Suomi24treffit

Kiinnostunut819

Kysyn miten te valitsette ihmisen jolle kirjoitatte vakavalla tarkoituksella.
Kuvaton/kuvallinen, Kuvaus/ilmankuvausta, Kriteerit/ilman niitä.
Millä tuloksilla? onko eroa kuvattomalla tai kuvallisella.
Oletteko päässyt oikeisiin tuloksiin. Vähintään kolmet treffit saman ihmisen kanssa.
Jos päättyi siihen niin miksi. Koska ette halunnut/ toinen ei halunnut.
Uskotteko että löydätte parinne suomi24 treffeistä tai jostain muusta deittipalvelusta.
Onko teidän mielestä ollut useita sopivia omasta mielestänne tai ei ollenkaan.

Kysymys on kai miehille, koska naiset harvoin aloittaa keskustelun.

29

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset valitsee miehen kuvan perusteella koska komea mies ei voi olla huono naisten mielestä.

    • Mä valitsen vain sen, joka on: 100 % sinkku, savuton, raitis ja lapseton (siis ei omia lapsia). Muulla ei ole niin väliä, kunhan ei ole mikään kiusaaja, hakkaaja, narsistinen hullu. Eikä missään nimessä mikään ateisti yms......eikä saa olla huumeidenkäyttäjä, diileri yms vastaava. Miehet siis on hakusessa. Ja jokunen on ollut, mutta se on kaatunut niiden pettämiseen ennemin tai myöhemmin....itse en ole pettäjä. Koska- an. Ja sitähän en siedä ! Ei ole väliä, minkä näkönen on, kunhan ei ole kalju.....tatuoin -teja saa olla, muttei mielellään näkyvillä.....

      • Liian-ruma-ihmiseksi

        Nyt kyllä valehtelet. Yksikään nainen ei valitse miestä muun kun ulkonäön perusteella. Muuten minä en olisi sinkku enää ollut vuosiin vaan pääsisin treffeille koska olen savuton ollut koko elämäni, lapseton, sinkku olen enkä tosiaan ole hakkaaja väkivaltainen. On myös hiukset päässä.


      • Jookostajoo222

        Hyvin sä puhut. Ei ole väliä minkä näköinen .... kunhan ei.... Saa olla sitä, mutta....
        Mietitkö ikinä mitä sä itse puhut.


    • Samoin mulla on kriteerinä raitis ja tupakoimaton. Lapsien kohdalla voi sitten joustaa, jos nyt ei ihan valtaisaa lapsikatrasta ole. Kyllähän se kuvaus itsestään on myös tärkeä... hmmm.... voisin ehkä sanoa, että jopa se tärkein. Kuvalla nyt ei niin suurta merkitystä ole, koska mulle se ystävällinen luonne on tärkeämpi. No toisaalta se selviää sitten kun ollaan kahvilla tai kävelyllä.

    • simppura

      Miten suhtaudutte miehiin ja miksi ei myös naisiin, jotka deittaa monen kanssa yht aikaa, ja vaikka aletaan pitämään jo yhteyttä puhelimitse, ja aletaan sopia tapaamisesta, kun kiinnostus alkaa olemaan jo sitä mallia, ja samaan aikaan kun olet sopinut treffit, huomaat että siellä se toinen osapuoli on jatkuvasta online tilassa deittailemassa. Siis tuntuu että niin kova haku päällä, ettei osaa aloittaa kunnolla tutustelua yhden kanssa, niin on jo hakemassa uusia mahdollisia kumppaniehdokkaita, ei kovin luottavaista kuvaa saa. Minä ajattelen niin, että kun sieltä alkaa valikoitua sellainen henkilö joka alkaa kiinnostaa hieman enemmänkin, ja treffeille voisi jopa lähteä, niin en samaan aikaan viitsi viritellä uusia tuttavuuksia, katson ensin rauhassa tämän ensimmäisen, ja jos tuntuu ettei siinä sitten kummempaa ala olemaan, sitten voi sen toiselle kertoa, että ei enempää kuitenkaan, ja sen jälkeen vasta voin katsella olisiko jotain muuta. Näyttää että jotkut virittelee vaan verkkojaan, eivätkä kunnolla malta pysähtyä edes yhden kohdalla, vaan uutta saalista vaan hakemaan, mielellään monta yhtä aikaa. Ei kiitos, ja kiitos ei.

      • uytutuiiuyt

        Samaa mieltä. Jos ollaan käyty treffeillä muutaman kerran, ja kaikki menee hyvin mutta silti mies on KOKO ajan treffipalstalla, ymmärrän häipyä. En tehnyt tarpeeksi suurta vaikutusta. Olen heivannut miehen tämän takia ainakin 10x. Ei noita massadeittaajia sieltä kukaan pois saa.


      • voiskohanol
        uytutuiiuyt kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jos ollaan käyty treffeillä muutaman kerran, ja kaikki menee hyvin mutta silti mies on KOKO ajan treffipalstalla, ymmärrän häipyä. En tehnyt tarpeeksi suurta vaikutusta. Olen heivannut miehen tämän takia ainakin 10x. Ei noita massadeittaajia sieltä kukaan pois saa.

        hmm, ne on siel kaiken aikaa vai, riippien sivustost, sun pitää olla sivul nähdäkses sen. ehkä ne tekee samaa kun sinä ainakin osa


    • simppura

      Ei, kun suomi24 treffit palstalla pystyy katsomaan onko joku kirjautuneena vaik itse ei olekkaan. Juuri näin teen vähän salapoliisityötä alkuvaiheessa millanen mies siellä oikein onkaan, eli jos puhun puhelimessa hänen kans, ja kun lopetan puhelun, kohta sen jälkeen tämä kyseinen kaveri on jo treffipalstalla, vaikka on siinä puhelun aikana osoittanut niin kovaa kiinnostusta, ja ihastumista, jne.jne. jne. Ja kuitenkin tämän tästä iltakaudet valo palaa vihreänä treffipalstalla, eli on online tilassa. Itse en tuota harrasta, jos jo puheluihin asti on päästy ja aletaan sopia milloin tavattaisiin, jotta päästäisiin vielä enemmän tutustelemaan, niin sitten pysyttelen siinä henkilössä siihen asti kunnes tulee selvyys, olisiko meillä myös muutakin kuin kaveruutta.

      • Tälläistähuomannut

        Tuo linjalla olo on vähän kyseenalainen juttu, ei kannattaisi tuijottaa siihen liiaksi. Kun olet kirjautuneena ja et kirjaudu ulos niin voit pysyä kirjautuneena niin kauan kun suljet selaimen. Eli käytät muuta internettiä tai sitten jätät sivut auki vaikket ole edes koneella. Kaikki ei välttämättä sammuta edes konetta.
        Parempi on se kuinka innokas muuten on viestittelemään ja jos on jo tavannut useasti niin voisihan sitä toiselta kysyä kokeillanko me nyt tätä meidän juttua vai haluaako jotain muuta. Sitten jos on kirjautuneena voi pistää kysyä senkin, mikä se juttu on.
        Ei kannata liikaa vakoilla kun siitä ei ole mitään hyötyä. Päinvastoin taitaa moni nainen ainakin lopettaa jutun ennenkuin se on edes alkanut. Mutta joo jos siinä ei ole mitään pelastettavaa niin noinkin voi toimia.


    • olentughog

      Kun joskus pääsis siihen puhelu juttuun . Ei.... ensin viestitellään vaisusti ja sitten ei mitään, ei niin mitään. Ei edes vastausta kun kysyy että oliko tää tässä? Ja se että on online ei tarkoita sitä että on kehenkään yhteydessä. Toisinaan vain sitä katsoo onko toinen linjoilla tai pistänyt viestiä. Eli mustasukkaisuus ennen kuin on mitään ihmetyttää. Olen omassa jutussani tosissani liikkeellä ja ensimmäistäkään naista en ole vielä treffannut livenä enkä muutenkaan. Leikitteleekö naiset meillä miehillä? Onko siellä kukaan edes tosissaan liikkeellä ?
      Olen ollut varmaan liian rehellinen profiilissani. Olen törmännyt myös pariin ihan feikkiin. Sekin voi olla syy ettei haluta treffata. No kai tälläisellä foorumilla liikkuu kaiken näköistä porukkaa.

    • 098mies098

      No eipä jaksa alkaa paljoa kuvattomien kanssa oikein mitään (jos kerran itsellänikin on kuva). Jos siis ei nainen edes pyynnöstä halua kuvaansa näyttää, niin se on sitten siinä. Toinen asia on asenne. Monella on todella ikävä ja välinpitämätön asenne. Jos nainen lopettaa viestien lähettämisen ilman mitään syytä tosta vaan, niin se on sitten siinä. Ei tartte enää sitten joskus viikkojen päästä ruikuttaa perään. Olen päässyt tuloksiin.

    • KuiskaajaKerttu

      Onhan totuus, että nainen hurmataan sanoilla, mies kuvilla.
      Mies on visuaalinen, ja vaikka ulkoisella habituksella onkin merkitystä, haluaa nainen ihan ensin hyvän profiilitekstin. Esittelyyn siis kannattaa nähdä vaivaa, ettei ole se perus "rehellinen, raitis, eronnut, omillaan toimeentuleva". Nuo kaikki em ominaisuudet ovat hyviä, mutta tapa kertoa voi olla toinenkin, särmää, sielukkuutta ja persoonallisuutta peliin.

      • Vislaajapena

        Voihan sitä mieskin pitää taukoa siitä hurmaamisesta, varsinkin kun se hurmaaminen voi joskus kostautua huonoina valintoina. Erottuminen joukosta on myös naisilla ongelma. Ei heilläkään ole monesti hurmaamisen halua aiheuttavaa tunnetta.
        Tai sitten katsoo vain niitä kuvia eikä keskity niihin teksteihin.
        Muutenhan olet ihan oikeassa varmasti.
        Erottumisen pitäisi olla myös rehellistä, muuten pettymykset seuraa toinen toistaan.


      • KuiskaajaKerttu
        Vislaajapena kirjoitti:

        Voihan sitä mieskin pitää taukoa siitä hurmaamisesta, varsinkin kun se hurmaaminen voi joskus kostautua huonoina valintoina. Erottuminen joukosta on myös naisilla ongelma. Ei heilläkään ole monesti hurmaamisen halua aiheuttavaa tunnetta.
        Tai sitten katsoo vain niitä kuvia eikä keskity niihin teksteihin.
        Muutenhan olet ihan oikeassa varmasti.
        Erottumisen pitäisi olla myös rehellistä, muuten pettymykset seuraa toinen toistaan.

        Voi toki pitää taukoa, eihän kukaan päivä toisensa perään jaksa hurmata :D
        Ja rehellisyys, niin se on hyve. Jokainen varmaan kertoo olevansa rehellinen. Miten olisi deitti-ilmoitus: Täällä tumma ja tulinen, kaunis tai komea, valehteluun ja liioitteluun taipuvainen jne :D
        Sillä kyllä erottuisi...


      • Vislaajapena
        KuiskaajaKerttu kirjoitti:

        Voi toki pitää taukoa, eihän kukaan päivä toisensa perään jaksa hurmata :D
        Ja rehellisyys, niin se on hyve. Jokainen varmaan kertoo olevansa rehellinen. Miten olisi deitti-ilmoitus: Täällä tumma ja tulinen, kaunis tai komea, valehteluun ja liioitteluun taipuvainen jne :D
        Sillä kyllä erottuisi...

        Kyllä olisi kiva ilmoitus lukea, aivan mahtava. Voisi heti ymmärtää kuka on ja millä mielellä.
        Tuo pitäisi aika moneen ilmoitukseen lisätä.
        Aika usein ihmiset nimittäin valehtelee ja liioittelee ja nyt se toisi uuden näkökulman. Kun kaikki pahuudet on jo myönnetty niin vastuu jää tulkitsijalle.
        Kortit on pöydällä.
        Erottuisi varmasti.


      • Upeat_pissiaivot_Yök
        KuiskaajaKerttu kirjoitti:

        Voi toki pitää taukoa, eihän kukaan päivä toisensa perään jaksa hurmata :D
        Ja rehellisyys, niin se on hyve. Jokainen varmaan kertoo olevansa rehellinen. Miten olisi deitti-ilmoitus: Täällä tumma ja tulinen, kaunis tai komea, valehteluun ja liioitteluun taipuvainen jne :D
        Sillä kyllä erottuisi...

        Ei treffipalstalla, rehellisyys johda mihinkään. Ihmettelen että sieltä kukaan löytää mitään, sillä useimmat etsii jonkin sortin haavekuvaa. Jos toinen ei täytä haavekuvan ulkoisia kritereitä, ei kiinnosta edes tutustua. Riittääkö ulkokuori tosiaan loppuelämän suhteeseen, jollekkin? Vaikka kyseisellä olisi pissaa pää täysi? Mielummin yksin, kun kattelisin loppuelämäni upeaa pissiaivoa, joka suunsa aukaistessa, tappaisi kaikki tunteet ja fiilikset.


    • Olen ollut varmaan liian rehellinen. Minulle on tullut pari yhteyden ottoa tutustumisesta mutta siihen se on jäänyt. No normaalisti kirjoittelen raportteja on varmaan kuiva tyyli kirjoittaa jäänyt päälle . Pahus kun pääsis sille tasolle edes että soiteltaisiin ,niin löytyis se todellinen minä . Sitten vois alkaa miettiä mikäs toi ikääntynyt rakkari oikein on . Naisille tiedoksi kannattais koittaa....... No en lannistu vielä ehkä tässä jotain vielä...................... Kyllä se neito jostain löytyy jonka kanssa voimme roiskutella emotinaalisia hellyyden pisaroita . : )

      • KuiskaajaKerttu

        Ei liika rehellisyys ole huonoksi, toki sanansa kannattaa valita. Pyydä joltain kaverilta apua esim kuvan ottamiseen, itse ei välttämättä kauhea hyvää saa. Ja kaveri voi auttaa myös profiilitekstissä.
        Googlen ihmeellisestä maailmasta löysin treffaile piste com, tosin siellä oli vain miehille palvelut, naiset totaalisesti unohdettu.


    • Sarde3

      Oletko ehdottanut soittelemista? Mulle on ainakin ehdotettu jo tokana iltana, kun kirjoiteltiin ja kyllä on helpompi puhua, kuin yrittää muotoilla jotain järkevää viestiä;)
      Vaikka ei niistäkään sitten sen enempää poikinut, mutta kiva oli jutskata.

    • ajanhukkaa

      Olen sen 40 mies ja hain ihan omanikäisiä naisia ja krireerini oli paljolti että naisen elämä on tasapainossa ja muutenkin kohdallaan ja ongelmatonta....
      Panostin profiilitekstiini ja kuviinkin ja aivan rehellinen olin ja siten sainkin paljon myös naisten aloitteita.

      Kävin sen varmaan 40 treffit läpi ja vähintään noin puolet näistä tapaamistani naisista oli toisen treffien ja enemmän tutustumisen arvoisia (ensitreffeihinkin panostin ja aina yhtä innolla menin ja oli useampia treffejä niin että vaikka sovimme max. tunnin treffit ja kun "luin" naista että selkeästi viihdyimme toistemme kanssa ja "hyvät treffit" olivatkin niin ne joskus venähtivätkin esim. 5 tunnin keilaukseen.....)
      Mutta ei....näiden 20 naisen kanssa oli tunne fiilis kuin kivi-rekeä olisi perässään vetänyt että olisi päässyt edes sille toisille treffeille ja näistäkin se 3-4 lähti toisille oli naisten puolelta innottomia ja vaivautuneita ja katseltiin tyyliin seiniä....kun en ollut se 10 luokan adonis jonka olivat treffanneet aikaisemmin...ja tämän kertoivat naiset sitten suoraan ja olisivat panostaneet tähän adonikseen mutta tällä miehellä on valinnanvaraa.....

      Se on turha miehen kaikkea yhden kortin varaan laittaa tyyliin niinkuin aikaisemmin tuolla kirjoitti että poistaa profiili ennen treffejä tai edes heti treffien jälkeen kun ne ei ole onnistuneet etenkään naisten puolelta....mitä nuo puhelutkaan auttaa kun ne ei johda sitten ensitappamista pidemmälle....

      Jep poistin lopulta profiilini ja keskityn enemmän live-maailmaan ja tapaamisiin ja ne on johtaneet pidemmälle.

      • simppura

        Oletpa sinä jaksanut treffailla, minä naisena ihmettelen kuinka voi ns.kiinnostua noinkin monesta naisesta, siis ei tietenkään yhtä aikaa, mutta itse ainakin olen tosi hidas ihastumaan, tai kiinnostumaan edes treffeille asti. En vaan jaksa niillä rampata, vaikka tosi mielellä liikkeellä olenkin. Kyllä sen kirjottelussa aika pian hoksaa onko sopivan oloinen vastapuoli.
        Kuitenkin etsin sitä oikeaa, ja ei niitä nyt 20 mahdollista voi edes olla, kun yksikin, niin siinä sitä sitten yhdelle onkin.

        Joku tuolla ylempänä kirjoitti, että naiset tykkää flirttailusta, tai sanoilla hurmaamisesta, ei toimi tähän naiseen, ei tosiaan, en hae mitään liiba-laaba miestä, joka yrittää hurmata puheilla, mieluummin ihan tavallisia juttuja, maan ja taivaan väliltä, enemmän kaipaan syvällisiä keskusteluja ja ajatuksia.


      • ajanhukkaa

        Niin tämä oli 2v. saldo.....en mennyt treffeille kenenkä tahansa kanssa vaikka kirjoituksestani saattaa ymmärtää....otin selvää ennen treffejä ettei ihan pubinruusu, vastaeronnut, luonteet samanlaisia ja terve päästään yms. eli kyllä valikoin.

        Itse uskoin sinilmäisesti ja hyväuskoisesti näiden treffi-palstojen mainos lauseisiin aluksi tavata se oikea kun me kaikki naiset kuin miehetkin on samalla asialla....ja voi löytyä se helmi kun kaikki ei ole samanlaisia itsensä esille tuojia ja harrastukset ja elämä ei kohtaa....mahdollisuus.
        Itseäni tympi juuri nuo kirjoittelijat (kun en hakenut kirjeystäviä) ja aina olisi pitänyt antaa uutta sykähdyttävää "maan ja taivaan väliltä" viesteissä melko tuntemattomalle naiselle ja tuntui kuin olisin vain naisten ajankulua kunnes tapaavat sen 10 adoniksen.
        Pyrin kirjoittamaan sen max 2 viikkoa koska jo jututkin loppuivat ja sitten treffeille kun ne palaset olivat loksahtaneet paikoilleen.

        Se on vaan sanottava kun en ole ulkonäöllisesti se kahdesti katsottava mies (kuvat oli kyllä....ja netistä sanotaan että kun naiset luo ensisekunnista treffatessa päätöksen onko jatkoa vaiko eikö....eikö se silloin ole ulkonäköpäätös ja naisilla ei varmasti ole sen kaltaista Intuitiota että pystyy lukemaan ensisekunnista sielunmaisematkin,
        Monta pidempiaikaistakin suhdetta olen luonut ja ne eivät ole alkaneet ensisekuntien ihastumisella tai rakkaudella vaan olemme tutustuneet ajankanssa...
        Olen korvannut "puutteeni" hyvillä puhe- ka kirjoitustaidoillani ja tämän on monet myöntäneet ja huomanneet mutta mikään "naistennaurattaja" en ole.

        Netti ei anna siihen mahdollisuutta kun se 10% miesvalikoima vie sitä....en katkeruudella ja vihallakaan kirjoita tätä vaan realismilla ja itsetuntoakin se söi pidemmän päälle ja siksi poistuin minäkin netistä ja samat treffaamani naiset vieläkin vuosien jälkeen ovat aktiivisina profiileineen....


      • simppura kirjoitti:

        Oletpa sinä jaksanut treffailla, minä naisena ihmettelen kuinka voi ns.kiinnostua noinkin monesta naisesta, siis ei tietenkään yhtä aikaa, mutta itse ainakin olen tosi hidas ihastumaan, tai kiinnostumaan edes treffeille asti. En vaan jaksa niillä rampata, vaikka tosi mielellä liikkeellä olenkin. Kyllä sen kirjottelussa aika pian hoksaa onko sopivan oloinen vastapuoli.
        Kuitenkin etsin sitä oikeaa, ja ei niitä nyt 20 mahdollista voi edes olla, kun yksikin, niin siinä sitä sitten yhdelle onkin.

        Joku tuolla ylempänä kirjoitti, että naiset tykkää flirttailusta, tai sanoilla hurmaamisesta, ei toimi tähän naiseen, ei tosiaan, en hae mitään liiba-laaba miestä, joka yrittää hurmata puheilla, mieluummin ihan tavallisia juttuja, maan ja taivaan väliltä, enemmän kaipaan syvällisiä keskusteluja ja ajatuksia.

        Nainen todellakin hurmataan sanoilla. En usko kirjoittajan tarkoittaneen mitään liibalaabaa, vaan juuri noita sinunkin kaipaamia syvällisä keskusteluja.
        Onhan totta, että mies on (yleensä) naista visuaalisempi ja nainen taas kaipaa niitä sanoja, ajatuksia, keskusteluja jne.


      • simppura
        ajanhukkaa kirjoitti:

        Niin tämä oli 2v. saldo.....en mennyt treffeille kenenkä tahansa kanssa vaikka kirjoituksestani saattaa ymmärtää....otin selvää ennen treffejä ettei ihan pubinruusu, vastaeronnut, luonteet samanlaisia ja terve päästään yms. eli kyllä valikoin.

        Itse uskoin sinilmäisesti ja hyväuskoisesti näiden treffi-palstojen mainos lauseisiin aluksi tavata se oikea kun me kaikki naiset kuin miehetkin on samalla asialla....ja voi löytyä se helmi kun kaikki ei ole samanlaisia itsensä esille tuojia ja harrastukset ja elämä ei kohtaa....mahdollisuus.
        Itseäni tympi juuri nuo kirjoittelijat (kun en hakenut kirjeystäviä) ja aina olisi pitänyt antaa uutta sykähdyttävää "maan ja taivaan väliltä" viesteissä melko tuntemattomalle naiselle ja tuntui kuin olisin vain naisten ajankulua kunnes tapaavat sen 10 adoniksen.
        Pyrin kirjoittamaan sen max 2 viikkoa koska jo jututkin loppuivat ja sitten treffeille kun ne palaset olivat loksahtaneet paikoilleen.

        Se on vaan sanottava kun en ole ulkonäöllisesti se kahdesti katsottava mies (kuvat oli kyllä....ja netistä sanotaan että kun naiset luo ensisekunnista treffatessa päätöksen onko jatkoa vaiko eikö....eikö se silloin ole ulkonäköpäätös ja naisilla ei varmasti ole sen kaltaista Intuitiota että pystyy lukemaan ensisekunnista sielunmaisematkin,
        Monta pidempiaikaistakin suhdetta olen luonut ja ne eivät ole alkaneet ensisekuntien ihastumisella tai rakkaudella vaan olemme tutustuneet ajankanssa...
        Olen korvannut "puutteeni" hyvillä puhe- ka kirjoitustaidoillani ja tämän on monet myöntäneet ja huomanneet mutta mikään "naistennaurattaja" en ole.

        Netti ei anna siihen mahdollisuutta kun se 10% miesvalikoima vie sitä....en katkeruudella ja vihallakaan kirjoita tätä vaan realismilla ja itsetuntoakin se söi pidemmän päälle ja siksi poistuin minäkin netistä ja samat treffaamani naiset vieläkin vuosien jälkeen ovat aktiivisina profiileineen....

        Minä olen varmaan vähän poikkeava nainen sitten noihin mitä olet kohdannut, en lähetä omaa kuvaa, enkä halua mieheltä kuvaa, joskus joku on lähettänyt, ja olen meinannut sen perusteella perua koko treffit, mutta sitten kuitenkin mennyt, ja tapaillut vielä sen jälkeenkin ,vaikka eka vaikutelma ollut että ei näytä sille mitä toivoisin, mutta kun ollaan vaan jatkettu tutustumista, ihan kaveripohjalta, olenkin yks-kaks huomannut ihastuneeni tähän ihmiseen, en ulkonäköön , vaan siihen kaikkeen millainen persoona tämä ihminen on, sen jälkeen ns.epäsopiva ulkonäkökään ei häiritse enää.


      • niinpäjust
        simppura kirjoitti:

        Oletpa sinä jaksanut treffailla, minä naisena ihmettelen kuinka voi ns.kiinnostua noinkin monesta naisesta, siis ei tietenkään yhtä aikaa, mutta itse ainakin olen tosi hidas ihastumaan, tai kiinnostumaan edes treffeille asti. En vaan jaksa niillä rampata, vaikka tosi mielellä liikkeellä olenkin. Kyllä sen kirjottelussa aika pian hoksaa onko sopivan oloinen vastapuoli.
        Kuitenkin etsin sitä oikeaa, ja ei niitä nyt 20 mahdollista voi edes olla, kun yksikin, niin siinä sitä sitten yhdelle onkin.

        Joku tuolla ylempänä kirjoitti, että naiset tykkää flirttailusta, tai sanoilla hurmaamisesta, ei toimi tähän naiseen, ei tosiaan, en hae mitään liiba-laaba miestä, joka yrittää hurmata puheilla, mieluummin ihan tavallisia juttuja, maan ja taivaan väliltä, enemmän kaipaan syvällisiä keskusteluja ja ajatuksia.

        Kyllä se pitkälti menee niin että miehen täytyy tehdä paljon ja naisen vain vähän. Naisilla on aivan selkeästi karannut käsistä vaatimuslistat. Siksi en edes pidä 40 treffiä mitenkään kummallisena. Tietenkin jos kuulut siihen parhaaseen A luokkkaan niin pääset helpommalla.
        Voi jopa muuttua toisinpäin että nainen jahata miestä. Mutta katson senkin olevan vain väliaikaista, koska naiset saavat monta kymmentä kertaa huomioita(viestejä) vaikka iso osa olisikin arvottomia.
        Jos naiset saisi vain muutamia viestejä tai melkein ei ollenkaan asiat voisi olla toisin, mutta ei ole todellista tuo.
        Niin ja naisen on helppo sanoa treffaavansa vain muutamia miehiä tai edes viestittämällä heille, koska heillä on varaa valita.
        Miehille se ei todellakaan ole sama. Tai niille miehille joille ulkonäöllä ei ole siunattu.
        Miehen täytyy pystyä ihastumaan tosi moneen koska suurin osa näistä naisista ei koskaaan pysty ihastumaan heihin. Nainen voi heikkopäisyydessään luulla että hänen ei tarvitse ihastua kuin yhteen ainoaan ja se on sitten siinä, ja näin voi ollakkin jopa. Mutta taas miehen näkökentästä katsottuna ei ole ollenkaan näin.

        Vaikka mies pariutuisi hän ei välttämättä luottaisi ollenkaan siihen että nainen halua herätä vierestä vielä huomennakin. Siksi voisi kerätä varavarastoa naisista jos se päivä koittaisi.
        Se on kai ollut aina noin, aina se silti näyttää tulevan yllätyksenä ettei miehin voi koskaan luottaa, ihan kuin naisen sanaan muka voisi.


    • Kyllähän se kuva on ensimmäinen syy vierailla toisen profiilissa.
      Viestin lähettäminen vaatii yhteisiä kiinnostuksen kohteita, joista päälimmäisenä metallimusiikki. Ja tietysti kriteerien pitää muutenkin osua. En laita viestiä, jos esim. vaaditaan korkeakoulututkintoa tai pituutta yli 175.

      Naiset ovat sen verran vaativia, eikä kiinostusten kohteet muutenkaan kohtaa, että viestejä tulee lähetettyä todella harvoin. Olen ehkä lähettänyt n. 5 viestiä 10 vuoden aikana. Mutta olen myös tavannut lähes kaikkien kanssa.

      Kahdesti olen päässyt kolmille treffeille saman naisen kanssa. Ensimmäinen ei halunnut jatkaa, koska hänen mielestään olin liian kokematon yli 30 vuotiaaksi (hän vielä haki ujoa nörttiä!).
      Toisen jutun päätin minä.

      En usko että löydän paria mistään.
      Sopivan oloisia on netissä tullut vastaan useita, mutta minä en vain heidän kriteereihin sovi.

    • MillaMagia2

      Kyllä se vaan on niin, että jos profiilissa lukee eronnut, niin kannattaa kyllä miettiä monta kertaa... jos erosta on kulunut pari kuukautta tai vuosikin, niin sellaisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Edellinen suhde ja ero täytyy käsitellä ensin siten että pystyy lähtemään uuteen suhteeseen. Tuskin monikaan nainen haluaa sitä "laastarin roolia", jolloin mies tarvitsee eron lievitykseen uutta suhdetta. Jos ero ei ole käsitelty, niin edellisen suhteen ongelmat vaan siirretään uuteen suhteeseen, niitä ei uudella "laastarilla" ratkaista.

      Varsinkin 50 vuotta täyttäneet miehet kokevat olevansa "uuden elämän harjalla" kun ollaan erottu ja sitten haetaan uutta seuraa heti kun entisestä suhteesta on päästy eroon. Mikä ihme teillä viisikymppisillä miehillä on niin kiire, ettei ennätä miettiä, olikohan minussakin jotakin jota pitäisi katsoa peiliin, jos edellinen suhde ei onnistunut...näitä "HannuHanhia" on täällä deittipalstalla, jotka suorastaan ryntäävät uuteen suhteeseen heti kun on entisestä päästy. Ei millään pahalla, mutta..... totuutta täytyy katsoa silmiin.
      Jokainen miettii itse, millaisia vaatimuksia hakemalleen seuralle laittaa. Itse haen kunnollista, rauhallista ja tasapainoista seuraa. Erityisen tärkeää on tasapainoisuus, että on asiat ja elämä kunnossa.

    • Pirjetta61

      Olen varmaan kummallinen nainen; Mulla ei ole kuvaa ja otan yhteyttä niin kuvallisiin sekä kuvattomiin miehiin ,profiilitiedot tarkasti lukien.
      Mutta kumma juttu harva mies vastaa kirjoitteluuni 1-2 viestillä,sen jälkeen katoaa.En huutele perään! Yksikään ikäiseni mies ei ota muhun yhteyttä! Miehet vain valittaa ,että naiset on ronkeleita.Olen sen ikäinen ,että toivoisin miehen tekevän aloitteen myös.
      Eikö mies olekkaan metsästäjä vaan tossun alle laitettu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe