Onko kukaan käynyt Kale- kukkulalla?

Martta66vee

Olemme menossa mieheni kanssa Alanyaan ensi kertaa. Olen nähnyt sieltä otettuja valokuvia. Kuinka sinne pääsee ja mitä se maksaa?
Tiedoista jo etukäteen kiittäen..

16

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnniJakale

      Me olemme käyneet siellä 29 kertaa ja tänä kesänä tulee 30 täyteen. Aina olemme sieltä kuvia ottaneet ja monta albumillista niitä jo onkin kertynyt.
      Niitä aina vieraille näytämme.

      Olemme aina menneet taxilla, ne kuskit ovat kivoja kun puhua paasaavat ja kädet heiluvat kuin tuulimyllyt kun näyttelevät sinne tänne.

    • tipparitaneli

      mistäs tiesit? gallun kukkulalta sain tipparin ja gallu mun kukkulalta perseherpeksen. ter. gallun grilli åboland

      • pettynytkovin

        Minä kävin Tallinnassa eikä kalja ollut lainkaan halpaa.


    • Onono

      Onon

      • noniikku

        Olisit sinäkin käynyt pyllistelemässä.


    • KaleFani

      Moni turisti ei tiedä, että Kale kukkulan sisään on louhittu vankila.
      Joskus öisin kun ei tuule, niin voi kuulla kukkulan uumenista kahleiden kolinaa ja vankien tuskanhuutoa

    • Kilikilikahleet

      Erdogan on pidättänyt 500 000 toisinajattelijaa ja tilat ovat todellakin ääriään myötä täynnä.
      Uusia säilytyspaikkoja tarvitaan koko ajan koska pidätettävien määrän arvioidaan jo tänä vuonna ylittävän miljoonan rajan.

      • MalliaDiktaattorista

        Pitäisi louhia tännekin yksi luola ja erillinen vajaaälyisten osasto sinne teille ameeboille.


      • SitäSaaSittenSylkeä

        Tämä Alanya- fanihöhlä on todellakin ihailemansa Erdoganin kaltainen.
        Kaikki toista mieltä olevat ihmiset on vangittava.

        Ilahduttavana näen kuitenkin sen että useimpien diktaattoreiden päät joutuvat seipäännokkaan torille.


    • Helena87

      Minäkin menin mieheni kanssa sinne eka kertaa ja sen jälkeen vaihdoin mieheni ihanaan turkkilaiseen komistukseen. Kehotan kaikkia naisia tekemään samoin.

    • erosita

      Sinne voi juosta, niin saa välillä katsella mummojen käsityökojuja.Ihana puolen päivän retki, kannattaa.

      • Kirpeäkurppa

        Minä petyin Kale- kukkulan turistikauppojen tarjontaan
        Kurpitsalamppuja ei ollut tarjolla. Olisin ostanut muutaman.


    • Martta78vee

      Vietimme mieheni Alin kanssa hänen 21- vuotis syntymäpäiväänsä kukkulalla. Vieläkin on takapuoli kipiänä.

    • Menossaollaan

      Gondolihissi on valmistunut. Meno/paluu 20TL . Matkan kesto 2,5 minuuttia.

    • kaksikaksi

      Olemme käyneet monia kertoja 15. v aikana.Kalen-kukkulalla, Menomatka maksaa alle 10e ja paluu samoin.K annattaa vaihtaa mukaan Turkin liiroja joilla vo imaksaa portila sisäänpääsymaksun joka sekin on jotain liiroja. en muista tarkalleen summaa.
      Me laskeuduimme joka kerta kävellen kukkulalta alas poiketen jossain ulkobaareissa juomassa.
      Kukkulalta alastullessa on mitä erilaisimpia myyntipakkoja joissa ostettaessa kannattaa
      tinkiä. Hyvää matkaa meille, ainakiln mieluisaan Alanyaan!

    • OnnellinenMartta

      Minun ei tarvitse enää Alanyaan mennä.
      Olen ottanut 4 kielteisen turvapaikkapäätöksen saanutta partavauvaa luokseni asumaan. Päivisin potkivat palloa kentällä ja iltaisin paistamme kanelipullia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe