Joutuuko Helvettiin jos uskoo Raamattua?

tietääkö.kukaan

Joutuuko Helvettiin jos uskoo Paavalia, Pietaria jne , eikä vain katolilaisen äitikirkon kolminaisuusoppiopetuksia ¿?¿
5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
3 Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,
33 Koska hän siis on Jumalan oikean käden voimalla korotettu ja on Isältä saanut Pyhän Hengen lupauksen, on hän vuodattanut sen, minkä te nyt näette ja kuulette.
Ja ja niin edelleen edelleen ja edelleen ...

18

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvo.Uskonen

      Usko Raamattuun mutta elä ihan kaikkeen mitä siellä lukee. Etkö ole käynyt Raamattukoulua? Pyydä vanhemmistolta tai joltain todella uskossa olevalta lista kielletyistä Raamatun vastaisista Raamatun kohdista joita ei saa lukea eikä ehdottomasti edes ajatella tai miettiä.

    • violaluna17

      Ei joudu. Room. 8. jae 1. Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille,jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

      • tietääkö.kukaan

        Pidätkö Kristusta Jeesusta Jumalana? Siitähän aloituksessa oli kysymys.


    • violaluna17

      Tietysti! Jeesus on Jumalan Poika,jokaon samaa olemusta kuin Isä. Hän on Isästä iankaikkisuudessa syntynyt,Jumala Jumalasta,Valkeus Valkeudesta,tosiJumala tosi Jumalasta,syntynyt,ei luotu,jajonka kautta kaikki on saanut syntynsä ja on luotuhänessä eikä ilman häntä ole syntynyt mikään,mikä on syntynyt. Jeesus sanooJoh 1 luvussa Isä ja minä olemme yhtä. Ja Joh. 8 jae 28. Niin Jeesus sanoi heille:"Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan,silloin te ymmärrätte,että minä olen se,joka minä olen,ja etten minä itsestäni tee mitään,vaan puhun tätä sen mukaan,kuin minun Isäni on minulle opettanut. " ja tuo Raamatun kohta on siis Joh 10 luvussa. "Isä ja minä olemme yhtä." Jumalan nimi on Minä Olen,Jahve. Tähän 2 Moos. 3 :14. jakeeseen Jeesus tuossa ylläolevassa kohdassa viittaa.

    • Jumalanpilkkaajille

      Jos ei tunnusta kristinopin pääkohtia ja Jumalaa sellaisena kuin Hän On, eli Yhtenä Pyhänä Kolminaisuutena, kieltää Hänet. Tällainen ihminen ei voi pelastua, hänellä ei ole Raamatun Jumalaa, vaan joku muu "jumala".

      Juutalaisilla on tässä kohdin peite silmillä, sillä he kieltävät Jeesuksen. Näin ollen juutalaisuus ei tietenkään opeta Jumalasta kolminaisuutena. He eivät myöskään tunne Pyhää Henkeä. On Pyhän Hengen pilkkaa kiistää Hänen jumalallinen olemuksensa ja opettaa Häntä jonain helluntailaisena hupiveikkona jolla ei muuta tehtävää kuin kaataa ihmisiä, saada heidät kikattamaan ja kiekumaan ym. Se helluntailaisten henkivalta ei ole Jumalan Pyhä Henki. Eikä meillä ole samaa Jumalaa.
      .

    • Meingott

      Aloittajalle kysymys: Mitä sinä uskot Jumalasta ja Jeesuksesta? Kerro tarkemmin.

      Aloituksessasi esität yhden todella ison virheen valitettavasti. Kolminaisuusoppi on raamatullinen ja oikea kristillinen usko, ja sen tunnustavat itsensä kristityiksi mieltävät.

      • tätämieltä

        Jumala on absoluutti, josta kosmos on virrannut. Jeesus oli aikoinaan kiertävä julistaja, joka sitten tapettiin.


      • JeesusOnSenorJaSignore

        Kolminaisuusoppi ei ole raamatullinen.

        Sellaista väittäessäsi esität yhden todella ison virheen valitettavasti.

        Kerro ja esitä edes yksikin raamatunkohta, jossa Raamattu muka tukisi kolminaisuusoppia.


    • K.TUOMARI

      Viitsitkö vilkaista kohtaa, missä Jumalan POJAT RIEMUITSIVAT luomistyön tuloksista. Siis Jeesuksella on muitakin veljiä, joten se "tökkii KOLMINAISUUDEN pahan kerran" ?
      Isän ( YAHWE ) lisäksi muitakin poikia, siis Jeesus ei ollutkaan "ainokainen" ? Antaas
      tulla, niiltä jotka jo kaiken tietävät ? Jään pidättämään hengitystäni , turhaa odotellen.

      • JeesusOnSenorJaSignore

        Jumala kutsuu useamman kerran Salomoa Pojakseen ja itseään Salomon Isäksi!

        2. Samuelin kirja 7
        14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;

        Jeesus peri "Daavidin poikana" (Salomo oli Daavidin poika) Daavidin valtaistuimen, sekä Salomolta Jumalan poikuuden!

        Mutta ...

        Kolminaisuusoppineet / trinitaarit kieltävät Jeesuksen olleen "Daavidin pojan", kieltäessään Joosefin biologisen isyyden Jeesukseen!

        Jeesuksen sukutaulu menee Joosefin kautta ja jos Joosef ei muka olisi ollut Jeesuksen biologinen isä, niin silloin ei Jeesuskaan olisi ollut "Daavidin poika"!

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

        Matt. 1:1-17
        Luuk. 3:23-38


        ??? Matt. 1
        16 Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi.
        (Trinitaarien aivopierujen mukaan Mariaa voisi kuvitella myös miehensä Joosefin biologiseksi tyttäreksi, elikkä Joosef olisi nainut oman biologisen tyttärensä, ja vain siinä tapauksessa tuota Jeesuksen syntykirjaa voisi todellakin kutsua Jeesuksen syntykirjaksi, ei muuten, ilman että hyväksyttäisiin Joosef Jeesuksen biologiseksi isäksi!)???

        ???Luuk.3
        23 Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin luultiin, Joosefin poika. Joosef oli Eelin poika,
        ???
        " , niinkuin luultiin, " ???


      • JeesusOnSenorJaSignore

        Johannes 1
        1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
        2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
        3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
        5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

        Raamatut kopioitiin ennen kirjapainoa käsin, jolloin niiden tekstiä helposti pystyttiin muuttelemaan sekä lisäilemään sinne käsinkopijoijan omia lisäyksiä ja mielipiteitä!

        Esim.
        Matteus 28
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        - Joku trinitaarikopioja muutti tuosta loppuosan muotoon "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen ", vaikka sen on pitänyt olla "Jeesuksen" tai "Jeesuksen Kristuksen" tai "Kristuksen Jeesuksen"!

        Jeesuksen opetuslapset eivät ikinä olleet Jeesukselta (eivätkä muiltakaan) kuulleet tuollaista "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" annettua kastekäskyä, sillä muutoinhan he olisivat sitä totelleet ja sen mukaan kastaneet!
        "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" annettua kastekäsky on siis itseltään Saatanalta ja Antikristukselta annettu ja saatu kastekäsky!!!

        Tämäkin viesti, monen muun lisäksi, on Jumalalta annettu varoitus!

        Ekivaari oli/on Jumalan Sanansaattaja, pelastusrengas, valheeseen ja vääryyteen uskoville!

        2. Tessalonikalaiskirje 2
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

        Kolminaisuusoppiusko on juuri tuo eksytys!!!


      • JeesusOnSenorJaSignore

        Kolminaisuusoppiuskovaiset väittävät tuon eksytyksen [2.Tess.2:11,12] olevan kolminaisuusopin vastustusta VÄÄRIN!
        , kuten minunkin kirjoitteluni täällä, ja muualla maailmassa, täällä suomeksi, JA muualla maailmassa "savoksi"!!! Välillä hiljaa, välillä kovvoo, savvoota lontooksi välillä kovvookin!

        Ekivaari kumppaneineen, olivat vierailevia Jumalan enkeleitä tällä palstalla!

        Suljitte korvanne Jumalan Sanalle!

        2.Tess.2:11,12 EI OLE vuoden 325 jälkeistä vastustusta ihmisten keksimälle kolminaisuusopille!

        Kolminaisuusoppi / nykyinen kristinusko, on kahden uskonnon yhteen paistamisen tulosta, Jumalan ja Jeesus Kristuksen vastaista!

        Nykyinen monijumalainen pakanallinen kristinusko EI OLE JUMALAA MIELLYTTÄVÄ! EI VÄHÄÄKÄÄN! Ei Kristusta Jeesustakaan!

        Johannes 17
        1 Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
        2 koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
        3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Jeesus piti itseään ihmisenä!
        Jeesus piti itseään Jumalan kuvana!
        Meidät ihmiset luotiin Jumalan kuviksi!
        Jumala on Henki!
        Jumala loi meidät kuvakseen, rakastamaan, vihaamaan, himoitsemaan, [orgasm->the little virgin girl, cald Maria!->The every trinitarypedofil`s favorit God!!!Halleluja, Halleluja, Jesus, Jesus, Halleluja, väärin ja syntisintä on runkata kuin raiskata oma tyttärensä ja silloin on syntisintä käyttää kortonkiakin, todella syntiä on käyttää silloin kondomia (ei tunnu ollenkaan ihanalta käyttää kondomia, ihaninta on naida tytärtä ilman kondomia, halleluja!!! Ja sehän on KUOLEMANSYNTI KÄYTTÄÄ KORTSUA!!!] aamenhallelujaaaamenjeesusjeesushaallelujaapyydänsyntejänianteeksi JATAASHANNEANTEEKSISAANHALLELUJAAHALLELUJAAJEESUSJEESUSJEESUSHALLELUJAA!!!
        KIITOSJEESUSKIITOSJEESUSKIITOSJEESUSKIITOSKIITOSAAMEN

        Kuulostaako ihanalta?
        Minusta ei!
        Inhoan tuollaista!
        Inhoan tapaa, jolla minun piti tuoda tuo esille!
        Inhoan tapaa, taoja, joita minun pitää käyttää!
        Inhoan tei..., no en nyt sentään!
        Voisitte ajatella, käyttää päätänne, ilman minunkin rehkimisiäni!
        Yritän vain saada rattaita päässänne pupeemaan taas pyörimään, toimimaan!

        Kun käyt nukkumaan tänä iltana, niin PÄÄTÄ ITSE, että mitä unta haluat tänä yönä nähdä!
        Sitä untahan ehkä et ikinä tule näkemään, mutta se tulee muuttamaan uniesi laadun!

        Iloisista unista aamulla herätessä, koko päivä tulee olemaan iloista ja aurinkoista!
        (Sateet ulkona ovat silloin vain ufo`ihin verrattavaa harhaa ja vain vilkkaan mielikuvituksen tuotetta!)


      • JeesusOnSenorJaSignore

        2.Tess.2:11,12 EI OLE vuoden 325 jälkeistä vastustusta ihmisten keksimälle kolminaisuusopille!

        Jo Paavali, paljon kauan ennen vuotta 325, ennen silloin keksittyä, suunniteltua ja toteutettua kolminaisuusoppia, johon oli sulautettu roomalaisen auringonpalvonnannan jumalat, varsinkin........kerron joskus toiste!

        Trinitaarit kolminaisuusoppinneet ovat kaukana Jumalasta!

        Jumala antoi meille valituilleen tehtäväksi kertoa Totuus kaikille tietoisesti eksyttämilleen!

        Sain tuon tehtävän Jumalalta jo 1980, sitä tottelematta!
        Rangaistus siitä? Kerron joskus. Kirjoitan ehkä kirjan siitä.
        PS. Vihje vaan! Vihjeeksi vaan! Jumala loi meidät ihmiset kuvakseen! Huumorineen!
        Luulen että Jumala tykkää hiiterishuumorista, ilman että huumorisoituessamme, liikaa pelkäisimme Häntä, sillä HänHän on meitä Syvästi Rakastava Jumalamme! Eihän Jumala voisi huumoristamme hernettä nenäänsä henkenä henkäistä!
        (Mutta varovainenhan aina on syytä olla! Varsinkin vesillä ollessa! Maissahan voi sitten täysin turvallisin mielin laskea Jumalasta leikkiä! (Mutta Herra Jumala varovaisesti silloinkin!
        Vitsi numero 1 Herrallemme Jumalalle:
        "Kun Herra Jumala astuit eka kertaa maahan, niin kaduitko että saappaat jäivät kotiin (missä se sitten lie) niin anteeksi, ethän silloin vielä vesiäkään ollut luonut heh anteeksi!"

        Kun Herra Jumala astuit eka kertaa maahan, vedet sinne luotusi, niin muistitko ottaa saappaasi jalkoihisi?
        Anteeksi Herra Jumala! En saanut vastausta reagointiisi, en naurua, en suuttumusta!
        Minne sijoitat minut kuoltuani?
        Helvettiin en halua, tehdään se jo nyt selväksi!
        Jookos?!

        Paavali sanoo selvästi sen Pahan vaikuttaneen jo hänenkin elinaikanaan!

        Ymmärtäkäämme siitä "Totuus"!

        Totuus? Kuin keittiöpöytämme päällä asusteleva sienirihmasto??!

        2. Tessalonikalaiskirje 2
        1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
        13 Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
        14 Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
        15 Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
        16 Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,
        17 lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.


    • Ttttttttttttt

      Et joudu. Helvetti takoitta vain hautta hades. Kolmonsisuusoppi on pahasta ei Raamatusta. Itse olen unitaarinen osottain ja pijään Jumalaan lakia. Lue Matt luku 5 ja 9. Israelin Jumalaa on yksi täysin jakamaton. Jeesus sanoi kaikkista tärkein käsky on uskoa että Jumala on yksi.

      • VarokaaRikkirepiviäSUSIA

        Pötyä puhut.

        Jeesus itse käskee omiensa kastaa Isän, Pojan eli Jeesuksen ja Pyhän Hengen nimeen.

        Joten Jumala on YKSI (Ehad), mutta Hänessä on kolme persoonaa:

        Matt 28:19,20; Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti”.

        Joten se, joka ei kolminaisuutta tunnusta, on Pyhän Hengen pilkkaaja ja jonkun epäjumalan palvelija, eikä Jeesuksen seuraaja lainkaan.


      • JeesusOnSenorJaSignore
        VarokaaRikkirepiviäSUSIA kirjoitti:

        Pötyä puhut.

        Jeesus itse käskee omiensa kastaa Isän, Pojan eli Jeesuksen ja Pyhän Hengen nimeen.

        Joten Jumala on YKSI (Ehad), mutta Hänessä on kolme persoonaa:

        Matt 28:19,20; Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti”.

        Joten se, joka ei kolminaisuutta tunnusta, on Pyhän Hengen pilkkaaja ja jonkun epäjumalan palvelija, eikä Jeesuksen seuraaja lainkaan.

        Nimimerkki VarokaaRikkirepiviäSUSIA kirjoitti:
        "Jeesus itse käskee omiensa kastaa Isän, Pojan eli Jeesuksen ja Pyhän Hengen nimeen. "

        Nimimerkki VarokaaRikkirepiviäSUSIA todistaa että:
        Pietari (sekä kaikki muutkin apostolit) on rikki repivä susi, Pyhän Hengen pilkkaaja ja jonkun epäjumalan palvelija, eikä Jeesuksen seuraaja lainkaan.

        Apostolien teot 2
        38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

        Apostolien teot 10
        48 Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen. Silloin he pyysivät häntä viipymään siellä muutamia päiviä.

        VarokaaRikkirepiviäSUSIA
        VarokaaRikkirepiviäAPOSTOLEJA
        VarokaaRikkirepivääPIETARIA
        VarokaaRikkirepivääPAAVALIA
        VarokaaRikkirepivääJEESUSTA
        VarokaaKolminaisuusoppiaRikkirepivääRAAMATTUA


    • JeesusOnSenorJaSignore

      VarokaaKolminaisuusoppiaRikkirepivääJEESUSTA
      VarokaaKolminaisuusoppiaRikkirepivääRAAMATTUA

      Johannes 17
      3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

      Uskokaa Kolminaisuusopin Jeesukseen!!!

      Älkää uskoko Raamatun Jeesusta!!!

      Älkää uskoko (Raamatun) Jeesusta vaan (Kolminaisuusopin) Jeesukseen!!!

      Uskokaa Jeesukseen, älkääkä Jeesusta!!!

      Uskokaa Tuomasta: JEESUS JUMALANI!!!

      Älkää Jeesusta: jumala olet yksin jumala¡

      Jeesus ei pärjää alkuunkaan teologian tohtori Tuomakselle uskonasioiden ymmärtämisessä!

      Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

      Mutta tämä on iankaikkinen elämä,
      että he tuntevat sinut ( = Jeesuksen meidän Jumala ),
      joka yksin olet ( = Jeesuksen meidän Jumala ) totinen Jumala ( = Jeesuksen meidän Jumala ),
      ja hänet ( = Tuomaksen Jumala ),
      jonka sinä ( = Jeesuksen meidän Jumala ) olet lähettänyt,
      Jeesuksen Kristuksen ( = Tuomaksen Jumala ).

      • notinvein

        JeesusOnSenorJaSignore taitaa tehdä itsensä jumalaksi. Röyhkeyttä kyllä on. Pietari sanoisi: "Eivät pelkää herjata henkivaltoja..."
        Tiedätkö että jokaisesta turhasta sanasta meidän on kerran tehtävä tili tuomiopäivänä?

        Sinun tapasi keskustella on sen käskyn rikkomista missä sanotaan "Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä joka Hänen nimensä turhaan lausuu.

        Älkää istuko siellä missä pilkkaajat istuvat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe