Kiltein nimimerkki

Nohmitenkäois

Mehän voitais antaa kuukausittain Hymytyttö/-poika tunnustus ystävällisimmälle kirjoittajalle. Se ei tarkoita ettei mielipiteitä saisi olla, mutta ei halventaa muita.

Hunkista tuli myös nyt varmaankin kiltti kun häntä puolustettiin. Tallensi viestin rakkaimpien muistojensa joukkoon, eikös ? Ilkeydellä ei mitään saavuteta ainakaan, olen sitä mieltä.

83

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä voisin ilmoittautua tämän kuukauden kilteimmäksi.

      • oletehdolla

        Olet toistaiseksi ehdokas numero 1.
        Tarvitaan useampi ehdokas!


      • oletehdolla kirjoitti:

        Olet toistaiseksi ehdokas numero 1.
        Tarvitaan useampi ehdokas!

        Njaa.
        No en minä kilpailemaan ala, jos se niin on, että meitä ehdokkaita on monta.


      • teillä-on-tietoa

        Minä voisin ilmoittautua tämän kuukauden kilteimmäksi.???

        Just´joo! Siilen kanssa olette pahimmat "perskärpäset" jokaisessa viestissä, niin tietenkin Hunkzin lisäksi.


      • teillä-on-tietoa kirjoitti:

        Minä voisin ilmoittautua tämän kuukauden kilteimmäksi.???

        Just´joo! Siilen kanssa olette pahimmat "perskärpäset" jokaisessa viestissä, niin tietenkin Hunkzin lisäksi.

        No enhän ainakaan sinun persittäsi ole kutitellut aikaisemmin, koska näen nikkisi ensimmäistä kertaa.
        Oletko uusi palstalla?
        Vai ehkä käymässä vain nuorten (vai vanhojen) palstalta?


      • Agidemus
        Tellukka kirjoitti:

        No enhän ainakaan sinun persittäsi ole kutitellut aikaisemmin, koska näen nikkisi ensimmäistä kertaa.
        Oletko uusi palstalla?
        Vai ehkä käymässä vain nuorten (vai vanhojen) palstalta?

        Voitaisko riidankylväjä, svedupelle Tellukka panna tumppuun ja nussia uudelleen, jos siitä vaikka tulisi normaali tasapainoinen ihminen, eikä tollanen surkimus joka pilaa hölötyksillään koko palstan.


      • teillä-on-tietoa kirjoitti:

        Minä voisin ilmoittautua tämän kuukauden kilteimmäksi.???

        Just´joo! Siilen kanssa olette pahimmat "perskärpäset" jokaisessa viestissä, niin tietenkin Hunkzin lisäksi.

        Sinä se kiltein et ainakaan ole, pelasit itsesi juuri ulos kisasta hajyläinen.


      • Agidemus
        siilenämää kirjoitti:

        Sinä se kiltein et ainakaan ole, pelasit itsesi juuri ulos kisasta hajyläinen.

        Melko teennäinen ihminen taidat olla, myönnä vaan suoraan et sunkin mielest Tellukka on palstan suurin rakoperse.


      • Agidemus kirjoitti:

        Melko teennäinen ihminen taidat olla, myönnä vaan suoraan et sunkin mielest Tellukka on palstan suurin rakoperse.

        No ollaan vaikka teennäinen os niin tahdo asian nähdä :D.


      • Agidemus kirjoitti:

        Melko teennäinen ihminen taidat olla, myönnä vaan suoraan et sunkin mielest Tellukka on palstan suurin rakoperse.

        Voipi ollakin, voipi ollakin.
        Isossa talossa on kaikki suurta ...

        Laitapa omia mittojasi tulemaan, niin vertaillaan.


      • Agidemus kirjoitti:

        Voitaisko riidankylväjä, svedupelle Tellukka panna tumppuun ja nussia uudelleen, jos siitä vaikka tulisi normaali tasapainoinen ihminen, eikä tollanen surkimus joka pilaa hölötyksillään koko palstan.

        Jos sinä olet sellainen normaali, niin en ikimaailmassa halua tulla normaaliksi. Luoja minua siitä hyvästi varjelkoon.


      • MelkoNormaali
        Tellukka kirjoitti:

        Jos sinä olet sellainen normaali, niin en ikimaailmassa halua tulla normaaliksi. Luoja minua siitä hyvästi varjelkoon.

        Ei sinusta kunnon ihmistä saa tekemälläkään, Ruotsiin muuttaneissa on kaikissa jotain vikaa. Useimmiten suuri köyhyys ja järjenvähäisyys. Jos sinut tekee onnelliseksi tänne kirjoittelu, niin siitä vaan mutta lopeta tuo suunsoitto ennenkuin joku suuttuu kunnolla...


      • MelkoNormaali kirjoitti:

        Ei sinusta kunnon ihmistä saa tekemälläkään, Ruotsiin muuttaneissa on kaikissa jotain vikaa. Useimmiten suuri köyhyys ja järjenvähäisyys. Jos sinut tekee onnelliseksi tänne kirjoittelu, niin siitä vaan mutta lopeta tuo suunsoitto ennenkuin joku suuttuu kunnolla...

        Jos minulle joskus sattuisi tulemaan tunne, että tarvitsen jonkun kasvattamaan minua, niin käännyn puoleesi.
        Epätodennäköistä tosin, mutta eihän sitä koskaan tiedä ...


      • Jopas tuli kovaa tekstiä Tellukasta. Vaan eipä jää sanattomaksi tuostakaan...
        MinustaTellukka on palstan parhaita kirjoittajia: konstailematon, omaleimainen, lahjomaton. Ja että joku Ruotsissa pitkään (?) asunut kirjoittaa virheetöntä suomenkieltä on jo kaiken arvostuksen väärti.
        Hänen asiaansa ei myöskään koskaan tarvitse arvailla, niin selkeä on ajatuksen kulku. Jos se menee toista rataa kuin omani, niin miksi siitä hiiltyisin ?
        Kilteimmäksi en silti häntä äänestäisi..)) Kiltteys ei muutenkaan taida olla tämäm päivän arvoja. Toista se oli silloin kun oltiin nuoria...


      • demeter1 kirjoitti:

        Jopas tuli kovaa tekstiä Tellukasta. Vaan eipä jää sanattomaksi tuostakaan...
        MinustaTellukka on palstan parhaita kirjoittajia: konstailematon, omaleimainen, lahjomaton. Ja että joku Ruotsissa pitkään (?) asunut kirjoittaa virheetöntä suomenkieltä on jo kaiken arvostuksen väärti.
        Hänen asiaansa ei myöskään koskaan tarvitse arvailla, niin selkeä on ajatuksen kulku. Jos se menee toista rataa kuin omani, niin miksi siitä hiiltyisin ?
        Kilteimmäksi en silti häntä äänestäisi..)) Kiltteys ei muutenkaan taida olla tämäm päivän arvoja. Toista se oli silloin kun oltiin nuoria...

        Olen samaa mieltä Tellukasta.


      • hmpff
        demeter1 kirjoitti:

        Jopas tuli kovaa tekstiä Tellukasta. Vaan eipä jää sanattomaksi tuostakaan...
        MinustaTellukka on palstan parhaita kirjoittajia: konstailematon, omaleimainen, lahjomaton. Ja että joku Ruotsissa pitkään (?) asunut kirjoittaa virheetöntä suomenkieltä on jo kaiken arvostuksen väärti.
        Hänen asiaansa ei myöskään koskaan tarvitse arvailla, niin selkeä on ajatuksen kulku. Jos se menee toista rataa kuin omani, niin miksi siitä hiiltyisin ?
        Kilteimmäksi en silti häntä äänestäisi..)) Kiltteys ei muutenkaan taida olla tämäm päivän arvoja. Toista se oli silloin kun oltiin nuoria...

        Jos joku palstaa pilaa, niin tällaiset haukkumiset jota tuo sekanikkinen suoltaa. Eikä se oikein edes toimi, sympatiathan tuosta väkisin menee Tellukalle.

        Henkilökohtaisuudet palstalla on aina ollut ongelma, vaikeaa keskustella kovinkaan kauan mistään aiheesta, ilman että kirjoittajia ruvetaan syynäämään saumoja myöten, mutta tää on kyllä jo niin paksua tekstiä Agidemus/MelkoNormaali/Kakkienkaver-nikiltä.

        Hups, tulipa typo... en korjaa.


      • demeter1 kirjoitti:

        Jopas tuli kovaa tekstiä Tellukasta. Vaan eipä jää sanattomaksi tuostakaan...
        MinustaTellukka on palstan parhaita kirjoittajia: konstailematon, omaleimainen, lahjomaton. Ja että joku Ruotsissa pitkään (?) asunut kirjoittaa virheetöntä suomenkieltä on jo kaiken arvostuksen väärti.
        Hänen asiaansa ei myöskään koskaan tarvitse arvailla, niin selkeä on ajatuksen kulku. Jos se menee toista rataa kuin omani, niin miksi siitä hiiltyisin ?
        Kilteimmäksi en silti häntä äänestäisi..)) Kiltteys ei muutenkaan taida olla tämäm päivän arvoja. Toista se oli silloin kun oltiin nuoria...

        Minustakin Tellukka on hauska, vaikka välillä hiki tulee pintaan tekstejään lukiessaan. Hauska haastaja. Itse en ehkä noin suorasukaisesti kirjottaisi. Mutta asiasta ei tule epäselvyyksiä :DD.


      • MelkoNormaali kirjoitti:

        Ei sinusta kunnon ihmistä saa tekemälläkään, Ruotsiin muuttaneissa on kaikissa jotain vikaa. Useimmiten suuri köyhyys ja järjenvähäisyys. Jos sinut tekee onnelliseksi tänne kirjoittelu, niin siitä vaan mutta lopeta tuo suunsoitto ennenkuin joku suuttuu kunnolla...

        Ehdottaisin lopettamista sinulle itsellesi. Kuten näet, Tellukka on se joka saa puoltajia, et suinkaa sinä kaikkien kaveri".


      • näkijä.missä.tekijä

        Ettei Tellukka vaan olisi "keskustellut" itsensä kanssa. Sen hän osaa paremmin kuin hyvin.


      • hmpff
        näkijä.missä.tekijä kirjoitti:

        Ettei Tellukka vaan olisi "keskustellut" itsensä kanssa. Sen hän osaa paremmin kuin hyvin.

        Ja näin koukistetaan syyttävää sormea... vähän kyllä persiistä tuollainen, vainoharha, kuka kirjoitti mitäkin. Mamma ei tykkää nyt.

        Mun kuva Tellukasta on, että hän on suoraselkäisesti ja mutkattomasti oma itsensä. Jos on sellainen ihminen joka sanoo suoraan asioita, niin hänellä ei ole tarvetta esittää jotain muuta.


      • näkijä.missä.tekijä
        hmpff kirjoitti:

        Ja näin koukistetaan syyttävää sormea... vähän kyllä persiistä tuollainen, vainoharha, kuka kirjoitti mitäkin. Mamma ei tykkää nyt.

        Mun kuva Tellukasta on, että hän on suoraselkäisesti ja mutkattomasti oma itsensä. Jos on sellainen ihminen joka sanoo suoraan asioita, niin hänellä ei ole tarvetta esittää jotain muuta.

        Noh, mikä ettei saa spekuloida? Onhan täällä ennenkin mainittu suosionsa mittaamisesta.
        Minusta Tellukka on älykäs, nokkela ja kirjaviisas.
        Joskus en pidä hänen liian pistävistä kommenteistaan, joskus nauran vedet silmissä hänen nokkeluudelleen.

        Mutta onko viisasta ruotia jotain nimimerkkiä joka palstan tapojen mukaan on vain nimimerkki.


      • näkijä.missä.tekijä kirjoitti:

        Ettei Tellukka vaan olisi "keskustellut" itsensä kanssa. Sen hän osaa paremmin kuin hyvin.

        Tai mahdollisesti sinä. Eri nikellä komppaat itseäsi .


      • p-pauke66
        demeter1 kirjoitti:

        Jopas tuli kovaa tekstiä Tellukasta. Vaan eipä jää sanattomaksi tuostakaan...
        MinustaTellukka on palstan parhaita kirjoittajia: konstailematon, omaleimainen, lahjomaton. Ja että joku Ruotsissa pitkään (?) asunut kirjoittaa virheetöntä suomenkieltä on jo kaiken arvostuksen väärti.
        Hänen asiaansa ei myöskään koskaan tarvitse arvailla, niin selkeä on ajatuksen kulku. Jos se menee toista rataa kuin omani, niin miksi siitä hiiltyisin ?
        Kilteimmäksi en silti häntä äänestäisi..)) Kiltteys ei muutenkaan taida olla tämäm päivän arvoja. Toista se oli silloin kun oltiin nuoria...

        Tellukka on henkisesti vahva ja pirun hyvän muistin omaava.
        Ehdottomasti palstan paras.


      • näkijä.missä.tekijä
        siilenämää kirjoitti:

        Tai mahdollisesti sinä. Eri nikellä komppaat itseäsi .

        Hah, nythän sinä vitsin tyrkkäsit :)

        Missä ovat sinun sanomasi kyseenalaistajat? Miksi hmpff (tai sen suuntainen) tule sanomaan, että sinun sanomasi on harhaluuloista ja persiistä?

        Miettikääs sitä!


      • näkijä.missä.tekijä kirjoitti:

        Hah, nythän sinä vitsin tyrkkäsit :)

        Missä ovat sinun sanomasi kyseenalaistajat? Miksi hmpff (tai sen suuntainen) tule sanomaan, että sinun sanomasi on harhaluuloista ja persiistä?

        Miettikääs sitä!

        Mistä minä tiiän, jos kukaan ei kyseenalaista kun ei näyt täällä :)? Woi kuule mullekin on ehitty sanoa vaikka minkälaista sinä aikana kun olen näillä sivuilla pyöriny. Niitä ajatuksia joita ei ésiin tuoda, ei voi tietää. Vain omansa voi.


      • näkijä.missä.tekijä
        siilenämää kirjoitti:

        Mistä minä tiiän, jos kukaan ei kyseenalaista kun ei näyt täällä :)? Woi kuule mullekin on ehitty sanoa vaikka minkälaista sinä aikana kun olen näillä sivuilla pyöriny. Niitä ajatuksia joita ei ésiin tuoda, ei voi tietää. Vain omansa voi.

        No niinhän se on. Mutta kun sivusta seuraa ja vähän kyseenalaistaa, niin kyllä vain, sisäpiirihän täällä on :))


      • näkijä.missä.tekijä kirjoitti:

        No niinhän se on. Mutta kun sivusta seuraa ja vähän kyseenalaistaa, niin kyllä vain, sisäpiirihän täällä on :))

        Varmaan täällä on semmonen että osa on ollut täällä pitkään ja sillä tavoin oppinut tuntemaan toistensa juttuja . Meistä muista voi tuntua että jäämmä ulkopuolelle, mutta sllekää ei voi mitään. Ei tupata jos ei tykätä. Tai tupataan mut kirjoitellaan omiaan :D.


      • näkijä.missä.tekijä
        siilenämää kirjoitti:

        Varmaan täällä on semmonen että osa on ollut täällä pitkään ja sillä tavoin oppinut tuntemaan toistensa juttuja . Meistä muista voi tuntua että jäämmä ulkopuolelle, mutta sllekää ei voi mitään. Ei tupata jos ei tykätä. Tai tupataan mut kirjoitellaan omiaan :D.

        Noh, noh, kyllä sinä sisäpiiriin kuulut. Eikä siinä mitään, en minä sisäpiiriä paheksu. Sitä vaan huomaa, että kirjoittajat käyttäytyvät erilailla toisia kirjoittajia kohtaan. Niinkö äsken huomasin :)


      • näkijä.missä.tekijä kirjoitti:

        Noh, noh, kyllä sinä sisäpiiriin kuulut. Eikä siinä mitään, en minä sisäpiiriä paheksu. Sitä vaan huomaa, että kirjoittajat käyttäytyvät erilailla toisia kirjoittajia kohtaan. Niinkö äsken huomasin :)

        No onpa jännä juttu, itse en tunne kuuluvani. Eihän noista jotka itse jotenkin ajattelen ns "sisäpiiriläisiksi" puhu mulle mittää mutta ei se haittaa kun on täällä muitakin :D.
        Mielenkiintoista, käyttävynkö esim minä erilailla sen mukaan kenelle kirjoitan?


      • näkijä.missä.tekijä
        siilenämää kirjoitti:

        No onpa jännä juttu, itse en tunne kuuluvani. Eihän noista jotka itse jotenkin ajattelen ns "sisäpiiriläisiksi" puhu mulle mittää mutta ei se haittaa kun on täällä muitakin :D.
        Mielenkiintoista, käyttävynkö esim minä erilailla sen mukaan kenelle kirjoitan?

        En ala sormella osoittamaan enkä ketjuja kaivelemaan :)

        Lauantaipuuhat keskeyttivät ajatuksenkulkuni ja punainen lanka meni sykkyrälle.


      • näkijä.missä.tekijä kirjoitti:

        En ala sormella osoittamaan enkä ketjuja kaivelemaan :)

        Lauantaipuuhat keskeyttivät ajatuksenkulkuni ja punainen lanka meni sykkyrälle.

        No sitähän minnäi jotta pois se minusta :D.


      • hmpff
        näkijä.missä.tekijä kirjoitti:

        Hah, nythän sinä vitsin tyrkkäsit :)

        Missä ovat sinun sanomasi kyseenalaistajat? Miksi hmpff (tai sen suuntainen) tule sanomaan, että sinun sanomasi on harhaluuloista ja persiistä?

        Miettikääs sitä!

        Kuule, en mä enää mun lapsillekaan jankuta samoja asioita moneen kertaan :)) Tuosssahan tuo luki mitä mieltä luulottelusta olen.

        Ole vaan iloinen että sait leikkikaverin asiassa Siilestä. Joku muukin on sun linjalla.


    • hunksz-ouninpohja

      Menehän sinne 16 palstalle

    • sipulsoossi

      Het rupesitta riitelemmää. Ylypeys on synti kansa. Toisianna suatta ylistee kyllä.

    • MitäSinäValitsisit

      Kiltein? Lapsellisin?

      Äänestäisin mielelläni, jos valittaisiin älykkäintä, ystävällisintä, viisainta, valistavinta, asiallisinta, kauimmin kirjoittanutta tms.

    • Eikö.niin

      Äänestetään xx9 viisaammaksi kädelliseksi.

    • Hupsuttelijako

      Kuka on hassuin?

    • kaikestamelskasta

      Hilppas tuntoon, kun x - kaveri kerran puolusti persoonaani hyökkäämällä iholle, ett` oli saada turpaan vuokseni. Nooh, et sää ookkaa frendi, jos et ota, vastasin. Luopumus on niin yleistä tänäpänä. Käviskö joku hemmetin palkinto sellaiselle, joka herättää aivot, jos niitä on?

    • Ilkeä-Mummo67

      No minä vit....%#%&##&#&&#"&##&&/¤#&#"& tietenkin👹!!!!!

    • 1eero

      Olisko tänään kiltti 🙄

      • vuorotellaan

        Oo sä tänään niin mä oon huomenna.


      • Onkos se valintakysymys :D. Oot sie kirjoitusten perusteella varmaan kilteimmästä päästä täällä. Mutta voiton vie demeter1 kuitenkin :D.


      • 1eero

        Sopeutuvainen...olettaisin.


      • 1eero kirjoitti:

        Sopeutuvainen...olettaisin.

        Sopeutuvainen on samaa paljon kuin kiltti. Sinä kirjoitat niin vähän että ei saa oikein selvää, kirjoittamasi kuitenkin kilttiä ja sopeutuvaista, se vähän mikä näkyvissä.


      • 1eero
        siilenämää kirjoitti:

        Sopeutuvainen on samaa paljon kuin kiltti. Sinä kirjoitat niin vähän että ei saa oikein selvää, kirjoittamasi kuitenkin kilttiä ja sopeutuvaista, se vähän mikä näkyvissä.

        No joo en turhia lörpöttele, väliin menee pitkiäkin aikoja käymättä täl sivuilla ja muitakin foorumeita on.
        Tässä aurinkoa ottaessa voi ajan kuluksi kuluttaa aikaa vaikka tähän


      • 1eero kirjoitti:

        No joo en turhia lörpöttele, väliin menee pitkiäkin aikoja käymättä täl sivuilla ja muitakin foorumeita on.
        Tässä aurinkoa ottaessa voi ajan kuluksi kuluttaa aikaa vaikka tähän

        No näinhän se on. Meil on nyt 18 astetta lämmintä ja pilvistä. Mulle tämä on hupia ja oikiastaan tykkäänkin sanailla täällä. Mut kai nyt vähenee kun alkaa työtkin taas. Ihminen ei saakkaan olla liian kiltti, jää muiden jalkoihin ja tulee hyväksikäytetyksi. Pitäsi löytää sellainen keskitie, olla kiltti muta pitää puolensa :D.


      • 1eero
        siilenämää kirjoitti:

        No näinhän se on. Meil on nyt 18 astetta lämmintä ja pilvistä. Mulle tämä on hupia ja oikiastaan tykkäänkin sanailla täällä. Mut kai nyt vähenee kun alkaa työtkin taas. Ihminen ei saakkaan olla liian kiltti, jää muiden jalkoihin ja tulee hyväksikäytetyksi. Pitäsi löytää sellainen keskitie, olla kiltti muta pitää puolensa :D.

        Kyllä vakka kantensa etsii, eli seura hakee kaltaisensa.


      • 1eero
        vuorotellaan kirjoitti:

        Oo sä tänään niin mä oon huomenna.

        Muista sitten huomenna olla kiltti, tännäi oo miten oot.


      • 1eero kirjoitti:

        Kyllä vakka kantensa etsii, eli seura hakee kaltaisensa.

        Totta tuokin. Toisten kanssa viihtyy paremmin kuin toisten. Mutta voipi olla että sillei ole kiltteyden kanssa mitään tekemistä :D.


      • viäntäjä

        Kenen uumalla olet "kilttinä" ? ;)


    • enolekiltti

      Kiltti?
      Tämän ikäluokan ihminen?
      Kuin pikkulapsi?

      • hmpff

        Kovat arvot vaan jyllää. Kiltteys on kärsinyt jotain ihmeen imago-muutosta, että se tarkoittaisi samaa kuin nössö. EIKÄ TARKOITA! Se tarkoittaa että tahtoo hyvää toisille. Ilkeyden vastapuoli.

        Mä pidän kilteistä ja kilteistä ihmisistä.


      • reilusti.oma.itsensä
        hmpff kirjoitti:

        Kovat arvot vaan jyllää. Kiltteys on kärsinyt jotain ihmeen imago-muutosta, että se tarkoittaisi samaa kuin nössö. EIKÄ TARKOITA! Se tarkoittaa että tahtoo hyvää toisille. Ilkeyden vastapuoli.

        Mä pidän kilteistä ja kilteistä ihmisistä.

        Palstalla "kiltti" on hän joka parhaiten esittää kilttiä. Mielistelijä joka oikeasti voi olla jotakin ihan muuta.


      • reilusti.oma.itsensä kirjoitti:

        Palstalla "kiltti" on hän joka parhaiten esittää kilttiä. Mielistelijä joka oikeasti voi olla jotakin ihan muuta.

        Tai joku voi olla oikeasti kiltti ja sympaattinen ja empaattinen ja ymmärtäväinen ilman mitään esittämisiä.


      • kumpparit.jalassa

        Täällä ne kiltit syödään tai lytätään oitis. Poikkeuksia tietysti ovat he joilla on palstataustaa ja puolustajajoukko takanaan.
        Palstalla on selvä viesti kilteille; täällä on oltava pisteliäs, nokkava, verbaalisesti lahjakas. Täällä ei tavallista tallaajaa hyväksytä.


      • New-age

        Mielenkiintoinen ketju: useat kirjoittaneet epäsuorasti kehuvat taas itseään kuka milläkin verukkeella ja epäsuorasti moittivat taas muita kuka millakin verukkeella.

        Omakehu haisee ja se haju tarttuu muihinkin.

        10 käytös kiitettävä.

        Että tällainen ketju lapseksi käyviltä vanhuksilta. Ketkä eniten meuhkaavat kiltteydestä ovat useimmiten ilkeitä = katkeria.

        En ole aina kiltti , koska aina ei ole aihetta.
        Päätin nyt, että samoin kuin arvostus kiltteys tulee ansaita.
        Harmi kun koulussa ei ollut arvosanaa vittuilusta. Olisiko tullut ehdot ja joutunut ehtolaiskurssille?


      • kumpparit.jalassa kirjoitti:

        Täällä ne kiltit syödään tai lytätään oitis. Poikkeuksia tietysti ovat he joilla on palstataustaa ja puolustajajoukko takanaan.
        Palstalla on selvä viesti kilteille; täällä on oltava pisteliäs, nokkava, verbaalisesti lahjakas. Täällä ei tavallista tallaajaa hyväksytä.

        Minun palstaykköseni e edusta kyllä tuota linjaa mistä kerroit. Päinvastoin. Piikittelijöistä huolimatta tasapainoine ja ja ystävällinen. tuomalla fiksusti esiin kuitenkin oman eriävänkin mielipiteen., asiallisesti henkilökohtaisuuksiin menemättä.


      • äijä-
        hmpff kirjoitti:

        Kovat arvot vaan jyllää. Kiltteys on kärsinyt jotain ihmeen imago-muutosta, että se tarkoittaisi samaa kuin nössö. EIKÄ TARKOITA! Se tarkoittaa että tahtoo hyvää toisille. Ilkeyden vastapuoli.

        Mä pidän kilteistä ja kilteistä ihmisistä.

        -palstallon paljo erilaisia, kaikenlaisia, niinku ulkona karuillakin...hmpf on kiltti täti...mummiälestä....:)


      • hmpff
        äijä- kirjoitti:

        -palstallon paljo erilaisia, kaikenlaisia, niinku ulkona karuillakin...hmpf on kiltti täti...mummiälestä....:)

        Tacktack äijä :) Kiltti kuin koira luunsa kanssa.

        Meissä kaikissa on ripaus kaikkea, kiltteyttä, ilkeyttä, huumoria, lapsellisuutta. Inhimillisiä piirteitä.


    • Pitää kai minunkin pistää lusikkani tähän soppaan, kun satun tässä pari päivää vaan kissan kaa kaksin olemaan, niin ehtiihän tuota.
      Mikä se kiltti on, ei kai vaan nynny, kuuluvat skotit sanovan jotain vaatekappalettakin sillä nimellä.
      Minä en nyt ainakaan tunne oloani yhtään kiltiksi, kun mittariin pyörähtää taas uusi lukema tänään.
      No nuo henkilökohtaisuuksiin menevät keljuilut/nimittelyt, eivät ole mistään kotoisin. Ei kenenkään harrastamana.
      Joten en rupea ketään kiltiksikään nimittelemään, sekin kun voi saada aikaan negatiivisen sävyn, riippuen tulkinnasta ja tulkitsijasta.

      • Hyvää syntymäpäivää eppu!
        Terveyttä ja pitkää ikää!


      • New-age

        Hyvää mittarilukemaa! Siis leijona sinäkin.
        Viikon päästä mulla karttuu ikä, viisaus tralallalaa?
        Tällä viikolla on ollut jälkipolvien synttärit.


      • Ancelina kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää eppu!
        Terveyttä ja pitkää ikää!

        Kiitos kaunis, Toivottavasti kohtalaista terveyttä riittäisi niin kauan, kun ikääkin.


      • Ensi kuun kuudes päivä pitää taas täyttää vuosia. En juuri ajattele miten vanha olen, kun on terveyttä niin kaikki on ok.


      • New-age

        Meitähän on rypäs sitten, leijonasuma.
        Ikä on matematiikkaa: nykyhetki miinus ensikiljahdus = sixtysix.
        En ole koskaan ostanut sixpackia. Pitäisikö osallistua ralliin ja käydä Latviassa.
        Jurmala on viehättävä paikka. Tukumsissa on tullut käytyä sillai hyppää-junaan-menttaliteetilla. Ovi oli todella korkeuksissa. Alas aina pääsee, silti se ilman huomaavaista mieshommaa olisi ollut vaarallista.


      • O-Orvokki

        Eppu2:lle
        Onneksi olkoon, onnea ja iloa myös tuleviin päiviisi!


      • O-Orvokki kirjoitti:

        Eppu2:lle
        Onneksi olkoon, onnea ja iloa myös tuleviin päiviisi!

        Kiitos kaunis, myös Sinulle toivon samaa tuleviin päiviin.
        Vaikka emme tulevista päivistä tiedä eläkäämme tässä ja nyt.


    • Jos jonkun nimimerkki olisi "kiltti", hän varmaan olisi kilteistä kiltein.

    • Jonkun mielestä voi olla kiltti. toinen voi olla ihan eri mieltä.
      Kiltteys voi vaihdella sen mukaan keitä on vastapuolena.
      En pidä aloituksista joissa vertaillaan ihmisiä, kuka on kaunein, kitein, tyhmin, ilkein..........
      Ovat tahallista provosointia tai lapsellisuutta.

    • ujo-piimä-

      Mä olen kiltein ja paras " ujo piimä "

    • leimattupasseli

      Johan on tullut ärtyisiä viestejä taas! Vieraita on pitänyt passailla (ilmainen täysihoito on joillekkin vain ilmoituksen asia) joten en ole kirjoitellut.
      Nyt tuli vakavampi mietittävä, ehkä itselläkin syöpä.
      Miksi siis aina ilkeillä toisille tyhjästä, kysyn ?

      • Vaikka sinulla olisi syöpä, se ei tee sinusta esim, kiltimpää tai sellaista, joka et ilkeile. Sellaisia me ihmiset vaan ollaan.


    • Entäpä jos äänestettäisiin palstan Teräväkielisin.
      Tai jopa Terävä-älyisin.
      Entäs huumorintajuisin.

      Siinäpä olisi pohtimista.

      Vähä-älyisin ehdokkaita tulisi pilvin pimein.

      • Niin tai että kenet kukaisenkin tunnistettavissa olevan nikin arvelisit valitsevan :D.


      • New-age

        Mä valitsisin ehdottomasti kukaisenkin kivimmaksi, senkintakia, että en tiedä kuka on ken.


      • mimmimum-..mi

        No ....Ken on Barbien pitkäaikainen poikaystävä.....joojoo oon vähän hassu....


      • hassutellen
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        No ....Ken on Barbien pitkäaikainen poikaystävä.....joojoo oon vähän hassu....

        Ken on neitosista kaikkein kaunein :)


      • mimmimum-..mi

        Lehdessä oli kauneusleikatusta Ken tyypistä kuvia....halusi näyttää Ken nukelta....kymmeniä leikkauksia ja nyt ei tahdo henki kulkea....


      • New-age

        Joo, mä näin sen Kenin ja nyt nään painiaisia ja jos hän tekikin sen aloitteen valloittamisesta. Menin onneton puhumaan jotain lempeydestä ja huomaavaisuudesta. Ken tietää kenties kukaties mikä mies..
        Vakuutan, en ole Barbie kohta sixtysix.


      • hassutellen
        New-age kirjoitti:

        Joo, mä näin sen Kenin ja nyt nään painiaisia ja jos hän tekikin sen aloitteen valloittamisesta. Menin onneton puhumaan jotain lempeydestä ja huomaavaisuudesta. Ken tietää kenties kukaties mikä mies..
        Vakuutan, en ole Barbie kohta sixtysix.

        Hahhaa, älä yritä siirtää painajaisiasi meihin muihin :) Saat pitää Kenisi :)


    • Jaa-a minä en koe mitään tarvetta äänestellä kuka mitäkin on.
      Itseni tunnen keskivertoihmiseksi, jos sitäkään nyt voidaan jotenkin ajatella.
      On kuitenkin ihmisen elämässä erilaisia osa-alueita, toisten ihmisten kanssa on ihan eri ihminen, kuin toisten. Työolohminenkin voi olla ihan erilainen, kuin yksityiselämäihminen.
      Meistä on moneksi, riippuu tilanteesta ja kanssaihmisistä.

      • "toisten ihmisten kanssa on ihan eri ihminen, kuin toisten." Ei se nyt noin voi mennä. Ite olen kiltti ja... töissä ja vapaalla, seurasta riippumatta ja ite siitä kärsin. Tässä maailmassa ei kannata olla kiltti, ei rehellinen, ei vastuuntoinen. Mutta minkäs itelles voit.


      • Kyllä minä ainakin sopeutan omaa toimintaani sen mukaan, miten ymmärrän kansaihmisteni ajatusten kulkevan.
        Ei se tarkoita kiltteyttä, vaan sitä, että aistii kulloisenkin ilmapiirin ja osaa hoitaa asiat niin, ettei suurimpia konflikteja synny.
        Jaa-a vastuuntuntoinen minä kyllä aina olen ollut.
        Kyllä minä aikanani työssäkin luovin monissa asioissa, sen sijaan läheisteni kanssa voin sanoa asiat niinkuin ne on.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe