jeesus auta

tehmies24v

minua...........................

11

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murey

      On viisaampaa pyytä apua vaikka joulupukilta.

    • rakkauttta

      Jeesus Kristus auttaa sinua kun pyydät, tosin Hän päättää milloin auttaa ja miten auttaa koska Hän tietää mitä todella tarvitset ennen kuin sinä olet apua tiennyt tarvitsevasi. Jumalan siunausta, rauhaa ja rakkautta sinulle.

    • apuasinulllle

      Voin pyytää rukouksissani, että Jeesus Kristus auttaisi sinua. Itse en pysty lupaamaan apua kenellekkään, mutta pyydän kuitenkin apua sinulle Häneltä, koska vaikutat olevan avun tarpeessa. Kiitos että kysyt apua Häneltä:)

    • fjsksoekxjdk

      Samaa toivon myös minä. Jeesus auta minut pois näiden ällöttävien oululaisten luota rakastavien ihmisten keskuuteen. Jokainen hetki täällä on helvettiä. Jeesus tuo oikeus minulle aamen. Ja auta myös häntä jos hän apusi ansaitsee.

    • niinkauatoivoakuinelämää

      Jospa sinulla pitkään tällä palstalla apua pyytävä olisi sama armo kuin eräällä luopiolla, joka on päässyt nyt takaisin, ja lopullakin ne sakkokierrokset tulisivat täyteen. Jumalan armon polkemisesta joutuu maksamaan hintansa.
      Me ihmiset emme pysty auttamaan, mutta voimme vedota Jumalaan.

      • tehmies24v

        mikä vitu luopio? enkö ole tääl kirjottanu sitte no aina? aika luopio ku noin uskollisesti jaksaa jumalaa odottaa ja huutaa jumala suuntaa..ja istun just samassa paikassa siitä ku yhteyskatkes..ja vieläki odotan jumalaa...hyvin pyyhkis jumala tiimissä jos luopiotki on näin uskollisia


    • amazing.grace

      Ilman muuta Tehmies24:llä - kaikilla meillä - on pääsy Jumalan yhteyteen Jeesuksen kautta. Ei siinä tarvitse odotella, vaan se tulee heti, kun pyytää. Ja kun pysymme Hänessä, niin Hän pysyy meissä.

      Tunnetasolla voi joskus tuntua, että Jumala on kaukana, eikä kuule, mutta Hän ei ole kaukana yhdestäkään meistä. (Apt 17:27)

      "Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä..." (Jaak 4:8).

    • Mirka.taas

      Jeesus on vain satua ja höpötystä. HEH HEH HEH
      Uskonnot saastuttaa aivotoiminnot.

      • penttlz

        Jeesus on siis saasteta, puhut asiaa.

        - t. penttiz


    • ja-ne-auttaa

      Väärä tapa!
      Suntulee pyytää apua Seurakunnalta Jeesuksen nimissä.
      Koski sitten Asuntolainaa Työpaikkaa taikka uuden auton ostoo
      Tai tollasii hengellisii asioita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe