millon nää loppuuuu!! :(

ärsyyntynyt

siis onko normaalia että ekat menkat kestää 2 viikkoo sillä mulla on ekat menkat ja kestäneet jo ton verran ja ärsyttää. Ja mulla tekee sillai et illalla,yöllä,aamulla ja aamu päivällä ei ole ollenkaan vuotoa ja sitten päivällä/iltapäivällä ku tulee nii sitä tulee ku esterin perseestä °_°
oon siis 12v. TOIVOISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA ja nopeesti :)

5

255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mähmäh

      Kyl mä uskon et toi on viel normaalin rajoissa. Mullakin tuli alussa jopa pitkin kuukautta sattumallisii menkkailui. Puhu sun äitille tai terkkarille koulujen alkaes jos loppua ei näy :)

    • 13vtyttönen

      mulla kesti ekat puol vuotta ainaki menkat aina jotain 2 viikkoo ja nyt kestää vaan 3-4 päivää et ei huolta

    • Canthelpfallinginlove

      On varmaa iha normaalii ku ekat... itelläni oli ekat vaan päivän ja sit saatto olla 2 viikon välein ja nykyää kestää ain viikon. Kerro just äidil tai terkkaril nii saat varmaa luotettavamman vastauksen :)

    • rva43

      Seuraile muutama kk miten jatkuu. Laita nyt jo ylös alkamispäivä ja kesto siltä varalta jos ei muutu normaalimmaksi ja pitää käydä lääkärillä. Kysyy em. asioista jos esim. hormonihäiriötä epäilee. Äidille/terkkarille puhuminen myös erittäin hyvä neuvo.

    • Moi,
      harmillinen juttu tuo pitkä kuukautisvuoto. Olet kuitenkin vielä nuori ja kiertosi tasaantuu ajan kanssa kyllä. Jos kuukautiset ovat kivuliaat ja estävät arjen toimintoja, niin voit keskustella asiasta vaikkapa kouluterkkarin kanssa. Vaikeita kuukautisia voidaan hoitaa ja nämä päätökset tehdään yhdessä lääkärin kanssa. Terkkari voi kirjoittaa sinusta lähetteen lääkärille.

      Tsemppiä naiseksi kasvamisen polulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe