miehen suku vaati avioeroa ja pilasi suhteemme!

suku.on.pahin

Tapasin mieheni kanssa vajaa pari vuotta sitten, hän on muslimi vaikka ei käyttäydykään muslimin tavoin, syö possua ja on mitä hellin ihminen. Vaikeudet alkoivat kun miehen perhe kuuli minusta, koska olen suomalainen ja vanhempi niin perhe ei hyväksynyt minua. Kertaakaan emme ole tavanneet, mutta silti he ovat tehneet minusta "huoran". He sanoivat että tekevät mitä vain että eroamme. Mieheni kuitenkin valitsi minut kun perhe sanoi nainen tai perhe. Kesti muutaman kuukauden hiljaisuus kunnes perheen äidillä olikin sairauksia esim syöpä, sydänvika yms. Mieheni tietenkin uskoi vaikka tiesin heti että tämä on sairas juoni, niinkuin olikin. Noh parisuhde jatkui ja mieheni käydessä perheensä luona siellä painostettiin jättämään minut. Menimme naimisiin perheen tietämättä koska mieheni pelkäsi sukunsa reaktiota. Kun heile selvisi että olemme naimisissa, niin he painostivat ottamaan avioeron ja he yhdessä menivät tekemään sen ja lisäksi perhe käski irtisanoa asuntomme missä asuin mieheni kanssa. Mieheni on niin psyykattu että tottelee kaikessa sukuaan. Eikä hän näe mitä hänen sukunsa tekee. Hän on niin manipuloitu lapsuudesta lähtien. Itse olen vakavasti sairas eikä suku päästänyt miestäni edes sairaalaan katsomaan minua kun taistelin hengestäni, vaan he sanoivat jos menet takaisin ei ole tulemista. Eli mieheni valitsi helpomman tien koska ei uskalla pistää suvulle vastaan. Millainen äiti sanoo lapselleen että ei enää rakasta jos menee katsomaan vaimoaan?? Vain henkisesti sairaat käyttäytyvät noin. Ei kukaan lastaan rakastava pistäisi lastaan valitsemaan, itsekin olen äiti. Eli tällä hetkellä olemme eronneet suvun painostuksesta. Mieheni kävi luonani kuukausi sitten ja hän oli jäämässä luokseni yöksi, niin johan alkoi perhe soitella että kotiin sieltä tai tulemme hakemaan. Ja välissä on kuitenkin monta sataa kilometriä. Mieheni lähti perheen painostuksesta sukunsa luo emmekä ole sen koommin nähneet. Pidämme kyllä yhteyttä päivittäin perheen tietämättä. Minua raivostuttaa mieheni käytös kun hän hyväksyy tämän kaiken, hän on niin pelokas ja psyykattu että uskoo kaiken mitä perhe sanoo. Hän on aivan sokea tälle manipuloinnille.

22

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munaton.ukko

      Miehesi on täysin munaton, en edes sanoisi mieheksi!!!!!

    • sairastasakkia

      Herranjestas mitä menoa, aivan sairastahan tuo on, jos ei päästä omaa vaimoaan katsomaan kun on sairas! Tai siis aloitetaan alusta, tuo koko touhu on sairasta!!! Pelotteleminenhan se onkin tervettä! Aivan sairas suku, hyvä kun pääsit eroon. Löydät kyllä itsellesi oikean MIEHEN, etkä pelokasta poikaa.

      • Sairastamenoa

        Kuulostaa kyllä sille, että sekä suku että miehesi on psykiatrin tarpeessa. Mainitsit, että miehesi on muslimi, joten luultavasti maahanmuuttaja perheestä kysymys. Heillä näyttää olevan aika kieroutunut käsitys perheestä, avioliiton ja vaimon kunnioittamisesta. En yleistä, mutta tämä vaikuttaa siltöää. Olen samaa mieltä kanssasi, että millanen äiti tai isä tekee noin omalle lapselleen. Uhkailu suvusta hylkäämisellä on julmaa ja aivan järjetöntä. Mutta kyllä miehelläsi pitäisi olla myös oma mieli ja hänen täytyisi tehdä omat päätökset ja perheelleen selväksi mitä hän elämältään haluaa. Onhan hän aikuinen ihminen, kun kerran naimisiin on voinut mennä... Haluaako hän itse elää koko elämänsä niin kuin äiti haluaa?!?! Äitiäkö ei yhtään haittaa vaikka tekee pojastaan onnettoman??? Eikö miehelläsi ole sen verran munaa, että voisi näitä asioita kysyä kotonaan???? Jos tosiaan on noin niin antaa hänen elää elämänsä perheen määräysten mukaan ja ole onnellinen, että pääsit eroon tollaisesta miehestä vai voiko häntä edes mieheksi sanoa?! Jättää sairaan vaimon yksin???? Ei sydäntä, ei inhimillisyyttä, ei tunteita.... Voimia sulle. Toivottavasti löydät oikean miehen rinnallesi.


    • elämä.on.valintoja

      Nyt on pakko kommentoida omaa kokemustani. Itse olen myös miestäni vanhempi ja suku oli aluksi hyvinkin paljon suhdettamme vastaan, mutta eivät kyllä olleet noin sairaita. Mieheni on siis muslimi. Hän sanoi jyrkästi, että tämä on hänen elämänsä, ei äidin, isän, perheen, eikä suvun, vaan HÄNEN elämänsä. Hän päättää omasta elämästään ei kukaan muu. Ja sitä paitsi mehän asumme suomessa, vaikka kulttuuri tuokin rasitteita, niin kyllä se on niin, että jokainen päättää omasta elämästään. Ilmeisesti miehesi ei rakastanut sinua, jos totteli sukuaan ja hylkäsi sinut. Tsemppiä jatkoon.

    • suku.on.pahin

      Uskon kyllä että hän on rakastanut minua,mutta hänen perheensä on puhunut hänet ympäri kaikin tavoin. Jotkut kestävät psyykkausta toisia huonommin.

    • en.pysty.käsittää

      No siinäpä kunnon suku. Eivät selvästikään rakasta poikaansa jos pistävät valitsemaan ja miksi pitäisi edes valita? Lapset kun kasvavat ja aikuistuvat, niin on täysin normaalia perustaa oma perhe ja elää omaa elämäänsä, tässä tapauksessa kuulostaa siltä, että miehesi on vain heidän pelinappulansa, mitä ohjaillaan oman mielen mukaan. Rakkaus on tuosta kaukana, aivan vääristynyt koko suhde poikaan!!

      • hyi.häpeä

        Kanssasi täysin samaa mieltä. Rakkaus on täysin vääristynyttä, eli rakastetaan kun totellaan, erittäin mielenkiintoista. Mitäs sitä pojan tunteista ja onnesta, pääasia, että suku on onnellinen ja saa tahtonsa läpi. Kyllä häpeäisin, jos tekisin noin lapsilleni!!


    • musliminvapaus

      Olen asunut suomessa 22 vuotta ja olen muslimi. Kunnioitan juuriani, mutta minä en suvaitse kaikkea. Olen nähnyt kotimaassani miten sukuni on määrännyt kuka nai kenet ja jo lapsena päätin, että en alistu moiseen. Pakolaisuus oli osaltani pelastus monella tapaa tai niin luulin, kunnes perheeni eräänä päivänä olikin valinnut mulle miehen. Asiaa puitiin moneen otteeseen minun kieltäytyessäni ja lopulta sukuni hylkäsi mut, koska halusin itse valita puolisoni. Vaikka olen synnyinperältäni muualta kuin suomesta, niin mä en alistunut perheelleni ja se oli elämäni paras päätös. Nyt olen onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen äiti ja aion antaa lapsilleni valinnan vapauden, minä en heitä omista, he ovat elämän lahja.

      • rohkeasti.vaan

        Onnea sinulle, olet ollut rohkea nainen. Ei varmasti ole ollut helppoa musliminaisena vastustaa sukuaan. Toista se on miehen asemassa, muslimimiehethän ovat "jumalia" ja tekevät mitä haluavat. Joten en ymmärrä tätä aloittajan miestä, kuinka ei ole mies, vaan vaikuttaa alistetulta naiselta ennemminkin.


    • vellithousussa

      Huh huh onpa siinä MIES!

    • äidinkulta

      Mistä näitä kurahousuja sikiää, ota kunnon mies, älä pikkupoikaa!

    • kurdistan

      Mula nainen suomilainen, kylä voi itse valita kenet haluta, ei minä perhe valita.

    • tsempit

      Jopas on ikävä tilanne, voimia sairautesi kanssa, unohda tuollainen mies. Hän ei selvästikään ole arvoisesi, kun on kohdellut kaltoin, eikä ole tukenut sairastaessasi. Hän ei ansaitse yhtään ajatustakaan sinulta. Pää pystyyn!

    • perhevalitsee

      Siis mitä tää perhe haluaa? Päättää poikansa puolison? kenties serkku valmiina valittuna ollut? Sitähän nää harrastaa, insestikö sitten kunniaan?

    • rättärit

      Pitäs nää rättipäät palauttaa sinne mistä tullu, ni ei pilais toisten elämää. Eläis siellä omassa maassaan maan tavalla!!!

    • hullusuku

      Älkääpäs nyt hyvät ihmiset yleistäkö, jos aloittajan miehen suku on päästään vialla, se ei tarkoita että kaikki muslimit olisivat yhtä sairaita. Tunnen monia ja he ovat paljon lämpimimpiä kuin kylmät ja töykeät suomalaiset. Älkää siis yleistäkö yhden hullun suvun takia.

    • seksijasuku

      Mä veikkaan, et täs on jotai häiriintynyttä seksuaalista äidin ja pojan välillä, eihän se muute ois naistaan jättänyt.

      • oksettavaa

        No sitähä noi muslimit harrastaa normaalina toimintana, suvun ulkopuolelta tulee ne "likaset" ihmiset, eli suvun kesken kaikki normaalia, en ihmettele yhtään jos tässä kokeillaan äitiä, serkkua, mummoa, ihan mitä vaan, mikään ei oo näille pyhää. Hyi helvetti!!


    • terapiaa

      Perusteliko miehesi sinulle tekojaan mitenkään, miksi tanssii suvun pillin mukaan? Olisi mielenkiintoista kuulla miehesi tai hänen sukunsa mielipide tähän. Miksi kohtelevat sinua noin, kuinka helvetin ilkeitä ja kieroja ihmisiä he ovatkaan. Mutta älä huoli paha saa aina palkkansa, se on karman laki. Sairautta on monenlaista ja tässä vaikuttaa olevan pahoja mielenterveysongelmia, henkistä väkivallan käyttöä, sairaalloista hallitsemisen tarvetta ja voimakasta ripustautumista mieheesi. Todella huonosti tuon perheen asiat, tarvitsisivat kipeästi psykiatrin apua.

      • hyväksyntä

        No kyllä on vikaa tuossa "miehessäkin" kun alistuu perheen tahtoon. Luulenpa että hakee jollakin tavalla hyväksyntää ja taitaa itsekin takertua perheeseensä, jotakin on pahasti vialla niin suvussa kuin tuossa pojassa, todella omituista ripustautumista. Ehkä poika ei ole saanut lapsena tarpeeksi rakkautta ja nyt tekee mitä vain, että perhe hyväksyisi hänet. Se tässä tuli ensimmäisenä mieleen. Mutta kyllä on todella väärin miten kohtelee vaimoaan joka on vielä sairas. Kyllähän se on niin, että ensin oma puoliso ja sitten suku, paljon olisi miehellä opittavaa oikeasta elämästä. Mutta toivottavasti mies saa vielä kokea kantapään kautta aiheuttamansa tuskat.


    • NarisevaSuvakki

      Suvakki itkee täällä kun on menettämässä oikeuden pitää huntua? Mitä vittua!? Muuta irakiin ,siellä sinusta pidetään...

    • maassamaantavalla

      Ei tollasta munatonta miestä kannata ikävöidä. Jos mies ei tiedä ketä rakastaa, niin joutaa menemään, kunnon miehiäkin löytyy kyllä kun jaksaa ympärilleen katsella. Itse en ikinä suvaitsisi moista käytöstä mieheltäni. Turha pelkkää sukua syyttää, mies on yhtälailla syyllinen kun suvaitsee moisen,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe