Kysymys nettideittinaisille.

dga2wedfg

Miten saa naiset ottamaan yhteyttä nettideiteissä?
Miltä vaikuttaa jos sanoo että en tee enää aloitteita joten tee sinä.

16

473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lose.lose.situation

      Nettideittailu on sellaista tavismiehille että et vain voi voittaa teet sitten mitä vain.

    • No, profiilien pitäisi olla ainakin 99 % täytettyjä ja oikein, ei valheita. Kuvalla tai ilman, mulle sillä ei oo mitään väliä, onko kuvalla tai ei, vaan sillä on merkitystä: on 100 % sinkku, savuton, raitis ja lapseton (ei omia lapsia siis). Muut saa kirjoittaa mitä haluavat, kunhan se on oikein ja kunnolla kirjoitettu se profiili. Sitten vain etsimään ! Harvemmin mä tosin löydän tuolta kunnon miestä.....aina on joku kriteeri , joka ei osu kohdalleen.......

    • helppojoo

      siis flirttailee
      jos ei tee aloitteita

    • MillaMagia2

      Jos ei ole suhteiden "suurkuluttaja" eli suhteesta toiseen ryntäilevä mies, niin paremmat mahdollisuudet.... varsinkin sellaiset 50 v täyttäneet miehet aiheuttaa suurta varautuneisuutta.

    • ikuinen-sinkku

      Jos olisit axl smith niin saiit heti naisten yhteydenottoja ja naiset tarjoaisi seksiäkin. Muutenhan tavis miehillä ei ole mahiksia päästä treffeille.

      • ettäsillai

        Sama vastaus. Mutta Axl Smith nettideittailikin. Toki nettideittailun aloittamiseen tarvitaan myös yhteydenotto. Harvempi täällä tuntuu puhuvan nettideittailusta, kun joidenkin toiveissa se näyttää kyllä olevan.
        Mutta tämä onkin Suomi24-sivu.


    • KisulliMisulli

      Miehille neuvo; nainen hurmataan sanoilla. Kannattaa luoda huolella profiili, mikäli odottaa että naiset ottavat yhteyttä. Ja tietysti profiiliteksti sen mukainen, millaisilta naisilta viestejä haluaa. Kohderyhmä valitaan kuten kaikessa markkinoinnissa.
      Ja markkinointitapoja mukaillen; pitää erottua joukosta -edukseen. Ainakin treffaile pisto com tarjoaa treffivalmennuksia ja profiilien tekoa. Kannattaisiko vähän panostaa?

      • juojojopppp

        Ei kannata kikkailla ja teettää muilla profiilitekstiään. Kuvaus itsestäsi, mitä etsit kuva. Kirjoitusvirheet tarkistetaan ja se on siinä. Kaikki runot, ja muut löpinät kannattaa unohtaa. Riittää, kun on oma itsensä. Se sama, minkä toinen kohtaa myös treffeillä. Itse en noteeraa kuvattomia miehiä. Kuvallinen profiili herättää luottamusta, kuvaton epäluuloja.


      • juojojopppp kirjoitti:

        Ei kannata kikkailla ja teettää muilla profiilitekstiään. Kuvaus itsestäsi, mitä etsit kuva. Kirjoitusvirheet tarkistetaan ja se on siinä. Kaikki runot, ja muut löpinät kannattaa unohtaa. Riittää, kun on oma itsensä. Se sama, minkä toinen kohtaa myös treffeillä. Itse en noteeraa kuvattomia miehiä. Kuvallinen profiili herättää luottamusta, kuvaton epäluuloja.

        Ehdottomasti kannattaa ulkoostaa profiiliteksti. Ensin kannattaa vaivata asialla kavereita ja sitten vaikka ammattilaista. Ihminen harvemmin huomaa omia parhaita piirteitään, vaan keskittyy ongelmiin. Onkin yllättävää kuulla, miten ystävät kuvailisivat.
        Ammatilaiset varmaan keskittyvät tiukasti faktoihin, joten mixaamalla kaikkea; vähän itseltä, vähän ystäviltä ja kooste ammattilaiselta voi olla se edustavin oman näköinenprofiili.
        Maailmalla ammattilaiset ovat pitkälle hioneet palvelujaan, suomaliset arkoja, varsinkin kun joku neropatti neuvoo "olemaan vaan oma itsensä". Oma itsensä pitääkin olla, mutta vähän kuin työpaikkahaastattelussa, ei kannata ensi kertoa mitä ei osaa, vaan keskittyy parhaisiin puoliin. Ellei niitä itse hoksaa, ammattilaisella vaan! Rohkeasti, rohkeus vetoaa myös naisiin. Tsemppiä!


      • Niko_deemus
        EtsiväNti kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa ulkoostaa profiiliteksti. Ensin kannattaa vaivata asialla kavereita ja sitten vaikka ammattilaista. Ihminen harvemmin huomaa omia parhaita piirteitään, vaan keskittyy ongelmiin. Onkin yllättävää kuulla, miten ystävät kuvailisivat.
        Ammatilaiset varmaan keskittyvät tiukasti faktoihin, joten mixaamalla kaikkea; vähän itseltä, vähän ystäviltä ja kooste ammattilaiselta voi olla se edustavin oman näköinenprofiili.
        Maailmalla ammattilaiset ovat pitkälle hioneet palvelujaan, suomaliset arkoja, varsinkin kun joku neropatti neuvoo "olemaan vaan oma itsensä". Oma itsensä pitääkin olla, mutta vähän kuin työpaikkahaastattelussa, ei kannata ensi kertoa mitä ei osaa, vaan keskittyy parhaisiin puoliin. Ellei niitä itse hoksaa, ammattilaisella vaan! Rohkeasti, rohkeus vetoaa myös naisiin. Tsemppiä!

        Heh, eihän se profiiliteksti nettideittailua hoida. Pieni valhe on teettää profiiliteksti ja sitten olla tavallinen nolla nettideittailussa vielä hölmömpien neuvoessa.
        Suurin ongelma lienee, että 7 %:lla suomalaisistakin on kirjoitetun tekstin lukemisvaikeuksia. Se on suuri määrä kuitenkin. Tähänkin tietenkin vaadittaisiin kouluttautumista aivan psykologisiin häiriöihin asti paneutuen.


      • Niko_deemus kirjoitti:

        Heh, eihän se profiiliteksti nettideittailua hoida. Pieni valhe on teettää profiiliteksti ja sitten olla tavallinen nolla nettideittailussa vielä hölmömpien neuvoessa.
        Suurin ongelma lienee, että 7 %:lla suomalaisistakin on kirjoitetun tekstin lukemisvaikeuksia. Se on suuri määrä kuitenkin. Tähänkin tietenkin vaadittaisiin kouluttautumista aivan psykologisiin häiriöihin asti paneutuen.

        Aivan totta, kirjoitetun tekstin lukeminen on monille haastavaa.
        Alkuperäisessä asiassa (Miten saa naiset ottamaan yhteyttä nettideiteissä?) pysyäkseni, olen yhä ulkoistetun profiilitekstin kannalla, ellei itse ole kirjoittamisen saralla millään muotoa lahjakas. Profiileja kun on niin paljon, on vain pakko yrittää erottua, mikäli vastauksia haluaa.
        Profiiliteksti ei tietenkään saa olla valheellinen, oli sen kirjoittanut kuka tahansa :) Täytyy vain ymmärtää, että kaikki eivät edes huomaa omia vahvuuksiaan, joten niitä on vaikea esitellä.
        Palvelut on suunnattu juuri niille miehille ja naisille, jotka haluavat panostaa profiiliinsa, eivätkä koe itse olevansa parhaita sanaseppoja. Ja tietysti laadukas palvelu tarkoittaa sitä, että ihmiseen tutustutaan, ei tekstejä mistään hatusta vedetä.
        Ainakin treffaile.com on saanut tuloksia aikaan - tosin tiedän vain yhden tuttavan, joka siellä profiilinsa teetti. Samoin mikkokempe.com toimii hienosti treffijutuissa.
        Rohkeutta ja rehellistyyttä treffeille!


    • RakkaudenIhmemaa

      Tärkeintä on oikeastaan tajuta mitä keskustelu on. Jos olet toisesta kiinnostunu, osoita se. Kysy ja vastaa myös itse sekä omaan että toisen kysymykseen. Itse kysyin mieheltä jotta pidätkö ruuanlaitosta. Vastaus oli kyllä. Eikä mitään muuta. Se ei ole keskustelua, 3-vuotiaskin vastaa hieman laajemmin.

      Osoita, että olet lukenut profiilin. Käytä jotain siinä olevaa tietoa ja tee kysymys tai kommentti sen pohjalta: Mikäs on kissasi nimi ? Tai kysy jostain arkisesta ja ajankohtaisesta asiasta: keväällä voi vaikka kysyä joko oot vaihtanut talvirenkaat.

      Jos profiiliteksti alkaa vähättelyllä, valituksella tai sanoilla "ihan tavallinen suomalainen mies" tai profiilissa ei ole tekstiä ollenkaan, menen seuraavaan profiiliin. Miksi kiinnostuisin jos annat itsestäsi kuvan ettei sinusta kannata kiinnostua ?

      Kuva on mielestäni sivuseikka. Ihmisiähän tässä ollaan eikä mitään näyttelyesineitä. Itselläni kuvaa ei profiilissa ole enkä halua sitä mieheltäkään. En halua myöskään antaa puhelinnumeroani, koska en halua edes kuulla miehen ääntä ennen tapaamista. Sokkotreffeillä näen ja kuulen ja koen ihmisen koko persoonan, joka antaa mahdollisesti jopa aivan erilaisen kuvan ihmisestä kuin yksikään kuva. Taannoin sain mieheltä kuvan ja sekä sen että kirjoittelun perusteella sain kuvan jotta kyseessä hyvinkin sympaattinen ja reipas mies. Todellisuus ei olisi voinut olla kauempana. Eräälle toiselle miehelle sanoin, jotta ottaa kuvansa profilistaan pois, koska se ei tee komean miehen ulkonäölle oikeutta; kuvakulma oli aivan epäonnistunut. Ei näyttänyt yhtään itseltään.

      Ja vaikka se tuntuu pikkumaiselta, niin kyllä olisi ihan asiallista kuitenkin noudattaa äidinkielen oikeinkirjoituksen perussääntöjä. Eli isot kirjaimet ja pisteet ainakin käyttöön.

      Siinäpä jotain...

    • Jokaiselle_jotakin

      Profiilissa pitää olla muille joku juttu,johon tartun. Itseäni ei kiinnosta esim. seuraavanlaiset miehet, harrastuksena jenkkiautot, yltiöpäinen punttisalilla käynnit, "en koskaan matkusta suomen ulkopuolelle". Ikää pitää olla riittävästi, mutta ei myöskään yli-ikäinen. Sinkku / eronnut. Sinut menneisyytensä kanssa. Valokuvaa en tarvitse, sillä uskon vain tapaamiseen. Pitkiä aikoja en viitti kirjoitella.

      Jos itse ei tee aloitetta ja vielä kirjoittaa sen profiiliin, niin kannas poistaa koko profiili.

    • Rimppis60

      Laita ikä sopimaan omaan ikääsi. Säälittäviä ne miehet, jotka etsivät 38 - 50 vuotiasta ja ovat itse vähintään 57. Kuka oikeasti uskoo, että 20 v nuoremmat naiset kiinnostunut ihmisestä itsestään?

      • kaikkea_löytyy

        Ihmisiä ne on ihmiset Yhdysvalloissakin. Vai ? varakas avioliitossa perheellinen mies jo 45 vuotias terapeutti meni naimisiin vuosien salasuhteen jälkeen alun alkaen 13 vuotiaan tyttön kanssa. 20 vuoden avio liiton jälkeen useampi lapsi tuli vaikkakin eron myötä kariutui huoltajuus kiistan myötä vastaaviin tapahtumiin kuin Turun torilla mut vain tiukka singer tikkaus kohdistui siihen eläköityneeseen terapeuttiin.


      • Tresembol

        Toki ikä kannattaa laittaa sopimaan omaan ikäänsä, mutta ainakaan oman ikäistä tuskin kannattaa haeskella, kun se ei ole edes tutkitusti kuranttia kuin avioeroperheille. Kertomasi ikähaarukka on aivan mukiin menevä joillekin. Itse en kyllä lienisi kelpuuttavan noinkin iäkkäitä kenties elämän jo runtelemia, joista jo osa on mummoja. Useimmilla ei ole enää ulkonäkö kurantti ja kaikenlaatuista luonnehäiriötä on jo dieetti saanut muulle enemmistölle aikaan.
        Itse olen löytänyt paljon enemmän antaumuksellisellisuutta paljon nuoremmilta yhteisiin harrastuksiin jossei työhönkin. Kyseessä ei ole pelkkä uskon asia. Vain 20 vuotta nuorempien kiinnostusta ihmiseen itsessään en haluaisi mitenkään tyrmätä, mutta aika turhakkeita tuntuu ryhmään kuuluvan.
        .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe