muuttoauto

anjuli55

Onko kellään tietoa halvasta muuttoautosta Seinäjoella?

11

5703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nieminiemi

      Niemi

    • Kujerrus

      Älä ainakaan ota henkilöltä Jorma Salokanto mitään. Täysi huijari, jättää hommat tekemättä ja kusettaa kaikkia.

      • Seurauksia

        JEP! Sen äijät kolhi mun ulko-oven ja kieltäyty maksamasta. Sen lisäks syytti mua veropetoksesta, kun yritin saada korvauksia. Saunan taakse tommoset...


      • Anonyymi
        Seurauksia kirjoitti:

        JEP! Sen äijät kolhi mun ulko-oven ja kieltäyty maksamasta. Sen lisäks syytti mua veropetoksesta, kun yritin saada korvauksia. Saunan taakse tommoset...

        Juu, täys hameukko, kova lupailemaan vaikka mitä.


    • Anonyymi

      Me ollaan käytetty Salokantoa jokaisessa muutossa viimeisen 10-vuoden ajan ja aina on saatu olla tosi tyytyväisiä! 😧

    • Anonyymi

      Sama täällä, Salokannon kanssa muutettu kolmesti vuosien varrella ja aina on mennyt todella hienosti!

    • Anonyymi

      Ilmeisesti tekivät pimeänä töitä ja toimi toisen yrityksen y-tunnuksella. Kyseisellä yrityksellä ei ollut mitään hajua tuosta eikä tuntenut koko ihmistä.

    • Anonyymi

      Jorma muutti minut juuri 800km päähän ja niin asiallisesti hoitui kaikki! Täydellinen palvelu.

    • Anonyymi

      Jorma Salokanto ja firma Muuttotiimi, jonka äänenä toimii, täysi kusetus firma. Sovitut aikataulut muuttoasioissa ei pidä, tullaan kun huvittaa. Selityksiä löytyy joka ukolta. Sovittujen asioiden perään saa soitella, kun asioita ei hoideta. Vedotaan milloin mihinkin täysin epäoleelliseen. Puhuu päälle ja syyllistää asiakasta kun yrittää selvittää asioita.

    • Anonyymi

      En lähtis Jompen matkaan....En tiedä miten toimii jos toimii....Ei ainakaan omaa Y tunnusta ole joten jos tekee niin tuskin omiin nimiin kuitenkaan....

      En tiedä onko ihan puhtaat jauhot pussisa...

    • Anonyymi

      Jorma salokantoa älä ainakaan ota, jättää tulematta ja mumisee päälle jotain ihme selityksiä..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe