Veljeni vaimo

lisna

Onko kellään pirullisempaa ja ilkeää veljen vaimoa kuin minulla?

27

2749

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olioliolioli

      Ainakin sama veroinen tai pirullisempi

    • vanhatarina

      Veljesi on mustasukkainen. Veljesi vaimon pitää todistaa neitiveljellesi, ettei hän ole naisena sinusta kiinnostunut.

    • Sad423423

      Todellakin oli. Pilasi kaikkien meidän perheiden väliset suhteet. Oikea noita akka. Teki veljeni onnettomaksi. Very sad!

    • Rupusakkia

      Juuri näin on meilläkin. Tajusin tilanteen pohjia myöten vasta vanhempiemme kuoltua. Veljeni vaimolla ei ollut mitään osaa kuolinpesään, mutta hän oli päälle päsmärinä joka vaiheessa . Veljeni ei uskaltanut sanoa omaa mielipidettään. Sinne meni talo ja tavarat vieraan veren mielen mukaan. Pahinta on, että veljen poika nai äitinsä kaltaisen naisen, varsinaisen syöjättären ja on samalla tavalla tossun alla. Veljelläni on ollut pahoja masennuksia, syykin alkaa nyt selvitä.

    • hyhyhyyyyyy

      Vai olisikohan näin, että veljesi vaimo pitää miehensä puolta, koska aloittaja haluaa olla kaikessa päällepäsmäri. Nämä hyökkäävät ja parisuhteisiin sotkekeutuvat sukulaiset ovat pahimpia. Oletko mustasukkainen veljestäsi, eikö omaa elämää ole. Jotkut eivät voi sietää sitä, että sisarukset elävät omaa elämää.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Taitaa veli olla niin tassukka, että pakko pitää puolia, että edes jotain saa!!!


    • sökösöö

      Vai olisko sittenkin niin, että sinä et lukenut edellisen kommenttia kunnolla ollenkaan?

      • fvbgfvc

        Minkäläinen tossukka on ihminen joka antaa miniän hoidella perintöasiat. Voevoe, tossukka suku ruikuttaa. Taitaapi olla niin, että tosukkaveli pisti vaimonsa asialle, ku vaimo saa aikaseksi asiat, ku tossukat vielä miettii.


    • epäileväinen

      Onko niitä muunlaisiakin?

    • veljenvaimo

      Eihän näillä miniöillä ja vävyillä todellakaan pitäisi olla mitään sanomista puolisonsa perintöasioihin. On se puoliso tossukka tai ei. Miniän ja vävyn pitää vaan olla puuttumatta mihinkään. Mutta aika usein kuulee sanottavan, että ne miniät varsinkin on erityisen hanakoita puuttumaan asioihin, mitkä ei niille kuulu.

      Ei ole minullakaan mitään sanomista mieheni perinnönjakoon. Ajatella voin vaikka mitä, mutta rikkaakaan en ristiin pistä enkä mitään sano. Niinpä jäi mieheni vahvaluonteisten sisarusten varjoon, rahavarat uskoisin toki jaetun oikeudenmukaisesti, mutta muut hyntteet on menneet mikä minnekin. No, omapa on asiansa, kun ei puoliaan pidä. Ehkä on parempikin niin, ettei tule ikinä kenellekään mitään valittamista. Eikä minusta kukaan tee ahnetta miniää edes unikuvissaan.

      Olen mieheni sisarusten kanssa oikeinkin hyvissä väleissä, mutta uskon, että juuri tällaisissa tilanteissa niitä hyviäkin välejä koetellaan. Kun ne sisaruksetkin saattaa tapella keskenään ihan mistä vähäpätöisestäkin arabian lautasesta tai äidin nappilaatikosta, niin saati sitten jos kuvaan liittyy vielä vävy tai miniä.

      • BÖÖBÖÖBÖÖTsup

        Mitään rahareikä-yhteisasuntoja ei tarvitse vaivoiksi ottaa. Sinne menee lasten ruokarahat isänsä sisarusten asumiseen.


    • eivätsukua

      Vävyn ja miniän ei tarvitse olla edes paikalla perinnönjaoissa, voivat olla jopa satojen kilometrien päässä. SYYTE tulee joka tapauksessa. ::)))

    • sipsipsipsip

      Ei tossukkaveli voi pistää vaimoaan asialle, kun ei se ole laillista! Tai sitten pitää olla siltä veljeltä eli pesän osakkaalta valtakirja. Ja jos semmoinen on, niin sitten ei ole toisilla nokan koputtamista. On vaan pidettävä omasta osastaan huoli.

      Näin virallisesti. Mutta kyllähän se tiedetään, että epävirallisesti näitä perinnönjakoja tehdään joskus jopa perittävien vielä eläessä. Otetaan "meille tuo" ja "vien tämän jo meille" ja niin edelleen. Tavaroita vain katoaa sinne ja tänne. Ainakin meillä anopin jouduttua hoitokotiin alkoi ilmetä tällaista katoamista. Harvoin kävin anoppilassa enää sen jälkeen, mutta joka kerta sieltä oli hävinnyt jotakin, en tiedä minne eikä tiennyt mieskään. Mutta mitäpä näistä.

      • Maaritaq

        Mielestäni vaimo voi puolustaa miestään hänen sukuunsa liittyvissä asoissa. Meillä ainakin vahvatahtoinen sisar vie miestäni kuin litran mittaa. Sisar on vieläpä osoittanut hyvin selvästi, että pitää meitä jonain toisenluokan kansalaisina. Meidän kanssa ei ole sopivaa asioida muuten kuin tekstiviestien välityksellä. Ja jos on jotain muita asioita hän tuo kirjeitä postilaatikkoon, joka on talomme portilla. Silloin hän ottaa kyllä hanakasti yhteyttä, jos hän tarvitsee apua jossakin ja lupaa, että auttaa meitäkin jos tarve vaatii. Mutta jos apua tarvitsemme, hänellä on sen kymmenen menoa ja selitystä riittää loputtomiin.


      • paskasakkia

        Minuakin loukkasi syvästi, kun minun anopin kuoltua alettiin kyseleen hänen tavaroiden perään minulta vaikken ollut paikallakaan niitä jaettaessa. Mieheltäni ei kysytty mitään. Sanoin, että tulkaa tutkimaan koti, muttei syyttäjiä ole näkyny. Miniöitä on hyvä aina syyttää, ainakin tässä suvussa. Mieheni suvussa on kyllä taipumusta rosvoiluun ihan omastakin takaa. Niitähän ei muistella, eihän.


      • Anonyymi
        Maaritaq kirjoitti:

        Mielestäni vaimo voi puolustaa miestään hänen sukuunsa liittyvissä asoissa. Meillä ainakin vahvatahtoinen sisar vie miestäni kuin litran mittaa. Sisar on vieläpä osoittanut hyvin selvästi, että pitää meitä jonain toisenluokan kansalaisina. Meidän kanssa ei ole sopivaa asioida muuten kuin tekstiviestien välityksellä. Ja jos on jotain muita asioita hän tuo kirjeitä postilaatikkoon, joka on talomme portilla. Silloin hän ottaa kyllä hanakasti yhteyttä, jos hän tarvitsee apua jossakin ja lupaa, että auttaa meitäkin jos tarve vaatii. Mutta jos apua tarvitsemme, hänellä on sen kymmenen menoa ja selitystä riittää loputtomiin.

        Mahtavaa, että muillakin on tälläisiä sukulaisia. Ei siis olla yksin..Apua joo pitäis loputtomasti antaa, mutta kaiken aikaa paska kohtelu muuten..Lopettakaa avun anto!


    • entykkää_tulentoimeen

      Minä olen mieheni vaimo ja miehelläni on 2 siskoa.

      Kumpikin siskoksista katsoo asiakseen kertoa minulle useinkin, mihin minä voisin käyttää omalla työlläni, siis palkkatyössäni, tienaamat rahat. Kun tulevat meille käymään, aina löytyy ihmeteltävää. Olenko - taas - ostanut uuden pöytäliinan, mikäs se tämä lautanen on kun ei ole ennen kahvipöydässä näkynyt, miten meillä on uusi matto, entäs tuo torkkupeitto, olenko saanut sen lahjana, miten meillä on varaa taas mennä ulkomaille.

      Olen sentään jo 57 vuotias, mieheni lähes 60 ja miehen siskot päälle 60:siä.
      Luulisi, että minä saan omilla rahoillani tehdä ihan mitä tykkään ja elää heidän veljensä kanssa just niin kuin meitä kahta sattuu huvittamaan. Mutta ei, selkoa pitäisi tehdä joka asiasta.

      Kerran tokaisin nuoremmalle kälylle, että kuule, kyllä minä ja veljesi pärjätään, älä sinä huolta kanna meidän raha-asioista.

      Anopin kuoltua miehen siskot veivät anopin kotoa kaiken mitä halusivat päältä, Me menimme anopin kotiin vasta sen jälkeen kun siskokset antoivat luvan. Jäljelle oli jääneet ei myytäväksi kelpaamattomat ja roskat kolmeen kerrokseen. Tilasimme vaihtolavan pihalle, kannoimme rojut lavalle ja maksoimme vaihtolavan kustannukset omasta pussistamme. Eikä harmittanut yhtään kumpaakaan. Muisteltiin siinä anoppia, vähän itkettiinkin koska tyhjensihän mies lapsuudenkotiaan. Mutta hyvillä mielin pistimme oven kiinni.

      • sitäsaa17

        Me tullaan miehen kanssa menemään vain viralliseen perunkirjoitustilaisuuteen, ei hautajaisiin, mutta me ei tarvita yhtään mitään heiltä. Mitä laki sanoo, niin se raha otetaan, mutta mitä tuleekin, niin sitä vähää ei pidetä tilillä, vaan lahjoitetaan eteenpäin. Sillä tavalla saadaan pahasta hyvä. Tuskin on mitään tulossa, nytkin elävät kulutusluotoilla, maksaakseen 2. miehen sisaruksen kuluja, mutta joka tapauksessa meidän jälkeemme on jo tiedossa, minne taholle meidän kokoama omaisuus jaetaan. Eivät kulkeudu millään tavalla miehen puolen suvulle,

        Ei tilata vaihtolavaa, eikä enää siivota heidän elossa ollessakaan, ei makseta eikä anneta enää senttiäkään rahaa. Ei tulla käymään sairaalassa, eikä haudalla.


    • sossuhyysääjä

      Miehelläni on "sivistyneet" vanhemmat ja "sivistynyt" sisko.
      Miehen sisko on yli 10 vuotta minua vanhempi.

      Seurusteluaikana kuuntelin piiloletkautuksia sekä appivanhemmilta, että miehen siskolta miten ammattikoulun käyneet ovat luuserisakkia jne. Valmistuin lähihoitajaksi ja kävin opiskeluaikana ilta/viikonlopputöissä vanhainkodissa. Kuulin kymmeniä kertoja, miten hoitotyötä tekevät vain sellaiset ihmiset joista ei mihinkään muuhun ole. Yritin tietysti sanoa vastaan, mutta se vain pahensi tilannetta. Mieheni puolusti minua kymmeniä kertoja riitaan saakka, sitten sanoin hänelle, että anna olla, vanhempasi ja siskosi ovat mitä ovat.
      Jatko-opiskelin ammattikorkeassa sosiaalialan ylemmän tutkinnon ja pääsin töihin ns. virkaan. Sen jälkeen kuulin toistuvasti olevani mummojen kiusaaja.

      Viimeinen niitti oli kun menimme mieheni isän syntymäpäiville, toki kutsuttuina vieraina. Mieheni meni vähän aikaisemmin omalla autollaan, minä tulin paikalle suoraan töistä omallani.
      Sisko avasi oven ja tokaisi minulle ensisanoikseen, sieltähän se sosiaalipummien hyysääjäkin tulee. Siihen tuli päälle hirveä naurunremakka siskolta, anopilta ja appiukolta, heistä se oli tosi hyvä vitsi. Sillä sekunnilla totesin, että tämä on viimeinen kerta kun vietän aikaa näiden ihmisten parissa.
      Ehkä olen tosikko, ehkä minulla ei ole huumorintajua, mutta en jaksa kuunnella itseeni ja työhöni kohdistuvaa pilkkaa jatkuvasti. Tästä on nyt yli viisi vuotta aikaa.

      Appivanhemmat ovat käyneet meillä tuon jälkeen pari kertaa, miehen sisko kerran.
      Laitoin kahvit pöytään, vastailin yksitavuisesti kysymyksiin. Kun istuivat kahvittelemaan, totesin miehelleni, että kaateletko lisää kahvia vieraille, minun täytyy nyt lähteä ja sitten liukenin paikalta.

      • onmitäon

        Olet kestänyt todella paljon. Täytyy sanoa, että osoitat suurta luonteen lujuutta ja älykkyyttä, kun pystyt kuuntelemaan tuota irvailua ja vielä voit olla samassa huoneessa ja tarjota kahvia näille.

        Kun sen aika tulee, että miehen vanhemmat ja sisko itse tarvitsevat hoitoa vanhuksina, niin joutuvat sitten ilmeisesti suoraan helvettiin, vanhainkotiin: juuri siihen paikkaan mitä ovat elämänsä aikana mananneet, missä on töissä näitä parjaamansa koulutuksen syväosaajia.

        Meillä on tehty niin, että meidän ovi on ikuisesti kiinni samanlaisilta tyypeiltä. Heitä ei enää ole olemassa meille, vaikka he meihin yrittävätkin välillä ottaa yhteyttä. Onnistuivat saamaan 1 miehen sukulaisen lisää osallistumaan tähän viestitys-rinkiin. mikä jäi toivottavasti vain siihen 1 kertaan. Mutta jos tulee lisää viestejä, niin too bad, taitaa jäädä joulukortti lähettämättä tälle miehen sukulaiselle. Tiedän, hirveä kosto.

        Omat vanhempani eivät myöskään ole enää yhteydessä heihin.

        Olen lukenut, että pahin tapa tällaisille haukkujille onkin se, että ei ole missään yhteydessä.
        Ei, vaikka tulee minkälaisia vihan täyttämiä tekstareita. Tuollaiset ihmiset kun viihtyvät keskenään, hakeutuvat samanlaisten seuraan ja saavat energiaa siitä, kun näkevät että heittonsa ja solvauksensa tehosi:. Jos sanoisimme heille jotain takaisin, tai vastaisimme mieheni puhelimesta suorasanaisella tekstarilla, olisi tämä negatiivinen reaktio juuri mitä he haluavatkin. He nauttisivat siitä että heillä on kirjallinen todiste, että saavat toisen loukkaantumaan ja jos mahdollista, yllytettyä muitakin mukaan tähän kiusaamiseen. Oman osuutensa tähän he ovat jo takuulla vääristelleet ja jättäneet kokonaan kertomatta.

        Outoa kyllä heidän mielestään, mutta meidän (minun ja mieheni) reaktio on yleensä skaalalla: ihmetellään viestiä, kummastellaan ja luetaan vielä läpi, ennen tuhoamista, ja nauretaan jollekin ilmaisulle.

        Kun mieheni sisarukset joutuvat tilaamaan roskalavan ja käymään läpi pari sataa neliötä ullakkoa, kellaria ja siivoamaan pihavajan vuosikymmeniä vanhoista romuista, ja putsaamaan puutarhan, ja 2. elossa olevista vanhemmista estelee, ja lykkää siivoamista tapansa mukaan. Kun mieheni sisarukset joutuvat juoksemaan useilla asioilla viikon aikana, kuten mieheni ennen teki.

        Karma.


    • anonyymi_WZl

      Onko kellään pirullisempaa ja ilkeää puolison siskoa.

    • maisaz

      Miehen sisko. Voi taivas, kun olisin tajunnut heti aluista alkaen. Kärsin ja kärsin.... Vuosia meni ja yritin olla mukana kuvioissa. Välillä ajattelen jotta onko se kateellinen, vai miksi on niin ilkeä. Onneksi puolisoon myös muut sisaret ovat huomannut tuon ilkeyden.

      • Anonyymi

        ihmiset tosi häikäilettömiä. Veljeni vaimo eritoten. Veljeni kuoli hämärissä olosuhteissa pihallaan. Sen jälkeen avovaimo alkoi rasittaa vanhaa äitiäni. Pellot ja metsät myytiin, että satiin rahaa leskelle. Rantapaikasta ostettiin tavaraa, jotta veljeni vaimo olisi voinut jatkaa hulppeaa elämäänsä. Ei hyvän näyttelemisen takia haluttu huomata suruttomuutta, heti hautajaisten jälkeen. Nyt on susi huomattu, eikä olla tekemisissä. Ja voihan se olla, että totuuskin joskus paljastuu.


    • Anonyymi

      Älä muuta sano,tuttu fiilis täälläkin!

    • Anonyymi

      Minulla on 🤮 velin vaimo on noita 🥺

    • Anonyymi

      Katkerat ovat ikäviä ihmisiä. Ikäviä ihmisiä ei ole ikävä. Terveisiä siskolle

    • Anonyymi

      Hankalia naisia pitää "hoidella", silloin niistä saa sellaisen otteen, että hankaluus loppuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe