Haluaisin saada pimppiin ja peppuun yhtäaikaa??

Kokeilijatar

Olen 27v. sinkku-blondi Tampereelta. Mun tekis mieli saada kahta kalua yhtäaikaa pimppiin ja peppuun. Olen nähnyt sillain sexi filmeissä tekevän. Pyllyyni on kerran kalu laitettu,se sattui aluksi mutta rasva auttoi.
Haluaisin kokeilla tätä temppua 2 miehen kanssa mutta olen aika ujo,enkä tiedä mistä kehtaisin kysyä tämmöstä.
Onko ketään naisia jolla olisi kokemusta tästä ??

45

9547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jubilius

      Tässä olis 38v. Vähän pulleahko mies joka voisi tulla auttaan. Minuakin kiinostaisi tuo asia. Miten saan sinuun yhteyden??

      • hmmööh

        hmm


    • AnaaliMaija_

      Itäkeskuksesta tummia miehiä vaan. Panevat mielellään valkoista naista peräsuoleen.

      • Näin on. Tyttöystävä hakee sieltä monesti meille viikonloppu seuraa. Mä olen selälläni. Ty tulee päälle istumaan. Yksi panee sitä anukseen ja toinen suuhun.
        Aika ainutlaatuista tuntea munassa miesten liikkeet tyttöystävän pepussa ja nähdä samalla mustan munan uppoaminen sen nieluun.


    • Victoryx

      Miten olis 55v. mies penis 18cm,minulla on kokemusta.Voin opettaa. Asun Hämeenlinnassa.

      • Penttipeeveli

        Auttakaa nyt joku tyttö parkaa.


    • peppuasaajoku

      Hommaa alkuun sauva, jota käytät pilluun samalla kun mies nai sua peppuun, näin voit kokeilla rauhassa mille tuntuu? Toki näkyy vapaaehtoisia ilmoittautuneen, joten ehkä saat houkuteltua 2 jannua yhtäaikaakin.

    • Mä voisin tulla talkoisiin :)

    • Juupajuujaajuu

      Jos ei ole ketään auttajia ongelmaan,niin kokeile kahdella dildolla yhtäaikaa.Itse miehenä saan myös tuplaten paremmat orkut kun on dildo pepussa ja runkkaa samaan aikaan.Tosin nää dildot ei korvaa aitoa miestä.

      • Mites Japanilaiset tanssihousut. Niitä taisi saada myös kahdella dildolla.


    • kaveruskaksikko

      Ollaan kaverukset Lahdesta 28 ja 29v. Voitais kokeilla kolmisin miten se onnistuu meilläkään ei kokemusta asiasta.Voitais mennä hotelliin 1 yöksi.

      • mona67

        Kiinnostaisiko teitä olla vanhemman naisen kanssa?


      • Wej

        Kyllä kyllä miten mona haluaisi ottaa mut


      • Xxman66
        mona67 kirjoitti:

        Kiinnostaisiko teitä olla vanhemman naisen kanssa?

        Olen lahdesta. Kiinostaisko 51v. Lihaksikasmies. Otettais kaveri (nuorempi) mukaan.
        [email protected]


    • pervo-mies-35

      Aaah, ihan tässä kalu kovettuu lukiessa

      Mieluusti antaisin tytölle
      saisit kunnon satsit ja syvälle suoleen.

      Mites saa yhteyt ?

    • Kokeilijatar

      Tässä näyttää olevan tulijoita jo riittävästi. Pelkään että se sattuu liikaa. Ensin pitää kai kalu laittaa pimppiin ja jonkun ajan kuluttua toinen kalu pyllyyn. Varovasti edeten rasvan avulla. Onko minun paras olla ekaa kertaa kontillani. Toivoisin että miehiä olisi enintään 3, eikä kovin iso munaisia. Kondomit on oltava kaikilla. Voisin ottaa vastaan max 3 miestä vaikka tässä kahden viikon sisällä Tampereen Ilves Hotellissa. Jännittää ja ujostuttaa tosi paljon.

      • mitäkolmas

        Silleen se käy, että 1 m on selällään sängyssä, sitten menet "päälle" ihan niinku normaalistikin pannaan, kun nainen on päällä ja 2 m tulee sisällesi takaa (hyvin varovasti)


      • Kuinka sinuun saa yhteyden ? Onko kikki


      • Onko värillä väliä? Mulla on kaksi mustaa kaveria. Voitas tulla kolmestaan?


      • Xxman66

        Kiinnostusta on. 51v lihaksikasmies


    • Pienimunainen-Viriili

      Hei tässä olisi 24-vuotias Tamperelainen viriili nuori mies. Kaluni on seistessä vain 12cm pitkä. Sopisiko tuo kalu sinun pyllyysi,ei olisi liian iso. Minulle sopii hyvin Ilves-Hotelli Tampereella. Löytyisikö muita pienempi munaisia ehdokkaaksi ettei tyttöä sattuisi liikaa.

    • Porin-bi-mies

      Olen 42-vuotias hoikka Porilainen bi-mies. Kaluni on 17cm pitkä. Tämä olisi ehkä liiaan iso peräaukkoon mutta jos pillun puolelle yrittää sovittaa. Kahdella kalulla naiminen yhtäaikaa sattuu aluksi mutta kipu alkaa pikku hiljaa muuttua hekumalliseksi nautinnoksi. Sopisinko minä tähän hommaan,minulla olisi vähän kokemusta. Olisimmeko koko yön hotellissa aamuun saakka. Olen äärettömän kiihottunut nyt jo ja kalu seisoo kovana.Miten sinuun saa yhteyttä ??.

    • Bi-tyttöö

      Tässä olis Pirkanmaalainen 29-vuotias tumma hoikka bi-tyttö. Oletko Kokeilijatar ollut ennen naisen kanssa. Onko sinun pimppiä ja pyllyä koskaan nainen nuollut. Se olisi hyvä myös kokeilla joskus. Voisin opettaa lesboilussa.

      • Oletko ollut naisen kanssa kuusysissä kun mies tulee naiseen takaapäin?


    • Isomaha_riski

      Maittaisko tytölle semmoine 19cm kyhmyinen jykevä tatti??!

      Ottaisitko lastit sitten nieluun lopuksi?

    • SaraaaaaaN

      Ei sulla oo ketään exää tai jotain muuta sellaista tuttua miestä joka ois joskus puhunut kimppakivasta vaikka "vaan vitsillä"? Ois edes toinen mies ennestään tuttu ja se vois varmaan auttaa siinä toisen miehen "etsinnässäkin". Mua ainakin arveluttaisi sekstailla ihan outojen kanssa.

      Jos sä löydät sopivat miehet ja meinaat....niin kannattaa sopii etukäteen ehkäsyt yms. eikä ainakaan miesten kannata ottaa kovin paljoo rohkasuu.

    • kokemuksestaneuvoa

      Suosittelen kyllä ensin kalua anaaliin ja sitten kun se sisällä ilman kipuja,toinen pilluun.
      Kannattaa käyttää liukkaria runsaasti molemmissa. Sitten varovaista naintia vuoroa kummassakin reiässä ja sitten ehkä yhtaikaa,riippuen miltä tuntuu. Miesten pitää olla sellaisia että jos sattuu ja käsket lopettaan ne myös lopettaa eikä vaan jatka omaan loppuunsa. Voi olla ettet saa orkkua ekalla kertaa ,kuten mulle kävi alkuun...

    • KaksiKalua

      Hei,koska ja missä nämä kimppa-pano-talkoot on. Mun kaveri olisi myös kiinnostunut asiasta. Kaverillani on 16cm pitkä ja mulla on viimeisten mittausten mukaan 14. Kelpaako nämä. Kaveri pääsi just armeijasta ja pallit on vieläkin täynnä tavaraa.

    • YritäEes

      Jos sanot 27 olevasi ja käytät termiä "pimppiin", niin lähtee hieman uskottavuus :)

    • Hjhjhj

      Jotta nainen nauttii kahdesta kalusta, esileikin pitää olla naiselle kiihottavaa. Kun nainen saadaan rentoutumaan, ensin kalu laitetaan hyvin rasvattuun peppureikään. Edetään hitaasti ja naisen ehdoilla. Jos sattuu niin mies lopettaa ja kokeillaan uutta asentoa. Kun kalu on saatu peppuun niin sitten voi toinen mies laittaa kalun pilluun. Sitten vaan ensin hitaasti molemmat liikkuvat naista kuullen mikä tuntuu kiihottavalle kun saa kahta kalua reikiinsä. Naiseen voi alkuun sattua, mutta kun on kiihottunut niin kaksi miestä ja kalua on kohta nautinto.

      • Kokenut8

        Puhut vähän mutta järkee...


    • samionReiskanKaveri

      Mä ja Reiska tullaan vaikka heti huomenna!

      • Reiska_Raumalta

        Minä ja Sami tullaan mielellä. Raumalta ollaan kotoisin. ja kokemusta on hiukan. ikää molemmal melkeepä 37


      • samionReiskanKaveri
        Reiska_Raumalta kirjoitti:

        Minä ja Sami tullaan mielellä. Raumalta ollaan kotoisin. ja kokemusta on hiukan. ikää molemmal melkeepä 37

        näin on! ja peniksiltä löytyy yhteensä 19.5cm pituutta!


      • Reiska_Raumalta

        no vittu kyllä


    • Kokeilijatar. Olisin kiinnostunut tutustumaan sinuun ja juttelemaan asiasta tarkemmin. Pidän anaaliseksistä ja osaan olla siinä hyvin varovainen. Suosittelisin aluksi anaaliseksin harrastamista siten, että kiputilat häviäisivät yhden peniksen kanssa ja lihaksistosi hermotus oppii tunnistamaan sisään työntyvän sormen tai peniksen ja rentoutumaan suht pian. Kun mies pääsee luikahtamaan erittäin hyvin liukastettuun peppuusi "tuosta noin vaan", siten että se aiheuttaa sinussa lähinnä nautinnon voihkaisun, voit sanoa olevasi valmis double penetraatioon.

      Juttelisin asiasta kanssasi mieluusti lisää. Oikein tehnynä saatat saada siitä jumalaisen ensikokemuksen. Mielestäni on tärkeää välttää hätäilemällä tai muuten "väärin" tehtynä aikaansaadut kiputilat ja epämiellyttävät kokemukset jotta voit palata nautinnon äärelle myöhemminkin.

      Kirjoittaisitko? ;)

    • qwertyuioooqwertyuiop

      Sama toivomus, mutta olen sinkku, niin pitäisi jostain ne kaksi halukasta miestä keksiä, molemmat sellaisia jotka oikeasti viehättävät eikä säikähädä toisen miehen läsnäoloa...

      • seppä2

        Hei, tässä sinulle, tai sitten alkuperäisen ilmotuksen blondille, yksi komee, urheilullinen ja kokeilunhaluinen mies valmiina ykköseen tai kakkoseen..


    • Haluaisimme koittaa asiaa kanssasi. Itse olen paikallinen ja kaverit harjoittelussa suomessa.

    • Anonyymi

      Haluatko kokeilla molempiin

    • Anonyymi

      Olen 50v. Bim haluaisin saada kalua pyllyyn samalla kun annan naiselle kielihoitoa mmm..

    • Anonyymi

      Loppupelissä naisen kantti ei riitä. On asioita jotka kannattaa pitää unelmine

    • Minulle sopii panna molmpiin. Voin sormeilla toista kun paan toista reikää. Asun Tampereella

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe