Kaksoiselämä

9898

Kertokaa olenko oikeassa että miehet pystyvät pitämään perheasiat ja sivusuhteen täysin erillään? Toki kai jotkut naisetkin mutta miehet yleisemmin? Itse ensimmäistä kertaa elämässä sorruin lyhyehköön suhteeseen ukkomiehen kanssa..itse lopetin kuvion kun omatunto ei kestänyt tilannetta. Hän olisi kuulemma odotellut että kotona tilanne jotenkin muuttuisi parempaan ja minä olisin siinä rinnalla. Julkisuudessa hän peräänkuuluttaa luottamusta ja rehellisyyttä..oma elämä onkin sitten muuta.

21

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maraalistaviis

      En oo koskaan sekoittanut seksiä parisuhdeasioihin on sitten yhden kerran juttu tai useampi tapaaminen kyseessä. Enkä haluiskaan muuta kuin seksiä. Turha sitä seksin korjausta kotona odottaa vuosia kun kerran toista ei saa mukaan puuhasteluun niin antaa olla. Vuoden odotin sitten sutaisin vierasta, eka kerta mietitytti ja jännitti kun vieras kuitenkin kyseessä sen jälkee olikin helpompaa.

      • Y6jf

        No en yhtään ihmettele ettei naisesi suostu seksiin koska seksi on sulle sutaisu!


      • jamsi6
        Y6jf kirjoitti:

        No en yhtään ihmettele ettei naisesi suostu seksiin koska seksi on sulle sutaisu!

        Sutaisu nyt voi tarkoittaa montaakin tapaa, ei taida sulla järki riittää ajatteluun.


      • Konhyt
        jamsi6 kirjoitti:

        Sutaisu nyt voi tarkoittaa montaakin tapaa, ei taida sulla järki riittää ajatteluun.

        Sutaisu on sutaisu eikä mitään muuta. Jotain 30 sekkaa tai korkeintaan kolme minsaa. Vai kutsuisitko muutaman tunnin kestävää leikkiä ja sekstailua sutaisuksi?!
        Ei taida sulla mielikuvitus ja taidot riittää.


    • 9898

      Tätä meinasinkin.Itse en miestäni pystyisi edes katsomaan jos pettäisin.Tämäkin oli jo liikaa vaikka olinkin se vapaa sinkku..minulla oli huono omatunto:)

    • Bhkööll

      Pettäminen yleistä ja monilla kotona kaikki asiat hyvin ja ei ikinä vois uskoa että mies käy vieraissa. Ollen olisi lukenut mieheni puhelimesta kun kehuvat panoillaan. Todella surullista ja sitten taas päivittää faceen perhe ja vaimo on niin ihania viestejä. Ei taida kestää arkea.

      • 645663476

        Perhearki on kyllä sietämätöntä mutta ei se pettämiseen liity.


      • hklbvm

        Siihen se enemmän liittyy kuin seksin puuttumiseen.


      • siinäesimerkkiä

        Taas nostetaan mies pettäjäksi, voin kuule kertoa että ne "kiltit" kotiäiditkin nussii vieraita miehiä kuten vaimoni teki.


      • ei_ymmärrä
        645663476 kirjoitti:

        Perhearki on kyllä sietämätöntä mutta ei se pettämiseen liity.

        Miten niin ei liity, jos toinen ei halua/anna niin pettämiseksi se menee ainakin mun kohdalla. Jos nukkumaan mennessä ehdotin seksiä naiselle niin toinen vaan kääntää aina selkänsä ja sitten valittaa kun pettäminen tulee ilmi et miksi et ehdottanut seksiä...siis mitä täh??


    • ihlhjkbmngn

      Ööö... Siis eihän kyse sivusuhteesta olekaan, jollei sitä pidetä erillään voimassa olevasta parisuhteesta / perhe-elämästä erillään. Jos ja kun alkuasetelma on se, ettei parisuhteessa oleva osapuoli ole aikeissa erota, totta kai sivusuhdetta/salasuhdetta koskevat eri pelisäännöt. Tarinoita ja tilanteita on yhtä paljon kuin asianosaisiakin.

    • Kakkosenjonkatiedän

      Miehet kykenee siihen paremmin. Samoin aikanaan mieheni eli kaksoielämää kunnes kiinni jäi. Se että tuo toinen kuvitteli miehen eroavan ja kertovan minulle oli se naurettavin osuus. Ja kun se totuus ilmi tuli meni piiloon täysin. Kuinka upeaa mies ylitöissä ja työstressi aina kun puhelin piipahti jne. Tuo kakkonen taas kotonaan odotteli ja muutaman tunnin vierailuja. Kun kuulin tarinan tästä naisesta ei mulle kertonut kuin oman version johon en usko. Olihan se varmaan karvasta kun mies ei kertonutkaan. Se kuka minulle kertoi epäilen tuon naisen ex olleen kyseessä. Kaikesta sain tiedon ja kun kysyin aina vetosi työ asiaan. Kunnes jälleen hoitonsa tykönä ja mulle viesti kuvan kera. Menin tielle ja soitin sille tuli ulos portaalla vastaamaan oli vihainen kun kokous kesken. Kun sanoin missä olen järkyttyi. Kävi sisällä nopeaan ja lähti kotiin kun kuvaa katsoimme oli mies raivona. Sanoin että valitsee nyt joko perheen tai lopettaa "ylityöt. Tiedän ettei se varmaan koskaan kertonut totuutta toiselle. Mutta kaksoielämää eli täysillä kunnes joku sen käräytti. Onhan tämä elämä tämän jälkeen ihanaa kun toinen nöyristelee ja alistuu kun pelkää että kerron toisille. No jospa tämä meidän uusi "kaksoiselämämme joskus korjaantuu.

      • Kärtty

        Mikä saa sinut kuvittelemaan että kakkonen halusi miehen itselleen? Ei se välttämättä niin ole. Voi olla, muttei ehkä ole.
        Se on vaan vaimojen mielikuva jonka avulla saa vähän korvausta kärsimykseen kun saa juhlia sillä että äijä kömpi nöyränä kotiin takaisin, ''ähäkutti sainpas miehen takaisin''!
        Ei tuollainen kyllä kauaa mieltä lämmitä, se herkuttelu on äkkiä herkuteltu, kun mieli on loukkaantunut petturuudesta.

        Jos kakkonen on vielä nuori ja haluaisi esimerkiksi lapsen ja perheen, silloin eri juttu. Usein käy niin että nuorempi nainen kaappaa miehen vaimolta.
        Muussa tapauksessa nainen vaan lainaa miestä eikä välttämättä sure kun mies köntystää vaimon luo.
        Kakkonen voi sitten valita uuden miehen vapaasti, mutta mies ja vaimo joutuvat selvittämään sotkua jonka keskelle ovat joutuneet. On katkeruutta jms.


      • voisuaraukkaa

        Onko teidän elämänne oikeasti ihanaa kun miehesi nyt nöyristelee sua, tekee kaiken niinkuin sä haluat? Eikö tunnu pahalta alistaa toista? Sitähän tuo on. Asiaa et ole anteeksi antanut ja kovasti epäilen, ettei miehesikään mitään kadu. Esittää jonkun aikaa täydellistä aviomiestä kunnes sä rauhoitut ja hommaa itselleen uuden kakkosen. Tuskin oli ensimmäinen, vieras, oli vaan ensimmäinen josta jäi kiinni. Kirjoitustesi perusteella ette enään nuoria hupakkoja kai ole joten et tunne vieläkään miestäsi vaikka niin luulit.

        Melkoinen mies sinulla jos ei edes toiselle naiselle kertonut totuutta elämästään. Valehtelija pahinta laatua. Ja sä iloitset siitä, ettei mies lähtenyt toisen matkaan. Veikkaan samoin kuin kärtty ettei nainen halunnut missään tapauksessa miestä itselleen. Halusi vaan seksiä ja nautti siitä niin kauan kuin sitä kesti. Kuka täysjärkinen ihminen haluaisi itselleen puolison, jonka jo tietää pystyvän surutta pettämään? Mietis sitä.


      • siisonkomiestä

        Hei kakkosenjonkatiedän, miksi tällä palstalla toisessa kirjoituksessasi kirjoitat olevasi sinkku ja nyt sinulla onkin mies? Muutenkin olet tätä samaa asiaa jankannut kuukausikaupalla ellet peräti vuosia.


    • Expetetty

      Ex petti kanssani uutta, omatunto ei kestäny niin avauduin huolella sen uudelle. Tämä ex kyllä pysty pitämään asiat salassa. Eipä uusi uskonu, en tosin minäkää aikanaan. Pelkkiä vastakkaisen sukupuolen kavereita tällä #&%#!*#%... yötäkin jatkuvasti näitte luona.

    • Expetetty

      Ja tosiaan tämä pettäjä ex oli nainen.

    • surullistatodella

      Usein nää pettäjämiehet kokemuksen kautta saa naisen pauloihinsa, se syy miks nainen uskoo kaiken ja sitte vasta huomaa et miehellä muitakin kun jo mennyt aikaa.

    • Luyksf

      En pystyisi, mutta exäni pystyi ja hän on nainen.

    • elokuunillat

      Nainen ajattelee asioita enemmän tunteiden kautta. Siksi, naiset yleisemmin kuin miehet, eivät pysty kaksoiselämään.
      Miehet ovat myös useimmin huonompia kestämään muutoksia ja kokevat "perheen päänä", että heidän velvollisuutensa on pitää perhe koossa, kaikesta huolimatta.

    • aprikoija

      Olen ollut ainoastaan seksisuhteessa ja perhe elämäni ei ollut millään lailla esillä tämän kyseisen naisen kanssa. Hän tiesi että olen perheellinen ja hänkin oli ja mitä järkeä olisi sekoittaa henk. kohtaisia asioita seksisuhteeseen. Naista ei kiinnostanut pätkän vertaa kuulla perheestäni enkä minä kysellyt hänen tilanettaan, nainen tosin kertoi että heillä ei ole minkäänlaista intiimielämää ollut enää vuosiin.kotona siksi hän halusi pettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe