Uudet elämäntapaintiaanit Kittilään!

KittilänIntiaanit

Ehdotan realityä, jossa joukko erilaisia ihmisiä lähtee intiaaneiksi Kittilän korpeen. Toki korpeahan itse kunta keskustaa ja Leviä lukuunottamatto onkin.

Alkuperäisistä Kittilän elämäntapaintiaaneista on jo aikaa, joten nyt olisi välttämätöntä tempaista. Ohjelma olisi rankka tarkoituksena olisi ansastaa, metsästää, kalastaa ruokansa. Mahdollisesti jauhoja voitaisiin toimittaa, josta saisi ruisleivän leivottua luonnontulella toki, ei millään nykyajan grillillä. Sähköä tms nykyaikaa ei saisi hyväksikäyttää.

Luonnossa pitäisi pärjätä talven yli, esim lokakuusta huhtikuulle, jos pystyy ja kuka kykenee. Peseytyä voisi lumella, avannossa ym. Tarpeellinen määrä käyttöesineitä voitaisiin antaa, ei kaikkea tarvitsisi itse valmistaa.

Rankkaan realityyn olisi varmasti osallistujia. Tosi miehiä ja naisia. Ei mitään BB-bimbo-pimppa-diivoja!

Tässä realityssä ei tarvitsisi sheivata eikä sheikata. Omassa saastassaan saisi rypeä vaikka koko talven jos terveys ja hermo vain kestää. Takaan, että kilpailijoilta palaa pinta ja pinna!

6

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvi.nännilahti

      Mä voisin tulla, en käytä rintaliivejä. Voi vähän nöpöttää paidan alla.

      • Mikko.terskajoki

        Siinä tapauksessa mieki voisin tulla. En käytä alushousuja, voi vähän nöpöttää sepaluksen kohalla.


    • kakkaintiaani

      Minäkin, mulla nöpöttää pyllyn kohdalla, kun on paskat hausussa.

    • elämämkoulunruikkari

      Ei kai tosissaan kukaan kato tosi tvtä, kuin nöpötysten takia. Niin aivoton genre, että vaatii silareita ja aivottomia bimboja heiluun, että viittii ees kattoa. Seki vain huumori arvon takia. Olishan se mukava ko siellä joku Maisa norppa pilkkis pikku bikineissä, Amanta narsimo sheivailis majavaa ja joku muu turhake suuttus niille siitä ku niilä on isomat täytteet tisseissä ja enemmän hermomyrkkyjä huulissa.

    • Kaarle69

      Joko ruska-aika villiinnyttää kiimaiset?
      Jäykkää tulossa..

    • rutjaukkonen

      Just sinne vietäisiin elämään keskenään Yritys Mäkelä Mäkinen Lompolo Huikuri Kujala Kuusisto,tässähän näitä ja unohdetaan ne sinne lopullisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe