Woohoo is back! Jasmin jätti Richardin!

WuuputiWuuWuu

Taas meni ihan niin kuin täällä palstalla ennustettiin.

Jasmin “jätti Richardin” ja “Australiassa sattui jotain ikävää”.

68

3371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihqua

      Jäätävä suhdesoppa 😂😂😂 Ihan v***n jäätävä 😂😂😂

      • jatkakaakauhistelua

        Eikö olekin ihan KAUHEA?


      • justjooo

        Ai että Jassu jätti Rikun, hahahahahahaaa, uskoo ken tahtoo.


      • salatutelämät
        justjooo kirjoitti:

        Ai että Jassu jätti Rikun, hahahahahahaaa, uskoo ken tahtoo.

        Ihan kuinka vaan, kunhan jotain höpötetään päivien ratoksi.


    • ilmaa.päässä

      Ei voi kun nauraa. Tämä lopputulos ja otsikko arvattiin jo aikoja sitten. Mutta saahan tuosta taas jonkun satasen Seveniltä. Nyt kun vielä antaa muutaman haastattelun, missä kertoilee suhteen ja eron yksityiskohtia, niin loppukesän toimeentulo on tienattu.
      Ja aidanseipäätkin nauraa.

      • hospotihoi

        Vika löytyy AINA miehistä, näinhän taas kerran tulee olemaan, Jaskastahan ei vikaa löydy, naurettavaa shittiä.


      • enostakoskaanseveniä

        Siis voiko tän naurettavampaa enää olla. Seiska jauhaa samaa juttua, joka on ollut jo aiemmin esillä. Eikö niillä ole mitään uutta tarjottavaa lukijoilleen? Sama homma Martinan kohdalla. Jatkuvasti samoista asioista netissä muka uusina sensaatioina. On niin ala-arvoista sontaa, kun ei ole uusia juttuja mistä kertoa.


      • päivänuutiset
        enostakoskaanseveniä kirjoitti:

        Siis voiko tän naurettavampaa enää olla. Seiska jauhaa samaa juttua, joka on ollut jo aiemmin esillä. Eikö niillä ole mitään uutta tarjottavaa lukijoilleen? Sama homma Martinan kohdalla. Jatkuvasti samoista asioista netissä muka uusina sensaatioina. On niin ala-arvoista sontaa, kun ei ole uusia juttuja mistä kertoa.

        Joo kenenkähän nännit siellä huomenna "nöpöttää" ja kuka on vilauttanut mitäkin, tai örveltänyt kännissä?


      • pieleenmän

        Kyllä kohta taas löytyy joku ulkomaan pelle, joka kertoo olevasa ylpeä saadessaan "olla" Jassun kanssa jne.


      • samanjauhamista
        hospotihoi kirjoitti:

        Vika löytyy AINA miehistä, näinhän taas kerran tulee olemaan, Jaskastahan ei vikaa löydy, naurettavaa shittiä.

        Taas kerran? Toihan on jo käsitelty MONEEN kertaan seiskassa ja täällä juorupalstalla.


    • Ei_tajuu

      Yllättyneitä ovat: -

    • suuresti.pierettää

      Olisi kyllä kiva kuulla Richardin versio. Ainut ikävä homma tais olla se kun mustasukkaisuus lähti pikku Jaasilla lapasesta. Ei oo fantsuu ku murun eksä on murun työkaveri ja ne tekee vaan töitä, enkä mä uskalla lähtee takapihaa kauemmaksi. Jatkuva krapulakin, byäää.

      • ReisilleMeni

        Ricu taitaa olla tyyppi, joka ei saa toiselle sanotuksi, et tää oli sit tässä.

        Sen sijaan Jassun saapuessa Perthiin, lähtee itse Uuteen Seelantiin, josta Rotoruasta julkaisee kuvan Instassaan.

        Seuraavaksi tuo kotiin yllätyksenä koiranpennun ja kertoo Jassulle, et sä varmaan hoidat tän pissat ja kakat pois lattioilta, ruokit ja kävelytät, silläaikaa, kun mä oon viikot pitämässä firman road showta maaseudulla.

        Toisinsanoen antaa ymmärtää, että aikoo jatkaa omaa elämäänsä ripustautujasta huolimatta.

        Ja sellainen ihme tapahtui, et Jassu ymmärsi yskän ja päätti vihdoinkin antaa periksi tässä 11/2 vuoden projektissaan.


      • kiva.parisuhde
        ReisilleMeni kirjoitti:

        Ricu taitaa olla tyyppi, joka ei saa toiselle sanotuksi, et tää oli sit tässä.

        Sen sijaan Jassun saapuessa Perthiin, lähtee itse Uuteen Seelantiin, josta Rotoruasta julkaisee kuvan Instassaan.

        Seuraavaksi tuo kotiin yllätyksenä koiranpennun ja kertoo Jassulle, et sä varmaan hoidat tän pissat ja kakat pois lattioilta, ruokit ja kävelytät, silläaikaa, kun mä oon viikot pitämässä firman road showta maaseudulla.

        Toisinsanoen antaa ymmärtää, että aikoo jatkaa omaa elämäänsä ripustautujasta huolimatta.

        Ja sellainen ihme tapahtui, et Jassu ymmärsi yskän ja päätti vihdoinkin antaa periksi tässä 11/2 vuoden projektissaan.

        Aikamoinen vinkki on lähteä heti Perthistä Rotorualle..matkaa kertyy noin 5500 kilsaa..

        Edes aussi ei Rotorualle lähde ex-tempore, vaan varaa matkansa ajoissa. Perthistä Rotorualle on melkein yhtä pitkä matka kuin Lontoosta New Yorkiin. Sitä ei moni ymmärrä.

        Olen sitä mieltä kaikesta päätellen, että mitään romanttista ei Rikun puolelta ole koskaan ollutkaan. Kunhan lupasi majoituksen kaverinsa omistamassa talossa, jota sisustuksesta päätellen myös vuokraillaan esim. työporukoille etc.

        Höpöttelyt HKI-OULU lentokoneessa ja myöhemmin panemiset hotellilla eivät tosiaankaan tarkoita mitään yhteen muuttamista ja yhteistä elämää..muualla kuin Jasminin päässä ehkä. Kerran oli lomalla Ausseissa (itse puhui ASUVANSA), sen jälkeen Riku kieltäytyi sponssaamasta jatkoa (ja Jassu ei päässyt maahan)...ja nyt pääsi maahan mutta sulho kulki omia polkujaan...

        Voi voi ja huh huh..

        Kirsikkana paskan päällä Jasmin väittää jättäneensä Rikun..sopii oireyhtymään täydellisesti.

        Mitähän seuraavaksi`?


    • Uhvbji

      Voi itku :(
      Kovin tylsäksi muuttui Jassun elämä nyt, pitää keskittyä Martinaan täällä.

      • juttu.jatkuu

        Älä huoli, kyllä Jassu varmaan muutaman blogin ja Seiskan haastattelun vielä Aussisuhteestaan vääntää. Totta - tarua, kukaan ei tiedä, mutta juttua todennäköisesti vielä piisaa


    • Silavaa

      Onkai huomisessa seiskassa kerrottu mitä ikävää Australiassa tapahtui?

      • vedätystäkö

        Ehkä ei. Huomisessa ehkä vain, että ero tuli, Jassu jätti ja jotakin ikävää tapahtui.
        Jos on kunnon vedätys käynnissä, niin vasta ensi viikon seiskassa Jassu suree ja nyyhkyttää niitä ikävyyksiä.


      • kummaapoistoa

        Kaikki kommentit missä on pohdiskeltu mitä tuo "australiassa tapahtui jotain ikävää" tarkoittaa, on poistettu. Miksi siitä asiasta ei saa kirjoittaa? Poistetaanko tämäkin?


      • Silavaa
        vedätystäkö kirjoitti:

        Ehkä ei. Huomisessa ehkä vain, että ero tuli, Jassu jätti ja jotakin ikävää tapahtui.
        Jos on kunnon vedätys käynnissä, niin vasta ensi viikon seiskassa Jassu suree ja nyyhkyttää niitä ikävyyksiä.

        Emmä usko. Tänään kuitenkin jo julistettu et ero tuli, ei mitään järkeä laittaa vanhaa uutista printtiin. Eli huomenna on kahden aukeaman tilitys, kuvat Jassun kotialbumista. Otsikko tyyliin "Riku vedätti minua" tai "ansaitsen parempaa"


      • JassuUnohtui

        Sitä ikävää Ausseissa tapahtui, et Aussipässi paineli alkuun reissulle naapurimaahan ja jätti Jassun itsekseen viiniharrastuksen pariin patiolle. Jatkossa hommasi koiranpennun ja, herranjumala sentään, oli päivät töissä. Toisisanoen Jassu jäi vaille tarvitsemaansa huomiota, jota nyt kerää vähemmän tasokkailta miehiltä Instassa.


    • Maailman.känsäläinen

      Käsikirjoituksen mukaan. Tiedettiin suomelassa jo ennen mielikuvitusmatkaa. Tiedettiin myös että siitä politiikanteista ei kuulla ikinä koskaan mitään. Miten kävi mielikuvituksellisen rikosilmoitksen kanssa? Se unohtui.

      • nii.tai.näi

        " Miten kävi mielikuvituksellisen rikosilmoitksen kanssa? Se unohtui. "Samalla viisiin kävi kuin aikoinaan Sami K:n tutkintapyynnön.


    • kuppi.nurin

      Kyllpä se saattoi olla että Richard jätti tämän turhakkeen, olisko se nyt palattava takaisin Denniksen kainaloon.

      • KarmaPuhuu

        Kyllä nyt Dennis ja tyttäret hykertelevät!


      • kaikki.nurin

        Saattais vaikka haluta palatakin Denniksen kainaloon. Olihan se elämä kuitenkin ihan muuta, kun vinttikopperossa äitmuorin hyyryläisenä.
        Taisi Dennis vaan saada sen verran siipeensä, että ei taida Jassoo takaisin huolia, vaikka Jassoo haluaisikin palata. Jassoo kuitenkin mollasi julkisesti Dennistä niin hävyttömästi, että täysin tunnoton ja tunteeton on, jos mielessä edes häivähtää ajatus paluusta.


    • Mäntylä.yäkk

      Vai oli liian suuret näkemyserot! WTF? Sitähän oltiin niin samiksii, mielipiteet ja maut matsas joka asiassa, elämänkokemuksetkin oli samanlaiset!

      Kyllähän Riku jätti Jassun jo yli vuosi sitten eikä sen mielipide oo siitä asiasta muuttunut, Jassun kuvitelmia vaan kaikki yhteenpaluut, parisuhteet ja muut säpinät.

      Ikävä tapahtuma Perttulassa taisi olla se että Riku pokas uuden naisen Jassun läsnäollessa ja toi sen yöksi kotiin, Jassun ollessa pelkkä house guest. Ei Oulun goljatti vähemmällä usko miten kissa pissaa.

      • voi.harmillista

        Näkemyserot taisivat tosiaan olla liian suuria.

        Jassu luuli että ollaan rakastuneita ja muutetaan yhteen.
        Riku oli sitä mieltä, että Jassu o pano muiden joukossa.


    • yllätys.noup

      Tuohan oli jo selvää kaikille muille paitsi Jassolle alusta alkaen. Laastarina piti Jassoa mut Jassopa ei tajunnut vaan luuli jälleen kerran löytävänsä elämänsä prinssin. Oppiikohan milloinkaan olla woohottamatta MIEHESTÄNI, RAKKAASTANI heti ensi panon jälkeen. Jasson kanssa ei viihdy kukaan mies viikkoa kauempaa.

      • BimboTyrkky

        Suunnilleen ekassa postauksessa Ausseista Jassu woohotti, et MEILLÄ on kissa. Myöhemmin sitten sisustettiin minun/meidän rentoutumishuonetta. Johan tuollaista kahjoa pelästyy mies kuin mies.


    • seiskankertomaa

      Lehtitiedon mukaan Jasmin viettää kesää Oulussa. Mihin hän menee kun syksy koittaa.

      • voisentään

        Oisko Kokkikakka mitään ?


    • Heihou

      Oliko se tosi suosittu ja hauska tv—ohjelma Lidlin mainos, jota en tosin ole koskaan nähnyt, vai joku ihan oikea ohjelma?

      • Hgthgg

        Lidlin mainos, siinä seisoi yhtenä joukossa 😀 melkoisen hauska tv-ohjelma. Hah


    • Ihmetystä

      Nyt kuitenkin meillä kaikilla on taas mahdollisuus saada Jasmin omaksi kumppaniksi.

      • haluunpatiolleloiseksi

        Ei ole, vain ausseilla on.

        Kolmas kerta toden sanoo, eli joku aussihöynä ilmestyy kuvioihin lohduttamaan Jaskaa viimeistään syyskuussa, Menestyvä. rikas, pitkä, komea ja erittäin ylpeä saadessaan olla Jasminin kanssa.

        Vanhasta viisastuneena Jaska ei suostu kertomaan yksityiskohtia, paitsi jos tulee pakit: sillon tilataan sevenperheen paparazzi paikalle ja kerrotaan, että itseasiassa Jaska jätti jo tyypin, mutta mies tuli silti kylään Suomeen.


      • Trtrtrtttt

        Se mahdollisuus meillä kaikilla on ollut aina. Jassu vaihtaa miestä lennossa. Tai vaihtoi, nykyään ei onnistu miehen iskeminen, liian vanha.


    • näädät.tiesivät.taas

      Jassuhan selvästi varasti jo kirjoitetun kässärin. Pitänee nostaa syyte.

    • Jaskan.kummat.puuhat

      Niinpä. Ensiks oltiin kuin paita ja peppu, niin samaa mieltä ihan kaikesta ja ihan samanlaisia. Missäs vaiheessa se Riku rupeski oleen eri mieltä ja muutenkin ihan erilainen ku Jasso? Voi elämä ton naikkosen tajutonta koheltamista.

    • Emänäätä

      Edelleen toistan, että Jassu teki elämänsä virheen dumpatessaan papsun. Papsu oli erinomainen ja jokaisessa kuvassakin näki, että aidosti tykkää nuorikostaan. Ylpeänä hymyili siinä vierellä. Lisäksi papsun kanssa oli kaikkea kivaa tekemistä päivisin ja sai suhata kahden maan välillä. Papsulla oli aikaa tiiviiseen yhdessäoloon ja mukaviin lähiseutumatkoihin.

    • fromoulu

      Nyt kannattais Jassun lopettaa tyystin Riku-puheet, ne on jo niin moneen kertaan sanottu, todettu, julkaistu, analysoitu ja mitä vaan. Luulisi asianosaisen itsekin ymmärtävän, että mennyt on mennyttä ja piste.
      Miten olisi muunlainen toiminta elämässään, nyt viettää kesää Oulussa (yllätys), mutta entä sen jälkeen. Kesän jälkeen tulee syksy, sitten talvi jne. Onkohan mitään suunnitelmia tai ideoita olemassa? Helkaa kyllä käy sääliksi, ei ole helppoa katsoa aikamiestytön vinttielämää päivästä toiseen vuositolkulla. Äideille tuollaiset tapaukset ovat raskaita taakkoja. Ellei Helka sitten tiedä totuutta tyttärensä tilasta ja osaa suhteuttaa asioita (niin kuin varmaan tietääkin?).

      • SalatutElämät

        Raskain taakka Jassu näkyy olevan Sami Koso.....


    • KestiKauan

      Eikö se saa kertoa omia asioitaan ennenkuin ne on julkaistu Seiskassa?

      • EiköJoOpi

        Aina jonkun armoilla: miehen ja/tai Seiskan.


      • hiljaiselosomessa

        Ja mistään muusta kuin omasta miessuhteestahan ei Jasmin voi blogata, instata eikä facettaa.


    • kjhgfiuy

      Mahtaa vituttaa,kun ei päässytkään Ausseihin oikein olemaan.Nyt on sitten uuden miehen metsästys edessä.

      • loputtomiin

        Riittäähän sitten sullekin päiviksi mielenkiintoista puheenaihetta.


    • unikuvia.vaan

      Jasmin, et sinä hypännyt itse mistään pois, sinut heitettiin, jälleen kerran.

    • vuoristokiipeilyä

      Mistähän löytyisi mies, jonka saisi tossun alle ja jota voisi käskyttää?

    • perästäkuuluu

      Nyt on aikaa sitten keskittyä tulevaan poliitikon uraan.

    • LittleSmile

      Miksi Richardia ei haastatella, haluaisin todellakin kuulla mitä mieltä hän on, mikä on hänen näkemyksensä asiasta. Kun aina ja joka kerta vika on miehessä.

      • nokomments

        Eiköhän Richard pidä itsensä kaiken Jassu paskan yläpuolella.


      • uunot.utelee

        Varmaan siksi, kun ei ole julkkis. Ketään muuta kuin paria palstalaista varten ei varmaan kande haastatella. Toisekseen mihin muuhun kuin uteliaisuuttasi tyydyttämään moista tarvitset? Niin epäluuloisia täällä ollaan, että R. Testerin sanomisiahan ei kukaan usko, keksitty haastis kuvamuokkauksineen:). Tai voihan se tietenkin olla omaa elämää tärkeämpää....Hauskempaahan on pohtia syitä ja seurauksia, eikös.


      • truth.hurts
        uunot.utelee kirjoitti:

        Varmaan siksi, kun ei ole julkkis. Ketään muuta kuin paria palstalaista varten ei varmaan kande haastatella. Toisekseen mihin muuhun kuin uteliaisuuttasi tyydyttämään moista tarvitset? Niin epäluuloisia täällä ollaan, että R. Testerin sanomisiahan ei kukaan usko, keksitty haastis kuvamuokkauksineen:). Tai voihan se tietenkin olla omaa elämää tärkeämpää....Hauskempaahan on pohtia syitä ja seurauksia, eikös.

        Ai paria palstalaista varten?

        Rohkenen sanoa, että Rikun haastattelu kiinnostaisi useampaa ihmistä kuin Jasminin puheet! Seiskalle saattaisi hyvin todennäköisesti tulla todellinen myyntipiikki irtonumeroihin.

        R.Testerin haastatteluahan nimenomaan uskottaisiin, Jassuhan se on joka on valhetteluista jatkuvasti jäänyt kiinni.

        Painajainenhan se toki olisi tyrkylle, kun jokin tyrkky joutuisi kohtaamaan myös sen toisen osapuolen näkemykset...Todellisuus on rankkaa...


    • Jasminfani

      No voi kuulkaa kysykää sitä Richardilta suoraan, kun noin paljon kiinnostaa. Ihmisiä eroaa, palaa yhteen jne. ja se on vaan sitä elämää.

    • Rattijuoppo11

      Avionrikkojan osa ei ole kadehdittava.

    • Jäännää

      Minä luulen että Jasmin oli pakko erota koska saattoi jäädä some faneille vaiheista kiinni eikä monikaan uskonut että he ovat yhdessä..

      Minun veikkaus on se ettei Jasmin edes ole tänä vuonna ollut suhteessa Rikun kanssa. En usko että Riku huoli Jasminia sen jälkeen ku saattoi Jasminin Suomeen.

      Ehkä suhde on ollut yksipuolinen ja Jasmin toivoi että Riku kutsuisi sinne asumaan ja voisi elää huoletonta elämää.

      Ehkä Riku luuli alunperin että Jasmin auttaa kotitöissä...

      Minun veikkaus on että pian eräs lehti kertoo kuinka Riku käyttäytyi ja Jasmin on viaton.

      Miksi luulen näin koska niin on jo ennenkin käyny...

      Luulen että englantilainen mies onkin taas suuri rakkaus ja haluaa hänet takaisin... Selittää että kaikki pahat puheet johtui kun Australainen mies painosti.

      Tämä on vain spekulaatiota ja eiköhän pian eräs lehti kertoo "kaikesta mitä Jasmin kesti".

      • halveksii.jassua

        Dennis ei taatusti huoli Jasminia enää. Keskusteluyhteyden katkeaminen ja pahvilaatikoiden lähetys Ouluun kertoi ihan kaiken.


      • yksiristi2

        "Jäännää" taitaa elää Jassun elämää, kirjoittelee mieleisiä juonenkäänteitä keskellä syvintä yötä. Minun veikkaus on, että kannattaisi nukkua...se on melkein kuin rahaa pankkiin, ainakin ennen vanhaan;)


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe