Digiboxi hankintaan

Päivikkkki

Onko myytävänä enää tallentavia dibiboxeja, jotka nauhoittavat pari tuntia samalla kanavalla olevaa ohjelmaa? Meillä on ollut Humaxeja ja niitten kanssa voi aina kelata taaksepäin jos joku asia jäi vaivaamaan.

23

3042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh_huh

      On toki mutta kaikki nykyään myytävät tallentavat digiboksit ovat hd-bokseja, onneksi niissä on sekä antenni- että kaapelivirittimet. Tässä muutamia
      HDThunder HD6500 V2
      HDThunder HD4500 V2
      Topfield Crc-1410CT

      Sitten on vielä erikoisliikkeissä myytävät Vu merkkiset boksit jotka voi ostaessa räätälöidä omiin tarpeisiin, niitä ei myydä markeyeissa vaan esim. http://www.satshop.fi myy Vu bokseja. Voin itse suositella näitä.

    • RobottiKatsooTelevisiota

      Monessa tallentavassa boksissa on vielä se "juju", että voi tallettaa kahta (tai jopa useampaa) ohjelmaa eri kanavilta yhtäaikaa ja katsoa lisäksi kolmatta. Lisäksi tallentamisen aikana voi katsoa jotakin vanhaa tallennetta, tai jotakin tallennetta voi alkaa katsoa viivästettynä, vaikka tallennus on kesken. SItä temppua eivät VHS videonauhurit osanneet. Maksukorttikanavat ja HD kanavat ovat eri asia, niiden tallennus ei taida aina onnistua.

    • vuuplus

      Paras digiboksi on tällä hetkellä VU , muita ei edes kannata miettiä. Itse omistan Vu Duo2.n ja Vu ultimo 4K.n. noita löytyy täältä www.compusat.fi.

      • paremmatboksit

        Ovatko nuo compusatin laitteet tarkoitettu vainyritysasiakkaille? Kävin sivulla katsomassa bokseja ja kovalevyjä. Yritin kysyä, ovatko kovot tarkoitettu PC:lle vai digibokseille vai molemmille. Kysymystä ei voitu lähettää, koska siinä kysyttiin firman nimeä, jota minulla ei ole.


    • EiPalstanMielipide

      Edellinen VU -boksin mainos on tietenkin esittäjänsä oma mielipide.

      Minulla on CRC-1400 ja olen hyvin tyytyväinen. CRC-1410 on sama käyttöjärjestelmä, joten siitä...

      • huh_huh

        Ei se Vu ollut mikään mainos vaan suositus. Ja toisaalta SUN mielipiteesi on vain sun oma mielipide, toki sullakin on siihen oikeus.
        Tosiasiassahan Vu boksit hakkaa ominaisuuksissa marketboksit 10-0, vaikka juuri sinä olisitkin tyytyväinen topfieldiisi. Joku voi kuitenkin haluta enemmän.


      • EiPalstanMielipide
        huh_huh kirjoitti:

        Ei se Vu ollut mikään mainos vaan suositus. Ja toisaalta SUN mielipiteesi on vain sun oma mielipide, toki sullakin on siihen oikeus.
        Tosiasiassahan Vu boksit hakkaa ominaisuuksissa marketboksit 10-0, vaikka juuri sinä olisitkin tyytyväinen topfieldiisi. Joku voi kuitenkin haluta enemmän.

        Niinkuin aloituksesta näet ei aloittaja halua mitään ihmeellisyyksiä. Eikä varsinkaan halua maksaa niistä käyttämättä jäävistä ominaisuuksista.


    • Päivikkkki

      Joo, ihan perushumaxin tyyppistä joka nauhoittaa sitä kanavaa jota katotaan. Voi vaikka laittaa paussin päälle ja käydä jääkaapilla välillä. Toisessa huoneessa on digiboxi joka nauhoittaa ohjelmia mutta ne pitää erikseen laittaa päälle. Humax on ollu helppokäyttöinen ja miks ihmeessä niitä ei enää myydä?

      • Digiboksit_katoaa_pian

        Tallentavat digiboksit ovat katoava luonnonvara, sillä ne ovat nykyään sekä antenniverkkoon että kaapeliverkkoon sopivia hybridimalleja. HD-tallennus vaatii levytilaa, joka nostaa hieman hintaa ja useiden kanavien samanaikainen tallennus vaatii kahden virittimen käyttöä. Muutenkin Suomessa käytettävä Nordic-normin mukaiset Antenna Ready HD - ja Cable Ready HD -lisenssit laittaa omia vaatimuksia laitekehittelylle. Vaikka näitä testataan ennakkoon, niin luvattoman paljon niissä on softavikaa ja varsinkin komponenttivikoja.

        Pienten laitemäärien takia digiboksien myyntiä ei vaan tahdo saada kannattavaksi, joten laitevalikoima on mennyt melko suppeaksi. Mm. Finnsat, Humax ja Handan ovat historiaa, kun maahantuonti ei enää kannata? Veistiketjun alkupuolella mainostetun Compusatin maahantuomiin tuotteisiin en ota kantaa, sillä ne taitaa olla tarkoitettu enemmän tekniikasta kiinnostuneille..

        Jo vuosia sitten yhden tv-liikkeen myyjä sanoi, että perusboksit poistetaan heiltä hyllystä, sillä muutaman kympin hintaisen purkin takuiden selvittely aikaa älyttömästi ja usein joudutaan antamaan tilalle uusi laite, jonka jälkeen asiakas taas tulee heti valittamaan, ja kierre jatkuu. He pitävät hyllyssä vain paria laitemerkkiä, joiden maahantuoja hoitaa itse takuuasiat.

        Digiboksien myyntiä pudottaa laajakaistan kautta saatavat palvelut, kuten Viihdepalvelut ja nyt uutena on DNA Hub. Itse olen Telia Viihteen asiakas ja tallennan sillä peruskanavia siten, että muutama kymmenen tuntia on tallessa ja kun tallenteet säilyy 3 kk, niin arkistosta ei ole haittaa. TV:llä tulee joskus talletettua USB-levylle jotain, mutta digiboksi saa olla jo lähes eläkkeellä.

        Digibokseja taitaa olla markkinoilla enää Topfield, HD Thunder ja Wbox. Gigantilla on enää HD Thunder, Powerilla jokunen Topfield ja Verkkokaupalla on HD Thunder ja Wbox jotain yhdistelmälaitteita. DNA näyttää lopettavan WBoxin myynnin, sillä TV-Hubi korvaa nyt muut purkkimallit. Tässäkin tapauksessa TV-Hubin laitehinta ei ole ratkaiseva tekijä, vaan se, että millaisia palveluja siihen saadaan lisättyä ja myytyä asiakkaalle. Lisäpalveluissa se operaattorin bisnes nykyään lopulta on..


      • perusdigiboxeja---
        Digiboksit_katoaa_pian kirjoitti:

        Tallentavat digiboksit ovat katoava luonnonvara, sillä ne ovat nykyään sekä antenniverkkoon että kaapeliverkkoon sopivia hybridimalleja. HD-tallennus vaatii levytilaa, joka nostaa hieman hintaa ja useiden kanavien samanaikainen tallennus vaatii kahden virittimen käyttöä. Muutenkin Suomessa käytettävä Nordic-normin mukaiset Antenna Ready HD - ja Cable Ready HD -lisenssit laittaa omia vaatimuksia laitekehittelylle. Vaikka näitä testataan ennakkoon, niin luvattoman paljon niissä on softavikaa ja varsinkin komponenttivikoja.

        Pienten laitemäärien takia digiboksien myyntiä ei vaan tahdo saada kannattavaksi, joten laitevalikoima on mennyt melko suppeaksi. Mm. Finnsat, Humax ja Handan ovat historiaa, kun maahantuonti ei enää kannata? Veistiketjun alkupuolella mainostetun Compusatin maahantuomiin tuotteisiin en ota kantaa, sillä ne taitaa olla tarkoitettu enemmän tekniikasta kiinnostuneille..

        Jo vuosia sitten yhden tv-liikkeen myyjä sanoi, että perusboksit poistetaan heiltä hyllystä, sillä muutaman kympin hintaisen purkin takuiden selvittely aikaa älyttömästi ja usein joudutaan antamaan tilalle uusi laite, jonka jälkeen asiakas taas tulee heti valittamaan, ja kierre jatkuu. He pitävät hyllyssä vain paria laitemerkkiä, joiden maahantuoja hoitaa itse takuuasiat.

        Digiboksien myyntiä pudottaa laajakaistan kautta saatavat palvelut, kuten Viihdepalvelut ja nyt uutena on DNA Hub. Itse olen Telia Viihteen asiakas ja tallennan sillä peruskanavia siten, että muutama kymmenen tuntia on tallessa ja kun tallenteet säilyy 3 kk, niin arkistosta ei ole haittaa. TV:llä tulee joskus talletettua USB-levylle jotain, mutta digiboksi saa olla jo lähes eläkkeellä.

        Digibokseja taitaa olla markkinoilla enää Topfield, HD Thunder ja Wbox. Gigantilla on enää HD Thunder, Powerilla jokunen Topfield ja Verkkokaupalla on HD Thunder ja Wbox jotain yhdistelmälaitteita. DNA näyttää lopettavan WBoxin myynnin, sillä TV-Hubi korvaa nyt muut purkkimallit. Tässäkin tapauksessa TV-Hubin laitehinta ei ole ratkaiseva tekijä, vaan se, että millaisia palveluja siihen saadaan lisättyä ja myytyä asiakkaalle. Lisäpalveluissa se operaattorin bisnes nykyään lopulta on..

        Olikos ne Königin digiboxit tallentavia hinta ei ainakaan ollut hirveä
        Tallentavahan on myös usb-tikulle tallentava ei tarvitse olla kiintolevyä


      • ei_ilmeisesti_salattu

      • ptruu_takaisin
        ei_ilmeisesti_salattu kirjoitti:

        Tallenteet ei ole ilmeisesti salattu mikä on kiva juttu

        "Königin tallennukset nimittäin avautuvat tietokoneella vaikkapa Windows Media Playerin avulla suoraan muistitikulta"

        http://www.tekniikkaparkki.fi/2010/10/konig-fta19n-tallentava-digiboksi/

        http://www.konigelectronic.com/fi_fi/televisio/dvb-t-terrestial/550468689

        .

        Sen verran vielä takaisin että saattaa olla salattu tuo uudempi hdmi versio

        Artl. code: DVB-T2 FTA10

        Tuon jutun boxissa ei mainita hdmi liitintä eli vanhempi malli lienee kyseessä (FTA19n)


      • huh_huh
        Digiboksit_katoaa_pian kirjoitti:

        Tallentavat digiboksit ovat katoava luonnonvara, sillä ne ovat nykyään sekä antenniverkkoon että kaapeliverkkoon sopivia hybridimalleja. HD-tallennus vaatii levytilaa, joka nostaa hieman hintaa ja useiden kanavien samanaikainen tallennus vaatii kahden virittimen käyttöä. Muutenkin Suomessa käytettävä Nordic-normin mukaiset Antenna Ready HD - ja Cable Ready HD -lisenssit laittaa omia vaatimuksia laitekehittelylle. Vaikka näitä testataan ennakkoon, niin luvattoman paljon niissä on softavikaa ja varsinkin komponenttivikoja.

        Pienten laitemäärien takia digiboksien myyntiä ei vaan tahdo saada kannattavaksi, joten laitevalikoima on mennyt melko suppeaksi. Mm. Finnsat, Humax ja Handan ovat historiaa, kun maahantuonti ei enää kannata? Veistiketjun alkupuolella mainostetun Compusatin maahantuomiin tuotteisiin en ota kantaa, sillä ne taitaa olla tarkoitettu enemmän tekniikasta kiinnostuneille..

        Jo vuosia sitten yhden tv-liikkeen myyjä sanoi, että perusboksit poistetaan heiltä hyllystä, sillä muutaman kympin hintaisen purkin takuiden selvittely aikaa älyttömästi ja usein joudutaan antamaan tilalle uusi laite, jonka jälkeen asiakas taas tulee heti valittamaan, ja kierre jatkuu. He pitävät hyllyssä vain paria laitemerkkiä, joiden maahantuoja hoitaa itse takuuasiat.

        Digiboksien myyntiä pudottaa laajakaistan kautta saatavat palvelut, kuten Viihdepalvelut ja nyt uutena on DNA Hub. Itse olen Telia Viihteen asiakas ja tallennan sillä peruskanavia siten, että muutama kymmenen tuntia on tallessa ja kun tallenteet säilyy 3 kk, niin arkistosta ei ole haittaa. TV:llä tulee joskus talletettua USB-levylle jotain, mutta digiboksi saa olla jo lähes eläkkeellä.

        Digibokseja taitaa olla markkinoilla enää Topfield, HD Thunder ja Wbox. Gigantilla on enää HD Thunder, Powerilla jokunen Topfield ja Verkkokaupalla on HD Thunder ja Wbox jotain yhdistelmälaitteita. DNA näyttää lopettavan WBoxin myynnin, sillä TV-Hubi korvaa nyt muut purkkimallit. Tässäkin tapauksessa TV-Hubin laitehinta ei ole ratkaiseva tekijä, vaan se, että millaisia palveluja siihen saadaan lisättyä ja myytyä asiakkaalle. Lisäpalveluissa se operaattorin bisnes nykyään lopulta on..

        Olet väärässä. Ei digiboksit mihinkään kokonaan katoa! Valikoima toki voi supistua mutta ei siis katoa.
        Ja unohdat sen että Dna Hubi, Telia TV-boksi, Maxivision-boksi ja Elisa Viihde-boksi ovat nekin digibokseja. Eli iptv-järjestelmissäkin käytetään digibokseja.


      • Digiboksit_katoaa_pian kirjoitti:

        Tallentavat digiboksit ovat katoava luonnonvara, sillä ne ovat nykyään sekä antenniverkkoon että kaapeliverkkoon sopivia hybridimalleja. HD-tallennus vaatii levytilaa, joka nostaa hieman hintaa ja useiden kanavien samanaikainen tallennus vaatii kahden virittimen käyttöä. Muutenkin Suomessa käytettävä Nordic-normin mukaiset Antenna Ready HD - ja Cable Ready HD -lisenssit laittaa omia vaatimuksia laitekehittelylle. Vaikka näitä testataan ennakkoon, niin luvattoman paljon niissä on softavikaa ja varsinkin komponenttivikoja.

        Pienten laitemäärien takia digiboksien myyntiä ei vaan tahdo saada kannattavaksi, joten laitevalikoima on mennyt melko suppeaksi. Mm. Finnsat, Humax ja Handan ovat historiaa, kun maahantuonti ei enää kannata? Veistiketjun alkupuolella mainostetun Compusatin maahantuomiin tuotteisiin en ota kantaa, sillä ne taitaa olla tarkoitettu enemmän tekniikasta kiinnostuneille..

        Jo vuosia sitten yhden tv-liikkeen myyjä sanoi, että perusboksit poistetaan heiltä hyllystä, sillä muutaman kympin hintaisen purkin takuiden selvittely aikaa älyttömästi ja usein joudutaan antamaan tilalle uusi laite, jonka jälkeen asiakas taas tulee heti valittamaan, ja kierre jatkuu. He pitävät hyllyssä vain paria laitemerkkiä, joiden maahantuoja hoitaa itse takuuasiat.

        Digiboksien myyntiä pudottaa laajakaistan kautta saatavat palvelut, kuten Viihdepalvelut ja nyt uutena on DNA Hub. Itse olen Telia Viihteen asiakas ja tallennan sillä peruskanavia siten, että muutama kymmenen tuntia on tallessa ja kun tallenteet säilyy 3 kk, niin arkistosta ei ole haittaa. TV:llä tulee joskus talletettua USB-levylle jotain, mutta digiboksi saa olla jo lähes eläkkeellä.

        Digibokseja taitaa olla markkinoilla enää Topfield, HD Thunder ja Wbox. Gigantilla on enää HD Thunder, Powerilla jokunen Topfield ja Verkkokaupalla on HD Thunder ja Wbox jotain yhdistelmälaitteita. DNA näyttää lopettavan WBoxin myynnin, sillä TV-Hubi korvaa nyt muut purkkimallit. Tässäkin tapauksessa TV-Hubin laitehinta ei ole ratkaiseva tekijä, vaan se, että millaisia palveluja siihen saadaan lisättyä ja myytyä asiakkaalle. Lisäpalveluissa se operaattorin bisnes nykyään lopulta on..

        Parin teran kovalevyjä saa nykyään satasella. Minä ostin kolme vuotta sitten tallentavan SD boksin 70 eurolla.l


    • Globo_GL30

      Globo GL30 on edoa tallentaa usb tikulle ja löytyy hdmi 30 euroo rapiat

    • testailtu--

      Ainakin peruskanavatallenuksia pystyi katsomaan tietokoneella (.ts-muodossa)

      • osin-totta

        Juu mutta jos ne tallenteet on tehty hd-boksilla niin sit ei pysty eli vinkki pätee vain sd-tarkkuuden tallentaviin bokseihin.


      • lisätestailua--
        osin-totta kirjoitti:

        Juu mutta jos ne tallenteet on tehty hd-boksilla niin sit ei pysty eli vinkki pätee vain sd-tarkkuuden tallentaviin bokseihin.

        Sen verran vielä testailtu että tallennettuja hd-lähetyksiä pystyi katsomaan toisella samanlaisella laitteella ongelmitta


      • minäkin_VuPlussaa
        lisätestailua-- kirjoitti:

        Sen verran vielä testailtu että tallennettuja hd-lähetyksiä pystyi katsomaan toisella samanlaisella laitteella ongelmitta

        > Sen verran vielä testailtu että tallennettuja hd-lähetyksiä pystyi katsomaan toisella samanlaisella
        Mistä laitteista on kyse? Ei ainakaan markettibokseilla onnistu toisen boksin tallenteiden katselu. Ei ainakaan Topfieldillä. Joskus siihen tuli päivityksiä, joiden jälkeen ei edes itse sillä boksilla tehtyjen aiempien kovalevyllä olleiden tallenteiden katselu onnistunut...

        Mutta esim. Vu Duo2:lla onnistuu vaikka maksukanavien tallenteiden katselu toisella vastaavalla boksilla ja niitä voi katsoa vaikka tietokoneella (voi siirtää USB-tikun tai verkon kautta tietokoneelle). Itse ostin Vu Duo2:n reilut neljä vuotta sitten enkä kadu yhtään. Minulla oli sitä ennen ollut Topfield TRC-2400, jonka annoin pois todettuani, etten sillä tee enää yhtään mitään. Vu Duo2:n käytettävyys ja toimivuus (saa enemmän virittimiä, levytilaa ja nopeutta, paremmat hakutoiminnot ohjelmaoppaasta, monipuolisemmat ajastukset, luotettavuutta, ym. ym.) on vaan niin paljon parempi Topfieldiin verrattuna, eikä Topfieldin ohjelmistoa edes kehitetä niin kuin ennen vanhaan 5100PVR:n aikaan.

        Vanhan nostetun viestin aloittajan kysymykseen: Käytän Vu Duo2:ssa ajansiirtoa päällä, joten voin kelata katsottavaa kanavaa taaksepäin. Muistaakseni asetuksissa voi valita, kuinka monta tuntia ohjelmaa on tallessa enintään (siitä kun kanavalle on tultu). Myös voi valita, että tuleeko tallennus päälle heti kanavanvaihdon jälkeen vai vasta jonkun sekuntimäärän jälkeen.


      • cxdsew
        minäkin_VuPlussaa kirjoitti:

        > Sen verran vielä testailtu että tallennettuja hd-lähetyksiä pystyi katsomaan toisella samanlaisella
        Mistä laitteista on kyse? Ei ainakaan markettibokseilla onnistu toisen boksin tallenteiden katselu. Ei ainakaan Topfieldillä. Joskus siihen tuli päivityksiä, joiden jälkeen ei edes itse sillä boksilla tehtyjen aiempien kovalevyllä olleiden tallenteiden katselu onnistunut...

        Mutta esim. Vu Duo2:lla onnistuu vaikka maksukanavien tallenteiden katselu toisella vastaavalla boksilla ja niitä voi katsoa vaikka tietokoneella (voi siirtää USB-tikun tai verkon kautta tietokoneelle). Itse ostin Vu Duo2:n reilut neljä vuotta sitten enkä kadu yhtään. Minulla oli sitä ennen ollut Topfield TRC-2400, jonka annoin pois todettuani, etten sillä tee enää yhtään mitään. Vu Duo2:n käytettävyys ja toimivuus (saa enemmän virittimiä, levytilaa ja nopeutta, paremmat hakutoiminnot ohjelmaoppaasta, monipuolisemmat ajastukset, luotettavuutta, ym. ym.) on vaan niin paljon parempi Topfieldiin verrattuna, eikä Topfieldin ohjelmistoa edes kehitetä niin kuin ennen vanhaan 5100PVR:n aikaan.

        Vanhan nostetun viestin aloittajan kysymykseen: Käytän Vu Duo2:ssa ajansiirtoa päällä, joten voin kelata katsottavaa kanavaa taaksepäin. Muistaakseni asetuksissa voi valita, kuinka monta tuntia ohjelmaa on tallessa enintään (siitä kun kanavalle on tultu). Myös voi valita, että tuleeko tallennus päälle heti kanavanvaihdon jälkeen vai vasta jonkun sekuntimäärän jälkeen.

        Sinulle alan ammattilaisena Vu-boxi on helppo ja mielenkiintoinen rasti.
        "Tavalliselle" television katselijalle se on totaalisen monimutkainen laite, jossa on toimintoja, joita kukaan "tavallinen" ei koskaan tarvitse.

        Epäilen myös tuon Topparin levyjen vaihtokelpoisuuutta. Rasittava homma kokeilla.


      • siis_GLobo-30
        minäkin_VuPlussaa kirjoitti:

        > Sen verran vielä testailtu että tallennettuja hd-lähetyksiä pystyi katsomaan toisella samanlaisella
        Mistä laitteista on kyse? Ei ainakaan markettibokseilla onnistu toisen boksin tallenteiden katselu. Ei ainakaan Topfieldillä. Joskus siihen tuli päivityksiä, joiden jälkeen ei edes itse sillä boksilla tehtyjen aiempien kovalevyllä olleiden tallenteiden katselu onnistunut...

        Mutta esim. Vu Duo2:lla onnistuu vaikka maksukanavien tallenteiden katselu toisella vastaavalla boksilla ja niitä voi katsoa vaikka tietokoneella (voi siirtää USB-tikun tai verkon kautta tietokoneelle). Itse ostin Vu Duo2:n reilut neljä vuotta sitten enkä kadu yhtään. Minulla oli sitä ennen ollut Topfield TRC-2400, jonka annoin pois todettuani, etten sillä tee enää yhtään mitään. Vu Duo2:n käytettävyys ja toimivuus (saa enemmän virittimiä, levytilaa ja nopeutta, paremmat hakutoiminnot ohjelmaoppaasta, monipuolisemmat ajastukset, luotettavuutta, ym. ym.) on vaan niin paljon parempi Topfieldiin verrattuna, eikä Topfieldin ohjelmistoa edes kehitetä niin kuin ennen vanhaan 5100PVR:n aikaan.

        Vanhan nostetun viestin aloittajan kysymykseen: Käytän Vu Duo2:ssa ajansiirtoa päällä, joten voin kelata katsottavaa kanavaa taaksepäin. Muistaakseni asetuksissa voi valita, kuinka monta tuntia ohjelmaa on tallessa enintään (siitä kun kanavalle on tultu). Myös voi valita, että tuleeko tallennus päälle heti kanavanvaihdon jälkeen vai vasta jonkun sekuntimäärän jälkeen.

        Globo 30 malli oli kyseessä sillä pystyi myös lukemaan toisen ilmeisen samansukuisen Flexboxin tallenteita "videotallenteet moodissa" sellainen puute kyllä jäi että yle hd-kanavien tekstitys ei siirtynyt siinä tikulla toisen samanlaisen globon luettavaksi asti että sellainen puute siihen jäi, standardikanavilla ei ongelmaa


    • Anonyymi

      Vanhahko ketju, mutta kysyn onko kenelläkään kokemusta HD Thunder 6500 digiboxsista? Itselläni ko laitteesta loppu ääni ja en ole saanut takaisin millään konstilla.
      Sain palautettua tehdasasetukset, mutta ei siitä apua.
      Kaikki muuten toimii, mutta ääni on poissa. Tykkään tallentaa myöhäisohjelmia, sillä muuten jäisi katsomatta, eli en halua luopua boxista. Käytössä on iso äly-tv, johon olen boxin liittänyt. Kiitos, jos vastaatte ja saisin toimivan vinkin tai linkin.
      Olen etsinyt päivitysohjelmaa, mutta nekin ovat jonkin muurin takana.

    • Anonyymi

      Ihmettelen jos joku pitää koko ajan tallennusta päällä, kuluttaa vaan turhaan sähköä, kovalevyä ja koko digiboksia.

      Kummallista miten digiboksien ominaisuudet heikentyneet koko ajan kuten VHS-nauhureissa ennen kuin hävisivät kokonaan. Silti TV:ssäkään ei pysty yleensä tallentamaan montaa yhtä aikaa, eikä ole edes kuva kuvalta toimintoa.

      Android-TV:ssä luulisi voivan ladata kunnollisia playereitä, mutta voiko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe