Lukeeko miehet ollenkaan profiilia

Ttuttutu

Nettideiteissä?
Kun saanut jo kahdeksalle hitto kertoa missä asun, mitä harrastan ja mitä teen työkseni vaikka ne lukee siinä *nan profiilissa! Kuviako te vaan katotte?!

10

300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinsevaanmenee

      Hitot meitä miehiä teidän profiilit kiinnosta p*skan vertaa, pillu vaan mielessä!!

      • öööööööööööpöööö

        Ole sinä hiljaa nyt siellä, kun et mistään mitään tajuakkaan !


    • Mikä-naisia-kiinnostaa

      Kerran lähetin kymmenen kuuta naiselle ja se ei ollut minään. Laitoin ikäni nuoreksi jannuksi ja johan rupesi kosmostamaan. Ihan kuin se olisi ollut puheissa livenä pettynyt et minä olen se vanhempi sama kuumies. Kerran yksi yhdestä kuusta oli nam nam mut kun vitsailin et kaikkien kanssako olet kokeillut ni johan lähti profiili. Naiset vaihtaa deiteillä kaveria sänkyyn mut ei siedä et asiasta mitään mainitaan. Naisilla on sellainen jännä rooli uuden miehen edessä, olen viaton neitsyt.

    • ikuinen-sinkku
    • Eliasss

      Suurin osa miehistä ei katso muuta kuin kuvaa, ihan niinkuin naisetkin. Ero miehiin tietenkin on jos naiset kiinnostuu kuvasta he lukee ehkä profiilin etsien jättämistekstiä tai muuta poissulkevaa.
      Ei siis esimerkiksi positiivisia tai kiinnostavia asioita. Siis asioista mistä nainen voisi olla oikeasti kiinnostunut. Nainen kuvittelee ensisijaisesti että miehessä on joku vika. Komea kuva samentaa tätä mielikuvaa kuitenkin. Mies vastaavasti ottaa yhteyttä luki profiilissa melkein mitä hyvänsä, ei miestä kiinnosta se oikeasti. Mies luottaa enemmän aitoon kokemukseen naisesta joka siis ilmenee vasta myöhemmin. Jos mies on valinnut oikein vaikka sattumalta niin ollaan jo plussan puolella.
      Eli käytännössä miehelle kelpaa nainen kuin nainen jos sillä on rako haarojen välissä ja suuremmat tissit kuin miehellä itsellään.
      Käytäntö vasta osoittaa onko miehen valinnasta ollut mihinkään. Suurin osa valintoja menee pieleen ennenkuin mies oppii valitsemaan paremmin tai hakeutumaan oikeanlaiseen seuraan.

      Siksi pidän hyvänä sitä että nainen on vähän tarkempi miehen suhteen kuin mies naisen.
      Vaan ei pitäisi olla liian tarkka ettei päästä juuri ketään lähelleen. Netti on liian täynnä valintoja, niin paljon ettei osaa valita. Pelätään erehdyksiä vaikka kaikki erehtyy joskus kuitenkin.

      Alkuperäiseen kysymykseen vastaan että jos mies kysyy sinun jo ilmoittamia asioita, niin jos se "turn off" niin sano se miehelle. Sori vaan mutta jos et ole kiinnostunut lukemaan minun profiilia niin en taida uskoa sinun olevan kiinnostunut minusta oikeasti.
      Tai sitten vaan ghostaat niinkuin on tapana tehdä kun asiat menee epämiellyttäviksi.

      Opetelkaa antamaan kritiikkiä rakentavasti, silloin ette joudu pettymään niin pahasti itse eikä se toinen osapuoli.
      Tai sitten alkakaa ajattelemaan että ei minua kiinnosta deittailla netissä kun miehet ei lue minun profiilia.
      Toiset miehet viettää aika paljonkin tutustumalla profiileihin, mutta se alkaa äkkiä maistua puulta kun siitä ei ole mainittavaa hyötyä miehelle. Silloin tai jo aikaisemmin mies lopettaa profiilin lukemisen, korkeintaan katsoo sukupuolen oikein.

      • Ttuttutu

        Hei, kiitos rakentavasta palautteesta! Vastasinkin noille kaikille "harrastan plaa plaa olen töissä plää, kuten profiilissani asian jo mainitsin." Kaksi jatkoi viestittelyä, lopuista ei enää kuulunut mitään.

        Itse luen aina profiilin kun minun mittakaavalla hyvännäköinen / mahdollisesti samat kiinnostuksenkohteet (ylipainoinen harvoin harrastaa liikuntaa kilpatasolla) omaava mies ilmestyy eteen. Jos profiili on tyhjä, kertoo vain paikkakunnan ja pituuden tai kiinnostukset hymiöin, niin se on heti turn off. Yritän itse etsiä yhteisiä kiinnostuksenkohteita (ja niitä turn offeja, kuten esim. tupakointi tai "en etsi mitään vakavaa").


    • luettu

      Miehenä voin sanoa että kyllä luen mitä profiiliin on kirjoitettu,
      aika harva nainen vaan saa siihen mitään kirjoitettua.
      Paljon on niitä missä ei lue mitään tai sitten on vain muutama lause ja
      niissäkään ei kerrota mitään itsestään.
      Pelkän kuvan perusteellako pitäisi se kirjoittelu aloittaa?
      Eikä sitä kuvaakaan edes ole kaikilla.

    • Out.of.Specification

      Väkersin sitten profiilin nettiin päästäkseni lukemaan Naisten profiileja. Kuvien perusteella valitsin koko valtakunnan tarjonnasta 10-20 sen näköistä, ettei ulkonäkö hirvitä. Ja sitten profiileja lukemaan tuloksella, että:
      - pitää olla ainakin 30 cm pitempi kuin se nainen
      - pitää olla mielellään nuorempi kuin se nainen
      - pitää omistaa huvila (profiilissa sanotaan, että mökki)
      - pitää harrastaa (ulkomaan) matkailua, kalastusta, veneilyä, golfia, urheilua, teatteria, laskettelua, tanssia...
      - pitää pitää itsestään huolta (mitähän tuo tarrkoittaa?)
      - pitää pukeutua trendikkäästi (mitähän tuo tarkoittaa?)
      Luin siis profiilien vaatimukset ja kun en täyttänyt niitä, niin en turhaan lähettänyt viestejäkään. Turha se on itseään tyrkyttää jos ei kerta täytä kriteerejä viimeisen päälle hyvin!
      Selaan silloin tällöin nuo kuvalliset ja lähialueen kuvattomatkin vain nähdäkseni, millaisia on tullut uusia. Kaksi olen tunnistanut olleen palstalla ainakin 20 vuotta. Itse olin poissa arviolta 15 vuotta, koska jo silloin kauan sitten huomasin mitä oli tarjolla. Silloi pääsin tapaamaan muutamaa ihan kasvokkainkin, mutta ei niistä mitään tullut. Jompikumpi ei kelvannut toiselle. Nyt ei ole toivoakaan edes samasta.
      Kuvattomille en uskalla lähettää viestejä, on kuvallisissakin sen näköisiä, että ei millään...
      Itse en uskalla kuvaani panna näytille sillä tiedän montakin ns tuttua, joitten suurin huvi on etsiä palstalta tuttuja joille sitten saavat ilkkua ja levitellä heistä itsekeksimiään juttuja.
      Niin että turhaa koko touhu. Meitä on tuolla palstoilla muutamaa poikkeusta lukuunottamatta vain offspec (out of specification) -porukkaa. Minä mukaanluettuna.

      • mit_vit_

        Siis sä valitat että naiset on nirsoja kun sulle ei kelpais ulkonäöllisesti koko maasta kun 10-20?? :D Yllättikö ihan että ne kympin naiset vaatii mieheltäkin jotain mihin kutosen mies ei mitenkään yllä?


      • Parantahinen
        mit_vit_ kirjoitti:

        Siis sä valitat että naiset on nirsoja kun sulle ei kelpais ulkonäöllisesti koko maasta kun 10-20?? :D Yllättikö ihan että ne kympin naiset vaatii mieheltäkin jotain mihin kutosen mies ei mitenkään yllä?

        Ei kyllä liki millään sivustolla löydy yli-ikäisissä kummoistakaan katseltavaa,kun ikä alkaa karttua. Tuota mainittua listaa sieltä löytyy vaatimuksena. Tai vaikka jos löytyisikin, niin spämmääjät olisivat jo postiluukut pommittaneet selälleen.
        Muualla taasen vanhempi herra on näyttänyt kelpaavan viriileille nuorille neidoille ilman mitään ohilaukausta. Eikä mitkään liikakilot paina vastapuolellakaan. Ihmettelen kovin asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe