun tapauksessasi näin pitäisi tehdä. Aiheutat kuolemanvaaraa lapsillesi. Liikalihavuus johtaa kaikenlaisiin sairauksiin, ja selvästi haluat lastesi kuolemaa.

      Olet sairas ihminen, ja tarvitset psykiatrista hoitoa. Toivottavasti joku naapurisi tai joku huomaa, ja pyytää tarkastajat paikalle.

      Huostaanottoa tulee harkita, kun oma psykologinen tilasi on ensin arvioitu.

      Jatkuvat tarkastuskäynnit viran omaisten toimesta lasten edun nimissä on määrättävä, siinä tapauksessa, että edelleen saisit kotonasi lapsesi pitää.

    • VaarallinenProvo

      Haluan tietää, joko tyttärilläsi on 2-tyypin diabetes?

    • trollit.hittoon.täältä

      Aloittaja on trolli!!!!

    • 13vläskipoikaa

      Saisko alkaa tyttöjen kanssa lihottamaan

    • NäinKäy

      Pelkään aloittajan katselleen lihavia äitejä ja heidän jälkeläisiään.
      Kun perheen ruoan ostaja ja valmistaja ei ota vastuutaan terveellisistä aterioista, tulos on koko perheen lihoaminen, sairastuminen, välinpitämättömyys ja masentuminen vain syvenee...

      Myös tarhoissa ja kouluissa pitäisi "valkoiset myrkyt" kieltää ja pitää poissa lapsilta.
      Lastenkutsuilla "juhlistavat"myös kaikenlaiset maket-rasvaiset-vehnähöhhöt. Kuvottavaa!

      Lapset ovat uhreja aikuistenpahoinpidellessä heidän kasvavia kehojaan.
      Aloittaja on aivan oikeassa kuvaillessaan äidin vastuuttomasta tavasta lihottaa tyttäriään.
      Tietoa on jo kaikilla, joten minä lasken vääränlaisen ruoan kotiin kuljetuksen - sadismiksi!

      • NäinKäy

        Ensi silmäyksellä luulin aloittajan olevan pojanklopin, joka trollaa.
        Mutta saattaa hyvinkin olla todella sairas "äiti".
        Joutunut ottamaan äidin osan vastoin tahtoaan ja piinaa siksi tyttäriään?
        Sairaita on monenlaisia - usein ensin itse pahoinpideltyjä. Sääli!


    • 174

      Onko tytöillä maha- ja/tai selkämakkaroita? Vai säkkimahat? Roikkuvatko heillä mahat genitaalialueen päällä, jos kyllä niin peittävätkö kokonaan sen? Kävelevätkö lihavuuden vuoksi poikkeavasti? Montako kaloria saavat päivässä? Hengästyvätkö helposti fyysisessä ponnistelussa? Millaisessa? Vyötärön ja lantion ympärysmitat? Miten pukeutuvat?

    • infarktioottaa

      en todellakaan mitään,mut sulle äiti jos tuo totta ni käänny mielenterv,hoidon puoleen.

    • Oksetatmua

      Toivon et muksus tajuu mitä teet ja kertoo ylempään tahoon.. Tosin voisin itsekin selvittää sun ip ja tehä lasun jos kertomasi on totta :) aina ei kato nettiin kannata ihan kaikkea kirjoittaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe