Kokeilepas Numba / maijanmetsästäjä seuraavaa

kokeile_edes

Pidä kolme päivää turpasi kiinni äläkä söhlää maijojasi äläkä gay-juttujasi tänne palstalle, niin huomaat että kaikki lerpatukset ja trollaukset loppuvat. Ne on kaikki sinun aloittamia, kerjäämiä ja vaatimia juttuja eikä kenenkään muun. Sitten kun katsot kolmen päivän päästä tänne niin huomaat että täällä ei ole yhtäkään asiatonta juttua, ellet itse niitä viljele.

Kuinka vaikeaa tuo voi olla käsittää ns aikuiselle Thaimaassa asuvalle miehelle? Miksi ihmettelet omaa käytöstäsi ja itse aloittamaasi kinaamista?

25

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lililiiiil

      Chiang Maissa ei ole muuta tekemistä kun trollata kun vaimokin on hommissa.

    • AviomiesCM

      Ymmärsinkö Maija oikein ehdotuksesi, että pyydät kolmen päivän vapaata vittuiluaikaa itsellesi, jona aikana ei saa antaa sinulle takaisin ?

      Olen tänään lukenut lukuisia sinun tarinoitasi minusta ja hammaslääkärivaimostani.

      • AviomiesCM

        Tämä alla oleva löytyi sitten otsikon Hua Hinin lentokenttäjutusta:

        ThainAviomiesOrg
        24.7.2017 20:21
        676576767 kirjoitti:
        Oi resuperse tiedät siis mikä on tissi thaiksi, reppana... ja sekin meni väärin, tuo tarkoittaa itseasiassa maitoa, miten porsaanluut, reppana.
        Näytä lisää
        Nom stop Hah hah ah hah tikahdun nauruun

        MIKÄLI SIIS MINUUN VIITTAAVIA NIMIMERKKEJÄ KUKA TAHANSA KÄYTTÄÄ, SE TARKOITTAA, ETTÄ:

        SITÄ SAA MITÄ TILAA.

        Ei tarvitse pohtia esimerkiksi kellonaikaan perustuen missä olen, koska kerron olevani yhdessä drinkkiravintolassamme Chiang Maissa joka ei ole ruokaravintola.
        Suljen kalterit vasta parin tunnin kuluttua.


      • SutenööriVexVex
        AviomiesCM kirjoitti:

        Tämä alla oleva löytyi sitten otsikon Hua Hinin lentokenttäjutusta:

        ThainAviomiesOrg
        24.7.2017 20:21
        676576767 kirjoitti:
        Oi resuperse tiedät siis mikä on tissi thaiksi, reppana... ja sekin meni väärin, tuo tarkoittaa itseasiassa maitoa, miten porsaanluut, reppana.
        Näytä lisää
        Nom stop Hah hah ah hah tikahdun nauruun

        MIKÄLI SIIS MINUUN VIITTAAVIA NIMIMERKKEJÄ KUKA TAHANSA KÄYTTÄÄ, SE TARKOITTAA, ETTÄ:

        SITÄ SAA MITÄ TILAA.

        Ei tarvitse pohtia esimerkiksi kellonaikaan perustuen missä olen, koska kerron olevani yhdessä drinkkiravintolassamme Chiang Maissa joka ei ole ruokaravintola.
        Suljen kalterit vasta parin tunnin kuluttua.

        Olet siis ihmiskauppias baarityttöjen välittäjä. Välität tyttöjä asiakkaille ja käärit asiakkaiden rahat syviin taskuihisi, häpeäisit.


      • AviomiesCM

        Tuon yllä olevan lisäksi tämä alla oleva on luettavissa myös jutussa Eläkeläinen / hammaslääkäri:

        Törnkvist
        24.7.2017 21:49
        IhanKippurassaTaas kirjoitti:
        Olipa hupaisasti letkautettu, joten taas hörötystä pukkaa täällä venhon kannella Maijan pippelin kokoinen lilliput sikaari huulien välissä.
        Näytä lisää
        Taitaa olla Chiang Main " onnellisellaThain aviomiehellä" aviopuolisonsa kikkeli syvällä nielussa rekisteröidyn parisuhteen kunniaksi? Haistelee avomerituulia Chiang Main avomeri satamassa?

        MINÄ SAAN JO TILANTEEN TÄSSÄ VAIHEESSA AIKA VANKKAA KÄSITYSTÄ, ETTÄ MAIJA TAHTOO MAIJATTELUA.


      • AviomiesChiangMaii
        AviomiesCM kirjoitti:

        Tuon yllä olevan lisäksi tämä alla oleva on luettavissa myös jutussa Eläkeläinen / hammaslääkäri:

        Törnkvist
        24.7.2017 21:49
        IhanKippurassaTaas kirjoitti:
        Olipa hupaisasti letkautettu, joten taas hörötystä pukkaa täällä venhon kannella Maijan pippelin kokoinen lilliput sikaari huulien välissä.
        Näytä lisää
        Taitaa olla Chiang Main " onnellisellaThain aviomiehellä" aviopuolisonsa kikkeli syvällä nielussa rekisteröidyn parisuhteen kunniaksi? Haistelee avomerituulia Chiang Main avomeri satamassa?

        MINÄ SAAN JO TILANTEEN TÄSSÄ VAIHEESSA AIKA VANKKAA KÄSITYSTÄ, ETTÄ MAIJA TAHTOO MAIJATTELUA.

        No nyt on sitten NUMBALLI rekiströity ja seuraava sen "bottom" jutun alta:

        hiidenkivenEsson_sakke
        24.7.2017 22:33
        UUSI
        ChiangMain orginal keksinyt uuden tienestin kun vaimokin käy poraamassa Pattayalla.

        Vanhaa sairaeläkeälistä kaljamahaa kukaan ei ota kyllä orjaksi.

        EN KOVIN MONTAA VASTAAVAA OTA VASTAAN ENÄÄ.


    • ChanRakTH

      Myönnät ettei elämässäsi ole muuta kuin tämä palsta.

    • sukulaisesManne

      Hai sie lerrpa. Siehä oot meijän sukkuu ja paljo meit käyp Pattayallakii jos viihymmä hyvinnii. Saesiit vähä toppuutel jo höperöi juttuis ettei meit kaikkii luul hulluloiks ko sie.

    • 10NumBall

      Tässä on ollut kysymys kokoajan vain viistä että resuperse saa vain sitä mitä on tilannut, näin se vain on, reppana... ei se siitä itkemällä mihinkään muutu, vaan lopettamalla lerputukset, huorittelut, sika amaliat, onko pojat ja muut mielikuvitushahmot, vain yhdellä reppanalla on mahdollisuus moisen lopettamiseen, joten avaajalla on peiliinkatsomisen paikka, ja aloittaa muutos itsestään, eikö vain resuperse.

    • AviomiesCMOriginal

      Tämä sitten oli otsikon Ylläpito herätys jutuissa tänään:

      EnkäOleMaija
      25.7.2017 8:22
      UUSI
      Huomioikaa se että kumpikaan näistä Pattayan matkailupalstan häiriköistä ei edes Pattyalla asu. Lerppa nyt valehtelee ennen asuneensa ja käyvänsä kävelemässä Beach roadia edestakaisin useasti vuodessa. Mutta tämä Chiang Main muka baarin omistaja ei ole kuin kerran sanojensa mukaan käynyt.

      Kaikki näiden tyyppien trollaukset johtuvat pelkästä kateudesta.

      JATKETAANKO SIIS MAIJA ?
      SINULLE TODELLAKAAN AINAKAAN MINÄ EN OLE KATEELLINEN YHTÄÄN MISTÄÄN, MUTTA VOIT TOKI KERTOA MISTÄ KOET MINUN OLEVAN KATEELLINEN ?

      • AviomiesCMOriginal

        Pienen harkinnan jälkeen päädyin ihmettelemään millä perusteella Maija en ole sinun Maijasi on päätynyt ratkaisuun, että kerran Pattayalla käyneen Thain aviomiehen vaimoa voi hutsutella kuin tämä olisi vapaata riistaa, sekä Maija on päättänyt minut MUKA baarin omistajaksi ja kateelliseksi.

        Maija kuitenkin itse on varsin tarkkaan kertonut oman varallisuutensa omistuksineen ja yritystoimineen sekä, että hän on harrastanut Thai tyttöjen kierrätystoimintaa ennen rakastumistaan nykyiseen 3 kuukauden avovaimoonsa.

        ANNAN YSTÄVÄLLISEN NEUVON MAIJALLE SEURAAVASTI:

        1. Seuraan ilman ainakaan kovin runsaita kommenttejani minun vastaisia kirjoituksia tämän päivän ajan.

        2. Mikäli niitä ilmenee henkilön toimesta, joka kokee että ei ainakaan ole Maija, mutta tämä henkilö tahtoo palstan siistiytyvän, tämä henkilö varmaankin siinä tapauksessa myös kommentoi näitä minun vastaisia "jonkun toisen" kirjoituksia ja mikäli ei kommentoi, teen siitä omat johtopäätökseni.

        3. Selkosanoin........ pallo on sinulla MAIJA.

        4. Pohdin kuka on tämän keskustelun aloittaja, joka on luikkinut karkuun Maijan tavoin ?


      • MeneHOITOON
        AviomiesCMOriginal kirjoitti:

        Pienen harkinnan jälkeen päädyin ihmettelemään millä perusteella Maija en ole sinun Maijasi on päätynyt ratkaisuun, että kerran Pattayalla käyneen Thain aviomiehen vaimoa voi hutsutella kuin tämä olisi vapaata riistaa, sekä Maija on päättänyt minut MUKA baarin omistajaksi ja kateelliseksi.

        Maija kuitenkin itse on varsin tarkkaan kertonut oman varallisuutensa omistuksineen ja yritystoimineen sekä, että hän on harrastanut Thai tyttöjen kierrätystoimintaa ennen rakastumistaan nykyiseen 3 kuukauden avovaimoonsa.

        ANNAN YSTÄVÄLLISEN NEUVON MAIJALLE SEURAAVASTI:

        1. Seuraan ilman ainakaan kovin runsaita kommenttejani minun vastaisia kirjoituksia tämän päivän ajan.

        2. Mikäli niitä ilmenee henkilön toimesta, joka kokee että ei ainakaan ole Maija, mutta tämä henkilö tahtoo palstan siistiytyvän, tämä henkilö varmaankin siinä tapauksessa myös kommentoi näitä minun vastaisia "jonkun toisen" kirjoituksia ja mikäli ei kommentoi, teen siitä omat johtopäätökseni.

        3. Selkosanoin........ pallo on sinulla MAIJA.

        4. Pohdin kuka on tämän keskustelun aloittaja, joka on luikkinut karkuun Maijan tavoin ?

        Orginal....Kaikki ovat mielestäsi maijoja olet niin ...tanan seksisin. Popsitko jotain nappeja jotka saa sut hallisioimaan jostain maijasta.


      • Lerppa_On_Negrofiili
        MeneHOITOON kirjoitti:

        Orginal....Kaikki ovat mielestäsi maijoja olet niin ...tanan seksisin. Popsitko jotain nappeja jotka saa sut hallisioimaan jostain maijasta.

        Usko jo että Original on Lerppa ja Lerppa on nainen. Asuu Vantaan Hiekkaharjussa ja hänen isänsä kuoli tässä keväällä Hua Hinissa. Lerppa tuli sen jälkeen Suomeen.

        Lerppa oli isänsä omaishoitajana ja kastelemassa kukkasia. Nyt ne ajat on ohi. Lerpalla itsellään ei ole varaa asua muualla kuin kunnan elättinä.

        Tästä johtuu myös se että Lerppa ei enää trollaa Thaimaan aikaan vaan Suomen aikaan. Sitkeästi jaksaa esittää kuollutta isäänsä. Todella sairas henkilö.


      • AviomiesCMOriginal
        MeneHOITOON kirjoitti:

        Orginal....Kaikki ovat mielestäsi maijoja olet niin ...tanan seksisin. Popsitko jotain nappeja jotka saa sut hallisioimaan jostain maijasta.

        Saat sitten Maija mitä edelleenkin tahdot tilata.


      • 11Numball

        Resuperse toivossa on hyvä elää, reppana... asun kyllä hua hinissä ja aion asua edelleenkin resuperse.


      • AviomiesCMOriginal
        Lerppa_On_Negrofiili kirjoitti:

        Usko jo että Original on Lerppa ja Lerppa on nainen. Asuu Vantaan Hiekkaharjussa ja hänen isänsä kuoli tässä keväällä Hua Hinissa. Lerppa tuli sen jälkeen Suomeen.

        Lerppa oli isänsä omaishoitajana ja kastelemassa kukkasia. Nyt ne ajat on ohi. Lerpalla itsellään ei ole varaa asua muualla kuin kunnan elättinä.

        Tästä johtuu myös se että Lerppa ei enää trollaa Thaimaan aikaan vaan Suomen aikaan. Sitkeästi jaksaa esittää kuollutta isäänsä. Todella sairas henkilö.

        Hyvä Maija.
        En minä ole hetkeäkään tuudittautunut ajatukseen että sinä et jatkaisi jokapäiväistä riitelyäsi, koska se on elämäsi.
        En ole edelleenkään Lerppa ja minulle on yhdentekevää onko hän nainen tai mies, mutta sinä Maija käyttäydyt senkaltaisen miehen tavoin, jolle tulee ostaa hamekangasta, mutta koska se ei ole mahdollista, niin

        Tulet saamaan mitä tahdot tilata.


      • hankkikaaelämä
        11Numball kirjoitti:

        Resuperse toivossa on hyvä elää, reppana... asun kyllä hua hinissä ja aion asua edelleenkin resuperse.

        Mua ei oikeastaan kiinnosta missä te asutte säälittäviä ja onnettomia olette jokatauksessa.
        kovasti ihmettelen miksi olette kiinnostuneet pattyan asiaoista.
        onko hua hin ja pohjois thaimaa muka niin paskoja paikkoja ettei siellä ole omaa elämää.
        Kaikki suomalaiset joilla on thai nainen ovat huoran kanssa.
        Ei yksikään itseään kunnioittava thai nai farangia kuin rahan takia
        Varsinkaan vanhempaa miestä.
        Jos ihmisellä on oikeasti asiat kohdallaan ja elämä menee mukavasti thaimaassa asustellessa tuskin vilkaisee suomi 24 ainakaan enempää kuin kerran viikossa eikä ainakaan suutu joillekkin turhakkeille.
        ps.mitä väliä vaikka nainen on joskus huorannut ei huoraa enään nyt se on sun nainen ja elää sinun kanssasi.Niin naurattaa noi joilla elämä on jäänyt väliin ja itkevät muiden asioista.


      • Lerppa_On_Negrofiili
        AviomiesCMOriginal kirjoitti:

        Hyvä Maija.
        En minä ole hetkeäkään tuudittautunut ajatukseen että sinä et jatkaisi jokapäiväistä riitelyäsi, koska se on elämäsi.
        En ole edelleenkään Lerppa ja minulle on yhdentekevää onko hän nainen tai mies, mutta sinä Maija käyttäydyt senkaltaisen miehen tavoin, jolle tulee ostaa hamekangasta, mutta koska se ei ole mahdollista, niin

        Tulet saamaan mitä tahdot tilata.

        Aaa... taistelet siis rinta rinnan lerpan kanssa lerpan kunniasta. Kuulostaa mahtavalta missiolta eikä ole yhtään läpinäkyvää kun kirjoittelette samoihin aikoihin muutaman minuutin välein.

        KirjoitteletTE on väärä sana, koska siellä on vain ja ainoastaan Lerppa alias Kapteeni Hydro.

        PS: En ole tilannut mitään enkä ole saanut mitään. Näen vain ohimennen mielisairaan henkilön joka kuvittelee olevansa salaperäinen kostaja. Onhan se vissiin elämää tuokin? Vai onko?
        Olen kirjoittanut tänään tasan kolme kirjoitusta tänne ja tämä on se kolmas. Montako sulla? 150kpl?

        Lähden katsomaan tunnelmia kun Jyväskylään saapuu pari tuttua rallitiimiä ja toivotan mukavaa iltaa sinulle miettiessäsi maijoja ja pippeleitä. Oi kostaja ;)


      • OriginalToteaa
        Lerppa_On_Negrofiili kirjoitti:

        Aaa... taistelet siis rinta rinnan lerpan kanssa lerpan kunniasta. Kuulostaa mahtavalta missiolta eikä ole yhtään läpinäkyvää kun kirjoittelette samoihin aikoihin muutaman minuutin välein.

        KirjoitteletTE on väärä sana, koska siellä on vain ja ainoastaan Lerppa alias Kapteeni Hydro.

        PS: En ole tilannut mitään enkä ole saanut mitään. Näen vain ohimennen mielisairaan henkilön joka kuvittelee olevansa salaperäinen kostaja. Onhan se vissiin elämää tuokin? Vai onko?
        Olen kirjoittanut tänään tasan kolme kirjoitusta tänne ja tämä on se kolmas. Montako sulla? 150kpl?

        Lähden katsomaan tunnelmia kun Jyväskylään saapuu pari tuttua rallitiimiä ja toivotan mukavaa iltaa sinulle miettiessäsi maijoja ja pippeleitä. Oi kostaja ;)

        No selvispä tämäkin, siis Jyväskylässäkin on Hooters.

        Tämä Maija on kirjoittanut vain kolme viestiä tänään.

        Mystisiä nuo muut Maijat jotka täällä palstalla on mellastanut aamuyön tunneista asti.

        TÄMÄ MAIJA SIIS ONKIN SE ......... EN OLE MAIJASI..... JA .....EN OLE KOSKAAN KUKAAN.

        Missä se Maija on joka pistää porukkaa huoneen lämpöiseksi ???????


    • Mitä sulla jätkä on homoja vastaan?Uuniin tollaset homofoobikko tyypit

      • KeskusteluKumppaniko

        Kenen kanssa tahdot keskustella, eli kuka on jätkä jonka toivotat uuniin?
        Myös kuka olet, oletko päättänyt rekisteröimälläsi nimimerkillä provoilla numeromiehenä?


      • 11NumBall

        Noinhan se menee, on tämä resuperse se onkin varannut kaikki 1-10Numball tunnukset, reppana siis todella


    • Olen aito ja alkuperäinen NumBall.
      Varo väärennöksiä.
      Kaiken maailman resuperseet täällä esiintyvät minuna.
      HAISTAKAA PASKA KAIKKI WANNA BE TYYPIT.

      • OriginalToteaa

        Niin Maija ja tämän jälkeen päädyitkin sitten aloittamaan pippelinmittaketjun.

        Monesko kerta sama mittajuttu, saitko orkun ?


    • HarleyThai

      Tiedoksi Maijalle joka ei ole koskaan kukaan ja kymmenelle muulle Maijalle, joita koskaan kukaan Maija väittää olevan:

      Hyvät kaikki Maijat tasapuolisesti kaikille Teille Maijoille kerron, että olet / olette muun ohella päätynyt rekisteröimään itsellesi / itsellenne minuun viittaavia nimimerkkejä esiintyen munattomina luusereina näiden takana kirjoitellen esimerkiksi pippelinmittaketjuunne.

      TIEDOKSI SIIS ETTÄ TOKI OPIN LAATIMASI / LAATIMANNE PALSTAKÄYTÄNNÖN KÄYTTÄEN SITÄ OMALLA TAVALLANI, JOKA EI OLE IHAN SAMAN KALTAINEN.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe