Rehellinen itsekkyys, voiko olla peruste?

rehellinen.pk-seutu

Aivan hirveetä. En ole vielä käynyt lääkärissä, mutta testi näyttää plussaa ja olo on kuin suoraan raskausoppikirjasta. Tällä viikolla on pakko tehdä jotain. Haluan olla rehellinen,. Olen ollut rehellinen aina itselle ja muille. Olen elänyt aina itselleni ja luonut elämästä sellaisen kuin olen halunnut. Mulla on hyvä koulutus ja työ jolla elätän itseni. Olen miettinyt joskus, kun menkat on olleet myöhässä että mitä hittoa teeen, jos oikeasti käy huonosti. Ei ole vielä koskaan kuitenkaan käynyt huonosti mut kerran jälkiehkäisy otettu ja se tepsi tai en edes ollutkaan raskaana ennen kuin oli pillerit käytössä. Ikää nytten siis 32 v ja asun ja elän yksin. Seurustelen kyllä vähän yli vuoden saman kanssa oltu mutta olemme itsellisiä ja vapaita molemmat. Eli ei mikään kakara enää. No terve nyt sitten ollaan asian äärellä. Tiedän tilanteen missä minun on täytynyt tulla raskaaksi. Ja se toinen osapuoli ei mahdollisesti ole seurustelukumppani vaikkei sillä nyt ole väliä oikeestaan. Jokatapauksessa haluan nyt vaan jatkaa elämääni kuten ennenkin ja olen päätynyt että haen keskeytykseen. Ihan itsestään selvää tää oli alunpitäenkin. Haluan vaan jatkaa omaa elämääni kuten ennenkin. Tämä on oikeasti se ainut syy, siis en halua lapsia. Virallisena syynä voin käyttää vaikka työesteitä jne. mutta jos olen rehellinen niin olen kai itsekäs? Haluan pitää itsekkäästi tämän elämän mitä mulla on, enkä halua elää toisenlaista elämäää. En jotenkin vain tunne, että voisin antaa lapsille mitään, en halua luopua mistään niistä asioista, mitkä elämässäni tällä hetkellä on. Lapset ei vaan kiinnosta, eikä äitiys tipantippaa. Se ei ole mua varten. Ei kaikkia ilmeisesti ole vaan luotu äitiyteen päättelen itsestäni. Eikö tämä ole itsekkyyttä, vai miten tätä arvioitte? Eikö itsekkyys ole ihan yhtä hyvä syy olla tekemättä lapsia kuin mikä muu syy hyvänsä? Miksen saa olla itsekäs, kun jokainen ihminen on sitä ihan luonnostaan. Joku varmaan ehdottaa tai ajattelee tässä että voinhan antaa lapsen adoptioon jne mutta en voi luopua 9 kuukauden elämästäni ja sen jälkeisestä toipumisajastakin. Eihän mitään sikiötä voi antaa adoptioon ja päästä siitä siten irti vaan olis kärsittävä tää raskaus jota en sitäkään halua! On nyt jo hirveä kuvotus päällä ja rintoja särkee ja kaikki hajut vaan on niin oksettavia ja vituttaa suoraan sanottuna että näin pääsi käymään. Tämä on kauheaa, en ole nukkunut yökausiin kun olo on niin kauhea. En halua tätä jatkaa. En jaksa elää tässä pahassa olossa. Eikä tämä päättyisi 9 kk jälkeen vaan elimistö on sekaisin sen jälkeen, ja runnottu, rikki. Pelkään lisäksi raskauden lopullisempia vaikutuksia ja synnytystä. Niitä että terveys tai naisellisuus menee piloille. Monet naiset menettävät hiuksensa raskaudessa ja minulle tuuheat viljanvaaleat ja upeat hiukseni leijonanharja on todella tärkeät itsetunnon kannalta vaikka pidätte sitä lapsellisena. Tiedän että nauratte tälle mutta en halua vaan uhrata mitään asialle. En voisi elää miehekkään lyhyttukkaisena kuten monet naiset tekee raskauden aikana tai jälkeen kun hiukset menevät pilalle. Monista naisista tulee miehiä tai tanttamaisia kun saavat lapsia ja he lihovat rumaksi kun ei pääse enää salille ja elämässä ei ole enää muuta iloa kuin syöminen. Hiukset on osa minun persoonallisuuttani ja olen niistä ihailtu ja miehet kiinnittää huomion ensin niihin sitten rintoihin ne on tärkeät minulle ja miesystävälleni. Ne on suuri osa seksin ja elämän viehätystä samoin kuin miehen hyvä "varustus" ja jaksaminen jota arvostan. Seksi on yksi tärkeimmistä asioista ja myös ulkoinen olemus koska ihmisiä arvioidaan ulkomuoden perusteella. Ystävättättäreni vielä sairastui vakavasti raskauden aikana ja pelkäsin menettäväni hänet. Olin ihan paniikissa sillä hän on rakkainta mitä minulla on, kuin sisko jota en saanut. Häneltä meni mm. pidätyskyky ja joutuu syömään loppuikänsä kalliita lääkkeitä. Jos olen kuitenkin rehellinen niin kyllä ehkä alapään pilalle meno on yksi joka vaikuttaa asiaan ja luen sen näihin terveyssyihin. . Paikat löystyvät ja menevät rikki eikä seksi ole enää niin hyvää kuin ennen. Ajattelen tässä myöskin miestä se ei ole kovin kivaa hänellekään. Suhteemme perustuu pitkälti hyvälle seksille ja tämä pilaisi ainakin miesystäväni ja minun suhteen. Tai vie arvoani jos suhteemme ei jatkukaan sillä lapsi ei ole mikään etu ihmissuhdemarkkinoilla. Mietin vaan tässä ääneen että mikä ihme se syy minulla olisi joka pitää kirjoittaa hakemukseen (luin että jotain pitää kirjoittaa) käytänkö perusteena terveysongelmien pelkoa, työesteitä, vakiintumatonta suhdetta, aviottomuutta, kyvyttömyyttä äitiyteen, vai ulkonäön menetys vai kelpaako pelkästään sen sanominen että haluan vaan itsekkäästi jatkaa omaa elämää ilman häiriötekijöitä? Tämä keskeytyskin on vaan jos tosi suuri häiriö ja pilaa pari viikkoa kauiista kesästäni. Voiko pelkästään itsekkyys olla pätevä peruste???? Sanokaa jos teillä on hyviä ohjeita! Eikä teistäkin ole oikeampaa olla rehellinen kaikessa?

140

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellinenlapsenmurha

      No se nyt ei vaan lain mukaan riitä syyksi, eli joudut sitten lääkärin kanssa yhteistuumin väänteleen valheita sinne hakemuksiin "elämänoloista ja muista olosuhteista" mistä sen "huomattavan rasituksen" ois löydyttävä.

      " Joku varmaan ehdottaa tai ajattelee tässä että voinhan antaa lapsen adoptioon jne mutta en voi luopua 9 kuukauden elämästäni ja sen jälkeisestä toipumisajastakin."

      On tervettä ja epätervettä itsekkyyttä. Voit miettiä kumpaa lajia omas on jos ei edes oman lapsen elintärkeä auttaminen kiinnosta.

      "Niitä että terveys tai naisellisuus menee piloille."

      Mistäs tiedät kuinka pahasti mahdollinen sisukalujes ronkinta lapsen tappamisessa sen pilaa, jopa loppuelämän pilaavista jälkitraumoista puhumattakaan.. kuinkahan viehättävä olet sitten lapsensa murhaanneena kalmankammiona, jos nyt edes tätä kehtaisit kellekään vedätettäville miesparoille paljastaakaan. Siihenkö kohtaa se rehellisyytes loppuu?

      "Häneltä meni mm. pidätyskyky ja joutuu syömään loppuikänsä kalliita lääkkeitä. Jos olen kuitenkin rehellinen niin kyllä ehkä alapään pilalle meno on yksi joka vaikuttaa asiaan ja luen sen näihin terveyssyihin. . "

      Joudut nyt jotenkin pakonomasesti maalaileen piruja seinille ja hakeen ongelmia joita ei hyvin todennäkösesti tuliskaan, jotta saisit vakuuteltua ittes tappamisen "oikeudesta". Jos jollain tuntemallas on käyny näin, on sitä vastoin satoja muita ilman mitään ongelmia.

      "Ajattelen tässä myöskin miestä se ei ole kovin kivaa hänellekään."

      Niinkö "rehellisesti" ajattelit salata koko jutun lapsen isältä, kuulematta hänen mielipidettään?

      "Tämä keskeytyskin on vaan jos tosi suuri häiriö ja pilaa pari viikkoa kauiista kesästäni."

      No voi nyyh. Tai sitten hyvinkin todennäkösesti koko surkeen rumiluksen lapsentappajahirviön loppuelämäs.
      Muista pyytää samalla sterilisaatio tai vielä mieluummin kärtä kohdunpoisto (keksit kyllä jonkun tekosyyn siihenkin) ettei yksikään lapsiparka enää joutus ahnaisiin verinäppeihis uhrattavaks itsekkäiden mukavuudenhalujen alttarille.

      Olet joko taas eräs suosijasakin typerä provotrolli tai sitten niin tyhjäpää teinin tasolle taantunu pinnallijnen MinäMinäMinä ja Mun Oma Napa -pissis että tuskimpa susta lapsen kasvattamiseen oiskaan. Mikä ei kuitenkaan oikeuta viattoman sivullisen tappamista.

      • rehellinen.pk

        Nimimerkki rehellinenlapsenmurha. Olet niin oikeassa! Sitä minä tarkoitan juuri että minusta ei ole mihinkään lapsenkasvattamiseen. Ja voisinkohan oikeasti käyttääkin tuota että olen "epäterveesti itsekäs". Sehän olisikin hyvä syy koska haluan olla oikeasti rehellinen. Epäterveesti itsekäs ei tosiaankaan ole hyvä äiti lapselle. Tai pysty jatkaan raskautta. Sisukalujenkaan pilallemeno ei ole niin paha asia kuin ulkonäön menetys vaikka kaverini tilanne oli järkytys. Oikeastaan pahin on se että seksielämä menee täysin pilalle. Seksi on mulle elämän perusjuttuja. Miesystäväni ei ymmärtäisi, ja minä en tuntisti itseäni enää seksuaalisesti haluttavaksi. Kyllä vartalo menee pilalle ja seksielämä myös. Kun lukee näitä lukijoiden juttuja vauvalehdestä, kaksplussasta ja muilta sivuilta.


      • MinäkinOsaan

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Paljonko sulle maksetaan siitä kun tänne sivulle tulee kävijöitä?


      • rehellinen.pk
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Nimimerkki rehellinenlapsenmurha. Olet niin oikeassa! Sitä minä tarkoitan juuri että minusta ei ole mihinkään lapsenkasvattamiseen. Ja voisinkohan oikeasti käyttääkin tuota että olen "epäterveesti itsekäs". Sehän olisikin hyvä syy koska haluan olla oikeasti rehellinen. Epäterveesti itsekäs ei tosiaankaan ole hyvä äiti lapselle. Tai pysty jatkaan raskautta. Sisukalujenkaan pilallemeno ei ole niin paha asia kuin ulkonäön menetys vaikka kaverini tilanne oli järkytys. Oikeastaan pahin on se että seksielämä menee täysin pilalle. Seksi on mulle elämän perusjuttuja. Miesystäväni ei ymmärtäisi, ja minä en tuntisti itseäni enää seksuaalisesti haluttavaksi. Kyllä vartalo menee pilalle ja seksielämä myös. Kun lukee näitä lukijoiden juttuja vauvalehdestä, kaksplussasta ja muilta sivuilta.

        Ps. En mistään traumoista usko kärsiväni. Se on minusta myös pirujen maalaamista. Jos voin välttää koko elämäni pilaantumisen niin ei joku traumakaan ole paha. Sehän on vain asenne. Trauma menee ohi jos se edes tulee mutta kun jos tämä hirveys jatkuu en voi elää näin. Mitä tahansa muuta. Koko elämäni pilaatuminen on paljo pahempaa!


      • eikäyjärkeen
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Nimimerkki rehellinenlapsenmurha. Olet niin oikeassa! Sitä minä tarkoitan juuri että minusta ei ole mihinkään lapsenkasvattamiseen. Ja voisinkohan oikeasti käyttääkin tuota että olen "epäterveesti itsekäs". Sehän olisikin hyvä syy koska haluan olla oikeasti rehellinen. Epäterveesti itsekäs ei tosiaankaan ole hyvä äiti lapselle. Tai pysty jatkaan raskautta. Sisukalujenkaan pilallemeno ei ole niin paha asia kuin ulkonäön menetys vaikka kaverini tilanne oli järkytys. Oikeastaan pahin on se että seksielämä menee täysin pilalle. Seksi on mulle elämän perusjuttuja. Miesystäväni ei ymmärtäisi, ja minä en tuntisti itseäni enää seksuaalisesti haluttavaksi. Kyllä vartalo menee pilalle ja seksielämä myös. Kun lukee näitä lukijoiden juttuja vauvalehdestä, kaksplussasta ja muilta sivuilta.

        Miten kuvittelet seksielämän pilaantuvan raskaudesta ja synnytyksestä? Abortin jälkeen se voi olla kyllä lopullisen pilalla. Lue vaan niitä aborttitraumakertomuksiakin äläkä vaan niitä mitä väkisinkin haluat esille kaivaa.

        "Sehän on vain asenne. "

        Juurikin näin :D eli sehän on vaan ASENNE pilaantuko yhtikäs mikään lapsen saamisestakaan ;)) jos synnytyksestä jotain vaivoja tms. jäiskin, se on ohimenevää. Toisin kun psyyken hajottavat lapsen tappamisen syyllisyystraumat.

        Vaikutat kyllä kokoajan todennäkösemmin pelkältä trollilta.


      • DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        eikäyjärkeen kirjoitti:

        Miten kuvittelet seksielämän pilaantuvan raskaudesta ja synnytyksestä? Abortin jälkeen se voi olla kyllä lopullisen pilalla. Lue vaan niitä aborttitraumakertomuksiakin äläkä vaan niitä mitä väkisinkin haluat esille kaivaa.

        "Sehän on vain asenne. "

        Juurikin näin :D eli sehän on vaan ASENNE pilaantuko yhtikäs mikään lapsen saamisestakaan ;)) jos synnytyksestä jotain vaivoja tms. jäiskin, se on ohimenevää. Toisin kun psyyken hajottavat lapsen tappamisen syyllisyystraumat.

        Vaikutat kyllä kokoajan todennäkösemmin pelkältä trollilta.

        Kaikki vaivat, joita synnytyksestä jää, eivät ole ohimeneviä, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • kokenutietää
        DDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

        Kaikki vaivat, joita synnytyksestä jää, eivät ole ohimeneviä, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Kaikki vaivat, joita lapsen tappamisesta jää, eivät ole ohimeneviä, ja se on näköjään täydellisesti toteutunu sun kohdallas. Syynytyksistä et tietenkään tiedä mitään koska olet repiny ainoankin lapses viemäriin. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        kokenutietää kirjoitti:

        Kaikki vaivat, joita lapsen tappamisesta jää, eivät ole ohimeneviä, ja se on näköjään täydellisesti toteutunu sun kohdallas. Syynytyksistä et tietenkään tiedä mitään koska olet repiny ainoankin lapses viemäriin. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Hehheh. En ole repinyt yhtään lastani viemäriin, mutta synnytyskomplikaatioita minulla on raskauksistani.

        Googleta vähän, niin löydät montakin raskauden ja synnytyksen jälkeistä naistenvaivaa, jotka eivät ajan kanssa ja itsestään parane.

        Sinä olet niin ressukka, ettet pysty väittelyyn, joten lopeta hyvän sään aikana.


      • buhohahhaaa
        DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

        Hehheh. En ole repinyt yhtään lastani viemäriin, mutta synnytyskomplikaatioita minulla on raskauksistani.

        Googleta vähän, niin löydät montakin raskauden ja synnytyksen jälkeistä naistenvaivaa, jotka eivät ajan kanssa ja itsestään parane.

        Sinä olet niin ressukka, ettet pysty väittelyyn, joten lopeta hyvän sään aikana.

        "En ole repinyt yhtään lastani viemäriin, "

        Niin joo, olet vaan "poistellu solumöykkyjä"...

        " löydät montakin raskauden ja synnytyksen jälkeistä naistenvaivaa, jotka eivät ajan kanssa ja itsestään parane. "

        Ai, mites mulle ei oo jääny mitään.. ei ainakaan sellasta minkä huomais tai haittais jotenkin elämää.

        "Sinä olet niin ressukka, ettet pysty väittelyyn, joten lopeta hyvän sään aikana. "

        Kuvitteletko sä ressukka vieläkin että tolla tai millään muullakaan nillityksillä vastustajat lopettaa mielipiteidensä ja tosiasioiden kertomisen täällä ja ihan vaan sun mieliks? :D Eikö ois helpompaa vaan ite häipyä kun noin koville ottaa, tulis lupaukseskin samalla lunastettua?


      • raotasokkolappujas
        DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

        Hehheh. En ole repinyt yhtään lastani viemäriin, mutta synnytyskomplikaatioita minulla on raskauksistani.

        Googleta vähän, niin löydät montakin raskauden ja synnytyksen jälkeistä naistenvaivaa, jotka eivät ajan kanssa ja itsestään parane.

        Sinä olet niin ressukka, ettet pysty väittelyyn, joten lopeta hyvän sään aikana.

        Mee vaan googlettaan nyt niistä aborttivaivoista niin saat tolle omallekin tilalles sitä selittävää diagnooosia.


      • Anonyymi

        "No se nyt ei vaan lain mukaan riitä syyksi, eli joudut sitten lääkärin kanssa yhteistuumin väänteleen valheita sinne hakemuksiin "elämänoloista ja muista olosuhteista" mistä sen "huomattavan rasituksen" ois löydyttävä."

        Ei kukaan tarkista mitään elinolosyitä! Huomattavaksi rasitukseksi käy esim sinkkuus ja tulossa oleva ero. Miten lääkäri muka voi todistaa että tämä pitää paikkansa. Huomattavasta rasituksesta kertoo potilas joka hakee aborttia, ei ole mitään tulorajoja tai todisteiden vaatimuksia.

        Minä tein abortin 12 v sitten jo ja syyksi sanoin alkavan työni johon ei yksinhuoltajan elämäntyyli sovi. Valehtelin tosiaan sen, että mulla olisi mitään työtä ollut, mikä olisi tietysti sekin käynyt syyksi, työttömyys siis. Mikä tahansa syy kelpaa sosiaaliseksi eikä mitään voida tarkistaa. Mies oli pelkkä seksisuhde, noin vuoden ajan ilman mitään muuta mielenkiintoa koko ihmiseen. Saati että olis hänestä leiponut isää lapselleni. Hyi olkoon. Eikä hänkään halunnut kuin seksiä. Aloin seurustella myöhemmin vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Nyt yksi lapsi ja toinen tulollaan. Karmea ajatuksenakin että olis jonkun panon jälkeläinen minun elätettävänä. Lapsella on oikeus syntyä toivottuna ja molempien vanhempien tahdosta.


    • Kelpaakelpaa

      Kyllä pelko hiusten harventumisesta riittää syyksi. Jos kerran uusi ja hieno talo.

    • LiianRaskasta

      Sorry avaaja. En lue tekstejä, joissa ei ole kappalejakoja.

    • SurunTapaus

      Aborttiväki keksi uuden limbon vauvan tappamiseen mukavuusabortissa; "lapsi vie arvoani eikä ole etu ihmissuhdemarkkinoilla".

      Abortööri esineellistää lapsen ohella itsensä. Tällaiset ihmiset olisivat avun tarpeessa, mutta heidät ja lapsensa alistetaan mukavuusaborttiin.

      • LiianRaskasta

        Eikös tämä ollut oma avauksesi?


      • rehellinen.pk

        Ei mua kukaan pakota mihinkään. Haluan elää vapaana ja terveenä kuten ennenkin. Ja säilyttää itseni ennallaan. Mua pelottaa jo tämä paha olo,olen yrjönny koko aamupv... Ei voinu ees salille lähtee. Tai lähtee yhtään mihkään.Miesystävälle kerroin yöllä. Kyllä se nieleskeli pari kertaa. Mut sanoi että mun päätös. Mut mitä mä sanon syyksi???!! Ehkäisyn pettäminen?


      • MaaksiOletTuleva
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Ei mua kukaan pakota mihinkään. Haluan elää vapaana ja terveenä kuten ennenkin. Ja säilyttää itseni ennallaan. Mua pelottaa jo tämä paha olo,olen yrjönny koko aamupv... Ei voinu ees salille lähtee. Tai lähtee yhtään mihkään.Miesystävälle kerroin yöllä. Kyllä se nieleskeli pari kertaa. Mut sanoi että mun päätös. Mut mitä mä sanon syyksi???!! Ehkäisyn pettäminen?

        Et voi säilyttää itseäsi ennallaan. Vanhenet, rapistut ja kuolet. Se on 100% varmaa. Jos sinulla on lapsi, voit jättää tähän maailmaan jotakin uutta kun hetkesi koittaa. Ilman lapsia kuolet yksin ja olet tullut säästäneeksi ruumiisi matoja varten.


      • HandyMcCoy
        MaaksiOletTuleva kirjoitti:

        Et voi säilyttää itseäsi ennallaan. Vanhenet, rapistut ja kuolet. Se on 100% varmaa. Jos sinulla on lapsi, voit jättää tähän maailmaan jotakin uutta kun hetkesi koittaa. Ilman lapsia kuolet yksin ja olet tullut säästäneeksi ruumiisi matoja varten.

        Kaikki kuolee ja vanhenee. Siksi pitääki elää täysillä itselleen. Ei jää kokematta mitään mitä haluu. Kaikki ei halua samoja asioita. Ajattele säkin kun säästät sitä nysää jollekkin olemattomalle jota et koskaan ees saa. Mahtaa vituttaa kun tajuat että olis kantsinu elää.


      • mahtaavituttaa
        HandyMcCoy kirjoitti:

        Kaikki kuolee ja vanhenee. Siksi pitääki elää täysillä itselleen. Ei jää kokematta mitään mitä haluu. Kaikki ei halua samoja asioita. Ajattele säkin kun säästät sitä nysää jollekkin olemattomalle jota et koskaan ees saa. Mahtaa vituttaa kun tajuat että olis kantsinu elää.

        Kyllä, useimmat muut elää laadukasta perhe-elämää, elävien lastensa kanssa putipuhtaalla omalla tunnolla, vailla lapsentappamisen psyyken pirstaloivia syyllisyystraumoja. Ja sellasen elämän kaukasesta muistostahan sinä et enää voi kuin kateellisen katkerana unelmoida.


      • MaaksiOletTuleva kirjoitti:

        Et voi säilyttää itseäsi ennallaan. Vanhenet, rapistut ja kuolet. Se on 100% varmaa. Jos sinulla on lapsi, voit jättää tähän maailmaan jotakin uutta kun hetkesi koittaa. Ilman lapsia kuolet yksin ja olet tullut säästäneeksi ruumiisi matoja varten.

        "Et voi säilyttää itseäsi ennallaan. Vanhenet, rapistut ja kuolet. Se on 100% varmaa. Jos sinulla on lapsi, voit jättää tähän maailmaan jotakin uutta kun hetkesi koittaa. Ilman lapsia kuolet yksin ja olet tullut säästäneeksi ruumiisi matoja varten."

        Ei kukaan saa itselleen toista elämää lasten avulla. Jokaisella on omansa. Jokainen vanhenee, rapistuu ja kuolee, oli lapsia tai ei. Kerrotko tämän saman kommentin niille, jotka eivät lapsia saa, vaikka haluaisivat. Entä ne, jotka ovat adoptoineet lapsen? Eihän heilläkään ole lapsessaan omaa perimää. Miksi juuri oman perimän jättäminen on tärkeää? Eikö se ole itsekeskeistä? Harvalla edes niin suuri geneettinen erinomaisuus tai persoona on, että välittäisi niin nähdä sitä samaa perimää enää toistamiseen. Eikä millään ole mitään väliä itselle siinä vaiheessa kun madot syö ruumiin. On tärkeää elää tätä hetkeä, sillä me ei tiedetä elämäämme eteen päin tuntiakaan.

        Siitäpä tulikin mieleeni kysyä, että oliko itselläsi lapsia? Samahan sinulla on edessä, jos et koskaan saa lapsia.


      • oivoiXD

        "aika vaikea mieltää sinun olevan ainakaan onnellinen ihminen."

        Kuka se joutuukaan kuvitteleen muiden elämää huonommaks kun onkaan? :DDD
        Joo, ei varmaan kenenkään elämä täydellisen onnellista oo mutta taatusti parempaa ihan elävien kun tapettujen lasten kanssa :) ei toi sunkaan elämäs hääppöseltä näytä niissä aborttitraumoissa joita nyt joudut täällä hoidattaan vuosista seuraavaan mm. herjaamalla lapsia suojelevia, muitakin samaan virheeseen houkutellen ja valheellista pro-abortionistista propagandaa levittäen. Mikset itse mee johonkin kunnon terapiaan ammattiauttajalle että pääsisit tuosta kieltämisvaiheesta ja aborttikiihkoilun vaiheesta eteenpäin?

        "Ei kukaan saa itselleen toista elämää lasten avulla."

        Lue tarkemmin, puhuttiin jonkin tähän maailman jättämisestä, ei omista uusista elämistä.

        "jotka eivät lapsia saa, vaikka haluaisivat."

        Ja jotkut järkijättöiset ei ota vaikka sais.


      • oivoiXD kirjoitti:

        "aika vaikea mieltää sinun olevan ainakaan onnellinen ihminen."

        Kuka se joutuukaan kuvitteleen muiden elämää huonommaks kun onkaan? :DDD
        Joo, ei varmaan kenenkään elämä täydellisen onnellista oo mutta taatusti parempaa ihan elävien kun tapettujen lasten kanssa :) ei toi sunkaan elämäs hääppöseltä näytä niissä aborttitraumoissa joita nyt joudut täällä hoidattaan vuosista seuraavaan mm. herjaamalla lapsia suojelevia, muitakin samaan virheeseen houkutellen ja valheellista pro-abortionistista propagandaa levittäen. Mikset itse mee johonkin kunnon terapiaan ammattiauttajalle että pääsisit tuosta kieltämisvaiheesta ja aborttikiihkoilun vaiheesta eteenpäin?

        "Ei kukaan saa itselleen toista elämää lasten avulla."

        Lue tarkemmin, puhuttiin jonkin tähän maailman jättämisestä, ei omista uusista elämistä.

        "jotka eivät lapsia saa, vaikka haluaisivat."

        Ja jotkut järkijättöiset ei ota vaikka sais.

        Et sinä kovin onnelliselta vaikuta. Mitä väliä kuolleelle itselleen on sillä, mitä hän on jättänyt ja mitä ei? Hänhän on jo matojen ruokana. :) Ei hän ole mitään jälkeensä jäänyttä enää arvioimassa, että kannattiko vai ei.


      • mututoiveharhas
        tieteilijä kirjoitti:

        Et sinä kovin onnelliselta vaikuta. Mitä väliä kuolleelle itselleen on sillä, mitä hän on jättänyt ja mitä ei? Hänhän on jo matojen ruokana. :) Ei hän ole mitään jälkeensä jäänyttä enää arvioimassa, että kannattiko vai ei.

        Mitähän sen mua pitäs edes liikuttaa mitä joku itseaiheutetuissa traumoissaan kieriskelevä, itseään ylentävä nettihörhö mun onnellisuuksista kuvittelee? Pääasiahan se on että ite tiedän miten menee, ja se näkyy jokatapauksessa olevan parempaa kun sulla :) mistään hinnasta en vaihtas mielenrauhaa ja omantunnon levollisuutta tohon sun alennustilaas ja lopunelämän raskaaseen tunnontaakkaan. Eli eikö nyt kumpikin oo tyytyväisiä? Vai pitääkö taas rutista vielä jotain tähänkin perään, millä toki osotat mun olevan juurikin kipeän oikeessa?


      • Anonyymi
        HandyMcCoy kirjoitti:

        Kaikki kuolee ja vanhenee. Siksi pitääki elää täysillä itselleen. Ei jää kokematta mitään mitä haluu. Kaikki ei halua samoja asioita. Ajattele säkin kun säästät sitä nysää jollekkin olemattomalle jota et koskaan ees saa. Mahtaa vituttaa kun tajuat että olis kantsinu elää.

        Rehellinen itseään ihasteleva abortööri kirjoittaa aborttihakemukseen pyrkimyksensä säästää hieno ruumiinsa madoille.


    • LiianRaskasta

      Mikäkö ehkäisy sinulla on ollut käytössä, avaaja? On meinaan jotenkin selvästi kehitysviiveisen miehen keksimä avaus. Monta oleellista asiaa, jotka nainen olisi kertonut, puuttuu avauksesta:
      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • rehellinen.pk

      Zoely pilleri käytössä. Vasta aloittanut. Tänään aika e-neuvolaan. Haluan vaan päästä eroon tästä kauheesta olosta. Oma testi näytti plussaa mutta mistä tää muka vois muuten johtua? Voiko tulla muka pos tulos vaikkei ole raskaana? Tuskin....

      • LiianRaskasta

        En osaa vastata tuohon positiiviseen tulokseen, mutta koska käytössä on hormonaalinen ehkäisy, niin uskoisin että saat helposti abortin.


      • rehellinen.pk
        LiianRaskasta kirjoitti:

        En osaa vastata tuohon positiiviseen tulokseen, mutta koska käytössä on hormonaalinen ehkäisy, niin uskoisin että saat helposti abortin.

        Mulla ollu mahansuojalääke joka vaik asiaan. Ilmeisesti. Joka tap. mulle varattu aika polille ens viikolle. Lääkkeellinen keskeytys. Lähetteeseen kirjoitettiin ehkäisyn pettäminen, naimattomuus.


      • RIP.lapsipolo
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Mulla ollu mahansuojalääke joka vaik asiaan. Ilmeisesti. Joka tap. mulle varattu aika polille ens viikolle. Lääkkeellinen keskeytys. Lähetteeseen kirjoitettiin ehkäisyn pettäminen, naimattomuus.

        Vielä on siis aikaa tulla järkiis jos vaikka se äidinvaisto heräis tai edes omantunnon ääntä alkaisit kuunnella.
        Toivottavasti laittavat sut vielä ennen myrkkynappeja katsomaan ultran kuvaa jossa näet sydämen sykkeen ja kenet olet tappamassa. (siis jos nyt kuvitellaan että oisit muuta kun pelkkä provotrolli..)


      • rehellinen.pk
        RIP.lapsipolo kirjoitti:

        Vielä on siis aikaa tulla järkiis jos vaikka se äidinvaisto heräis tai edes omantunnon ääntä alkaisit kuunnella.
        Toivottavasti laittavat sut vielä ennen myrkkynappeja katsomaan ultran kuvaa jossa näet sydämen sykkeen ja kenet olet tappamassa. (siis jos nyt kuvitellaan että oisit muuta kun pelkkä provotrolli..)

        Mä voin vaan hiton pahoin olen aivan loppu, makaan sängyssä eikä mulla ole tosiaankaan mitään vaistoja. Kaikki ajatuksetkin olen yrjönny pihalle. Pelottaa viikonloppu kun piti lähtee kamujen kaa Tallinnaan ja olo tämmönen.


      • tiedätämäsitten
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Mä voin vaan hiton pahoin olen aivan loppu, makaan sängyssä eikä mulla ole tosiaankaan mitään vaistoja. Kaikki ajatuksetkin olen yrjönny pihalle. Pelottaa viikonloppu kun piti lähtee kamujen kaa Tallinnaan ja olo tämmönen.

        Toi ei oo vielä yhtään mitään verrattuna abortin jälkeiseen, loppumattomaan henkiseen pahaan oloon. Raskauspahoinvointi on sentään pelkkä ohimenevä fyysinen vaiva.


      • tiedätämäsitten kirjoitti:

        Toi ei oo vielä yhtään mitään verrattuna abortin jälkeiseen, loppumattomaan henkiseen pahaan oloon. Raskauspahoinvointi on sentään pelkkä ohimenevä fyysinen vaiva.

        "Toi ei oo vielä yhtään mitään verrattuna abortin jälkeiseen, loppumattomaan henkiseen pahaan oloon."

        Jos et ole itse tehnyt kerran aborttia, mistä tuo oma paha olosi oikein sitten johtuu? Se tuntuu kyllä loppumattomalta, sillä olet viettänyt tällä forumilla aikaa jo yli 10 vuotta solvaamassa ihmisiä. Joku syy siihen on pakko olla.


      • hätätoivemutus
        tieteilijä kirjoitti:

        "Toi ei oo vielä yhtään mitään verrattuna abortin jälkeiseen, loppumattomaan henkiseen pahaan oloon."

        Jos et ole itse tehnyt kerran aborttia, mistä tuo oma paha olosi oikein sitten johtuu? Se tuntuu kyllä loppumattomalta, sillä olet viettänyt tällä forumilla aikaa jo yli 10 vuotta solvaamassa ihmisiä. Joku syy siihen on pakko olla.

        "mistä tuo oma paha olosi "

        Mikä paha olo? :D Mistäs mulla nyt sellasia tulis kun en oo lapsiani tappanu, toisin kun eräs.... eli syy sun katkeruudelle kyllä tiedetään vaikket sitä edes täällä anonyyminä julkisesti kykene myöntään. Joudut tietenkin säälittävyydessäs kuvitteleen että jonkun muun elämä ois vielä paskempaa kun sulla.

        "olet viettänyt tällä forumilla aikaa jo yli 10 vuotta solvaamassa ihmisiä. "

        Moneskohan kerta kun tätäkin pitää veivata... paitsi että näillä suosijakiihkojen horinoilla on toki viihdearvonsa, niin ainahan jonkun on oltava täällä oikomassa sakkis vääristelyjä ym. mutuvalheita.


    • LiianRaskasta

      Yleensä pillerien syöjät eivät tee huvikseen raskaustestejä, joten pakko olla miehen tekemä provo.

      • rehellinen.pk

        En tosiaan huvikseen tehny. Huvi on aika kaukana tästä ://. Pillerin ehkäisyteho on alentunu muiden lääkkeiden takia. Miten kukaan yleensä jatkaa tällästä kun tää on niin kauheaa?? Tänä aamuna laatta lentäny kolmesti eikä mikään pysy sisällä. Olo on turvonnu.Ei voi lähtee mihinkään. Onneks tää loppuu ens viikolla sentäs. Viikkoja siis 6. Hyvä jutti oli ettei tarvinnu keksiä syytä ku lääkäri kysy perhesuhteista niin sanoin että sinkku. Ei muuta tarvittu sitten. Jokin helpotus ja ennakkopelko oli turha.


      • epärehellisyys
        rehellinen.pk kirjoitti:

        En tosiaan huvikseen tehny. Huvi on aika kaukana tästä ://. Pillerin ehkäisyteho on alentunu muiden lääkkeiden takia. Miten kukaan yleensä jatkaa tällästä kun tää on niin kauheaa?? Tänä aamuna laatta lentäny kolmesti eikä mikään pysy sisällä. Olo on turvonnu.Ei voi lähtee mihinkään. Onneks tää loppuu ens viikolla sentäs. Viikkoja siis 6. Hyvä jutti oli ettei tarvinnu keksiä syytä ku lääkäri kysy perhesuhteista niin sanoin että sinkku. Ei muuta tarvittu sitten. Jokin helpotus ja ennakkopelko oli turha.

        " lääkäri kysy perhesuhteista niin sanoin että sinkku."

        Vaikka et ole? Jouduit siis valehteleen, kuten tavallista... lapsesi elämä on siis loppumassa ensi viikolla, koska SINÄ päätät niin, ja sun vielä paljon tuskallisempi loppuelämä siitä alkamassa.

        http://ituprojekti.net/fi/apua-abortin-jalkeen/
        >Abortin jälkeen ensimmäinen tunne on usein helpotus. Jonkin ajan kuluttua ensimmäiset helpotuksen tunteet usein haihtuvat ja voi tuntua vaikealta ajatella, mitä on oikeasti tapahtunut. Tässä vaiheessa moni kieltää koko asian ja siihen liittyvät tunteet. Kieltäminen saattaa kestää muutamasta tunnista jopa vuosikymmeniin asti. Naiset reagoivat hyvin eri tavoin. Lakattuaan kieltämästä tosiasioita naiset usein ahdistuvat ja vihastuvat. Joskus tunteiden vahvuus voi olla yllättävän suuri. He saattavat olla vihaisia itselleen ja/tai toisille. Vihan ilmaiseminen on tärkeää, koska sisäänpäin kääntyessään se saattaa aiheuttaa psykosomaattisia oireita mm. masennusta ja itsetuhoisuutta. Syyllisyys, häpeä ja itsesääli ovat myös usein esiin tulevia tunteita. >


      • rehellinen.pk kirjoitti:

        En tosiaan huvikseen tehny. Huvi on aika kaukana tästä ://. Pillerin ehkäisyteho on alentunu muiden lääkkeiden takia. Miten kukaan yleensä jatkaa tällästä kun tää on niin kauheaa?? Tänä aamuna laatta lentäny kolmesti eikä mikään pysy sisällä. Olo on turvonnu.Ei voi lähtee mihinkään. Onneks tää loppuu ens viikolla sentäs. Viikkoja siis 6. Hyvä jutti oli ettei tarvinnu keksiä syytä ku lääkäri kysy perhesuhteista niin sanoin että sinkku. Ei muuta tarvittu sitten. Jokin helpotus ja ennakkopelko oli turha.

        Sen olen kuullut, että greippimehun juominen voi estää joidenkin lääkkeiden imeytymisen. Myös mäkikuisma -yrttivalmisteiden nauttiminen voi tehdä saman. Greippi voi vaikuttaa maksan entsyymeihin, jotka käsittelee estrogeenia jne. En tiedä miten mainitsemasi pillerin kanssa, se on vähän erityyppinen.

        http://www.ts.fi/teemat/1073976090/Greippi ja maito voivat muuttaa laakkeiden tehoa

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4336411/greippi-heikentaa-tehoa!


      • epärehellisyys kirjoitti:

        " lääkäri kysy perhesuhteista niin sanoin että sinkku."

        Vaikka et ole? Jouduit siis valehteleen, kuten tavallista... lapsesi elämä on siis loppumassa ensi viikolla, koska SINÄ päätät niin, ja sun vielä paljon tuskallisempi loppuelämä siitä alkamassa.

        http://ituprojekti.net/fi/apua-abortin-jalkeen/
        >Abortin jälkeen ensimmäinen tunne on usein helpotus. Jonkin ajan kuluttua ensimmäiset helpotuksen tunteet usein haihtuvat ja voi tuntua vaikealta ajatella, mitä on oikeasti tapahtunut. Tässä vaiheessa moni kieltää koko asian ja siihen liittyvät tunteet. Kieltäminen saattaa kestää muutamasta tunnista jopa vuosikymmeniin asti. Naiset reagoivat hyvin eri tavoin. Lakattuaan kieltämästä tosiasioita naiset usein ahdistuvat ja vihastuvat. Joskus tunteiden vahvuus voi olla yllättävän suuri. He saattavat olla vihaisia itselleen ja/tai toisille. Vihan ilmaiseminen on tärkeää, koska sisäänpäin kääntyessään se saattaa aiheuttaa psykosomaattisia oireita mm. masennusta ja itsetuhoisuutta. Syyllisyys, häpeä ja itsesääli ovat myös usein esiin tulevia tunteita. >

        "Naiset reagoivat hyvin eri tavoin".

        Voiko tuota paremmin sanoa.


      • LiianRaskasta
        rehellinen.pk kirjoitti:

        En tosiaan huvikseen tehny. Huvi on aika kaukana tästä ://. Pillerin ehkäisyteho on alentunu muiden lääkkeiden takia. Miten kukaan yleensä jatkaa tällästä kun tää on niin kauheaa?? Tänä aamuna laatta lentäny kolmesti eikä mikään pysy sisällä. Olo on turvonnu.Ei voi lähtee mihinkään. Onneks tää loppuu ens viikolla sentäs. Viikkoja siis 6. Hyvä jutti oli ettei tarvinnu keksiä syytä ku lääkäri kysy perhesuhteista niin sanoin että sinkku. Ei muuta tarvittu sitten. Jokin helpotus ja ennakkopelko oli turha.

        Siinä tapauksessa lääkäri on tehnyt virheen, määrätessäsi sinulle lääkkeitä, jotka heikentävät ehkäisytehoa. Mielestäni tuollaisessa tilanteessa ei tarvitse keksiä mitään syitä, miksi haluaa raskauden keskeytystä.

        Nyt sitten kerrot rehellisesti lääkärille, ettet aio koskaan tehdä lapsia, jolloin saat ehkä sterilisaation. Jos näin ei tapahdu, käytä jatkossa kondomia pillereiden kanssa tai mieti kuinka tärkeää tuo muu lääkitys sinulle on. Hormonikierukka on lähes 100% varma ehkäisykeino ja elimistölle turvallisempi kuin mitkään e-pillerit.


      • rehellinen.pk
        epärehellisyys kirjoitti:

        " lääkäri kysy perhesuhteista niin sanoin että sinkku."

        Vaikka et ole? Jouduit siis valehteleen, kuten tavallista... lapsesi elämä on siis loppumassa ensi viikolla, koska SINÄ päätät niin, ja sun vielä paljon tuskallisempi loppuelämä siitä alkamassa.

        http://ituprojekti.net/fi/apua-abortin-jalkeen/
        >Abortin jälkeen ensimmäinen tunne on usein helpotus. Jonkin ajan kuluttua ensimmäiset helpotuksen tunteet usein haihtuvat ja voi tuntua vaikealta ajatella, mitä on oikeasti tapahtunut. Tässä vaiheessa moni kieltää koko asian ja siihen liittyvät tunteet. Kieltäminen saattaa kestää muutamasta tunnista jopa vuosikymmeniin asti. Naiset reagoivat hyvin eri tavoin. Lakattuaan kieltämästä tosiasioita naiset usein ahdistuvat ja vihastuvat. Joskus tunteiden vahvuus voi olla yllättävän suuri. He saattavat olla vihaisia itselleen ja/tai toisille. Vihan ilmaiseminen on tärkeää, koska sisäänpäin kääntyessään se saattaa aiheuttaa psykosomaattisia oireita mm. masennusta ja itsetuhoisuutta. Syyllisyys, häpeä ja itsesääli ovat myös usein esiin tulevia tunteita. >

        "Naiset reagoivat hyvin eri tavoin."

        Noin vissiin onkin. Minä reakoin juhlimalla
        Ja menemällä kihloihin. 😝. Niin mahtava oli kun meni muutama löysä kilo samalla. Kun tuli hätä että elämä tärvääntyi. Pitäiskös alkaa suositteleen laihdutuskeinona???witsiwitsi, ei laatanheitto oo kivaa.


      • lapsenmurhabileet
        rehellinen.pk kirjoitti:

        "Naiset reagoivat hyvin eri tavoin."

        Noin vissiin onkin. Minä reakoin juhlimalla
        Ja menemällä kihloihin. 😝. Niin mahtava oli kun meni muutama löysä kilo samalla. Kun tuli hätä että elämä tärvääntyi. Pitäiskös alkaa suositteleen laihdutuskeinona???witsiwitsi, ei laatanheitto oo kivaa.

        Teennäisen ylenpalttisia "onnen"-valheitaan vakuuttelevan överitrollin elämä on näköjään lopullisesti tärvääntyny lapsen tappamisesta.


    • rehellinen.pk

      Mua on yksi kaverin kaveri haukkunut itsekkääksi. Okei olen sitä. Olen mulle tärkein. Mutta miksen saa olla oma itseni??? Miks mua yritetään pakottaa muunlaiseksi??? Se kaverinkaveri on 2 lapsen äiti ja ihan rupsahtsnu ja lihonu ja tullu ilkeäksi. Kaikki näköjään lihoo ja katkeroituu heti. Ja alkaa syyttelemään muita kun ei ite pääse enää kotoota mihinkään. Eikä käy missään ja on vaan kade kaikille. Mä en mene samaan ja muutu noita akaks. Mitäs meni tekeen lapsia!!! En ikinä tee samaa virhettä.

      • Asiat.asiana

        Kyllähän se itsensä kanssa keskustelu varmaankin älykästä on?


      • KoetaPärjätä

        No oletko nyt ajatellut sterilisaatiota, jos muu lääkityksesi heikentää ehkäisypillereiden tehoa?
        Kannattaa keskustella myös hormonikierukasta. Siinä hormonit vaikuttavat paikallisesti ja teho tuplautuu kierukasta kohdussa.
        Toivotaan, että raskautesi ei ole niin pitkällä, ettei hoitohenkilökunta traumaudu.


      • rehellinen.pk

        En ole ajatellu. Voi olla että haen sterilisointia jos sen lapseton saa. 6 vk eikä kai hoitajat asiaa ees näe kun kotona teen.


    • TauditLeviävät

      Jos sinulla avaaja on muita suhteita, mahdollisesti näin on myös seurustelukumppanillasi, niin olisi turvallista käyttää lisäksi kondomia.

      • klamydiaakehiin

        Äläs nyt, saattais saada jopa "luonnon sterilisaation" kun päästäs tulehtuun oikein kunnolla ja putket tukkoon ;)


      • TauditLeviävät
        klamydiaakehiin kirjoitti:

        Äläs nyt, saattais saada jopa "luonnon sterilisaation" kun päästäs tulehtuun oikein kunnolla ja putket tukkoon ;)

        Toki näin ja kuppasen lapsenkin synnyttäminen on huono juttu eli puollan tässä tapauksessa aborttia täydestä sydämestäni.


      • tautisethautaan
        TauditLeviävät kirjoitti:

        Toki näin ja kuppasen lapsenkin synnyttäminen on huono juttu eli puollan tässä tapauksessa aborttia täydestä sydämestäni.

        Lapsen vikako se likanen lorttoilu on?


      • 47522
        TauditLeviävät kirjoitti:

        Toki näin ja kuppasen lapsenkin synnyttäminen on huono juttu eli puollan tässä tapauksessa aborttia täydestä sydämestäni.

        Niin sieltä abortinvastusajan teko hurskaan naamion taa paljastui ne ihan samat aborttihyväksyvät mielipiteet.


      • naamiontakaa
        47522 kirjoitti:

        Niin sieltä abortinvastusajan teko hurskaan naamion taa paljastui ne ihan samat aborttihyväksyvät mielipiteet.

        paljastuu ihan vaan se suosijasakin säälittävä trolli (sinä ;)) epätoivon vimmasine vastustajien mustamaalausyrityksineen ;DD et hämää ketään. Eihän koko tekstistä sitäpaitsi ilmene mitenkään että kyseessä ois edes vastuastaja :D ts. näet rivien väleissä taas niitä omia harhojas joita siellä ei ole.


    • Surullinentapaustämä

      Nämä "ihmissuhdemarkkinoille" itsensä kadottaneet ja tilaansa ymmärtämättömät naiset ovat tyypillisesti niitä, jotka "rotuhygieeniset" aborttiasiamiehet muiluttavat mukavuusaborttiin. Aborttijärjestelmä murhaa heikkolahjaisten lapset ja aborttiväki ilkamoi "kun yhteiskunnan rahaa säästyy".

      • MikäVäki

        No jos aloittajalle on ihmissuhteet tärkeämpi kuin joku lapsenhankinta. Asiakas aborttia tahtoo. Eikä kirjoituksesta kyl välity että kukaan olis painostanut. Lääkärihän tuossa oli yrittänyt jotain. Mutta kun se on niin että asiakkaan tahto määrittelee. Ei jonkun "aborttiväen" Aborttiväkeähän tässä on aborttilääkäri. Eihän kukaan voi naista pakottaa pois mistään mihin haluaa itsensä "kadottaa" En ymmärrä pointtejasi. Kuka pakottaa ja mihin jos asiakas tahtoo väenvängällä abortin? Jos lääkäri kieltäytyy kirjoittamasta lähetettä, hänhän yrittää pakottaa asiakasta oman mielen mukaiseen ratkaisuun. Asiakas on se kuka määrää eikä mikään aborttiväki.


      • FordEscort-78

        Sitäpaitsi minusta alottaja vaikuttaa aika iloiselta. :-)
        Ja onnelliselta elämässään. Muullahan ei väliä, miten jotkut muut asian näkee.
        Mukavaa nähdä iloisia kirjoittajia. Asiakastyytyväisyys onkin tärkeä potilastyössä ja hoidon laatua tarkkaillaan.


      • aneltavanöyrästi

        "Mutta kun se on niin että asiakkaan tahto määrittelee."

        Kun se nyt vaan on niin että naisen tahto ei loppuviimein määritä yhtikäs mitään vaan viranomaiset sen päättää heltiääkö tappamislupa vaiko ei (myös mahdollista).
        Tässä maassa kun ei sentään ole haluperustaista aborttia vaikka kyllä lepsulaki onkin (tämä siis lisäyksenä sossupaatille ettei tuu taas urputusta kuinka välillä laki on muka hyvä ja tiukka ja välillä lepsu!). Onneks.
        Tutustu nyt ensin edes alkeellsiella tasolla siihen hekumoimaas lakiin ennenkun tuut huuteleen noloja toivemutujas :D

        "hänhän yrittää pakottaa asiakasta oman mielen mukaiseen ratkaisuun. "

        Lääkäri arvioi ettei lain edellyttämät syyt lapsen tappamiselle täyty. Että voi voi. Turha siinä sit murhanhimokin kitistä ;) Eipä lääkärit taatusti mielellään tapakaan pikku potilaita, vaan kun kieroutunu laki pakottaa jonkun tekeen sen likasen työn...

        "Sitäpaitsi minusta alottaja vaikuttaa aika iloiselta. :-)
        Ja onnelliselta elämässään. "

        Heh, no se ei kauaa tuu jatkumaan lapsenmurhaajalla.


    • rehellinen.pk

      Abortti nyt onnellisesti takana ja saikulla loppuviikko. Nukkunu koko päivän. Kipuja on ollu paljo niinku kovat menkkakivut, mutta sain tosi hyvät mömmöt. Niitä vahvoja. Oli hyvä homma. Polilla koheltiin asiallisesti ja hyvin. Verta ei ees kauheesti oo tullu ainakaan mitä ootin enkä nähny siinä veren seassa mitään kummaa vähä hyytymää oli. Olisko siinä pitäny nähä joku alkio sitte. En erottanu mitään. Mut onko se varppina tullu pois? Tosi helpottavaa ku se kauhee yrjötys meni pois. Hyvänä lisänä laihuin 4 kiloo!!! On laatta lentäny sen verran. Ja sain kunnon mömmöt. Mut tästse lähtee taas ku toivutaan! Ja kesää viel jäljellä!!!

      • kuvotusmurhaajalle

        Vielä pitää tulla jälkeenpäin mässäileen ja levehtiin lapsenmurhan oksettavilla yksityiskohdilla.. et edes uskaltanu REHELLISESTI kohdata pientä veriuhrias. Sepä vasta tappio ois murhamantalle jos pieni sinnikäs elämäntaistelija siellä vieläkin pitäis voittajana kiinni ainoasta elämästään... jokohan ois silppuri vastassa seuraavaks. Onko voittajafiilis nyt kun peilistäs kattelee tästälähin koko surullisen ankean loppuelämäs pelkkä itsekäs omanapamurhaaja, lapses veri kynsissäs? Kuten aiemmin jo näytetty, kuvittelemas "onni" on katoavaista. Lapsen tappamisesta ei toivu KOSKAAN. Onneks.


      • rehellinen.pk
        kuvotusmurhaajalle kirjoitti:

        Vielä pitää tulla jälkeenpäin mässäileen ja levehtiin lapsenmurhan oksettavilla yksityiskohdilla.. et edes uskaltanu REHELLISESTI kohdata pientä veriuhrias. Sepä vasta tappio ois murhamantalle jos pieni sinnikäs elämäntaistelija siellä vieläkin pitäis voittajana kiinni ainoasta elämästään... jokohan ois silppuri vastassa seuraavaks. Onko voittajafiilis nyt kun peilistäs kattelee tästälähin koko surullisen ankean loppuelämäs pelkkä itsekäs omanapamurhaaja, lapses veri kynsissäs? Kuten aiemmin jo näytetty, kuvittelemas "onni" on katoavaista. Lapsen tappamisesta ei toivu KOSKAAN. Onneks.

        En vissistikkään tullu leveileen. En tajua sua. Kerroin vain millasta oli kun alkuun tää oli niin pelottavan huono juttu kaikki oksetusja muukin. Mutta kun ei mulla muutakaan keinoa ollu. Siis olinhan mä järkyttynyt.

        En yhtään halua leveillä. Mitä ihmeen leveilyä tässä olis??? Mutta en mä mitään lapsen vertakaan nää. En millään. Mikä silppuri? Ei muaole silputtu
        Lääkkellähän tää tehtiin. Mähän kerroin ettei ees mitään sikiöökään näkyny. Epäilin ettei mitään oo ollutkaan mut kyllä kuulemma jotain oli kiinnittyny kohtuun. Katoin itekin mutten mä siitä kuvasta mitään tajua, ei siinä näy mitään tunnistettavaa.

        Pääasia että elämä jatkuu. Mitä en halua muuttaa.


      • hätärunkutirunxxxx

        "Pääasia että elämä jatkuu. "

        Niin, ehkä jonkinlainen surkee ns. elämäs syyllisyysvankilassa.. jollet sitten tee sitä mitä moni muu saman teon jälkeen ja seuraa lastaan manan majoille oman käden kautta. Että nautippa siitä "laatu"elämästäs sitten, jos et tajua ittees narun jatkeekskaan vetää, pois täältä kunnon ihmisiä rasittamasta :DDDD ja mites lapsen elämä jatkuu revittynä viemärihaudassa?


      • traumaelämäsjatkuu.ehkä

        Takasin tulee tääkin ylikivulias totuus niin kauan kun tarttee XDDDDDDDDDDD

        "Mutta kun ei mulla muutakaan keinoa ollu."

        Siis miten niin ei ollu, aivan hyvinhän sä oisit voinu antaa sen lapsiparankin jatkaa elämää!?


      • pätkitäänsitte
        rehellinen.pk kirjoitti:

        En vissistikkään tullu leveileen. En tajua sua. Kerroin vain millasta oli kun alkuun tää oli niin pelottavan huono juttu kaikki oksetusja muukin. Mutta kun ei mulla muutakaan keinoa ollu. Siis olinhan mä järkyttynyt.

        En yhtään halua leveillä. Mitä ihmeen leveilyä tässä olis??? Mutta en mä mitään lapsen vertakaan nää. En millään. Mikä silppuri? Ei muaole silputtu
        Lääkkellähän tää tehtiin. Mähän kerroin ettei ees mitään sikiöökään näkyny. Epäilin ettei mitään oo ollutkaan mut kyllä kuulemma jotain oli kiinnittyny kohtuun. Katoin itekin mutten mä siitä kuvasta mitään tajua, ei siinä näy mitään tunnistettavaa.

        Pääasia että elämä jatkuu. Mitä en halua muuttaa.

        Mutta olet pelkkä itsekäs paskiainen jolla TheOmaNapa menee toisten hengenkin edelle...


      • rehellinen.pk
        kuvotusmurhaajalle kirjoitti:

        Vielä pitää tulla jälkeenpäin mässäileen ja levehtiin lapsenmurhan oksettavilla yksityiskohdilla.. et edes uskaltanu REHELLISESTI kohdata pientä veriuhrias. Sepä vasta tappio ois murhamantalle jos pieni sinnikäs elämäntaistelija siellä vieläkin pitäis voittajana kiinni ainoasta elämästään... jokohan ois silppuri vastassa seuraavaks. Onko voittajafiilis nyt kun peilistäs kattelee tästälähin koko surullisen ankean loppuelämäs pelkkä itsekäs omanapamurhaaja, lapses veri kynsissäs? Kuten aiemmin jo näytetty, kuvittelemas "onni" on katoavaista. Lapsen tappamisesta ei toivu KOSKAAN. Onneks.

        Elämähän on tosi ihanaa vaikka välillä pelotti. Mut nyt kaikki tuntuu kuin pahalta unelta. Vkloppua ootellen. Mukavaa sullekkin!!


      • lässynläätrolloloo
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Elämähän on tosi ihanaa vaikka välillä pelotti. Mut nyt kaikki tuntuu kuin pahalta unelta. Vkloppua ootellen. Mukavaa sullekkin!!

        "Mut nyt kaikki tuntuu kuin pahalta unelta. "

        Varmasti... tästähän ne elämäs painajaiset vasta alkaa.


      • rehellinen.pk
        pätkitäänsitte kirjoitti:

        Mutta olet pelkkä itsekäs paskiainen jolla TheOmaNapa menee toisten hengenkin edelle...

        En tiä oletko mulle ton tarkoittanut ton itsekäs p#skiainen? Musta voi olla muut mitämieltä vaan haluaa. Mut mulla on oikeus olla yhtä itsekäs kuin muillakin. Kaikki on itsekkäitä mutta toiset esittää epäitsekästä. Minusta tuntuu että itsekkäitä kohtaan tunnettu kateus panee haukkumaan. Rupesin miettiin mitä sä oikein olet jääny vaille haluaisitko olla itsekäs muttet kehtaa? Mä olen onnellinen tällasenakin, kun olen terveesti itsekäs niin voin hyvin ja säteilen peilistäkin ja se näkyy! Ja mun mieski voi kai hyvin. Eilen nimittäin mua yllätys kosittiin sain ihanan timanttisormuksen ja vastasin kyllä. ^___^ *onnellinen morsian* arvaa kiinnostaako mua mitä mieltä muut on? :))) jos mua rakastetaan tällasena.


      • mitäsluulet
        rehellinen.pk kirjoitti:

        En tiä oletko mulle ton tarkoittanut ton itsekäs p#skiainen? Musta voi olla muut mitämieltä vaan haluaa. Mut mulla on oikeus olla yhtä itsekäs kuin muillakin. Kaikki on itsekkäitä mutta toiset esittää epäitsekästä. Minusta tuntuu että itsekkäitä kohtaan tunnettu kateus panee haukkumaan. Rupesin miettiin mitä sä oikein olet jääny vaille haluaisitko olla itsekäs muttet kehtaa? Mä olen onnellinen tällasenakin, kun olen terveesti itsekäs niin voin hyvin ja säteilen peilistäkin ja se näkyy! Ja mun mieski voi kai hyvin. Eilen nimittäin mua yllätys kosittiin sain ihanan timanttisormuksen ja vastasin kyllä. ^___^ *onnellinen morsian* arvaa kiinnostaako mua mitä mieltä muut on? :))) jos mua rakastetaan tällasena.

        Muilla on täys oikeus sanoo mitä meiltä on noin sairaasta itsekkyydestä. Miks jonku pitäs esittää epäitsekästä? Joko on tappanu lapsensa itsekkäästi tai sitten antanu epäitsekkäästi senkin jatkaa elämää.

        "Minusta tuntuu että itsekkäitä kohtaan tunnettu kateus panee haukkumaan."

        Juu, onhan siinä nyt vaikka mitä kadehdittavaa, lapsen ruumis lojuu ikihaudassaan viemärissä ja ryvettyny omatuntokin ois niiiin kiva saada?? :DDDD Kyllä se kateus on ihan vaan siellä puolen joka sitä syyllisyysvapaata laatuelämää joutuu tästälähin vaan muisteleen ja haikaileen.

        "kun olen terveesti itsekäs"

        HAH, illan vitsi XDDDDD itsekäs lapsenmurhaaja ei oo tervettä itsekkyyttä nähnykään!! Säteilet korkeintaan hullun traumojas ja epärehellistä itsepetostas, jos jotain.

        "Eilen nimittäin mua yllätys kosittiin sain ihanan timanttisormuksen ja vastasin kyllä."

        Menee taas trollin jutut "hieman" överiks ;DDDD mut voishan tollanen olla jonkinlainen lopullisen sekoomisen paniikkireaktiokin tms. että yritetään nyt vielä viimesen kerran vaikka väkisin puskee suhdetta eteenpäin vaikkei oikeestaan kiinnostakaan.....

        "*onnellinen morsian*"

        Joo, näkis vaan :DDD
        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas. Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus "onnesta" piilee."


      • rehellinen.pk
        mitäsluulet kirjoitti:

        Muilla on täys oikeus sanoo mitä meiltä on noin sairaasta itsekkyydestä. Miks jonku pitäs esittää epäitsekästä? Joko on tappanu lapsensa itsekkäästi tai sitten antanu epäitsekkäästi senkin jatkaa elämää.

        "Minusta tuntuu että itsekkäitä kohtaan tunnettu kateus panee haukkumaan."

        Juu, onhan siinä nyt vaikka mitä kadehdittavaa, lapsen ruumis lojuu ikihaudassaan viemärissä ja ryvettyny omatuntokin ois niiiin kiva saada?? :DDDD Kyllä se kateus on ihan vaan siellä puolen joka sitä syyllisyysvapaata laatuelämää joutuu tästälähin vaan muisteleen ja haikaileen.

        "kun olen terveesti itsekäs"

        HAH, illan vitsi XDDDDD itsekäs lapsenmurhaaja ei oo tervettä itsekkyyttä nähnykään!! Säteilet korkeintaan hullun traumojas ja epärehellistä itsepetostas, jos jotain.

        "Eilen nimittäin mua yllätys kosittiin sain ihanan timanttisormuksen ja vastasin kyllä."

        Menee taas trollin jutut "hieman" överiks ;DDDD mut voishan tollanen olla jonkinlainen lopullisen sekoomisen paniikkireaktiokin tms. että yritetään nyt vielä viimesen kerran vaikka väkisin puskee suhdetta eteenpäin vaikkei oikeestaan kiinnostakaan.....

        "*onnellinen morsian*"

        Joo, näkis vaan :DDD
        "Onnellisuusmuurin varjossa:
        Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas. Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus "onnesta" piilee."

        "Tuon kohtalon täytyy olla raskas."

        Raskasta oli kohtalo. Koko viikonlopun upeet grillibileet hulppeella huvilalla ja samaan pötkyyn kihlajaiset perheelle jotka onnessaan kun hulivilityttö kesytettiin <3 Raskasta on, ei tän kovempaa kestäis :-)))


      • jäitkiinnijo
        rehellinen.pk kirjoitti:

        "Tuon kohtalon täytyy olla raskas."

        Raskasta oli kohtalo. Koko viikonlopun upeet grillibileet hulppeella huvilalla ja samaan pötkyyn kihlajaiset perheelle jotka onnessaan kun hulivilityttö kesytettiin <3 Raskasta on, ei tän kovempaa kestäis :-)))

        Ei herranjesta, anna jo olla, turhake provotrollin häirikkö :DDDDDD mutta jatka toki jos pahaa oloos edes hetkeks helpottaa.. ;)


    • Huuhaatavaan

      Aloittaja hommatkoon abortin, perusteena henkinen kypsymättömyys vanhemmuuteen.

      Saa sitten jatkaa minäminäminä-leikkiään, eikä pilaa lapsensa elämää.

      • PöytälaatikkoArtikkeli

        Näinhä alottaja näemmä on mennyt tekemäänkin. Sen takia abortti on oikeutettu kun on niin avuttomia ihmisiä jotka vaan pilaa lasten elåmän. Niitä on baareissa ja vauvat jätetään kotiin öiksi. Joillakin on taaperot lähteneet paljasjaloin yöpuvussa äidin perään keskellä yötä. :'-((( Kyllä mä katon että on elettävä sitä omaa elåmää niin pitkää ku tahtoo eikä ota siihen laiminlyötyjä lapsia joisa ei ees viitsi huolehtia. Kustannuksia vain lasten suojelulle. Miksi jokainen kusipääkin voi tehdä lapsia ja kohdella kaltoin kun adoptiovanhemmaks on niin vaikea päästä.


      • paskatpoistoonvaanXD

        Kovilleko taas otti ylikiperä totuus tekopyhän sala-arkiston hätärääyllä???


      • orkkurunkkua

        ja turha rynniä taas sinne hätärääkynapilles,


      • häirikölletiedoks

        takasin tulee tasan niin kauan että ylläoleva sontakin katoo


      • häiriikkömodehäärii

        vahtivuoro vaihtuu ;))))


      • runkutanäppisverille

        Että kummankohan sakin "modeh***a" ja "p***akasa" se siellä riehuukaan


      • pilkotaansitte

        onhan se nyt NIIIIIN asiatonta että :DDDDD


      • kiellettyalue

        Paskanjauhannat senku lojuu mutta TÄN ketjun päähän ei saa vastata yhtikäs mitään :DDDDDD


    • tekopyhäsala-arkisto

      "vauvat jätetään kotiin öiksi. Joillakin on taaperot lähteneet paljasjaloin yöpuvussa äidin perään keskellä yötä. :'-((( "

      Hehheh, ihan kun lapsivihaajaa liikuttas niiden kohtalot ihan vitustikin :DDDDDDDD

      • FanaatikkoVainNauraa

        Abortinvastustajaa ei ainakaan näytä liikuttavan, abortinvastustaja naureskelee lapsille, jotka hädissään lähtee etsimään äitiä keskellä yötä. Aborttifanaatikko ei tee elettäkään pelastaakseen syntyneen lapsen lumihangesta, ei viitsi nostaa sormeakaan. Vain alkio on puolustamisen arvoinen.


      • räxxytirääxxx
        FanaatikkoVainNauraa kirjoitti:

        Abortinvastustajaa ei ainakaan näytä liikuttavan, abortinvastustaja naureskelee lapsille, jotka hädissään lähtee etsimään äitiä keskellä yötä. Aborttifanaatikko ei tee elettäkään pelastaakseen syntyneen lapsen lumihangesta, ei viitsi nostaa sormeakaan. Vain alkio on puolustamisen arvoinen.

        Suosijafanaatikko vierittelemässä omia "syntejään" taas muille, eli meille normaaleille sydämenvisistyneille, lapsia suojeleville ihmisille :D helpottiko edes?
        Murhanpalvojille minkään ikästen lasten elämä ja ahdinko ei ylitä sitä kuolettavaa MinäMinäMinää ja OmaaNapaa. Vain muilla saman traumasuon upottavassa itsepetosten valheliejussa raakkuvilla kohtalotoveri-aborttööreillä on toisilleen ylivertaista arvoa. Muille ei tietenkään kärpäsen puolikkaan paskakikkareen vertaakaan.


      • kätyrishäärii

        Taas lähtee näköjään vain vastustajien vastaukset kun suosijapaskaturpasen sonnat senku jätetään lojuun.... mutta takasin tulee aina vaan tasan niin kauan kun tarttee :))))))

        Suosijafanaatikko vierittelemässä omia "syntejään" taas muille, eli meille normaaleille sydämenvisistyneille, lapsia suojeleville ihmisille :D helpottiko edes?
        Murhanpalvojille minkään ikästen lasten elämä ja ahdinko ei ylitä sitä kuolettavaa MinäMinäMinää ja OmaaNapaa. Vain muilla saman traumasuon upottavassa itsepetosten valheliejussa raakkuvilla kohtalotoveri-aborttööreillä on toisilleen ylivertaista arvoa. Muille ei tietenkään kärpäsen puolikkaan paskakikkareen vertaakaan.


      • kätyrishäärii

        Taas lähtee näköjään vain vastustajien vastaukset kun suosijapaskaturpasen sonnat senku jätetään lojuun.... mutta takasin tulee aina vaan tasan niin kauan kun tarttee :))))))


      • muahhahhaaa

        Suosijafanaatikko vierittelemässä omia "syntejään" taas muille, eli meille normaaleille sydämenvisistyneille, lapsia suojeleville ihmisille :D helpottiko edes?


      • näinsevaanon__

        Murhanpalvojille minkään ikästen lasten elämä ja ahdinko ei ylitä sitä kuolettavaa MinäMinäMinää ja OmaaNapaa.


      • kipeäkiljutotuus

        Vain muilla saman traumasuon upottavassa itsepetosten valheliejussa raakkuvilla kohtalotoveri-aborttööreillä on toisilleen ylivertaista arvoa.


      • rynkytäjoXD

        Muille ei tietenkään kärpäsen puolikkaan paskakikkareen vertaakaan.


    • Pyhpahpyh

      Se on aina hauskaa kun jotkut meuhkaa että raskaus ja synnytys pilaa kropan. Tietysti saattaa tulla arpia ja tissit kärsiä, osalla kroppa säilyy aivan samanlaisena.

      Synnytyksessä komplikaatiot on harvinaisia, monella hieman paikat repee ja tarvii tikkiä mutta seksi kyllä tuntuu aivan samalta sitten kun on parantunut jos vaan pitää huolta itestään! Jos ei ole tullut pahoja repeemiä synnytyksessä niin se on peiliin katsomisen paikka jos seksi takkuaa eikä tunnu missään. Jokainen tietää että lantionpohjanlihakset on ne mitkä tyydytyksen takaa ja ne löystyy raskauden aikana ja kun niitä treenaa niin seksi paranee.

      Itsellä 2xsynnytys, molemmilla kerroilla selvitty ilman tikkausta. Seksi ennen lapsia ja esikoisen jälkeen oli hyvää, viimeisimmän jälkeen aloin käyttää kuulia säännöllisesti ja treenasin päivittäin lihaksia (suositus synnyttämättömällekkin) ja nykyään seksi on taivaallista.

      Tälläinen btw tieto, muuhun en ota kantaa koska aloittaja oli tod.näk provo

      • rehellinen.pk

        Niin niin. Lantionpohjalihakset löystyy ja kun niitä tulee repeemiä 😫. Kun kaverille kävi pahasti.Tissit lisäks repsahtaa. Ja tukka lähtee. Sitä mä tarkoitan. Eikä se synnytyskään ees kaikkea mut kaikki muukin. Raskaus ja mitä sen jälkeen on.


      • naurettavatliiottelut
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Niin niin. Lantionpohjalihakset löystyy ja kun niitä tulee repeemiä 😫. Kun kaverille kävi pahasti.Tissit lisäks repsahtaa. Ja tukka lähtee. Sitä mä tarkoitan. Eikä se synnytyskään ees kaikkea mut kaikki muukin. Raskaus ja mitä sen jälkeen on.

        Pikku juttuja jotkut tilapäiset synnytysvaivat verrattuna lapsentappamisen jälkeiseen loppuelämän syyllisyystraumaan.


      • rehellinen.pk
        naurettavatliiottelut kirjoitti:

        Pikku juttuja jotkut tilapäiset synnytysvaivat verrattuna lapsentappamisen jälkeiseen loppuelämän syyllisyystraumaan.

        Minusta kyllä tuntuu että toivot että tulis traumat, mutta ei sellasista kyllä hirveesti ole ollut juttua. Ihan mielellään kuulisin milloin sellaisia pitäis tulla ja miten ne vaikuttaa. Masentaako ne vai miten ilmenee. Tosi moni on abortin tehnyt eikä mitään ihmeellistä oo tullut. Synnytysmasennusta taas on aika monella, olen lukenut palstoja ja uutisiakin ja lueskellut oon juttuja. Jotkut sekoaa näin pahasti:

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00381
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kot00207

        Kyllä tuollainen pelottaa. :( Kyllä mullekin tarjottiin kaikenlaista apua ja keskustelua ja kysyttiiin että onko mulla ketään kelle voin jutella. No sanoin että on tää mieskaverini. Ja ollaan sen kanssa puhuttukin. Meistä on tullut tämän takia tosi läheiset, ja hän onkin tukenut mua tosi paljon. Olen yllättynyt. Hänestä löytyi aivan uutta lämpöä. Mä en pidä tätä itse minään kummana, siis aborttia. Siis mistä mun pitäis alkaa tuntea syyllisyystraumaa? Miksi pitää keksiä vaivoja kun kerran niitä jostain oikeastikkin tulee. Mulla ainakin. En ehdi sitten miettiä pienempiä juttuja. Enhän mä ole tehnyt muuta kuin poistattanut alkion. Ei se oikeasti mulle merkkaa muuta kuin että olisi ollut kuukautiset tai olisin ottanut jälkiehkäisypillerin. En tajua miks pitäis alkaa masentuun tms. Mulla on tosi hyvä olla kun se pahoinvointi loppu, olin kuolla siihen. Kun on muutenkin vatsassa häikkää niin ei kyllä jaksa mitään ylimääräistä. Tuskin hommaan lapsia, jos noin kauheeta on pakko kestää. En tosiaan. Ymmärrän hyvin kyllä jos joku ottaa sen vähän raskaammin, jos on herkkä tai olis halunnut lapsia.


      • epärehellinenseliseli
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Minusta kyllä tuntuu että toivot että tulis traumat, mutta ei sellasista kyllä hirveesti ole ollut juttua. Ihan mielellään kuulisin milloin sellaisia pitäis tulla ja miten ne vaikuttaa. Masentaako ne vai miten ilmenee. Tosi moni on abortin tehnyt eikä mitään ihmeellistä oo tullut. Synnytysmasennusta taas on aika monella, olen lukenut palstoja ja uutisiakin ja lueskellut oon juttuja. Jotkut sekoaa näin pahasti:

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00381
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kot00207

        Kyllä tuollainen pelottaa. :( Kyllä mullekin tarjottiin kaikenlaista apua ja keskustelua ja kysyttiiin että onko mulla ketään kelle voin jutella. No sanoin että on tää mieskaverini. Ja ollaan sen kanssa puhuttukin. Meistä on tullut tämän takia tosi läheiset, ja hän onkin tukenut mua tosi paljon. Olen yllättynyt. Hänestä löytyi aivan uutta lämpöä. Mä en pidä tätä itse minään kummana, siis aborttia. Siis mistä mun pitäis alkaa tuntea syyllisyystraumaa? Miksi pitää keksiä vaivoja kun kerran niitä jostain oikeastikkin tulee. Mulla ainakin. En ehdi sitten miettiä pienempiä juttuja. Enhän mä ole tehnyt muuta kuin poistattanut alkion. Ei se oikeasti mulle merkkaa muuta kuin että olisi ollut kuukautiset tai olisin ottanut jälkiehkäisypillerin. En tajua miks pitäis alkaa masentuun tms. Mulla on tosi hyvä olla kun se pahoinvointi loppu, olin kuolla siihen. Kun on muutenkin vatsassa häikkää niin ei kyllä jaksa mitään ylimääräistä. Tuskin hommaan lapsia, jos noin kauheeta on pakko kestää. En tosiaan. Ymmärrän hyvin kyllä jos joku ottaa sen vähän raskaammin, jos on herkkä tai olis halunnut lapsia.

        Niin tietysti toivositkin ja pelottelet pakonomasesti mitä kaikkee muka tulis synnytyksestä ja tietenkin jokaiselle :D ääri harvalle sen sijaan tulee mitään pitkäaikasempaa saati pysyvää tai muutenkaan vakavampaa. Sen sijaan haluat sulkee silmäs kaikelta mitä tutkimustenkin mukaan aborteista on monelle seurannu, johan siitä kertoo 6 kertaset itsemurhaluvutkin. Se että sinä et "mitään ihmeellistä" halua nähdä ei tarkota ettei sellasta olekaan.

        "Meistä on tullut tämän takia tosi läheiset, ja hän onkin tukenut mua tosi paljon."

        Säälistä ja velvollisuudentunnosta varmaankin. Mutta eihän nyt kukaan järkevä mies vois ajatella mitään vakavampaa omanapa-akasta joka tappaa yhteisiä lapsia. Paremman puutteessa tilapäisesti ehkä mikä vaan kalmanreikäkin menettelee, jos on oikein epätoivonen tapaus.

        "Siis mistä mun pitäis alkaa tuntea syyllisyystraumaa? "

        Ootko oikeesti yksinkertanen vai esitätkö hädissäs? Juu, ei varmaan itsekkäästä lapsentappamisesta yleensä tuukaan traumoja.. psykopaateille meinaan.

        "En ehdi sitten miettiä pienempiä juttuja. Enhän mä ole tehnyt muuta kuin poistattanut alkion. "

        :DDDDD Ihan "PIKKU" juttuhan se vaan kun tappaa lapsensa... Noinhan sitä sitten joutuu säälitävänä ittelleen vähätteleen ja vakuutteleen höpöjä :) juuri toi loputon selittely ja teon vakavuuden kieltäminen ja uhrin mitätöintiyritykset paljastaa muille räikeimmin sen sunkin kirveltävän syyllisyyden ja tunnontuskat. Kaikki tervejärkiset sen näkee vaikka muuta kuvittelet.


      • lapseton.tahdosta
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Niin niin. Lantionpohjalihakset löystyy ja kun niitä tulee repeemiä 😫. Kun kaverille kävi pahasti.Tissit lisäks repsahtaa. Ja tukka lähtee. Sitä mä tarkoitan. Eikä se synnytyskään ees kaikkea mut kaikki muukin. Raskaus ja mitä sen jälkeen on.

        Joillain kyllä voi tulla pahoja seurauksia raskaudesta ja synnytyksestä. Ne ikävä kyllä pelottaa sitten ystäviä kun haluaisi itse lapsia. Nettikeskustelutkin pyörii monesti synnytyskauhujen ympärillä. Jotain karmeita imukuppijuttuja kun itse kuulin kavereilta ja sitä kuinka epiduraali ei ollu auttanut mitään pani kyllä lapsitoiveet jäähylle. Eikä se mitään kun se kotiintulokin on kauheaa, ei saa nukkua. En uskalla hankkia lapsia. Pelottaa kun ei saakaan apua kun tarvii. Hankin abortin jos raskaudun. En tajua miksi kukaan uskaltaa edes hankkia lapsia? Mitä hyvää siinä on muka?


      • demonisoijansilmä
        lapseton.tahdosta kirjoitti:

        Joillain kyllä voi tulla pahoja seurauksia raskaudesta ja synnytyksestä. Ne ikävä kyllä pelottaa sitten ystäviä kun haluaisi itse lapsia. Nettikeskustelutkin pyörii monesti synnytyskauhujen ympärillä. Jotain karmeita imukuppijuttuja kun itse kuulin kavereilta ja sitä kuinka epiduraali ei ollu auttanut mitään pani kyllä lapsitoiveet jäähylle. Eikä se mitään kun se kotiintulokin on kauheaa, ei saa nukkua. En uskalla hankkia lapsia. Pelottaa kun ei saakaan apua kun tarvii. Hankin abortin jos raskaudun. En tajua miksi kukaan uskaltaa edes hankkia lapsia? Mitä hyvää siinä on muka?

        tietenkin huomaa vaan kaikki liiotellun ylidramatisoidut synnytyskertomukset.. ja samaan aikaan on kymmeniä satoja tuhansia synnytyksiä joissa kaikki on menny ihan helposti ja ilman mitään ongelmia :)

        "En uskalla hankkia lapsia. "

        Toivottavasti et niitä saakaan.

        "Hankin abortin jos raskaudun. "

        uutaman synnytystunnin takia siis vuosikymmneten elämän väkivaltanen riisto lapselta ja itelle loppuelämän mielenterveysongelmat.. Mitä hyvää siinä on muka?


      • Oivoivoivoi
        epärehellinenseliseli kirjoitti:

        Niin tietysti toivositkin ja pelottelet pakonomasesti mitä kaikkee muka tulis synnytyksestä ja tietenkin jokaiselle :D ääri harvalle sen sijaan tulee mitään pitkäaikasempaa saati pysyvää tai muutenkaan vakavampaa. Sen sijaan haluat sulkee silmäs kaikelta mitä tutkimustenkin mukaan aborteista on monelle seurannu, johan siitä kertoo 6 kertaset itsemurhaluvutkin. Se että sinä et "mitään ihmeellistä" halua nähdä ei tarkota ettei sellasta olekaan.

        "Meistä on tullut tämän takia tosi läheiset, ja hän onkin tukenut mua tosi paljon."

        Säälistä ja velvollisuudentunnosta varmaankin. Mutta eihän nyt kukaan järkevä mies vois ajatella mitään vakavampaa omanapa-akasta joka tappaa yhteisiä lapsia. Paremman puutteessa tilapäisesti ehkä mikä vaan kalmanreikäkin menettelee, jos on oikein epätoivonen tapaus.

        "Siis mistä mun pitäis alkaa tuntea syyllisyystraumaa? "

        Ootko oikeesti yksinkertanen vai esitätkö hädissäs? Juu, ei varmaan itsekkäästä lapsentappamisesta yleensä tuukaan traumoja.. psykopaateille meinaan.

        "En ehdi sitten miettiä pienempiä juttuja. Enhän mä ole tehnyt muuta kuin poistattanut alkion. "

        :DDDDD Ihan "PIKKU" juttuhan se vaan kun tappaa lapsensa... Noinhan sitä sitten joutuu säälitävänä ittelleen vähätteleen ja vakuutteleen höpöjä :) juuri toi loputon selittely ja teon vakavuuden kieltäminen ja uhrin mitätöintiyritykset paljastaa muille räikeimmin sen sunkin kirveltävän syyllisyyden ja tunnontuskat. Kaikki tervejärkiset sen näkee vaikka muuta kuvittelet.

        "DDDDD Ihan "PIKKU" juttuhan se vaan kun tappaa lapsensa... Noinhan sitä sitten joutuu säälitävänä ittelleen vähätteleen ja vakuutteleen höpöjä :) juuri toi loputon selittely ja teon vakavuuden kieltäminen ja uhrin mitätöintiyritykset "

        Joo on se kauheeta ku yks munasolu on poistettu, hirveetä sentään! :-D Uhri joo. Kyllähän sitä mietitään joka toinen päivä ja pietään spermallekki hautajaiset ja kuljetaan suruhunnussa aina ku paneskellaan. Meni taas viemäriin miljardi uhria. :-D Kuukautiset on meillä suruliputuspäivä.


      • niinsäälittävääXD
        Oivoivoivoi kirjoitti:

        "DDDDD Ihan "PIKKU" juttuhan se vaan kun tappaa lapsensa... Noinhan sitä sitten joutuu säälitävänä ittelleen vähätteleen ja vakuutteleen höpöjä :) juuri toi loputon selittely ja teon vakavuuden kieltäminen ja uhrin mitätöintiyritykset "

        Joo on se kauheeta ku yks munasolu on poistettu, hirveetä sentään! :-D Uhri joo. Kyllähän sitä mietitään joka toinen päivä ja pietään spermallekki hautajaiset ja kuljetaan suruhunnussa aina ku paneskellaan. Meni taas viemäriin miljardi uhria. :-D Kuukautiset on meillä suruliputuspäivä.

        Taas ei haluta erottaa sukusoluja ja ihmisyksilöö, kuten alkio/sikiö, toisistaan ;DD uhrin vähättelevä mitätöinti senku jatkuu... kaikki tervejärkiset näkee kyllä mistä on kyse, vaikka mitä ressukka yrität ;)


    • Huuhaatavaan

      Rehellinen paska kusipää on siis nyt tehnyt sen abortin. Bonuksena vielä laihtuikin muutaman kilon !

      Hyvin kävi sille syntymättömälle sikiölle, kun ei joutunut tuollaisen pissiksen kasvatetettavaksi.

      Toisaalta olisi lapsen synnytettyään kyllä alkaa laittaa elämänarvojaan uuteen järjestykseen - sellaistakin joskus tapahtuu, harvoin kylläkin.

      • trollikotaas

        "Hyvin kävi sille syntymättömälle sikiölle,"

        Huonostihan sille kävi, ja hyvin ois käyny adoptoituna toiseen perheeseen lapsia vihaavan pissiksen kynsistä.


      • Ei.järkee

        Jokaisella on oikeus elää omien arvojensa mukaan. Miksi kenenkään pitäis muuttaa arvojaan sellasiks kuin sä haluat?


      • HandyMcCoy

        Ihmisensiemeniä menee haaskuuseen muutenki. Keskenmenoja on niin paljo jopa 30% -puolet raskauksista eikä niistä kukaan mekkalaa pidä. Miksei??? Kukaan ei pidä niitä keskenmenneitäkään raskauksia minään. Miksi vaahdotaan jos autetaan luontoa vähän???


      • tekopyhälogiikka
        Ei.järkee kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus elää omien arvojensa mukaan. Miksi kenenkään pitäis muuttaa arvojaan sellasiks kuin sä haluat?

        Oijoi, noinko koville otti taas? :DDDDD Liian kiperä kysymys?

        Joo, mutta niin myös sillä lapsella joita jotkut hinkuaa tappaa "arvoillaan".
        Juuri niin, siis on OIKEUS ELÄÄ, muttei arvojensa verukkeella riistää muilta sitä.
        Eli jos jonkun arvojen mukaan sunkaltasella ei ois oikeutta elää niin sillä on oikeus tappaa sut?

        "Keskenmenoja on niin paljo jopa 30% -puolet raskauksista eikä niistä kukaan mekkalaa pidä."

        Miks luonnollisista kuolemista pitäs mekkaloida? Ei niitä olla tapettu, toisin kun aborteilla.

        "Kukaan ei pidä niitä keskenmenneitäkään raskauksia minään."

        Ai ei vai? Miten käy kun meet vaouhkaat tätä "totuuttas" tonne keskenmeno-palstalle?
        Mitäs jos vähän vaan "autettais luontoo" sunkin kohdalla? (ja käy kiljumassa taas tääkin ylikiperä kysymys hätäpoistoon ;D)


      • nomutta_

        sehän on vaan ihan silkka totuus ;DD


    • rehellinen.pk-seutu

      Kiitti kaikille jotka on puolustaneet minua ja asiallisista kommenteista. Niistä jotka on haukkuneet ja nimitelleet niin sanompas vaan etten mä tollasista piittaa. Minulle merkkaa mun läheisten mielipide ja tuki ja olen sitä saanut.
      Mikä ihme se teitä vaivaa, ettehän te mun elämää elä että tietäisitte. Joku.paha olo on aina haukkujilla itsellään.
      Jokaisen.vaan täytyy tehdä rohkeesti kuin tahtoo.

      • rohkeamurha

        Noinhan sitä omaa pahaa oloo sitten joutuu täällä livitteleen kun kipeät traumat jylläilee jo nyt ja väittään että totuuden kertojilla ois joku ihmeen paha olo.

        "Jokaisen.vaan täytyy tehdä rohkeesti kuin tahtoo. "

        Koskee kaikkia muitakin murhia?


      • rehellinen.pk

        Taas uutta. Olis ollu kauheeta jos ei seksi enää sujuis mutta siis Huoh, ei mitään ongelmaa. Upeeta. Eli kaikki hyvin tukka hyvin eikä täs mitään ongelmaa enää. Miesystävä maksoi laskunkin. Jaan mielellään kokemuksiani. Mahtava homma että vielä lähti muutama kiloki kun laatta lensi niin ahkeraan 😃. Tosin ne taitaa tulla takas kun vkl on grillipilleet. Sillon ei tietty ollu kivaa kun ygäsin. Kaikki on niinkus ennen. Paremminkin kun miesystävä tukee niin ihanasti. 🎉 👌😘


      • maksulliselle
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Taas uutta. Olis ollu kauheeta jos ei seksi enää sujuis mutta siis Huoh, ei mitään ongelmaa. Upeeta. Eli kaikki hyvin tukka hyvin eikä täs mitään ongelmaa enää. Miesystävä maksoi laskunkin. Jaan mielellään kokemuksiani. Mahtava homma että vielä lähti muutama kiloki kun laatta lensi niin ahkeraan 😃. Tosin ne taitaa tulla takas kun vkl on grillipilleet. Sillon ei tietty ollu kivaa kun ygäsin. Kaikki on niinkus ennen. Paremminkin kun miesystävä tukee niin ihanasti. 🎉 👌😘

        Joo joo, tota säälittävää överihehkutusta vähempikin paljastanu jo pelkäks provotrolliks :DDDDDD


    • kiperääonainavaanXD

      kusipäinen rynkky suosija-apukätyrihän siellä näkyy hulluna riehuvan koska kone ei tunnista pieniks pilkottuja viestejä ;))))) onhan se kumma kun aina vaan lähtee pelkästään vastustajien viestit ja suosijoiden törkyset valhesyyttelyt ja haukkumiset senku on ja pysyy... tietysti!
      Äärimmäisen kipeitä HYSHYS-tabuja näkyy olevan paskanjauhanta, ällöpidon älyvajerobotti ja apukätyri :DDDDD

      • trollipaljastettu

        Jaa menis hermot jonkun keksityn abortin takia?? :DDDDDDDD

        "Miksei vastustajat osaa keskustella rauhallisesti ja asiallisesti? "

        Juu, nehän ne täällä ainoita syyllisiä on kaikkeen riitelyyn ym. asiattomuuteen :DD vai saisko sakkis vaan takasin sen mitä ansaitsee kun ei ite osaa...? ;)


      • rehellinen.pk
        trollipaljastettu kirjoitti:

        Jaa menis hermot jonkun keksityn abortin takia?? :DDDDDDDD

        "Miksei vastustajat osaa keskustella rauhallisesti ja asiallisesti? "

        Juu, nehän ne täällä ainoita syyllisiä on kaikkeen riitelyyn ym. asiattomuuteen :DD vai saisko sakkis vaan takasin sen mitä ansaitsee kun ei ite osaa...? ;)

        En kai mä ainaskaan mitään riitele. Rehellisesti kerron omasta itsestä ja ajatuksista. Olen niin helpottunut koska luulin että tässä käy pahasti. Ja kaikki menikin niin hyvin. Paniikki oli tosi kova. Kun luin tota ekaa kirjoitustani niin muistan kuin olin kauhuissani ja olisin halunnut irtaantua omasta kropastani johonkin. Et voi ymmärtää sitä kauhua. Niin ymmärtäisit mikä voi olla se olo nyt kun kaikki on hyvin.


      • pahamurha
        rehellinen.pk kirjoitti:

        En kai mä ainaskaan mitään riitele. Rehellisesti kerron omasta itsestä ja ajatuksista. Olen niin helpottunut koska luulin että tässä käy pahasti. Ja kaikki menikin niin hyvin. Paniikki oli tosi kova. Kun luin tota ekaa kirjoitustani niin muistan kuin olin kauhuissani ja olisin halunnut irtaantua omasta kropastani johonkin. Et voi ymmärtää sitä kauhua. Niin ymmärtäisit mikä voi olla se olo nyt kun kaikki on hyvin.

        "Olen niin helpottunut koska luulin että tässä käy pahasti. "

        Nythän tässä vasta pahimmin kävi, paitsi lapselle myös sulle. Tämän huomaat kunhan toi murhaajan orgastinen alkuhuuma hälvenee.

        "mikä voi olla se olo nyt kun kaikki on hyvin. "

        Eihän se nyt koskaan enää ole. Joudut jatkuvasti vakuutteleen itelles naurettavia itsepetoksellisia valheita lapsen olemuksesdta ja raakalaismaisesta veriteostas, lapsesi viruu murhattuna viemärihaudassaan ja sinne meni myös puhdas omatuntos ja mielenrauhas etkä takasin saa enää KOSKAAN vaikka kuinka ruikutat.


      • rehellinen.pk
        pahamurha kirjoitti:

        "Olen niin helpottunut koska luulin että tässä käy pahasti. "

        Nythän tässä vasta pahimmin kävi, paitsi lapselle myös sulle. Tämän huomaat kunhan toi murhaajan orgastinen alkuhuuma hälvenee.

        "mikä voi olla se olo nyt kun kaikki on hyvin. "

        Eihän se nyt koskaan enää ole. Joudut jatkuvasti vakuutteleen itelles naurettavia itsepetoksellisia valheita lapsen olemuksesdta ja raakalaismaisesta veriteostas, lapsesi viruu murhattuna viemärihaudassaan ja sinne meni myös puhdas omatuntos ja mielenrauhas etkä takasin saa enää KOSKAAN vaikka kuinka ruikutat.

        Ootko sä ihan tolkuissas, pahamurha?
        Kelle okein kirjoitat?? Murhattu? 😂
        Öööö...oon käyny raskauden keskeytyksessä. Poistattamassa parinmillin kokoisen solun. Ei oo tullu poliisit viel hakeen. 😊 heh...vai murha. No tolla perusteella tapettiin triljoonamiljoona lasta miehen kans kun ehkäistiin. Mulle yhtä "raaka" teko on abortti. Revi siitä 😊

        Mulle abortti oli tosi helppo. Vaikka pelkäsin. Tärkeintä että kaikki oli tosi kivoja sairaalassa. Kukaan ei puhunu tollasta skeidaa, vaan kaikki huolehti että mulla asiat hyvin. Ihania hoitajia.

        Tuun kertoon kuulumisia joskus ja lueskelen näitä jos joku kysyy ja joku haluaa kuulla kokemuksia niin vastaan kysymyksiin. Mut muuten pitää keskittyä nytte pitkään viikonloppuun ja bileisiin ja kaikkeen kivaan. Mukavaa viikonloppuu!❤


      • niinjuuri
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Ootko sä ihan tolkuissas, pahamurha?
        Kelle okein kirjoitat?? Murhattu? 😂
        Öööö...oon käyny raskauden keskeytyksessä. Poistattamassa parinmillin kokoisen solun. Ei oo tullu poliisit viel hakeen. 😊 heh...vai murha. No tolla perusteella tapettiin triljoonamiljoona lasta miehen kans kun ehkäistiin. Mulle yhtä "raaka" teko on abortti. Revi siitä 😊

        Mulle abortti oli tosi helppo. Vaikka pelkäsin. Tärkeintä että kaikki oli tosi kivoja sairaalassa. Kukaan ei puhunu tollasta skeidaa, vaan kaikki huolehti että mulla asiat hyvin. Ihania hoitajia.

        Tuun kertoon kuulumisia joskus ja lueskelen näitä jos joku kysyy ja joku haluaa kuulla kokemuksia niin vastaan kysymyksiin. Mut muuten pitää keskittyä nytte pitkään viikonloppuun ja bileisiin ja kaikkeen kivaan. Mukavaa viikonloppuu!❤

        Naureskele vaan tota säälittävää itkunsekasta nauruas :)) oli minkä kokonen tai näkönen tahansa (vai "poistettu pari solua" ;DDDDD kuule oisko kannattanu tutustua sikiönkehitykseen ennen näitä harhaluulojas), se oli sun lapses minkä myrkytit ja revit väkivalloin irti elämän lähteestään, kovillehan se totuus tietenkin ottaa :))) ja aivan turha vertailla lapsellisesti johonkin sukusoluihin.

        Kelle sun pitää noin kiivaasti sitä lapsentappamisen "helppoutta" vakuutella?

        "Tärkeintä että kaikki oli tosi kivoja sairaalassa."

        Oisitpa vaan tienny mitä ne oikeesti susta ajatteli.. ;) mutta sen "ihanan" esityksestähän niille maksetaan.

        "Tuun kertoon kuulumisia joskus"

        Ketään tuskin kiinnostaa trollin valheelliset hehkutusskeidat.


      • "Kelle sun pitää noin kiivaasti sitä lapsentappamisen "helppoutta" vakuutella?"

        Jospa ihan vaan pelkoja häivyttääkseen ihmiset kertoo kokemuksiaan. Että toiset osaa varautua. Monet antaa vertaistukea muille kertomalla millaista itsellä on ollut ja miten eri toimenpiteet vaihtelee. Sitä on tuolla synnytyspalstallakin.

        Abortti on oikeasti joillekin vaan kuta kuinkin jälkiehkäisyä. Se ei muutu toisen aivoissa tappamiseksi tai murhaksi, vaikka kuinka toinen haukkuu ja rähisee ja keksii satuja . :) Sama jos joku lestadiolaisäijä karjuisi syntisaarnaa vuosi tolkulla jollain uskovaispalstalla. Naurattaisi vaan ja ihmettelisi, että onko tuollakin ihmisellä läheisiä.

        Minua kiinnostaa ihmisten kokemukset eri asioista, niin haluan kyllä lukea.


      • tunnoillaonjapysyy
        tieteilijä kirjoitti:

        "Kelle sun pitää noin kiivaasti sitä lapsentappamisen "helppoutta" vakuutella?"

        Jospa ihan vaan pelkoja häivyttääkseen ihmiset kertoo kokemuksiaan. Että toiset osaa varautua. Monet antaa vertaistukea muille kertomalla millaista itsellä on ollut ja miten eri toimenpiteet vaihtelee. Sitä on tuolla synnytyspalstallakin.

        Abortti on oikeasti joillekin vaan kuta kuinkin jälkiehkäisyä. Se ei muutu toisen aivoissa tappamiseksi tai murhaksi, vaikka kuinka toinen haukkuu ja rähisee ja keksii satuja . :) Sama jos joku lestadiolaisäijä karjuisi syntisaarnaa vuosi tolkulla jollain uskovaispalstalla. Naurattaisi vaan ja ihmettelisi, että onko tuollakin ihmisellä läheisiä.

        Minua kiinnostaa ihmisten kokemukset eri asioista, niin haluan kyllä lukea.

        "Se ei muutu toisen aivoissa tappamiseksi tai murhaksi, "

        Kun se on siellä syvällä kallon uumenien sopukoissa jo muutenkin tiedossa niin eihän sen mihkään siitä tarvikaan muuttua :) mutta pelkäks "solumöykyn poistoks" se vaan ei muutu vaikka kuinka inttäjankkaänkkää ja totuuksia kertoville rähisee haukkumisia :) tulee vaan mieleen jotain tällasia
        http://www.ts.fi/static/content/pic_5_716626_k716629_651.jpg
        https://www.riemurasia.net/rtube/Feministi-riehuu/82908
        https://images-cdn.9gag.com/photo/a67odKL_700b.jpg :DDD


      • Jännittäjätär
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Ootko sä ihan tolkuissas, pahamurha?
        Kelle okein kirjoitat?? Murhattu? 😂
        Öööö...oon käyny raskauden keskeytyksessä. Poistattamassa parinmillin kokoisen solun. Ei oo tullu poliisit viel hakeen. 😊 heh...vai murha. No tolla perusteella tapettiin triljoonamiljoona lasta miehen kans kun ehkäistiin. Mulle yhtä "raaka" teko on abortti. Revi siitä 😊

        Mulle abortti oli tosi helppo. Vaikka pelkäsin. Tärkeintä että kaikki oli tosi kivoja sairaalassa. Kukaan ei puhunu tollasta skeidaa, vaan kaikki huolehti että mulla asiat hyvin. Ihania hoitajia.

        Tuun kertoon kuulumisia joskus ja lueskelen näitä jos joku kysyy ja joku haluaa kuulla kokemuksia niin vastaan kysymyksiin. Mut muuten pitää keskittyä nytte pitkään viikonloppuun ja bileisiin ja kaikkeen kivaan. Mukavaa viikonloppuu!❤

        Mahtava että sulla hyvä kokemus. Mulla Ti keskeytysaika. Jännittää tosi paljon. Ei muuten mutta just jos on jotain hihhulihoitajia. Ja se kipu. Onko se kuin synnytyskipu vai mankkakipu tms? Yksi lapsi on alatietä tullut niin osaan vertailla.


      • Jännittäjätär
        Jännittäjätär kirjoitti:

        Mahtava että sulla hyvä kokemus. Mulla Ti keskeytysaika. Jännittää tosi paljon. Ei muuten mutta just jos on jotain hihhulihoitajia. Ja se kipu. Onko se kuin synnytyskipu vai mankkakipu tms? Yksi lapsi on alatietä tullut niin osaan vertailla.

        Siis menkkakipu. :)))


      • RIP.sisaruslapsipolo
        Jännittäjätär kirjoitti:

        Mahtava että sulla hyvä kokemus. Mulla Ti keskeytysaika. Jännittää tosi paljon. Ei muuten mutta just jos on jotain hihhulihoitajia. Ja se kipu. Onko se kuin synnytyskipu vai mankkakipu tms? Yksi lapsi on alatietä tullut niin osaan vertailla.

        Sitä henkistä jälkikipua tuskin osaat kuvitellakaan.... toivottavasti edes joku moraalisesti selkärankainen hoitaja tms. yrittää vielä tehdä sen mikä kuuluis sulle enssijasesti mutta jota et osaa.. eli suojella lapses kammottavalta kalmankohtalolta jota hänelle sairaan itsekkäässä murhanhimossas haudot.
        Toivotaan myös että aiempi, vielä näpeissäs hengissä selvinny lapsiparka on päässy tai pääsee pikasesti ummehtuneen tunnevammaisesta ilmapiiristäs jonnekin kunnon ihmisten hoiviin ennenkun käy kylmät sillekin.


      • rehellinen.pk-seutu
        Jännittäjätär kirjoitti:

        Siis menkkakipu. :)))

        Hei jännittäjätär! Muakin jännitti mutta ihan hyvin kaikki meni
        Just hoitajat oli tosi kivoja ainnaki mulla. Missäpäin sulla se keskeyttämimen? Riippuu varmaan paikasta. Mä juttelin tosipaljon hoitajan kans ja sain tukea. Se sanoi että mitä aiemmin keskeyttää sen helpompaa se on. Huolehdittiin tosi hyvin ja annettiin reseptiä että heti lääkettä kun tulee kipuja. Kipuja tulee. En tiä synnytyskivuista mut menkkakivut on lähellä. Kovemmat vaan. Mut ota reilusti kipulääkettä. Ne helpottaa tosipaljon.


      • näyttelijälahjat

        Heh, tietäsit mitä ne "kivat" hoitajat sunkaltasista oikeesti ajattelee ja juttelee keskenään kahvihuoneessa.... tietenkin työhön kuuluu esittää potilaille tarvittaessa vaikka mitä, mikä on etenkin mukavuusaborttöörien kohdalla homman haastavimpia ja vastenmielisimpiä puolia.


    • Aina on mahdollista tehdä itsestään lapsettoman. En usko että mielesi enää muuttuu. Joten jokainen raskaudessa muuttaa kehoa kuin mustuttaa rinnan päät ,eivätkä enää ole enää söpön pinkit.

      • Simppeliä

        Voihan sitä tehä lapsettoman ehkäisyllä ja jos pettää niin abortilla.


      • Simppeliä kirjoitti:

        Voihan sitä tehä lapsettoman ehkäisyllä ja jos pettää niin abortilla.

        Se vie rahaa yksinkertaisesti ja kuin aloittaja joutunut miettimään myöhästyneitä menkkoja. ja mieliala alkaa vaihdella heti raskaudessa ja se vie aikaa kuin aloittajankin voinut kaksin verroin,voi myrkyt keholle tuottaa muuta ikävää kuin myös vaihdella mieli ehkäisyhormooneista ja kumi ei ole kiva vakiintuneessa suhteessa.

        Munasoluja voi tallentaa ja varmistaa kuin on oikea kohta tai käyttää sijaissynnyttäjää jos haluaa lapsia mutta aloituksen ja viestien luettua en oikein usko. Ja vievät erittäin paljon aikaa noi turhat mielivaihdokset ja tuohon ikään varmasti aloittaja on samaa mieltä.


      • Simppeliä kirjoitti:

        Voihan sitä tehä lapsettoman ehkäisyllä ja jos pettää niin abortilla.

        Laissa on korkeaksi nostettu ikä että voi tehdä itsestään lapsettoman.
        Miksi aikaa turhaan käyttää sellaiseen mihin ei halua.


      • Simppeliä kirjoitti:

        Voihan sitä tehä lapsettoman ehkäisyllä ja jos pettää niin abortilla.

        Abortti muutenkin on jo pidemmälle mentäessä vaikeasti saada keskeytyeksi. Pieni ihmisenalku se aina on. Mielummin suosin adoptiota kun on taas perheitä, jotka haluavat lapsia eivätkä kykene itse saamaan jos ei kykene pystyvänsä. Joillekin menkkoja tulee siltikin että seuraavan kerran ihminen on synnyttämässä tai raskaus niin pitkällä ettei keskeytystä voida tehdä.
        Aloittaja kertoo rehellisesti ettei halua lapsia.


    • Naisasianainen

      Itsekkyydessä ei ole mitään väärää ja se on peruste omille valinnoille.

      Miehet on olleet aina itsekkäitä mutta ei siitä heitä syytellä. Vasta kun nainenkin ajattelee omaa itseään ja hyvinvointiaan ykkösasiana siitä tuleekin yhtäkkiä syntiä ja paatostellaan ja kauhistellaan ja pöyristellään. Siitä huolimatta että yhtäkkiä hoksattiin että naiset on itsekkäitä tuomitaan siitä edelleenkin vain nainen. Miehiltä ei vaadita mitään. He saa olla rauhassa edelleenkin itsekkäitä.

      Ole sinäkin aloittaja, se on sun oikeutesi. Meidän naisten tulee vaan ottaa omat oikeutemme.

    • kelpoperuste

      "Itsekkyydessä ei ole mitään väärää ja se on peruste omille valinnoille. "

      Jos joku haluais murhata sut itsekkäästi, niin mitäs siitä, paaäasia että saa toteuttaa oikeamielisesti perustellun himonsa.

      "Miehet on olleet aina itsekkäitä mutta ei siitä heitä syytellä."

      On tervettä ja sairasta itsekkyyttä, mutta kaltaises lapsenmurhakiihkot ei kykene erottaan näitä toisistaan. Siks väität jotain noin hullua ettei miehiä syytetä mistään jos hinkuvat tappaa lapsiaan!!

      "siitä tuleekin yhtäkkiä syntiä ja paatostellaan ja kauhistellaan ja pöyristellään. "

      Niin, kato kun normaalit ihmiset ei tee sitä toisten hengen kustannuksella.

      "Miehiltä ei vaadita mitään. He saa olla rauhassa edelleenkin itsekkäitä. "

      Ihan tasapuolisesti samaa vaaditaan, eli olla tappamatta lapsiaan.

      "Ole sinäkin aloittaja, se on sun oikeutesi."

      Pidä sinä verenhimonen kalmanhönkäturpasi ummessa kuvottava murhaanviekottelija. Se on sunkin oikeutes, kuten lapsen oikeus ELÄÄ.

      • turhaanatinaa

        Käsittääkseni aloittaja jo teki raskaudenkeskeytyksen, vai ymmärsinkö oikein. Siinä mielessä vähä myöhässä rähiset.


      • trollintekeleet
        turhaanatinaa kirjoitti:

        Käsittääkseni aloittaja jo teki raskaudenkeskeytyksen, vai ymmärsinkö oikein. Siinä mielessä vähä myöhässä rähiset.

        Rähisetkö kenties hiukan väärälle puulle? Vastaus on sille myöhäselle viekottelijalle joka länkyttää hämäriä käskyjään "olemisen oikeuden ottamisesta" tms.


      • Paatoksella

        Oletko sä joku lestadiolainen??


      • SyyS-91
        trollintekeleet kirjoitti:

        Rähisetkö kenties hiukan väärälle puulle? Vastaus on sille myöhäselle viekottelijalle joka länkyttää hämäriä käskyjään "olemisen oikeuden ottamisesta" tms.

        Mutta myöhäistähän on viekotella jälkikäteen! Ei ketään voi viekotella mihinkään mitä ei itse oikeasti halua. Jos joku on tunnustuksellinen itsekäs ja haluaa abortin niin mitä kenenkään siinä on alkaa viekottelemaan ja huutamaan. Abortti on ihan laillinen ja hyväksyttävä asia. Ja siitä pitää saada puhua. Jos joku ei sitä hyväksy, ei se muuta olosuhteita tai asioita miksikään sillä joka aborttia menee hakemaan. Abortti on tarkoitettu sille jolla ei jostain syystä voi jatkaa raskautta. Kaikilla omat syyt. Ei abortinvastustaja niitä syitä poista.


      • SyyS-91
        trollintekeleet kirjoitti:

        Rähisetkö kenties hiukan väärälle puulle? Vastaus on sille myöhäselle viekottelijalle joka länkyttää hämäriä käskyjään "olemisen oikeuden ottamisesta" tms.

        Ei sitä oikeutta ottaa tarvikkaan kun se on jo. Aborttioikeus. Mutta naistenkin henkilökohtainen lupa on ajatella itsekkäästi. On tosi kumma että nainen ei muka saisi olla itsekäs. Kuka itsestä huolehtii jos ei itse?


      • josonturhaa
        SyyS-91 kirjoitti:

        Mutta myöhäistähän on viekotella jälkikäteen! Ei ketään voi viekotella mihinkään mitä ei itse oikeasti halua. Jos joku on tunnustuksellinen itsekäs ja haluaa abortin niin mitä kenenkään siinä on alkaa viekottelemaan ja huutamaan. Abortti on ihan laillinen ja hyväksyttävä asia. Ja siitä pitää saada puhua. Jos joku ei sitä hyväksy, ei se muuta olosuhteita tai asioita miksikään sillä joka aborttia menee hakemaan. Abortti on tarkoitettu sille jolla ei jostain syystä voi jatkaa raskautta. Kaikilla omat syyt. Ei abortinvastustaja niitä syitä poista.

        "Jos joku on tunnustuksellinen itsekäs ja haluaa abortin niin mitä kenenkään siinä on alkaa viekottelemaan ja huutamaan."

        Niinniin, eli miks sitten ryhty viekotteleen ja yllytteleen tappamisen hehkutuksiaan??

        "Ei abortinvastustaja niitä syitä poista. "

        Mutta toisinaan saa ne ns. syyt näyttään paljon vähäpätösimmeltä kun lapsen elämä.. ja sekös eräitä kismittääkin ;)

        "naistenkin henkilökohtainen lupa on ajatella itsekkäästi. On tosi kumma että nainen ei muka saisi olla itsekäs. "

        Saahan murhaaja olla itsekäs, miksei sais? Se on niiden henkilökohtanen lupa, uhreista viis.


    • EiIkinä

      "Tietysti saattaa tulla arpia ja tissit kärsiä, osalla kroppa säilyy..... monella hieman paikat repee ja tarvii tikkiä"

      Tossa tuliki 4 syytä miksi raskaus ja synnytys on vaarallinen. OSALLA kroppa säilyy? Entä se osa jolla ei säily?

    • kaikkeepitääuskoo

      "Tossa tuliki 4 syytä miksi raskaus ja synnytys on vaarallinen."

      Naurettavaa ylidramatisoitua paskaa :DDDDDD mutta ohan se ny ihan hirveetä, pari arpee jossain minne ei päivä paista ja tissit ehkä eri muotoset, tosin lörpähtäähan ne ajan mittaan jokatapauksessa. Että kannattaahan se lapsensa henki noiden takia uhrata, mielenterveydestään puhumattakaan ;))))))

    • Anonyymi

      Onneksi löysin näin mahtavan aloituksen!!! Kirjoittaja joka kirjoittaa kuin minä. Ajattelen ihan samoin. En halua ikinä lapsia.

    • Anonyymi

      Minusta ihan rehellinen kuvaus. Monesti ne todelliset syyt puetaan johonkin muuhun kun kuitenkin ihmiset on aina itsekkäitä. Miehet on itsekkäitä kun haluavat vain seksiä ilman sitoumusta vanhemmuuteen, miksipä naisetkaan sen kummempia on. Itsekkyydestä lapsiakin halutaan ja jotkut jopa kehtaa sen myöntää että haluaa lapsia vain ettei tarvi olla vanhainkodissa ilman vierailijoita. Tosi itsekästä minusta. Oman itsekkään yksinäisyyden torjumiseen käytetään lapsia.

      Hyvä juttu on se että typerät syiden keksimiset loppuu viimein. Voi sanoa vaan ettei halua lapsia ja verukkeet pois.

      • Tietääkseni uuden lain mukaan ei tarvitse edes sanoa ettei halua lapsia vaan voi vaan kertoa tarvitsevansa raskauden keskeyttämisen.

        Jokainen ihminen on itsekäs, se kuuluu ihan sisäänrakennettuna itsesäilytysvaistoihin. Jos joku uhkaa, niin uhasta pyrkii pääsemään nopeasti eroon. Raskaus on naiselle valtava taloudellinen, fyysinen ja psyykkinen riski ja uhka ei-toivottuna, eikä se lopu synnytykseen edes.

        On tosiaan itsekästä tehdä lapsia vain sen takia, että petaa itselleen turvattuja vanhuuden päiviä. Sen varaan ei kauheasti kannata edes laskea, kun tietää kuinka yksin vanhukset on, vaikka lapsia ja perhettä on. Lähinnä vanhukset on heille kiviriippa ja lapset taas itsekkäitä omalla laillaan.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Tietääkseni uuden lain mukaan ei tarvitse edes sanoa ettei halua lapsia vaan voi vaan kertoa tarvitsevansa raskauden keskeyttämisen.

        Jokainen ihminen on itsekäs, se kuuluu ihan sisäänrakennettuna itsesäilytysvaistoihin. Jos joku uhkaa, niin uhasta pyrkii pääsemään nopeasti eroon. Raskaus on naiselle valtava taloudellinen, fyysinen ja psyykkinen riski ja uhka ei-toivottuna, eikä se lopu synnytykseen edes.

        On tosiaan itsekästä tehdä lapsia vain sen takia, että petaa itselleen turvattuja vanhuuden päiviä. Sen varaan ei kauheasti kannata edes laskea, kun tietää kuinka yksin vanhukset on, vaikka lapsia ja perhettä on. Lähinnä vanhukset on heille kiviriippa ja lapset taas itsekkäitä omalla laillaan.

        "Jokainen ihminen on itsekäs, se kuuluu ihan sisäänrakennettuna itsesäilytysvaistoihin."

        On olemassa raja terveellä ja sairaalla itsekkyydellä. Vihon viimeistään se raja ylittyy muiden tappamisessa, etenkin kun uhrina on viattomia lapsia.

        "On tosiaan itsekästä tehdä lapsia vain sen takia, että petaa itselleen turvattuja vanhuuden päiviä"

        Tämäkö mahtaa olla monellakin se ainoa tai edes osasyy siihen?
        Mutta joo, onhan se nyt hirvittävän "itsekästä" ANTAA elämä, eikä ollenkaan se, että riistää sen..! XD Ainakin suosijafanaatikon logiikalla.


    • Anonyymi

      Mielestäni tervettä itsekkyyttä. Jos ei katso että pystyy vanhemmaksi niin se on hyvä syy aborttiin.

    • Anonyymi

      Itseään ihaileva abortööri säästää ruumiinsa madoille.

      • Anonyymi

        Madot syö kyllä ylpeästi valkoisen naisvihaajankin, ei sen puoleen.

        Kannattaa valita tuhkaus. Sillä siitäkin päästään.


    • Anonyymi

      Aborttiväen tavoite on naiseuden ja naisten tuhoamimen. Valtaosa abortoiduista lapsista on tyttöjä.

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe