Paras asento?

Kokeilunhaluinenn

En ole vielä ehdottanut asiaa tyttöystävälle mutta haluaisin kokeilla miltä tuntuu panna peppuun. Mikä olisi paras asento kokeilla? Lusikka, vatsallaan vai doggy style? Lähetyssaarnaaja lienee yksi vaihtoehto mutta haluaisin panna takaapäin, doggy kiihottaisi eniten. Olen 24-v, tyttöystävä on 18-v ja olen hänen ensimmäinen seksikumppani.

17

2543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpoinvatsallaan

      Helpoin on jos tyttö vatsallaan tyyny vatsan alla niin että peppu nousee hieman ylös. Kunnon lämmittely ja yritä saada tyttöystäväni rentoutumaan, kunnolla liukkaria peppureiälle ja kalun päähän. Etene hitaasti tytön ehdoilla, ensiksi vain pari senttiä sisälle ja siitä pikku hiljaa syvemmälle. Kun olet saanut kalun kokonaan sisälle ja homma alkaa pelittää niin helpompi siirtyä doggy asentoon. Ekalla kerralla ei välttämättä kannata työntyä kokonaan sisälle vaan ainoastaan 3-4 senttiä.

    • ertpr

      Kylki asennossa nainen rentoutuu helpommin ainakin kokemukseni mukaan. Aika hyvin ottaa vastaan kunhan muistaa liukkarin ja jos tyttöystäväsi antaa peppua muita ottaa rauhassa silloin nainenkin nauttii.

    • asdasdasdas2

      Kummalle paras asento? Sinulle vai tyttöystävälle?

    • vzvvzvz

      Minulla oli tyttöystävä joka piti anaaliseksistä mutta hänen piti olla aina pienessä humalassa ja sitä tehtiin baarireissujen jälkeen. Se auttoi häntä rentoutumaan ja toi oikean fiiliksen. Ensikertaa kokeillessa täytyy mennä täysin tyttöystäväsi ehdoilla koska hän on vastaanottaja ja se on ihan eri asia kuin panisit pilluun eli se asento mikä hänelle parhaiten sopii.

      Ymmärrät sen mitä hän kokee jos kokeilet työntää omaan peppuusi dildon tms.

      • vzvvzvz

        Kyllä ymmärrän. Hienoa saada palautetta noin kehittyneeltä ihmiseltä kuin sinä. Oikeastaan kunnia. Kiitos siitä!


    • Rezdwen

      Parhaimmalta tai ainakin kiihottavimmalta tuntuu panna peppuun kun tyttö on kontallaan eli doggy style. Ei ole kuitenkaan paras asento ekalla kerralla. Itse olen muutamaa peppuneitsyttä pannut peppuun ja alussa laittanut tytön vatsalleen. Siinä on sitten mennyt arviolta 5-10 min että saa kalun kokonaan sisälle, kannattaa edetä hitaasti ja tunnustellen tytön ehdoilla ja työntyä vähän kerrallaan sisään. Sitten kun pääsee kokonaan sisälle niin olen alkuun liikkunut hitaasti edestakas ja pikku hiljaa nopeammin. Vasta kun huomaan olevani lähellä laukeamista pyydän tyttöä nousemaan kontalleen jolloin on parempi jyystää vähän reippaammin kun pitää samalla pakaroista / lanteista kiinni. En ole peppuseksin suurin ystävä mutta vaihtelu virkistää joskus. Varsinkin jos kyseessä tyttö joka ei kasvoista kovin hyvännäköinen mutta on hyvä kroppa ja perse (esim. urheilee, treenaa salilla) niin kiihottavampi panna takaapäin ja joskus peppuun. Vanhemmat tyyliin 30-vuotiaat ovat tässä suhteessa hieman varauksellisia tai kieltäytyvät mutta oman kokemuksen perusteella nuoremmat ovat avoimempia ja kokeilunhaluisempia esim. omalla kohdallani jokainen 16-20 v hoito on antanut panna peppuun, 25-30 v ehkä joka toinen.

    • Kokeilunhaluiselle

      Ensimmäisellä kerralla kun harrastatte anaaliseksiä, miehen pitää osata edetä rauhallisesti ja naisen ehdoilla. Tärkeää on myös saada nainen rentoutumaan. Aloita naisen kiihottaminen suuseksin antamisella nuolemalla pillua niin että nainen alkaa voihkimaan kunnolla. Kun olet nuollut pillua jonkin aikaa ja nainen alkaa lämmetä, voit siirtyä nuolemaan peppureikää. Siitä monet naiset pitävät ja kiihottuvat erittäin hyvin. Tässä vaiheessa nainen voi jo pyytää, että pane mua anaaliin. Pane kuitenki ensin pilluun takaapäin, ja levitä liukkaria peppureijälle ja aloita reijän hieronta sormella. Tee hierontaa reijällä ja aloita varovasti työntämään sormea anaaliin. Kuuntele naista, jos sattuu niin lopeta ja lisää liukkaria ja aloita uudelleen. Kun yksi sormi liikkuu hyvin, ilman kipua voit alkaa kokeilemaan työntämään kaksi sormea yhtäaikaan anaaliin. Kun sormet liikkuvat hyvin niin voitte mennä kylki asentoon. Levitä nyt reilusti liukkaria peppureijälle ja laita munan pää reijälle. Ole itse liikkumatta ja nainen ottaa tässä asennossa munaa anaaliinsa sillä nopeudella kun hänestä itsestä hyvältä tuntuu. Voi olla että muna menee vain vähän tai sitten oikein reilusti anaaliin. Toinen asento myös missä nainen voi itse määrätä täysin miten haluaa on ratsastus. Ensin nainen ratsastaa muna pillussa ja sitten vaihtaa toiseen reikään. Takaapäin asennossa miehen pitää osata edetä tarpeeksi rauhallisesti ja pitää lopettaa heti jos naiseen sattuu ja käskee lopettamaan. Kokeilemalla sen opitte mikä tuntuu hyvältä. Sitten kun nainen oppii pitämään anaaliseksistä, voi häntä kiihottaa ajatus saada molempiin reikiin samaan aikaan. Muna anaaliin ja dildo pilluun, naisesta voi ensin tuntua että alapää halkeaa mutta kun alkaa tottua reikiensä täytteeseen niin nauttii.

      • Tosipaikka

        Kävi niin, että nainen halusi aitoa anukseen, suuhun ja pilluun ja samaan aikaan. Olen pulassa, mitä teen ?


    • Meillä kyllä lusikka eli kylkiasento tuntuu parhaalta. Mutta toki itse kannattaa kokeilla, mistä molemmat nauttii.

    • Harrisonfrog

      Itse tykkään eniten siten että tyttö on kontallaan ja voi samalla pitää pakaroista/lanteista kiinni.

      • d-oggy-st-yle

        Tuo joo, jos nainen tykkää tulla otetuksi. Jotkut tykkäävät ja toiset taas ei. Takaapäin asennoissa on aina se huono ettei saa katsekontaktia eikä pääse suutelemaan kuin niskaa.


      • Sanohenrivaan
        d-oggy-st-yle kirjoitti:

        Tuo joo, jos nainen tykkää tulla otetuksi. Jotkut tykkäävät ja toiset taas ei. Takaapäin asennoissa on aina se huono ettei saa katsekontaktia eikä pääse suutelemaan kuin niskaa.

        Katsekontakti ei ole välttämätön, doggystyle asennossa on parasta kun näkee parhaiten miten kalu työntyy peppuun ja voi pitää pakaroista kiinni samalla kun panee.


    • Onnistuihan

      Näillä vinkeillä onnisti.. paitsi loppujen lopuksi mies työnty kokonaan sisään kun olin selälleen jalat yhdessä ylhäällä..
      "Pitkä projekti" mut ihana kun ei sattunut ja toinen sai himotun nautinnon.. nyt opettelemaan myös itse nauttimaan peppu seksistä.. kiitos!

      • Onnistujalle

        Kiva että sinuun ei sattunut. Tärkeää että osaat olla rentona, silloin sulkijalihas antaaa kalun mennä sisään. Kyllä sinne tiukkaan anus reikään kalu menee yllättävän hyvin pohjaan saakka, kunhan liukkaria käytetään reilusti ja mies osaa hommansa. Pitää edetä rauhallisesti ja naista kuuntelemalla. Voit saada peppuseksistä lisää nautintoa, kun pyydät tätä mieheltä. Kun olet selälläsi jalat miehen olkapäillä ja mies on työntymässä anaaliisi, käske hieroa klitoristasi sormilla. näin voit saada voimakkaan orgasmin. Tässä asennossa pillusi on kuin tarjottimella miehelle. Dildoa voi myös kokeilla, molempiin reikiin täytettä samaan aikaan. Voit tykätä.


    • mitat_ktoos

      Saattaa kuulostaa jopa henkilökohtaiselta, mutta minkä kokoinen kyrpä sinulla on? Kysyn siksi, että osaisin neuvoa sinua paremmin, sillä eräs asennon määräävä tekijä on juuri kyrpäsi koko. Takaapäin panevat lähes kaikki, mutta edestä- siis vaikkapa tyynyllä kohotetuun perseeseen harvemmat. Irstailijat ja muut isomunaiset pääsevät pohjaan asti vieläkin harvemmin.

    • upeaaa

      Minusta on ihanaa maata selälläni, kantapäät miehen olkapäillä, kun mies alkaa työntyä sisään peppuuni. Sitten kun hän on sisällä kokonaan haluan värisevän jellydildon pillun puolelle. Mies voi peräaukossani tuntea dildon värinän vasten kovaa kulliaan ja sitten rauhallisesti edestakas liikettä pyllyssä. Pillun puolella voi pitää kovempaa kiirettä. Täydellisen nautinnon saan kun samalla hieron klitoristani ja puristelen nännejäni. Tätä voisin suositella kaikille, orgasmi on tajunnan sumentava kokemus, kun kunnolla saa kumpaankin reikään.

    • Kokemuksella1

      Paras asento alussa on varmaan vatsallaan. Kannattaa edetä hitaasti ja aluksi vain tunnustella kalun päällä peppureikää. Liukkaria kannattaa levittää sekä peppureijälle että kalun päähän. Siitä pikkuhiljaa painelee kalun päällä peppureikää niin että saa terskan verran pari senttiä sisälle. Tässä vaiheessa voi varovasti painella, kunnes vähän kerrallaan saa kalun kokonaan sisälle. Kun homma alkaa sujua, niin voi vaihtaa asentoa. Itse pyydän tyttöä nousemaan kontalleen siinä vaiheessa kun tunnen että olen kohta laukeamassa ja hoidan homman loppuun doggystylella, missä ei yleensä kauaa kestä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe