Turku kirppis manhattan

Kirsikkki91

Eivät ilmoita yli 10e tuotteista vaan heittävät suoraan lähteviin tavaroihin, vaikka sanovat soittavansa. Kuva kun menee 2 päivän päästä etsimään eksyneitä vaatteita nii heittävät suoraan vaan pois. Kiva etsiä turhaan. Myin punaista takkia 50e (arvo 200e) enkä ikinä löytänyt enää kun ovat itse lahjoittaneet pois. Älkää ihmetelkö missä tavaranne ovat. Ärsyttää.

6

2576

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaaa

      Olen myös pettynyt tähän paikkaan. Henkilökunta epäystävällistä ja töykeää. Paikkahinnat todella korkeat ja tavaraa varastetaan aivan mielettömästi. Mitään vähääkään arvokkaampaa tänne ei kannata viedä.

      • Anonyymi

        Ihan kuule komppaan sua ,todella tärkeetä asiakaspalvelua.Ihmetten miten tämän päivän yrittäjällä varaa noin epäkohteliaseen käyttäytymiseen .
        Tämä äiti ,poika kirppis vaatisi kunnon koulutuksen miten maksavaa asiakasta kohdellaan .Tämä erityisesti sille mustapäälle ,joka lienee omistajan äiti .


    • Jbbcccf

      Kirpparille ei ylipäätänsä kannata viedä mitään arvokasta, koska tavaran hinta laskee automaattisesti ns. kirpparitasolle vaikka veisit sinne aidon Picasson maalauksen eli siis maksimi 5 euroo. Asiakkaan mielestä kirpparilta täytyy löytää merkki- ja desing tavaraa pilkkahintaan esim. aidot nahkakengät, lähes käyttämättömät 3 euroo, koska muuten tavara ei ole ns. löytö.

      • tympääntynyt

        Manhattanilla myös erittäin kyseenalainen tapa ilmottaa tiettyjen ajanjaksojen halvemmista myyntijaksoista... toiset saavat sähköpostia toiset eivät. Mitä mahtaisi kuluttaja-asiamies olla ko eriarvoistamisesta??


      • Etee
        tympääntynyt kirjoitti:

        Manhattanilla myös erittäin kyseenalainen tapa ilmottaa tiettyjen ajanjaksojen halvemmista myyntijaksoista... toiset saavat sähköpostia toiset eivät. Mitä mahtaisi kuluttaja-asiamies olla ko eriarvoistamisesta??

        Yhdyn mielipiteeseesi. Sain ystävänpäivänä viestin, mahdollisuudesta jatkaa paikan pitoa viikolla, huokeampaan hintaan, soitin viestin saatuani, minulle vastattiin, ettei ole mahdollista minun kohdallani, koska paikka oli jo vuokrattu toiselle henkilölle. Kysyin eikö mitään toista paikkaa löydy, niin vastaus oli tyly ei. Olen muutaman kerran heidän palvelujaan käyttänyt, mutta nyt huonon palvelun vuoksi, en käy asiakkaana osto enkä myynti tarkoituksessa.


      • Anonyymi
        tympääntynyt kirjoitti:

        Manhattanilla myös erittäin kyseenalainen tapa ilmottaa tiettyjen ajanjaksojen halvemmista myyntijaksoista... toiset saavat sähköpostia toiset eivät. Mitä mahtaisi kuluttaja-asiamies olla ko eriarvoistamisesta??

        Samaa mieltä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe