Mulla on ongelmia vanhempien kanssa...

kännimutsinlapsi12

Moi. Siis olen 12v tyttö Vihdistä ja siis onglema koskee mun ja mun äidin suhdetta.
Ihan alusta lähtien, kun mä oon ollu ihan pikkulapsi, nii mun äiti on vetäny joka päivä kännit ja menny sitte oksentaa. Mua masentaa, koulu menee päin helvettiä ja äiti hakkaa mua ku se ragee. Useimmiten pysyn piilossa mun huoneessa, koska mun äiti riehuu kännissä joka paikassa.

Äiti ja iskä on eronnu ja se on ihan hyvä juttu. Meen mun isälle aina joka viikonloppu, niin pääsen eroon mun äidistä. Iskä on huolehtinu mua aina alusta asti ja se on kertonu et ei se itekkää pitäny äitistä. Se kerto mulle, että mun äitillä on alkoholismi ja mielenterveysonglemia...


Voitteko kertoo et miten pystyn muuttamaan mun äitiä. Lohdutukset on ihan kivoja.


KIITOS!

21

9073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiskelija00

      Jos etsii lohdutusta niin jos sinusta vain tuntuu siltä niin suosittelen jättämään tänne Vihdin vapaaseurakuntaan rukouspyyntösi.
      Se on täysin ilmaista ja vapaaehtoista, sinun ei ole pakko jättää sukunimeä jos et tahdo.
      https://www.vihdinvapis.com/esirukouspyynnoet
      Tuohon sinun kysymykseen en siis tiedä muuta vastausta kuin rukous, rukoilen puolestasi ja uskon että Jeesus haluaa auttaa sinua.
      Jeesus kuulee sinun jokaisen sanasi jota ajattelet, sinun ei tarvitse sanoa sanaakaan ääneen ja hän silti kuulee sinun murheesi ja tahtoo auttaa sinua.
      https://youtu.be/KB_bE1sT2Yc Todistus - Leif Schwarz (videon pituus on 3:51)
      Leif Todistaa siitä kuinka Jeesus muutti hänen elämänsä.
      Video on sivulta oneway.tv

      • Psst! Älä puhu Jeesuksesta tällä sivulla tai Mirka ja sen trolliarmeija tulee.


    • ApuaTarjolla

      Voit soittaa Lasten ja Nuorten puhelimeen, se on Mannerheimin Lastensuojeluliiton ylläpitämä...

      Googlaa enemmän tietoja tuosta puhelimesta, siellä voit jutella luottamuksellisesti.

    • Kovaa_menee

      Eikös tuon perusteella isäsi kannattaisi hakea yksinhuoltajuutta sinuun?

    • Karkaavaanyt

      Karkaa kotoa...

    • wnbhelpyou

      Yritä saada isäsi hakemaan yksinhuoltajuutta.

    • XDlul

      emmätiiä mutt fidgetspinnerit on kivoixDlsd

    • Äidin muuttaminen on helpommin sanottu kuin tehty.

      Sinun kannattaisi ehkä puhua isäsi kanssa, että voisiko hän hakea yksinhuotajuuttasi äitisi väkivaltaisuuden ja juomisen perusteella.

    • Haeapuuny

      Voi raukkaa. Käy hakemassa apua tai turvapaikkaa itsellesi. Et sinä tuollaisessa paikassa voi asua, kun olet kerran 12-vuotias.

      Jos siellä vihdissä on jotain paikkaa mistä voi apua hakea, niin suosittelen hakemaan heti!

      • Saapas.Evp

        Kun teette niitä duuneja siellä netti.saappaassa, niin tsiigatkaa ekaks milloin viesti on skrivattu ennen kuin rupeette vastailee. Toi gimma pyys apuu puolivuotta sitten, tsöraatta snadisti jälkijunassa.
        Terkkuja. Lentoemo.


      • Saapas.Evp kirjoitti:

        Kun teette niitä duuneja siellä netti.saappaassa, niin tsiigatkaa ekaks milloin viesti on skrivattu ennen kuin rupeette vastailee. Toi gimma pyys apuu puolivuotta sitten, tsöraatta snadisti jälkijunassa.
        Terkkuja. Lentoemo.

        Kiitos kommentista. Niin kuin Lentoemo näet, niin moni muukin on kommentoinut alkuperäistä viestiä ja se on noussut sen myötä. Välistä joku muu vastaavassa tilanteessa oleva voi saada uusia näkökulmia keskusteluista, vaikkei aloittaja enää seuraisikaan keskustelua tai se ei ole enää akuutti asia.

        NettiSaapas Henna / Helsinki


      • nimimerkkierkki453

        tyhmä kuin SAAPAS!


    • Hei,
      Hienoa, että olet uskaltanut kertoa tilanteestasi ja hakea apua. On ikävä kuulla, että äitisi käyttää päihteitä ja on ollut sinua kohtaan väkivaltainen suuttuessaan. Näin ei tulisi olla, sillä meillä kaikilla on oikeus turvalliseen kotiin ja lapsuuteen. Kertomasi asiat ovat vakavia ja niihin tulee puuttua. Olisiko sinulla esimerkiksi kouluterveydenhoitajaa tai kuraattoria kenelle voisit puhua? Yksivaihtoehto on olla suoraan yhteydessä alueesi sosiaalityöntekijään. On tärkeää, että et jää yksin tämän asian kanssa vaan saat apua.

      Jos haluat ensin tulla juttelemaan meidän kanssa Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19. Hae rohkeasti itsellesi perheen ulkopuolista apua.

      Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

    • Miss19

      En osaa auttaa mutta vedä sitä turpaan, ja mee vaik juoksu jalkaa jonkun todella lähellä olevan naapurin oven taakse jollei kukaan tuu avaa, kannattaa huutaa apua! Toi on tosi kurjaa, ite mä oon sua vuoden vanhempi.

    • Oletko kysynyt Herralta?

      Herra voi auttaa.

      Herra voi vahingoittaa.

      Antaudu Herralle.


      Herran siunausta.

      • uskovainenkristitty

        AAMEN!


    • johndoe12

      Sun äiti pitäisi mennä vierotuksen vapaehtoiseti ja ymärtä mitä hän on aiheutanut sinulle omalla käytöksellä ja muille läheisille .

    • JSA

      Eikö 12 vuotias saakin päättää kumman vanhemman luona asuu, kun vanhemmat eronneet. Kun olet isäsi kanssa hyvissä väkeissä, niin kannattaisi muuttaa hänen luokse. Selvitä tämä mahdollisuus.

    • Isin.tyttönen

      Siis 12 vee. Siis kurjaa kotona. Siis et saa apua. Siis, siis.
      Onko isäsi kuuro vai eikö ymmärrä? Kai olet siis kertonut hänelle joka viikonloppu, mitä sä siis olet joutunut kestämään viikon varrella.
      Mikä isääsi vaivaa, kun ei tee mitään asialle, vaan lähettää sinut aina äidin piinattavaksi joka sunnuntai?

      Tää on siis trolli.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe