tattootukku.com

tyytymätönasiakas

Okemuksis tästä? Oon tilannu mm lävistyspihdit mutta ei näy tuotteita eikäkä tavoita puhelimesta. Jälkeenpäin muistin ettilasin jo toukokuussa värin eikä sitäkään ole tullut!!

6

3802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahathukkaan

      Turha näköjään tehdä ostoksia siellä. Omakaan tilaus ei ikinä saapunut ja yhteydenottoihin ei vastata. Ennen hoitivat asiat kunnolla, mene sitten sanomaan mikä nyt mättää.

    • Suti

      Sama meininki jatkuu vielä 2018 tatska vehkeet tilasin ja maksoin mutta tää kyseinen tattoo tukku ei ole lähettäny vieläkään!!!!! Huijari liike koko paikka!!

      • Vitutus

        Itse tilasin yli 100eurolla tavaraa ja tilaus saapui kyllä mutta tuotteitq puuttui yli 40 € edestä väitivät että lähettävät seuraavalla viikolla kun varastoon saapuu kyllähän tämä vähän vituttaa


      • vittumitäskeidaa

        Joo itse tilasin 400€ kamoja eikä näy ja puhelimessa vastas joku hälläväliä nainen että heillä kamat loppu varastosta ja pitäisi ensi viikolla tulla. Eli ne tilaa itse jostain perseestä niitä tuotteita vasta kun heille tulee tilauksia jolloin saa aina odottaa kk vähintään jos ikinä edes tavarat saa. PASKA PAIKKA JA ASPA AIVAN PERSEESTÄ !


    • Koittakaaedes

      Tilasin tatskakamoi ja meni 3viikkoa eikä kuulunut mitään ja laitoin sähköpostia niin lähetti sit paketin ja tottakai sieltä puuttui tuotteita :D laitoin uudestaan viestiä ja sen lähetti sit heti! Nyt tilasin taas ja mennyt 2vk eikä näy eikä kuulu :/ onneks otin laskulle

    • Anonyymi

      En tiedä mitä kalluja tänne on kommentinu, mutta minusta vaikuttaa oikein toimivalle mestalle, asikaspalevusta vastaan ja nopea toimitus. Suositelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe