Reagoit-kiitos siitä.

elämäonseikkilua

Se riittää ja vahvistaa sen, että viestintä osu ja upposi oikeaan kohtaan. No tämän kyllä aavistin jo heti alussa. Hyvää loppuelämää seikkailujen ihmemaassa J.

13

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olinolin

      Juu toki se olin minä joka reagoi.

    • t.k-

      Kiitos kiitos. Kyllä tuli se kaikki vittuilu oikein perille että läsähti ja vielä jäi ylikii.. mihin lie loput siitä meinaat kauhookaan, uuteen seikkailuun vissiin. Kuvotus on tietysti päällimmäisenä mut eiköhän se siitä tasaannu...

    • Koisimaan

      Otappa tästä palstasta sitten selvää?
      Nytkin vois kuvitella että olet häviämässä johonkin?
      Huomeen herään kuitenkin sinä mielessä, muuta tiedä.

    • Ainamielessäpienessä

      Kuka nyt Jiin unohtaa, ei ikinä.

    • Tarkentavakysymys

      Siis onko tämä jiille vai jiiltä?

    • NoitA-akkaA

      En mä sanojani kadu- toki ne olivat räväkät ja tunteella väännetyt. Sellanen mä olen välillä, mutta ei ehditty tutustumaan niin olisit osannut ennakoida. Harmi jos lensit perseellesi. Arvostan kuitenkin tutustumista sinuun ja sinua ihmisenä. Se oli ihan hyvä juttu. Toiminta vaan ei ollut pitemmän päälle sitä mitä mä kaipaan.

      • elämänrealiteetit

        Elämässä tapahtuu, välillä onnistuu välillä putoo, eikö se ole niin aina elämässä.


      • Minkäsillemahtaa

        Yksi Jiimään on mun sydämessä edelleen. Siellä on ja pysyy hsutaan asti. Enkä nyt puhu nykyisestä.


      • mitäkuuluumarjaleena

        Olen aina arvostanut näitä niin iiiihania korulauseita, että arvostan sinua (mutta olet ihan perseestä). Tai vanhoille mummuille ja papoille sopivaa teennäistä korulausetta: kaikkea hyvää elämääsi (kun ei nyt enää nähdä, koska kupsahdan ennenkuin ehdit täysikäiseksi). Keksiskö joku lisää? Onko kukaan muuten koskaan vastannut kysymykseen mitä kuuluu, että tottapuhuakseen ihan päin vittua ero tuli, työpaikka meni, terveys suli, talo paloi ja rahat meni kurkusta alas. Jenkeissä kun ihmiset, täysin tuntemattomat maireasti kyselee mitä kuuluu niin viisisataa kertaa päivässä kertoen että tosi hyvin siis ihmisille, joita ei hevon paskaa kiinnosta mitä sinulle oikeasti kuuluu niin senjälkeen arvostaa sitä, kun joku kerran viidessä vuodessa täällä Suomessa aidosti kysyy mitä kuuluu?


      • Tällainenvirtuaalinen

        Tämä tuli sulta niin sydämestä, kuka lienetkin, että tässä kohtaa lämmin suomalainen halaus, ei jenkkiläinen. Luja rutistus.


    • Jiikiittääjakuittaa

      Ihan kuin vaan muru.

    • mitätäällätapahtuu

      Äläs nyt. Multa meni tämä ihan ohi........?? :):):):)

    • siitäeitarviviestii

      En tajunnut tätä? Siis rakkauteen rakkaudella? samoin ajattelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe