Palstalaiset tarkkailun alaisena

Ohohhoo

Eräs kirjoittaja ilmoitti tietävänsä kaikkien palstalaisten asioista ihan kaiken. Eikö ole huolestuttavaa, jos menee lipsauttamaan jotain ohi näppäimistönsä, niin saa myöhemmin lukea siitä? Toivoisitteko mieluummin vähän armahdusta ja kepeää ei tosikkomaista keskustelua.

98

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtoriketä

      Harhaluuloisuushäiriö saattaa iän myötä voimistua ja potilas voi kuvitella muista ihmisistä mitä tahansa. Jopa että tietäisi näistä kaiken täällä kirjoitetun. Suuruudenhulluus on yksi uhka ikääntyvälle ihmiselle.

      • Ohohoo

        Nauru ja ilakointi pidentää ikää. Monelta palstalaiselta on unohtunut kokonaan hauskanpito.


      • Ohohoo kirjoitti:

        Nauru ja ilakointi pidentää ikää. Monelta palstalaiselta on unohtunut kokonaan hauskanpito.

        Onpa nähty niinkin matalaa hupikynnystä tällä palstalla, että joku kirjoittaa nauravansa kippurassa yhdelle ylimääräiselle o-kirjaimelle.
        Voi Luoja hyvästi varjelkoon, ettei minun hauskanpitoni koskaan menisi ihan niin matalalle tasolle.


    • Minähän jo kirjoitin sinulle, että huolestusttavampaa on yksinpuhele.

      • Ohohoo

        Minä kirjoitin sinulle, että nauroin ihan kippurassa, kun huomasin sinun kirjoittaneen melooni ja eräs palstalainen opasti sinua, että meloni kirjoitetaan meloni, eikä mikään vidun melooni.


      • ohotohtori

        Peukku sinulle, napakymppiarvaus!!!!!!!


      • sötsitsössöööööö

        kännissäkö sitä vieläkin?
        laiturivalkkariputki jäänyt päälle.
        a-klinikat palanneet kesätauoilta, ehkä.


      • ohotohtori kirjoitti:

        Peukku sinulle, napakymppiarvaus!!!!!!!

        Sinulla on kimppakivaa itesseis 😂


      • Ohohoo kirjoitti:

        Minä kirjoitin sinulle, että nauroin ihan kippurassa, kun huomasin sinun kirjoittaneen melooni ja eräs palstalainen opasti sinua, että meloni kirjoitetaan meloni, eikä mikään vidun melooni.

        Huolestuttavaa nauraa ja vielä kippura-asennossa tyhjänpäiselle asialle.


    • Eikö olisi sitten viisainta pitää huoli siitä, ettei mene yleisellä avoimella keskustelupalstalla lipsauttelemaan sellaista, minkä haluaa pitää kaikkien toisten ihmisten silmiltä piilossa.

      Kukas täällä on kertonut tietävänsä toisten palstalaisten asioista kaiken?
      Minä tiedän vain sen, mitä eri nimimerkit ovat tänne kirjoitelleet. Onko ne kaikki sitten tarua vai totta, niin senhän he taas tietävät vain itse.

      • Ohohoo

        Ai, sinä tiedät kaiken tänne kirjoitetun. Taidat olla oikea superihminen?


      • Niin ja huolestuttavaa valkkaripullojeni stalkkausta.


      • Ohohoo kirjoitti:

        Ai, sinä tiedät kaiken tänne kirjoitetun. Taidat olla oikea superihminen?

        Tottakai tiedän kaiken lukemani. Täysissä tajuissani oleva ihminen. Etkö sinä sitten? Ihan kaikkea tietämääni en tosin muista vaikka paljon muistankin.
        Mitäs hyötyä sitten on lukea yhtään mitään, jos ei mitään halua tietää?

        Ihan kiva tietää, että joku on jossain (vaikka ei tiedäkään kuka ja missäpäin maailmaa) syönyt kaurapuuroa. Terveellistähän se. Ihan kiva tietää sekin, että jossakin on satanut ja jossain toisaalla taas aurinko paistanut (vaikka ei yhtään tiedäkään missäpäin maailmaa). Jossakin päin maailmaa joku on saanut ison kalan tai kerännyt niin ja niin monta litraa mustikoita ... Jossakin joku on pessyt maton ...


      • pahasti-oot-puutoksis

        mutta munaa et o saanut sanotaanko 3 kymmentä vuoteen. äläkä vänkää jokski kananmunaksi.


      • ppaaappp
        pahasti-oot-puutoksis kirjoitti:

        mutta munaa et o saanut sanotaanko 3 kymmentä vuoteen. äläkä vänkää jokski kananmunaksi.

        Ei perkele, olet sinä sairas! Hanki itelles elämä.....


      • pahasti-oot-puutoksis kirjoitti:

        mutta munaa et o saanut sanotaanko 3 kymmentä vuoteen. äläkä vänkää jokski kananmunaksi.

        En vieläkään yli 69:ään vuoteen ja silti minua täällä joku mieheksi yritti vängätä.
        En joko ole ollenkaan saanut tai sitten minut on kuohittu heti synnyttyäni.


    • tiinamix

      "Eikö olisi reilumpaa kirjoittaa "häijystijostakusta suoraan", kuin kirjoittaa ikävään sävyyn ja häijysti epämääräisesti vihjaillen".

      Löysin tällaisen evästeen palstalaisille.

      Mielestäni kenenkään ei tulisi häijyillä palstalla, ei suoraan eikä epämääräisesti.

      • Ohohoo

        Vanhoissa naisissa on jotain hyvin pirullista.


      • Ohohoo kirjoitti:

        Vanhoissa naisissa on jotain hyvin pirullista.

        Huolestuttavaa kun nuori on vanhempien pirullisten naisten perään.


      • New-age

        Luepa virke uudestaan tekstistäni
        Lukaiskaapa muut se virke, oliko se noin kuin bessie kirjoittaa?
        Kolme vaihtoehtoa
        1) et osaa lukea
        2) et osaa siteerata
        3) virhesitaatilla vääristelet asiaa

        Kysymys bessie oletko Tellukka?


      • tiinamix
        New-age kirjoitti:

        Luepa virke uudestaan tekstistäni
        Lukaiskaapa muut se virke, oliko se noin kuin bessie kirjoittaa?
        Kolme vaihtoehtoa
        1) et osaa lukea
        2) et osaa siteerata
        3) virhesitaatilla vääristelet asiaa

        Kysymys bessie oletko Tellukka?

        Vedin sen tänne ihan copy-paste menetelmällä, joten kyllä se on ihan juuri niin.


      • New-age kirjoitti:

        Luepa virke uudestaan tekstistäni
        Lukaiskaapa muut se virke, oliko se noin kuin bessie kirjoittaa?
        Kolme vaihtoehtoa
        1) et osaa lukea
        2) et osaa siteerata
        3) virhesitaatilla vääristelet asiaa

        Kysymys bessie oletko Tellukka?

        Joko sinäkin sekoilet.....😨


      • New-age
        tiinamix kirjoitti:

        Vedin sen tänne ihan copy-paste menetelmällä, joten kyllä se on ihan juuri niin.

        Etkö sinäkään osaa lukea. Mene sinne toiseen ketjuun ja katso, ennen kuin kommentoit.


      • New-age
        tiinamix kirjoitti:

        Vedin sen tänne ihan copy-paste menetelmällä, joten kyllä se on ihan juuri niin.

        4) No sitten et osaa käyttää copy-paste:ä, yritäpä uudestaan.


    • Huolestuttavaa kun tohtorisetä ei kerkeä mukaan, ei sormet riitä.

      • HolyCow

        Huolestuttavaa että olet osallistunut kuudella viestillä paskakeskusteluun.


      • HolyCow kirjoitti:

        Huolestuttavaa että olet osallistunut kuudella viestillä paskakeskusteluun.

        Tässä ylisillä makoilen, ei kiireitä minnee. Huomenna en kerkiä kommentoimaan tulee jälleen kiirus, tapahtumarikas päivä ja kenethän nyt saankaan vieraakseni😊


      • Ohohoo

        Nyt lensi kahvit kyllä näppäimistölle :)))


      • minneeminnee
        Ohohoo kirjoitti:

        Nyt lensi kahvit kyllä näppäimistölle :)))

        Jotenkin tuntuu et nyt siltä loppu into kirjoitella, eikö sormet enää riitä?


      • Pelkkää toiveajattelua sinulla.
        Valitettavasti juuri huomenna en jouda täällä paljon sinua viihdyttämään, mutta jatka vain taas itsesi kanssa keskustelua eri nikeillä kompaten, kehuen, peukuttaen ja nauraen kippurassa omille kommenteillesi.


      • minneeminnee kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu et nyt siltä loppu into kirjoitella, eikö sormet enää riitä?

        Joutui ehkä lähteä ostamaan uuden näppäimistön ...


      • minneeminnee
        Tellukka kirjoitti:

        Joutui ehkä lähteä ostamaan uuden näppäimistön ...

        Oliko tämä sitä sinun hauskanpitoa. Voi että kyllä palstalaisia nauratti. Joku varmaan laittaa talteen viestin, kun Tellukka hassutteli.


      • minneeminnee kirjoitti:

        Oliko tämä sitä sinun hauskanpitoa. Voi että kyllä palstalaisia nauratti. Joku varmaan laittaa talteen viestin, kun Tellukka hassutteli.

        No ei siinä mitään hauskaa ole, kun joltakin lentää kahvit näppäimistölle.
        Ei pidä toisen vahingolle nauraa ...


      • minneeminnee
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tässä ylisillä makoilen, ei kiireitä minnee. Huomenna en kerkiä kommentoimaan tulee jälleen kiirus, tapahtumarikas päivä ja kenethän nyt saankaan vieraakseni😊

        Miksi teit oman avauksen jos et ehdi edes kommentoimaan tänään?


    • Minä en ole ikinä välittänyt vähääkään siitä, tietääkö joku minusta jotain. Edellisellä nikilläni olin palstalla nimellä Teotwawki ja suurin osa palstalaisista tiesi minun oikean nimeni, koska joku oli sen lipsauttanut palstalle. Minulla ei ole mitään salattavaa ja Facebook-profiilinikin on julkinen.

      • Noin minäkin ajattelen, että jokainen joka minut tuntee livessä, pystyy helposti tunnistamaan minut tältä palstalta. Eikä se minua haittaa.
        Sellaiset taas, jotka eivät tunne minua muutenkaan, eivät tee sillä tiedolla mitään vaikka saisivatkin nimeni tietoonsa. Heille se on vain nimi nimien joukossa.


      • TaKnull
        Tellukka kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen, että jokainen joka minut tuntee livessä, pystyy helposti tunnistamaan minut tältä palstalta. Eikä se minua haittaa.
        Sellaiset taas, jotka eivät tunne minua muutenkaan, eivät tee sillä tiedolla mitään vaikka saisivatkin nimeni tietoonsa. Heille se on vain nimi nimien joukossa.

        Alla vet apan men apan känner ingen :)


      • TaKnull kirjoitti:

        Alla vet apan men apan känner ingen :)

        Noinhan se menee vanha hassu sanonta.
        En silti usko sen ihan täysin pitävän paikkaansa.


      • Jaahas nikki (Teotwawki) muuttui, no valintoja ovat, ei häiritse minua.
        Täällä on joitakin nokkelia kirjoittajia joista pidän, mutta toki muutkin kelpaavat (asialliset)
        Miksi pitäisi tietää enemmin muiden henkilöllisyydesta, kyllä bestiksien kanssa voi tapailla, siirtyä privaatti kirjoitteluun, niinkuin muutenkin, ........


      • Tuttumenneisyydestä
        kawe kirjoitti:

        Jaahas nikki (Teotwawki) muuttui, no valintoja ovat, ei häiritse minua.
        Täällä on joitakin nokkelia kirjoittajia joista pidän, mutta toki muutkin kelpaavat (asialliset)
        Miksi pitäisi tietää enemmin muiden henkilöllisyydesta, kyllä bestiksien kanssa voi tapailla, siirtyä privaatti kirjoitteluun, niinkuin muutenkin, ........

        Olet oikeassa - siirtyä privaatti keskusteluun. Nimenomaan ei palstalaisille tarvitse jakaa kaikkea omassa elämässä tapahtuu.


      • TaKnull
        Tellukka kirjoitti:

        Noinhan se menee vanha hassu sanonta.
        En silti usko sen ihan täysin pitävän paikkaansa.

        Ethän sinä pässi usko mitään muutakaan.


      • kawe kirjoitti:

        Jaahas nikki (Teotwawki) muuttui, no valintoja ovat, ei häiritse minua.
        Täällä on joitakin nokkelia kirjoittajia joista pidän, mutta toki muutkin kelpaavat (asialliset)
        Miksi pitäisi tietää enemmin muiden henkilöllisyydesta, kyllä bestiksien kanssa voi tapailla, siirtyä privaatti kirjoitteluun, niinkuin muutenkin, ........

        Ei se nikki olisi muuten muuttunut, mutta koska suomi24 ei hyväksynyt kirjautumistani vanhalla nikilläni ja silti väitti, että nikki on varattu, oli pakko vaihtaa nikkiä.


      • TaKnull kirjoitti:

        Ethän sinä pässi usko mitään muutakaan.

        Kyllä minä uskon aika paljonkin kaikenlaiseen.


      • Eluiza
        TaKnull kirjoitti:

        Alla vet apan men apan känner ingen :)

        Tuolla, tosin suomeksi, Ancelina nimitteli minua apinaksi. Joten kyllä täällä palstalla on useampiakin kiusaajia kuin nuo kolme mainittua. Elämä on.


      • Eluiza kirjoitti:

        Tuolla, tosin suomeksi, Ancelina nimitteli minua apinaksi. Joten kyllä täällä palstalla on useampiakin kiusaajia kuin nuo kolme mainittua. Elämä on.

        Olet erehtynyt, kerran kirjoitin apinasta itseäni tarkoittaen.
        Eli rekatun tunnistavat kaikki, rekattu harvoin ketään puskanikillä kirjoittavaa, varsinkin jos se nikki vaihtuu vähän väliä.


      • Eluiza
        Ancelina kirjoitti:

        Olet erehtynyt, kerran kirjoitin apinasta itseäni tarkoittaen.
        Eli rekatun tunnistavat kaikki, rekattu harvoin ketään puskanikillä kirjoittavaa, varsinkin jos se nikki vaihtuu vähän väliä.

        Pahoitteluni siitä sitten!


      • Eluiza kirjoitti:

        Pahoitteluni siitä sitten!

        Kuitti!


      • vaihtuva
        Ancelina kirjoitti:

        Olet erehtynyt, kerran kirjoitin apinasta itseäni tarkoittaen.
        Eli rekatun tunnistavat kaikki, rekattu harvoin ketään puskanikillä kirjoittavaa, varsinkin jos se nikki vaihtuu vähän väliä.

        Tärkeintä ei ole nikki vaan se mitä sanoo. Nikillä sanotut tyhjänpäiväisyydet eivät ilahduta.


      • vaihtuva kirjoitti:

        Tärkeintä ei ole nikki vaan se mitä sanoo. Nikillä sanotut tyhjänpäiväisyydet eivät ilahduta.

        Aivan oikein, juuri noinhan se on.
        Tässä apinajutussa olikin kyse vain tunnistettavuudesta.


      • solmumäkelä

        Ainahan sitä voi kiemurrella poies. Itteäni vaan tarkoitin.


      • solmumäkelä kirjoitti:

        Ainahan sitä voi kiemurrella poies. Itteäni vaan tarkoitin.

        Jos minua kiemurtelulla tarkoitat, niin taidan sinua paremmin tarkoitukseni tietää.


      • TaKnull kirjoitti:

        Alla vet apan men apan känner ingen :)

        @TaKnull

        Väitteesi ei pidä paikkansa, sillä tutkimusten mukaan mm. apinat ovat huomattavasti ajattelevampia kuin olemme tähän asti luulleet. Apina kyllä tuntee esim. hoitajansa oikein hvyin.


    • luontojuttuja

      Tehän olette taas siinä vakiossa, eli inttämässä. Minun bestikseni voivat tulla syksymmällä Koillismaalle.

    • Eijaksatätäenää

      Kyllä toivoisin kepeämpää keskustelua. Täällä ovat viime aikoina olleet liikaa esillä seuraavat kirjoittajat: hunkzs, korppis ja tellukka. Heidän kannattaisi huomioida etteivät he mitenkään määrää täällä yhtään mistään. Vähän tuntuu kusi nousseen päähän!

      • Sivustaseurannut

        Kuusikymppisten kusipäitten kerho.


      • Laitoin huumorialoituksen. Ikävä kyllä lensi pois kuin leppäkeihäs. No, laitan sen aamulla uusiksi, kopioin näet ennustin aloituksen häviävän. Kymmenen pisteen vihje....kylmä totuus😊


      • """" Täällä ovat viime aikoina olleet liikaa esillä seuraavat kirjoittajat: hunkzs, korppis ja tellukka. Heidän kannattaisi huomioida etteivät he mitenkään määrää täällä yhtään mistään."""""

        No mites, jos kokeilisit vetää esille ja haastatella jotain muitakin nikkejä välillä, yrittäisit irroittautua päähänpinttymästäsi noihin kolmeen mielestäsi häiritsevään nikkiin.


      • Outohuumori
        korpikirjailija kirjoitti:

        Laitoin huumorialoituksen. Ikävä kyllä lensi pois kuin leppäkeihäs. No, laitan sen aamulla uusiksi, kopioin näet ennustin aloituksen häviävän. Kymmenen pisteen vihje....kylmä totuus😊

        Annas kun veikkaan. Päähenkilönä siinä olit sinä itse tai sitten piilokettuilit joillekin kirjoittajille. Sehän se on sinun mielestäsi "huumoria". Hyvä kun poistettiin.


      • Outoväre
        Outohuumori kirjoitti:

        Annas kun veikkaan. Päähenkilönä siinä olit sinä itse tai sitten piilokettuilit joillekin kirjoittajille. Sehän se on sinun mielestäsi "huumoria". Hyvä kun poistettiin.

        Joo, poistin se ihan piruuttani, en pidä korppiksen ylimielisestä asenteesta. Hän nostaa itseään muiden yläpuolelle, se on todella ärsyttävä piirre ihmisessä.


      • RAIVOROOSNA
        Outoväre kirjoitti:

        Joo, poistin se ihan piruuttani, en pidä korppiksen ylimielisestä asenteesta. Hän nostaa itseään muiden yläpuolelle, se on todella ärsyttävä piirre ihmisessä.

        HYVÄ ETTÄ POISTIT, KIUSAA SE ON PIENIKIN JA NYT SE VOI KESKITTYÄ PAREMMIN VIERAANSA KESTITSEMISEEN KUN EI TARVI VILKUILLA SUOMI24:STA VÄLILLÄ.


      • Outohuumori
        Outoväre kirjoitti:

        Joo, poistin se ihan piruuttani, en pidä korppiksen ylimielisestä asenteesta. Hän nostaa itseään muiden yläpuolelle, se on todella ärsyttävä piirre ihmisessä.

        Samaa mieltä. Yleensäkin niskavillani saavat pystyyn ihmiset, jotka omasta mielestään ovat parempia kuin muut ja tuovat sen myös räikeästi esille. Heitä ei kiinnosta yleiset asiat ja mitä muille kuuluu tai mitä muilla on sanottavaa, kommentit muiden kirjoituksiin ovat lähinnä mitätöimistä ja mustamaalaamista.Tällaisten ihmisten mieluisin puheenaihe on minä itse, luulevat että muitakin kiinnostaa arkiset toimensa kuten miten heräsi. Joskus olen miettinyt että kieliikö tällaisten asioiden yleiselle palstalle esiintuominen yksinäisyydestä tai loppupeleissä sitten kuitenkin heikosta itsetunnosta.. Ei ole ketään kelle asioistaan kertoisi? Tuo kyläilystä kertominenhan oli kerrottu vain kutsuksi muillekin tietyille palstalaisille.


      • Outoväre
        Outohuumori kirjoitti:

        Samaa mieltä. Yleensäkin niskavillani saavat pystyyn ihmiset, jotka omasta mielestään ovat parempia kuin muut ja tuovat sen myös räikeästi esille. Heitä ei kiinnosta yleiset asiat ja mitä muille kuuluu tai mitä muilla on sanottavaa, kommentit muiden kirjoituksiin ovat lähinnä mitätöimistä ja mustamaalaamista.Tällaisten ihmisten mieluisin puheenaihe on minä itse, luulevat että muitakin kiinnostaa arkiset toimensa kuten miten heräsi. Joskus olen miettinyt että kieliikö tällaisten asioiden yleiselle palstalle esiintuominen yksinäisyydestä tai loppupeleissä sitten kuitenkin heikosta itsetunnosta.. Ei ole ketään kelle asioistaan kertoisi? Tuo kyläilystä kertominenhan oli kerrottu vain kutsuksi muillekin tietyille palstalaisille.

        Ihminen joka kuvittelee olevansa muita parempi, erikoisempi tai saavuttaneensa enemmän elämässään kuin muut palstalaiset, sellaisen käsityksen korppis itsestään antaa. Jokainen tuntee tämä ihmistyypin, jokaisella työpaikalla on ainakin yksi vastaava ihminen. Sellaisia kutsutaan narsisteiksi, ihmisiksi jotka manipuloivat todella rankasti muita ja tällaisilla keskustelupalstoilla heidän on helppo saada heikompiosaisia mukaansa.


      • kylmätotuus
        korpikirjailija kirjoitti:

        Laitoin huumorialoituksen. Ikävä kyllä lensi pois kuin leppäkeihäs. No, laitan sen aamulla uusiksi, kopioin näet ennustin aloituksen häviävän. Kymmenen pisteen vihje....kylmä totuus😊

        Voin olla täysin hakoteillä, kun ymmärsin kirjoituksestasi, että se kymmenen pisteen vihje olisin minä. Siis minä olisin poistattanut aloituksesi.

        En ole poistattanut kenenkään kirjoituksia koskaan. Jos luulet minua syylliseksi, niin tikkasi meni jälleen kerran ohi taulun.

        Yritin kommentoida aloitustasi Suomelan kylän meiningistä, mutta viestin lähettäminen ei onnistunut. Monista yrityksistäni huolimatta kone ilmoitti kyseessä olevan palvelinvirhe, eikä viestini lähtenyt minnekään. Todennäköisesti aloituksesi oli jo poistettu, kun omaa sepustustani yritin lähettää.

        Aloituksesi sisällöstä en ymmärtänyt juurikaan mitään, mutta siitä tuli mieleeni nimim. "Mörkö", joka viime vuonna kirjoitti hyväntahtoisesti Lärvisalongin tapahtumista. Hänen tapaansa kirjoittaa koko kommenttini melkein keskittyikin.

        Kerroit laittavasi uuden aloituksen tänään, vaikka toisessa viestissäsi totesit olevasi tänään niin kiireinen, ettet ehdi palstalla pyörimään.

        Uutta aloitustasi en ole havainnut, joten kiireinen olet varmaankin ollut.

        Toisaalta on hyvä, että mietimme rauhassa, mitä tänne kirjoitamme. Ei kannata turhaan hötkyillä ja toimia hetken mielijohteesta.

        Oikein hyvää perjantai-iltaa meille kaikille!


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Voin olla täysin hakoteillä, kun ymmärsin kirjoituksestasi, että se kymmenen pisteen vihje olisin minä. Siis minä olisin poistattanut aloituksesi.

        En ole poistattanut kenenkään kirjoituksia koskaan. Jos luulet minua syylliseksi, niin tikkasi meni jälleen kerran ohi taulun.

        Yritin kommentoida aloitustasi Suomelan kylän meiningistä, mutta viestin lähettäminen ei onnistunut. Monista yrityksistäni huolimatta kone ilmoitti kyseessä olevan palvelinvirhe, eikä viestini lähtenyt minnekään. Todennäköisesti aloituksesi oli jo poistettu, kun omaa sepustustani yritin lähettää.

        Aloituksesi sisällöstä en ymmärtänyt juurikaan mitään, mutta siitä tuli mieleeni nimim. "Mörkö", joka viime vuonna kirjoitti hyväntahtoisesti Lärvisalongin tapahtumista. Hänen tapaansa kirjoittaa koko kommenttini melkein keskittyikin.

        Kerroit laittavasi uuden aloituksen tänään, vaikka toisessa viestissäsi totesit olevasi tänään niin kiireinen, ettet ehdi palstalla pyörimään.

        Uutta aloitustasi en ole havainnut, joten kiireinen olet varmaankin ollut.

        Toisaalta on hyvä, että mietimme rauhassa, mitä tänne kirjoitamme. Ei kannata turhaan hötkyillä ja toimia hetken mielijohteesta.

        Oikein hyvää perjantai-iltaa meille kaikille!

        Ei pysynyt se aamulla kukonlaulun aikaan laittamani aloitus nytkään. No, en usko enää, että olisit ollut uuden poiston takana.

        Nyt on pakko luovuttaa. Teksti löytyy profiilistani ja se teksti kertoo palstan nykyisestä tilasta.

        En jaksa, enkä halua taistella tuulimyllyjä vastaan. En ole pettynyt, olen hämmentynyt ja yllättynyt, että palstaa oikeesti ajetaan alas. Säännöt mistä ne tulevatkin ovat tehty karkoittamaan rekisteröidyt nimimerkit pois.

        No, katsotaan.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Ei pysynyt se aamulla kukonlaulun aikaan laittamani aloitus nytkään. No, en usko enää, että olisit ollut uuden poiston takana.

        Nyt on pakko luovuttaa. Teksti löytyy profiilistani ja se teksti kertoo palstan nykyisestä tilasta.

        En jaksa, enkä halua taistella tuulimyllyjä vastaan. En ole pettynyt, olen hämmentynyt ja yllättynyt, että palstaa oikeesti ajetaan alas. Säännöt mistä ne tulevatkin ovat tehty karkoittamaan rekisteröidyt nimimerkit pois.

        No, katsotaan.

        Ps. ihana ilta lasteni kanssa❤


      • Ehkäisykumiveneessäkö
        RAIVOROOSNA kirjoitti:

        HYVÄ ETTÄ POISTIT, KIUSAA SE ON PIENIKIN JA NYT SE VOI KESKITTYÄ PAREMMIN VIERAANSA KESTITSEMISEEN KUN EI TARVI VILKUILLA SUOMI24:STA VÄLILLÄ.

        Tere Raivo.
        Oliks sun kamuja se Aleksis Lepakkokorva-oja?


      • kylmätotuus
        korpikirjailija kirjoitti:

        Ei pysynyt se aamulla kukonlaulun aikaan laittamani aloitus nytkään. No, en usko enää, että olisit ollut uuden poiston takana.

        Nyt on pakko luovuttaa. Teksti löytyy profiilistani ja se teksti kertoo palstan nykyisestä tilasta.

        En jaksa, enkä halua taistella tuulimyllyjä vastaan. En ole pettynyt, olen hämmentynyt ja yllättynyt, että palstaa oikeesti ajetaan alas. Säännöt mistä ne tulevatkin ovat tehty karkoittamaan rekisteröidyt nimimerkit pois.

        No, katsotaan.

        Päättelin siis oikein, kun tulkitsin sinun tarkoittavan minua kirjoittaessasi kymmenen pisteen vihjeestä.

        Saat olla varma, ettei minulla ole pienintäkään tarvetta yrittää poistattaa kenenkään aloituksia tai kommentteja.

        Jokainen tänne kirjoittava vastatkoon itse kommenteistaan ja ylläpito karsikoon asiattomuudet pois, jos muilta kiireiltään ehtii.

        Palstan tilanteen ja kehityksen tietää jokainen, joka täällä on majaillut parikin vuotta, jos itse sen haluaa rehellisesti nähdä.

        Vakaa käsitykseni on, että nykyinen käytäntö, joka mahdollistaa kirjoittamisen sekä rekattuna että puskasta ei palstan tilannetta korjaa.

        Täältä yritetään karkottaa pois kaikki epämiellyttävät nimimerkit, jotka eivät taivu muutamien rekattujen nimmarien "fanikuoroon".

        Olet ollut täällä niin kauan, että tiedät varmasti, mikä on pelin henki. On aivan turhaa leikkiä tietämätöntä tai hämmästellä tilannetta.

        On sääli, että palstan nimimerkeistä monet ovat joutuneet vainoharhojen ja olettamusten pauloihin.
        Useimmat heistä ovat rekattuja, kuten sinäkin.

        Mukavaa viikonloppua!


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Päättelin siis oikein, kun tulkitsin sinun tarkoittavan minua kirjoittaessasi kymmenen pisteen vihjeestä.

        Saat olla varma, ettei minulla ole pienintäkään tarvetta yrittää poistattaa kenenkään aloituksia tai kommentteja.

        Jokainen tänne kirjoittava vastatkoon itse kommenteistaan ja ylläpito karsikoon asiattomuudet pois, jos muilta kiireiltään ehtii.

        Palstan tilanteen ja kehityksen tietää jokainen, joka täällä on majaillut parikin vuotta, jos itse sen haluaa rehellisesti nähdä.

        Vakaa käsitykseni on, että nykyinen käytäntö, joka mahdollistaa kirjoittamisen sekä rekattuna että puskasta ei palstan tilannetta korjaa.

        Täältä yritetään karkottaa pois kaikki epämiellyttävät nimimerkit, jotka eivät taivu muutamien rekattujen nimmarien "fanikuoroon".

        Olet ollut täällä niin kauan, että tiedät varmasti, mikä on pelin henki. On aivan turhaa leikkiä tietämätöntä tai hämmästellä tilannetta.

        On sääli, että palstan nimimerkeistä monet ovat joutuneet vainoharhojen ja olettamusten pauloihin.
        Useimmat heistä ovat rekattuja, kuten sinäkin.

        Mukavaa viikonloppua!

        Kiitos😊 Viikonlopusta tulee mukava. Molemmat pojat ovat luonani.

        Eilen oli kaunis ulkona vietetty päivä. Yöllä alkoi satamaan ja sataa vieläkin.

        Olen kirjoittanut Suomi24.ään vuodesta 2006 alkaen. Jo alku oli hankalaa, vuosien mittaan erilaiset häiriökäytöksiset ovat tulleet tutuiksi. Reilukerho oli aikuisten "mopojengi", joka häiriköi palstoja.

        Tämänhetkinen tila muistuttaa nuista ajoista.

        Tästä tänne kirjoittamisesta on kuitenkin muodostunut tapa, josta eroon pääsy on osoittautunut vaikeaksi. Haluaisin kirjoittaa rekisteröitynä, mutta se on vaikeaa.

        Tiedän, että jos alkaisin kirjoittamaan "mustana" tai vaihtaisin nimimerkkiä pääsisin vapaaksi ylimielisestä, ilkeästä, epäluotettavasta ja itserakkaasta minäminäminästä, kuten minut on täällä määritelty sillä tekstini ilman allekirjoitusta ei tunnistettaisi. Tiedän sillä luonnollisesti minulla on siitäkin kokemusta.

        Pitää miettiä. Onhan toki niinkin, että elokuut ovat vuoden riitaisimpia aikoja palstahistoriaa muistellessani. Mistä johtunee, en tiedä.

        Hyvää viikonloppua sinullekin.


      • Outohuumori
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kiitos😊 Viikonlopusta tulee mukava. Molemmat pojat ovat luonani.

        Eilen oli kaunis ulkona vietetty päivä. Yöllä alkoi satamaan ja sataa vieläkin.

        Olen kirjoittanut Suomi24.ään vuodesta 2006 alkaen. Jo alku oli hankalaa, vuosien mittaan erilaiset häiriökäytöksiset ovat tulleet tutuiksi. Reilukerho oli aikuisten "mopojengi", joka häiriköi palstoja.

        Tämänhetkinen tila muistuttaa nuista ajoista.

        Tästä tänne kirjoittamisesta on kuitenkin muodostunut tapa, josta eroon pääsy on osoittautunut vaikeaksi. Haluaisin kirjoittaa rekisteröitynä, mutta se on vaikeaa.

        Tiedän, että jos alkaisin kirjoittamaan "mustana" tai vaihtaisin nimimerkkiä pääsisin vapaaksi ylimielisestä, ilkeästä, epäluotettavasta ja itserakkaasta minäminäminästä, kuten minut on täällä määritelty sillä tekstini ilman allekirjoitusta ei tunnistettaisi. Tiedän sillä luonnollisesti minulla on siitäkin kokemusta.

        Pitää miettiä. Onhan toki niinkin, että elokuut ovat vuoden riitaisimpia aikoja palstahistoriaa muistellessani. Mistä johtunee, en tiedä.

        Hyvää viikonloppua sinullekin.

        Mihinpä se koira karvoistaan pääsisi nikkiä vaihtamallakaan. Ei ole nikistäsi kiinni vaan kirjoitusesi sisällöstä millaisena sinut koetaan.


      • karvat-on-nähty
        Outohuumori kirjoitti:

        Mihinpä se koira karvoistaan pääsisi nikkiä vaihtamallakaan. Ei ole nikistäsi kiinni vaan kirjoitusesi sisällöstä millaisena sinut koetaan.

        Outohuumori
        5.8.2017 9:56

        Olen samaa mieltä kanssasi. No, olkoon nyt tässä.....koska olen lukenut hänen kirjoituksiaan ne 10-v ja sitä ennen itse olin jo palstalla. Karvaita kokemuksia on vain jäänyt mieleeni siitä hyökkääväisyydestä ja toisten ali arvioinnista, jotka hän kuittasi, että toiset ovat vain kateellisia hänelle!?!Zezuz!D

        Pahin stalkaajakin oli, vetäen ja väärin muistaen toisten kirjoituksia esiin ja aina negatiivisesti.

        Koskaan en unohda sitä ketjua, jonka hän aloitti jotenkin, että me elämme vain Valheiden verkossa!?!


      • karvat-on-nähty kirjoitti:

        Outohuumori
        5.8.2017 9:56

        Olen samaa mieltä kanssasi. No, olkoon nyt tässä.....koska olen lukenut hänen kirjoituksiaan ne 10-v ja sitä ennen itse olin jo palstalla. Karvaita kokemuksia on vain jäänyt mieleeni siitä hyökkääväisyydestä ja toisten ali arvioinnista, jotka hän kuittasi, että toiset ovat vain kateellisia hänelle!?!Zezuz!D

        Pahin stalkaajakin oli, vetäen ja väärin muistaen toisten kirjoituksia esiin ja aina negatiivisesti.

        Koskaan en unohda sitä ketjua, jonka hän aloitti jotenkin, että me elämme vain Valheiden verkossa!?!

        Kristiina moi sinäkö se oletkin, olisihan minun pitänyt arvata. Muuten olet se nimimerkki joka bloggaa plus 70- palstalla joten en ole halukas siirtymään sinne koska tulisin reviirillesi.

        Semmosta se on.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Kristiina moi sinäkö se oletkin, olisihan minun pitänyt arvata. Muuten olet se nimimerkki joka bloggaa plus 70- palstalla joten en ole halukas siirtymään sinne koska tulisin reviirillesi.

        Semmosta se on.

        Ei nyt tule mieleeni kymmenen vuotta sitten käyttämäsi nikki, mutta kun suksemme meni ristiin vaihdoit sen ja jos oikein muistan se taisi olla meeriamanda joka kirjoitti myös jytymammana.


      • kaikkee.kans
        korpikirjailija kirjoitti:

        Ei nyt tule mieleeni kymmenen vuotta sitten käyttämäsi nikki, mutta kun suksemme meni ristiin vaihdoit sen ja jos oikein muistan se taisi olla meeriamanda joka kirjoitti myös jytymammana.

        meeriamanda ja jytynmamma täysin erilaiset henkilöt!


      • Outohuumori kirjoitti:

        Mihinpä se koira karvoistaan pääsisi nikkiä vaihtamallakaan. Ei ole nikistäsi kiinni vaan kirjoitusesi sisällöstä millaisena sinut koetaan.

        Olen kokeillut ja kokemuksesta kirjoitan.

        En tietty käytä itselleni tyypillisiä ilmaisuja vaan olen kommentoinut asiaa. Et pysty jäljittämään ja vastaat ystävällisemmin kuin nykyisille nikeilleni.

        Puskista tunnistaa joitakin juuri heidän käyttämistä sanoista ja sanonnoista.


      • kaikkee.kans kirjoitti:

        meeriamanda ja jytynmamma täysin erilaiset henkilöt!

        Voi ollakin, sinä varmaan tiedät jos tunnet privaatisti. Kovin yhtä aikaa he aina palstalle pyrähtivät, saattoivat toki sopia keskenään senkin.


      • Outohuumori
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olen kokeillut ja kokemuksesta kirjoitan.

        En tietty käytä itselleni tyypillisiä ilmaisuja vaan olen kommentoinut asiaa. Et pysty jäljittämään ja vastaat ystävällisemmin kuin nykyisille nikeilleni.

        Puskista tunnistaa joitakin juuri heidän käyttämistä sanoista ja sanonnoista.

        "Puskista tunnistaa joitakin juuri heidän käyttämistä sanoista ja sanonnoista."
        Juuri näin. Vaikka vaihdat nikkiä, sanoista ja sanonnoista tunnistaa. Ja itseään ei pääse pakoon nimimerkkiä vaihtamallakaan, eikä persoonaansa. Toisia ärsyttävä piirre säilyy oli nikki mikä hyvänsä jos ei ihan liibalaabaa kirjoita.


      • Outohuumori kirjoitti:

        "Puskista tunnistaa joitakin juuri heidän käyttämistä sanoista ja sanonnoista."
        Juuri näin. Vaikka vaihdat nikkiä, sanoista ja sanonnoista tunnistaa. Ja itseään ei pääse pakoon nimimerkkiä vaihtamallakaan, eikä persoonaansa. Toisia ärsyttävä piirre säilyy oli nikki mikä hyvänsä jos ei ihan liibalaabaa kirjoita.

        Joo, jos jälkittää mielestään puskaan sukeltaneen nimimerkin tunnistettu pistää asian vainoharhaisuuden piikkiin, näinhän tää toimii.

        Heitän kyssärin, etsi palstakirjoituksista puskakommentointini. Olen kirjoittanut yhden joten ei kun etsimään.


      • Outohuumori
        korpikirjailija kirjoitti:

        Joo, jos jälkittää mielestään puskaan sukeltaneen nimimerkin tunnistettu pistää asian vainoharhaisuuden piikkiin, näinhän tää toimii.

        Heitän kyssärin, etsi palstakirjoituksista puskakommentointini. Olen kirjoittanut yhden joten ei kun etsimään.

        Ei maksa vaivaa lähteä "etsimään". Väitän edelleen että luonnettaan ja suhtautumistaan muihin ei nikkiä vaihtamalla kykene muuttamaan.


      • Outohuumori kirjoitti:

        Ei maksa vaivaa lähteä "etsimään". Väitän edelleen että luonnettaan ja suhtautumistaan muihin ei nikkiä vaihtamalla kykene muuttamaan.

        Itseasiassa mitä sinä oikeasti tiedät luonteestani, et mitään. Olet tehnyt itsellesi mielikuvan minusta. Ainut keino muuttaa asenntta on tavata henkilö ja keskustella hänen kanssaan. Faceystävyys myös muuttaa asenteita, mutta koska facessa ja muissakin median foorumeilla ihminen pukkaa luomaan itsestään paremman kuvan kuin on.

        Minulla on facessa suppea ystäväpiiri ja useiimmat tuntevat minut muutenkin kuin kirjoitusteni perusteella.

        Käväise lukemassa elämästäni blogissani lue Sakkoniemen tarinoita, tutustu minuun.

        Lud myös kaikki herjat, joita olen viimeaikoina saanut lukea ja mieti kuka on ilkeä, ylimielinen ja itsekeskeinen. Minä se en ole.


      • Outohuumori
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olen kokeillut ja kokemuksesta kirjoitan.

        En tietty käytä itselleni tyypillisiä ilmaisuja vaan olen kommentoinut asiaa. Et pysty jäljittämään ja vastaat ystävällisemmin kuin nykyisille nikeilleni.

        Puskista tunnistaa joitakin juuri heidän käyttämistä sanoista ja sanonnoista.

        Eli et käytä itsellesi tyypillistä vaan kommentoitu😁. Kannattaisiko "kommentoida"sitten useammin.


      • Outohuumori
        korpikirjailija kirjoitti:

        Itseasiassa mitä sinä oikeasti tiedät luonteestani, et mitään. Olet tehnyt itsellesi mielikuvan minusta. Ainut keino muuttaa asenntta on tavata henkilö ja keskustella hänen kanssaan. Faceystävyys myös muuttaa asenteita, mutta koska facessa ja muissakin median foorumeilla ihminen pukkaa luomaan itsestään paremman kuvan kuin on.

        Minulla on facessa suppea ystäväpiiri ja useiimmat tuntevat minut muutenkin kuin kirjoitusteni perusteella.

        Käväise lukemassa elämästäni blogissani lue Sakkoniemen tarinoita, tutustu minuun.

        Lud myös kaikki herjat, joita olen viimeaikoina saanut lukea ja mieti kuka on ilkeä, ylimielinen ja itsekeskeinen. Minä se en ole.

        Totta että saamani käsitys on luotu kirjoitustesi ja vastaustesi perusteella. Kirjoitukset tulevat sinulta ja sinusta eli kuvaavat luonnetta siis se miten kohtelet täällä kanssakirjoittajia on sinua. Kuva on sellainen että lähemmin ei kiinnosta tutustua. Kuinka monen lähemmin kiinnostuneen luottamuksen olet menettänyt?


      • Outohuumori kirjoitti:

        Totta että saamani käsitys on luotu kirjoitustesi ja vastaustesi perusteella. Kirjoitukset tulevat sinulta ja sinusta eli kuvaavat luonnetta siis se miten kohtelet täällä kanssakirjoittajia on sinua. Kuva on sellainen että lähemmin ei kiinnosta tutustua. Kuinka monen lähemmin kiinnostuneen luottamuksen olet menettänyt?

        Myöhäisiltaa@

        Vein nuoret diskojen yöhön, tuikkasin tulen saunan uuniin ja kuuntelin tovin tanssimusiikkia, joka kantautui hääjuhlasta kostain Nuaksen rannalta tieviittojen mukaan. Tanssimusiikki ei enää kuunneltuna radiosta jaksa kiinnostaa, mutta kesäyössä menettelee. Olen vanhemmuutten siirtynyt hevimmän musiikin fanittajaksi.

        Kysyin miniältä, olenko narsisti ja minäminätyyppi ja aina oikeassa Hän huvittui ja kertoi, että fasekirjoittelusi perusteella niin voisi kuvitella jos ei sinua tuntisi.

        En ole ikinä ystävyyttäni tyrkyttänyt, ystävyydestäni on pääsääntöisesti kilvoiteltu. Ystävyyden alkuvaiheessa pitää olla särmää ja haasteita jos ne pystyt läpikäymään ystävyys kanssani tulee kestämään ja vahvistuu pysyväksi ajan oloon.


    • helhelhel

      Jos tämä kuvatarkistusten määrä ei ala vähentyä, keksin jotain häijjyä modelle. Toista kymmentä robottitarkistusta on naurettavaa!!!!

      • Muistaakseni-kilpi-auto

        Kiroillut olen minäkin aivan suomalaisilla perkeleillä kuvilla kiusaamista, ei kelpaa kilvet, kyltit, ei tiet ja lopulta henkilöautot menee läpi - jos menee.
        Ei viitsisi rekisteröidä sinistä nikkiä kun en ole palstan vakioasukas kuitenkaan, riittää ne tuhat ja yksi mustaa nimimerkkiä joita käytän, niistä muuten yksi mainittiin tässä ketjussa, melkoinen muistihirviö se mainitsija, onnittelut.

        (Nyt meni kyltit läpi toisella)


    • Sääliäkehiin

      Yritetään ymmärtää vanhaa ihmistä, joka on vieraassa. Kouluttamaton ja sivistymätön, jonka ainoa lohtu on suomi24, jossa joku joskus jopa vastaa hänelle. Useimmat viestit tosin ovat vinoilua, mutta eihän hän sitä ymmärrä.

      • Sääliäkehiin

        joka on vieraassa maassa


      • Olethan sinäkin täällä :) Hän kirjoittaa hyvää suomenkieltä eikä ole kirjoitusvirheitä. Mistä tiedät hänen sivistystasonsa?
        Minulla ei ole salattavaa, jos joku tunnistaa tai tietää jotain ei hetkauta.
        En kyttää ketään eikä kiinnosta miten sivistynyt joku on, jotain huomaa, mutta ei sano kaikkea, livenä voi olla miellyttävä ja sydämen sivistystä omaava.


      • EiHelppoo
        Sääliäkehiin kirjoitti:

        joka on vieraassa maassa

        Vieras maa ja vieras kieli aiheuttaa ihan varmasti ongelmia. Ne ruotsalaiset suhtautuu finskeihin kuin pakolaisiin.


      • Sääliäkehiin
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Olethan sinäkin täällä :) Hän kirjoittaa hyvää suomenkieltä eikä ole kirjoitusvirheitä. Mistä tiedät hänen sivistystasonsa?
        Minulla ei ole salattavaa, jos joku tunnistaa tai tietää jotain ei hetkauta.
        En kyttää ketään eikä kiinnosta miten sivistynyt joku on, jotain huomaa, mutta ei sano kaikkea, livenä voi olla miellyttävä ja sydämen sivistystä omaava.

        Se käy ilmi hänen kirjoituksistaan ja asenteesta muita ihmisiä kohtaan.


      • Sääliäkehiin
        Sääliäkehiin kirjoitti:

        Se käy ilmi hänen kirjoituksistaan ja asenteesta muita ihmisiä kohtaan.

        Sivistystaso käy ilmi hänen kirjoituksistaan ja asenteesta muita ihmisiä kohtaan.


      • sinäsäälität
        Sääliäkehiin kirjoitti:

        Sivistystaso käy ilmi hänen kirjoituksistaan ja asenteesta muita ihmisiä kohtaan.

        Sinun sivistystasosi on ainakin kehnonlainen jollet keksi mitään muuta keskusteltavaa kuin toisten arviointi.


      • Sääliäkehiin
        sinäsäälität kirjoitti:

        Sinun sivistystasosi on ainakin kehnonlainen jollet keksi mitään muuta keskusteltavaa kuin toisten arviointi.

        Taisi osua arkaan paikkaan?


    • Sää_nyh_siin

      The brown bomber! Jeesus on suurin. Dokaa rauhassa.

    • Sven-Dufva

      Tässä iässä samantekevää mistä tietävät, kunhan eivät pihalle tule...

    • Sarananvartijan_rukous

      Vielä on Talvisotaa jäljellä.

      • New-age

        Kuten kesää.

        https://youtu.be/Wnkc9h3IMUA


    • Glad-sommare

      Mulla on vuokrattuna viljelypalsta ja pienimökki semmoselta palsta-alueelta. Me naapureiden kanssa seuraamme toistemme palstoja kun emme voi koko kesää olla läsnä. Se on sovittu juttu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe