Miksi "kokeneisuus" on positiivinen asia?

en.ymmärrä

En ole koskaan ymmärtänyt miksi naisten mielestä pelimies joka on pannut kymmenien naisten kanssa on parempi kuin mies joka on ollut yhden tai parin naisen kanssa.

Pelimiestä ei voi "kesyttää" tai muuttaa ihanaksi isäksi lapsillensa, vaan pelimies enemmin tai myöhemmin haluaa päästä kokeilemaan muita naisia. Sama juttu naisten kanssa jotka ovat harrastaneet paljon yhden illan juttuja. Tämmöiset ihmiset tarvitsevat sen jännityksen tunteen tietyn aikavälein ajoin ja sellaisen saaminen pitkässä parisuhteessa on vaikeaa. Mies tai nainen joka on harrastanut seksiä vain parisuhteessa on todennäköisemmin uskollinen kumppani, koska ymmärtää suhteiden olevan vuoristoratoja - välillä harrastetaan seksiä kuin puput ja välillä on kuivempia kausia.

99

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselijä-77

      Yhtä hyvin voisi kysyä miksi niin iso osa miehistä haaveilee urheiluautosta joka on epäkäytännöllisen pieni, kamalan kallis ylläpitää ja joka pitää joka tapauksessa vaihtaa farmariin kun perheellistyy? Siis sen sijaan että ottaisi heti sen järkevän farmari-Corollan?

      No vastaus on tietysti että siinä on sitä jotain mitä ei voi määritellä ja joka korvaa kaikki ne huonot puolet.

      • perheautoilijatry

        Väärin, tosimies ostaa tai vähintäänkin haaveilee sen verran suuresta urheiluautosta, että siihen mahtuu koko perhe :)


      • perheautoilijatry kirjoitti:

        Väärin, tosimies ostaa tai vähintäänkin haaveilee sen verran suuresta urheiluautosta, että siihen mahtuu koko perhe :)

        Autoa ostaessa ajatellaan vain ja ainoastaan itseään sillä hetkellä kun ollaan autokaupoilla. Jos ei perhettä tai edes sitä naista ole, niin piruakos varten mies ostaisi isomman auton kuin itse tarvitsee?


      • Kyselijä-77
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Autoa ostaessa ajatellaan vain ja ainoastaan itseään sillä hetkellä kun ollaan autokaupoilla. Jos ei perhettä tai edes sitä naista ole, niin piruakos varten mies ostaisi isomman auton kuin itse tarvitsee?

        "Autoa ostaessa ajatellaan vain ja ainoastaan itseään sillä hetkellä kun ollaan autokaupoilla"

        Miksi sitten naisen pitäisi ajatella niitä tavismiehiä joille ei anna?


      • 12121212121212

        Miten niin "jotain mitä ei voi määritellä"?

        Kysehän on opituista taidoista jotka mies on hankkinut kaataessaan muita naisia.

        Se että nainen kokee taktiikat "kemiana", ei tarkoita että kyse olisi magiasta.


      • Kyselijä-77 kirjoitti:

        "Autoa ostaessa ajatellaan vain ja ainoastaan itseään sillä hetkellä kun ollaan autokaupoilla"

        Miksi sitten naisen pitäisi ajatella niitä tavismiehiä joille ei anna?

        Miksi ihmeessä pitäisi autokauppaa tehdessä miettiä ketään, kenelle ei anna? Kyllä minä ainakin auton ostan ihan itselleni, enkä mieti seksiä ollenkaan.


      • uhkapelimerkit_esiin
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Autoa ostaessa ajatellaan vain ja ainoastaan itseään sillä hetkellä kun ollaan autokaupoilla. Jos ei perhettä tai edes sitä naista ole, niin piruakos varten mies ostaisi isomman auton kuin itse tarvitsee?

        Siksi koska mies pitää suurista ja nopeista autoista, vauhdin hurmasta ja kaahailusta. Miehet eivät pidä pikkuautoista. Se, miksi mies ei sitten toimi halujensa mukaan on täysin eri asia. Siihen liittyy se, että miksi yksinhuoltajaäitien pojat ovat useimmiten todella pahoissa ongelmissa. Mies tuntee oman poikansa, hän on mies ja isä osaa käsitellä poikiaan ja ohjata hänet toimimaan niin, ettei hän toimi impulsiivisesti ja väkivaltaisesti, etteivät pojat ja miehet tapa muita ihmisiä kaduilla ja liikenteessä ym. Tämän siis kuuluisi olla isän tehtävä ja useimmiten se meneenkin niin, että isä hoitaa asian asiallisesti ja poika oppii hallitsemaan impulsiivista aggressiivista mieltään, joka ei tulevaa hetkeä ajattele.

        Kaikki miehet kaahailisivat miellään autoilla kilpaa yleisillä teillä, mutta...


      • uhkapelimerkit_esiin kirjoitti:

        Siksi koska mies pitää suurista ja nopeista autoista, vauhdin hurmasta ja kaahailusta. Miehet eivät pidä pikkuautoista. Se, miksi mies ei sitten toimi halujensa mukaan on täysin eri asia. Siihen liittyy se, että miksi yksinhuoltajaäitien pojat ovat useimmiten todella pahoissa ongelmissa. Mies tuntee oman poikansa, hän on mies ja isä osaa käsitellä poikiaan ja ohjata hänet toimimaan niin, ettei hän toimi impulsiivisesti ja väkivaltaisesti, etteivät pojat ja miehet tapa muita ihmisiä kaduilla ja liikenteessä ym. Tämän siis kuuluisi olla isän tehtävä ja useimmiten se meneenkin niin, että isä hoitaa asian asiallisesti ja poika oppii hallitsemaan impulsiivista aggressiivista mieltään, joka ei tulevaa hetkeä ajattele.

        Kaikki miehet kaahailisivat miellään autoilla kilpaa yleisillä teillä, mutta...

        Enpä olekaan koskaan pohtinut isäsuhteita ja yksinhuoltajaäitien ongelmia autokauppaa hieroessani. Mielenkiintoinen näkökulma autonostopäätökseen, pakko myöntää....


    • Wulwawa

      En minäkään ymmärrä miksi miesten mielestä....(jokainen nainen saa jatkaa lausetta miten lystää).

      Mutta näinhän se on, että kukaan muu kuin mies ei tiedä sitä miten naisten pitäisi käyttäytyä.

    • Nainen39vee

      Kokeneisuus on positiivinen asia, mutta jos on ollut parin naisen kanssa parisuhteessa, silloin sitä kokemusta on kertynyt. Ei juuri kukaan ajattele, että nimenomaan mahdollisimman monen kumppanin kanssa ollut on ihanne. Mutta jos esimerkiksi jollain nelikymppisellä on ollut parikymmentä kumppania, niin ei se vielä mitään tarkoita. Tiedän ihmisiä, joilla on ollut nuorena pari pitempää suhdetta, sitten siinä välissä lukuisia yhdenyönjuttuja tai muita tosi lyhyitä, ja sitten myöhemmin yksi suhde, josta tuli pitkä ja jonka kanssa perustettiin perhe. Eikä lukuisien suhteiden selitys ole välttämättä se, että haluaa hakea jännitystä. Ja kyllä niitä muillakin on kuin ns. pelimiehillä.

      • uhkapelimerkit_esiin

        Miehet eivät hae jännitystä naisista vaan seksiä ja ainoastaan seksiä, siis puhun nyt niistä lyhyistä suhteista. Mies ei hae yhdestäkään naisesta jännitystä. Naisista en tiedä miesten suhteen, mutta jännityksen hakemiselta monen naisen toiminta kyllä vaikuttaa, vaikkei se sitä olisi. Raiskaamisessa ei ole miehelle kyse vallankäytöstä tai vallasta vaan vain ja ainoastaan seksistä. Tätä kaikki naiset eivät ymmärrä.


      • 876
        uhkapelimerkit_esiin kirjoitti:

        Miehet eivät hae jännitystä naisista vaan seksiä ja ainoastaan seksiä, siis puhun nyt niistä lyhyistä suhteista. Mies ei hae yhdestäkään naisesta jännitystä. Naisista en tiedä miesten suhteen, mutta jännityksen hakemiselta monen naisen toiminta kyllä vaikuttaa, vaikkei se sitä olisi. Raiskaamisessa ei ole miehelle kyse vallankäytöstä tai vallasta vaan vain ja ainoastaan seksistä. Tätä kaikki naiset eivät ymmärrä.

        Itse et taida ymmärtää.
        Jos raiskauksissa olisi kyse vain ja aioastaan seksistä, niin miksi sellainen mies raiskaa, joka saa seksiä muutenkin mielin määrin?
        Jos naisten kanssa vehtaaminen ei tuota miehelle mitään jännitystä, niin miksi hän sitten hakeutuu sellaisiin suhteisiin, joissa on jonkun sorttinen kiinnijäämisen riski (usean naisen yht'aikainen pyörittäminen, seksin harrastaminen sellaisessa paikassa, jossa voi tulla yllätetyksi jne. jne. jne....)


      • uhkapelimerkit_esiin

        Siksi, koska mies ei ajattele siinä tilaisuuden tullen muuta kuin pussien tyhjentämistä jos ja kun panettaa, mutta eihän nainen voikaan ymmärtää. Hakeeko mies sodasta jännitystä? Ei hae eikä mies halua sotaan, mutta jos on pienikin mahdollisuus sotimisen aikana saada pimpsukkaa niin mies panee vaikka pommien tippuessa ja luotien viuhuessa.


      • 876
        uhkapelimerkit_esiin kirjoitti:

        Siksi, koska mies ei ajattele siinä tilaisuuden tullen muuta kuin pussien tyhjentämistä jos ja kun panettaa, mutta eihän nainen voikaan ymmärtää. Hakeeko mies sodasta jännitystä? Ei hae eikä mies halua sotaan, mutta jos on pienikin mahdollisuus sotimisen aikana saada pimpsukkaa niin mies panee vaikka pommien tippuessa ja luotien viuhuessa.

        On paljon miehiä, jotka hakeutuvat sotatilanteisiin ympäri maailman hakemaan jännitystä.
        Raikauksessa on kyse vallankäytöstä ja sadismista. Muussa tapauksessa mies ei raiskaisi naista, jonka hän saisi vokottelemallakin.


      • Gyvx
        uhkapelimerkit_esiin kirjoitti:

        Siksi, koska mies ei ajattele siinä tilaisuuden tullen muuta kuin pussien tyhjentämistä jos ja kun panettaa, mutta eihän nainen voikaan ymmärtää. Hakeeko mies sodasta jännitystä? Ei hae eikä mies halua sotaan, mutta jos on pienikin mahdollisuus sotimisen aikana saada pimpsukkaa niin mies panee vaikka pommien tippuessa ja luotien viuhuessa.

        Taivas kuinka yksinkertaista ajattelua! Kuinka joku voi olla noin tyhmä!
        Siis jos miestä panettaa niin se sitten vain raiskaa? Eikä raiskaamisessa ole kyse vallankäytöstä vaan panemisesta?
        Sinä siis tuomitset kaikki miehet aivottomiksi hirviöiksi jotka vaeltelevat täällä vietin varassa eivätkä kykene hallitsemaan itseään.
        Kyllä sellaisiakin on, mutta he istuvat vankilassa.
        Tiedän miehiä joilla olisi ollut tilaisuus raiskata sammunut tyttö mutta he eivät tehneet sitä.

        Sitten on sellaisia jotka antavat itselleen luvan raiskata koska vain sattuu tekemään mieli ja on tilaisuus,. Toiset taas sekä raiskaa ja hakkaa henkihieveriin ja jopa tappaa - mistä siinä mielestäsi on kyse? Entä sarjamurhaajat jotka myös raiskaa? Onko siinäkin kyse vain pussien tyhjennyksestä?
        Kyse on vihan purkamisesta. Tekijä on omaksunut tavan purkaa vihansa raiskaamisen kautta.


      • uhkapelimerkit_esiin
        Gyvx kirjoitti:

        Taivas kuinka yksinkertaista ajattelua! Kuinka joku voi olla noin tyhmä!
        Siis jos miestä panettaa niin se sitten vain raiskaa? Eikä raiskaamisessa ole kyse vallankäytöstä vaan panemisesta?
        Sinä siis tuomitset kaikki miehet aivottomiksi hirviöiksi jotka vaeltelevat täällä vietin varassa eivätkä kykene hallitsemaan itseään.
        Kyllä sellaisiakin on, mutta he istuvat vankilassa.
        Tiedän miehiä joilla olisi ollut tilaisuus raiskata sammunut tyttö mutta he eivät tehneet sitä.

        Sitten on sellaisia jotka antavat itselleen luvan raiskata koska vain sattuu tekemään mieli ja on tilaisuus,. Toiset taas sekä raiskaa ja hakkaa henkihieveriin ja jopa tappaa - mistä siinä mielestäsi on kyse? Entä sarjamurhaajat jotka myös raiskaa? Onko siinäkin kyse vain pussien tyhjennyksestä?
        Kyse on vihan purkamisesta. Tekijä on omaksunut tavan purkaa vihansa raiskaamisen kautta.

        Äläs nyt. Kyllä siinä on kyse vain seksistä. Minä olen mies ja tiedän ja ymmärrän mistä on kysymys. Tiedemiesnaisetkin tietävät tämän. Enhän minäkään raiskaisi ketään tilaisuuden tullen tai varastaisi jos olisi tilaisuus. Sinähän juuri purat vihaasi siihen, että minä sanoin jotain sellaista väärää, jota sinä et halua hyväksyä. Lähdetäänkö yhdessä hymyssä suin ulos?


      • uhkapelimerkit_esiin kirjoitti:

        Äläs nyt. Kyllä siinä on kyse vain seksistä. Minä olen mies ja tiedän ja ymmärrän mistä on kysymys. Tiedemiesnaisetkin tietävät tämän. Enhän minäkään raiskaisi ketään tilaisuuden tullen tai varastaisi jos olisi tilaisuus. Sinähän juuri purat vihaasi siihen, että minä sanoin jotain sellaista väärää, jota sinä et halua hyväksyä. Lähdetäänkö yhdessä hymyssä suin ulos?

        .. Minäkin olen mies ja olen @Gyvx kanssa aikalailla samoilla Taajuuksilla.. ;P

        .. Jos sinä olet jotain, niin se ei tarkoita että kaikki muutkin ovat.. SukuPuolien Sisälllä on enemmän eroavaisuuksia, kuin SukuPuolien Välillä.. ;P


      • uhkapelimerkit_esiin
        Gyvx kirjoitti:

        Taivas kuinka yksinkertaista ajattelua! Kuinka joku voi olla noin tyhmä!
        Siis jos miestä panettaa niin se sitten vain raiskaa? Eikä raiskaamisessa ole kyse vallankäytöstä vaan panemisesta?
        Sinä siis tuomitset kaikki miehet aivottomiksi hirviöiksi jotka vaeltelevat täällä vietin varassa eivätkä kykene hallitsemaan itseään.
        Kyllä sellaisiakin on, mutta he istuvat vankilassa.
        Tiedän miehiä joilla olisi ollut tilaisuus raiskata sammunut tyttö mutta he eivät tehneet sitä.

        Sitten on sellaisia jotka antavat itselleen luvan raiskata koska vain sattuu tekemään mieli ja on tilaisuus,. Toiset taas sekä raiskaa ja hakkaa henkihieveriin ja jopa tappaa - mistä siinä mielestäsi on kyse? Entä sarjamurhaajat jotka myös raiskaa? Onko siinäkin kyse vain pussien tyhjennyksestä?
        Kyse on vihan purkamisesta. Tekijä on omaksunut tavan purkaa vihansa raiskaamisen kautta.

        Sodassa naiset ja lapset otetaan seksiorjiksi ja/tai raiskataan ja miehet tapetaan. Iso kiho ansaitsee paljon, on aggressiivinen ja kohtelee perhettä huonosti ja käyttää useimiten runsaasti päihteitä sekä levittää siementä koko kylään. ISIS:issä saa paljon pillua. Kaikissa näissä tapauksissa suurimman uhoajamiehen geenit leviävät tehokkaasti, jos säilyy hengissä riittävän pitkään.

        Niin olitko sinä lähdössä treffeille vai haukutko vain miehiä tyhmäksi netissä?


      • Gyvx
        uhkapelimerkit_esiin kirjoitti:

        Sodassa naiset ja lapset otetaan seksiorjiksi ja/tai raiskataan ja miehet tapetaan. Iso kiho ansaitsee paljon, on aggressiivinen ja kohtelee perhettä huonosti ja käyttää useimiten runsaasti päihteitä sekä levittää siementä koko kylään. ISIS:issä saa paljon pillua. Kaikissa näissä tapauksissa suurimman uhoajamiehen geenit leviävät tehokkaasti, jos säilyy hengissä riittävän pitkään.

        Niin olitko sinä lähdössä treffeille vai haukutko vain miehiä tyhmäksi netissä?

        Etkö ymmärrä luettua?
        Minä nimenomaan en hauku miehiä tyhmiksi. Sinä niin teet.
        Minä uskon että enin osa miehistä ainakin länsimaissa on edennyt sen verran korkealle tasolle ihmisenä kasvamisessa, että kykenevät kontrolloimaan käytöstään.

        Tuo on totta että aggressiivisimmat uhoojamiehet '' menestyy''. Esim menestyneimmät bisnesmiehet ovat psyykkisesti häiriintyneitä narsisteja. Heidän häiriölleen on siis ''tilaus'', he riehuvat kuin norsu posliinikaupassa , ovat karkeita ja toimissaan häikäilemättömiä ja väkivaltaisia.
        Se vain sattuu oleen niin että se posliinikauppa tarvitseekin hävitystä, siis aggressiivinen käytös toimii yhteiskunnankin hyväksi.
        Tuo sotajuttu taas on eri juttu, se vie ihmiskunnan henkistä kehitystä monta askelta taaksepäin, se on ''vääränlaista tuhoamista''.

        Kyllä minä lähden treffeille, varmaan riittäis juteltavaa.


      • Gyvx kirjoitti:

        Etkö ymmärrä luettua?
        Minä nimenomaan en hauku miehiä tyhmiksi. Sinä niin teet.
        Minä uskon että enin osa miehistä ainakin länsimaissa on edennyt sen verran korkealle tasolle ihmisenä kasvamisessa, että kykenevät kontrolloimaan käytöstään.

        Tuo on totta että aggressiivisimmat uhoojamiehet '' menestyy''. Esim menestyneimmät bisnesmiehet ovat psyykkisesti häiriintyneitä narsisteja. Heidän häiriölleen on siis ''tilaus'', he riehuvat kuin norsu posliinikaupassa , ovat karkeita ja toimissaan häikäilemättömiä ja väkivaltaisia.
        Se vain sattuu oleen niin että se posliinikauppa tarvitseekin hävitystä, siis aggressiivinen käytös toimii yhteiskunnankin hyväksi.
        Tuo sotajuttu taas on eri juttu, se vie ihmiskunnan henkistä kehitystä monta askelta taaksepäin, se on ''vääränlaista tuhoamista''.

        Kyllä minä lähden treffeille, varmaan riittäis juteltavaa.

        "Se vain sattuu oleen niin että se posliinikauppa tarvitseekin hävitystä, siis aggressiivinen käytös toimii yhteiskunnankin hyväksi."

        .. Perustelut?.. Kiitos.. ;P


      • Gyvx
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Se vain sattuu oleen niin että se posliinikauppa tarvitseekin hävitystä, siis aggressiivinen käytös toimii yhteiskunnankin hyväksi."

        .. Perustelut?.. Kiitos.. ;P

        Siis tarkoitin sitä että toisinaan jotkin psyykkiset häiriöt - tässä narsistinen häiriö - omaava henkilö onkin ''mies paikallaan''.
        Huippuliikemiehissä on narsisteja. He tekevät aggressiivisia päätöksiä, ja menestyvät. Tavallisessa normaalielämässä heidät ohjattaisiin hoitoon. Mutta heidän työnsä ja tekonsa pyörittää talouselämää, tuo työpaikkoja...
        Mutta samalla he manipuloivat muita, huijaavat, kiristävät, ja aiheuttavat näin tuhoa.
        Ajattelepa esim D Trumpia silloin kun hän vielä oli liike-elämässä!


      • uhkapelimerkit_esiin
        Gyvx kirjoitti:

        Etkö ymmärrä luettua?
        Minä nimenomaan en hauku miehiä tyhmiksi. Sinä niin teet.
        Minä uskon että enin osa miehistä ainakin länsimaissa on edennyt sen verran korkealle tasolle ihmisenä kasvamisessa, että kykenevät kontrolloimaan käytöstään.

        Tuo on totta että aggressiivisimmat uhoojamiehet '' menestyy''. Esim menestyneimmät bisnesmiehet ovat psyykkisesti häiriintyneitä narsisteja. Heidän häiriölleen on siis ''tilaus'', he riehuvat kuin norsu posliinikaupassa , ovat karkeita ja toimissaan häikäilemättömiä ja väkivaltaisia.
        Se vain sattuu oleen niin että se posliinikauppa tarvitseekin hävitystä, siis aggressiivinen käytös toimii yhteiskunnankin hyväksi.
        Tuo sotajuttu taas on eri juttu, se vie ihmiskunnan henkistä kehitystä monta askelta taaksepäin, se on ''vääränlaista tuhoamista''.

        Kyllä minä lähden treffeille, varmaan riittäis juteltavaa.

        No nyt sinä sanoit sen minulle, mitä minä juuri ajoin takaa ja jota tarkoitin. Hei oikeesti ei jäädä jankkaamaan tyhjästä eikä haukkumaan muita. Nähdään sitten joku päivä jossain hevon kuusessa :) Mä käväsin vaan pikasesti kattomassa. Oli ihan mielenkiintosta nähdä reagoitko sä mitenkään.
        Täytyy hoitaa omia asioita. Heippa ja hyvät päivät :)


      • Gyvx kirjoitti:

        Siis tarkoitin sitä että toisinaan jotkin psyykkiset häiriöt - tässä narsistinen häiriö - omaava henkilö onkin ''mies paikallaan''.
        Huippuliikemiehissä on narsisteja. He tekevät aggressiivisia päätöksiä, ja menestyvät. Tavallisessa normaalielämässä heidät ohjattaisiin hoitoon. Mutta heidän työnsä ja tekonsa pyörittää talouselämää, tuo työpaikkoja...
        Mutta samalla he manipuloivat muita, huijaavat, kiristävät, ja aiheuttavat näin tuhoa.
        Ajattelepa esim D Trumpia silloin kun hän vielä oli liike-elämässä!

        .. Ei ole.. Ihan täysin NarsuMarsumaista Logiikkaa.. Itse haluaisin mieluummin nähdä ja kokea AltruistisenUtopian.. Ja jos musta olisi kiinni, niin ohjaisin nuo todellakin hoitoon.. Tai ainakin johonkin omaan "maahan".. Eristyksiin.. ;D

        .. Eikä heidän "työnsä&tekonsa" mitään hyvää tuo.. PäinVastoin.. Lukemattomin tavoin.. Asiat voisi hoitaa Miljoona kertaa paremmin, tehokkaammin ja inhimillisemmin ja vaikka mitä MinMin.. ;D

        .. Ja jooh.. Tuo(kin) Jantteri kuuluisi Suljetulle osastolle "lataamoon".. ;D


      • Gyvx
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei ole.. Ihan täysin NarsuMarsumaista Logiikkaa.. Itse haluaisin mieluummin nähdä ja kokea AltruistisenUtopian.. Ja jos musta olisi kiinni, niin ohjaisin nuo todellakin hoitoon.. Tai ainakin johonkin omaan "maahan".. Eristyksiin.. ;D

        .. Eikä heidän "työnsä&tekonsa" mitään hyvää tuo.. PäinVastoin.. Lukemattomin tavoin.. Asiat voisi hoitaa Miljoona kertaa paremmin, tehokkaammin ja inhimillisemmin ja vaikka mitä MinMin.. ;D

        .. Ja jooh.. Tuo(kin) Jantteri kuuluisi Suljetulle osastolle "lataamoon".. ;D

        Siis kyse ei ollut MINUN mielipiteestäni, vaan yhteiskunta, päättäjät, nk rahavalta, katsovat että jotkut ''erityiset osaajat'' saavat tehdä melkein mitä vain koska heillä on sellaisia taitoja joita muilla ei ole. On bisnesälyä, röyhkeyttä, ja itsetuntoa ja vielä enemmän itsetuntoa... Vrt Trump.

        Juuri tuollaiset tyypit pitää yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Sinänsä siinä ei ole mitään ''hyvää''.
        Mutta yhteiskuntarauha täytyy säilyttää - ne rattaat täytyy todella pyöriä, muuten kaikki romahtaa huom!

        Minäkin haluaisin elää altruistisessa utopiassa, mutta sitä me emme tule näkemään. Tämä maailma elää barbariassa vielä tuhat vuotta. Ja luulen että juuri nuo hullut auttavat maailmaa siirtymään seuraavalle levellille vai mitä luulet?
        Suoraan ei voi pompata barbariasta altruistiseen utopiaan, on olemassa vääjäämättömät kehitysasteet joita täytää noudattaa.


      • Gyvx kirjoitti:

        Siis kyse ei ollut MINUN mielipiteestäni, vaan yhteiskunta, päättäjät, nk rahavalta, katsovat että jotkut ''erityiset osaajat'' saavat tehdä melkein mitä vain koska heillä on sellaisia taitoja joita muilla ei ole. On bisnesälyä, röyhkeyttä, ja itsetuntoa ja vielä enemmän itsetuntoa... Vrt Trump.

        Juuri tuollaiset tyypit pitää yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Sinänsä siinä ei ole mitään ''hyvää''.
        Mutta yhteiskuntarauha täytyy säilyttää - ne rattaat täytyy todella pyöriä, muuten kaikki romahtaa huom!

        Minäkin haluaisin elää altruistisessa utopiassa, mutta sitä me emme tule näkemään. Tämä maailma elää barbariassa vielä tuhat vuotta. Ja luulen että juuri nuo hullut auttavat maailmaa siirtymään seuraavalle levellille vai mitä luulet?
        Suoraan ei voi pompata barbariasta altruistiseen utopiaan, on olemassa vääjäämättömät kehitysasteet joita täytää noudattaa.

        .. Ainoastaan Liian Egoistiset Yksilöt ovat AltruistisenUtopian Jarruna/Esteenä.. Noh, toki Moni yksilö on Vähintään AivoPesty NarsuMarsuilijaksi ja HännystelijäEgoistiksi Nykyisen TalousUskonnon (Sehän ei ole tiedettä.. vaan Ideologiaa, eli Uskontoa.. ;D) Lahkolaisten toimesta.. ;P

        .. Kyllä YhteiskuntaRauha säilyy, jos Estetään Näiden ProsenttiEgoistien VastaToimet&MuutosVastaRinta.. Ja lähdetään siirtymään vaiheittain OikeudenMukaisesti, Reilusti ja Rehellisesti kohti Uutta Ideologiaa.. Mut joo.. Voi olla, että liian moni on mitä on.. Niin kuin onkin.. Yksikin Egoisti voi tuhota Pahastikin AltruististaUtopiaa.. ;P

        .. Ja jooh.. Nuo Hullut ovat Hirrrveen Ahneita ja sen takia myös Tyhmiä&YksinKertaisia, joten eivät taida oikeasti tajuta (ja/tai eivät vain välitä), mitä tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin, kun PaineKattilassa on Kasvanut tarpeeksi suureksi.. Tosin siitä ei voi tietää mitä sitten sen jälkeen tapahtuu.. Ikäviä asioita luultavasti ainakin, mutta sen jälkeisestä ajasta ei voi tietää.. ;P

        .. Löytyispä joku toinen Planeetta.. Site tehdään Diili Egoistien kanssa, että ne saa valita kumman planeetan ne haluu.. ;D.. AltruistiPlaneetalle ei pääse kuin kattavien testien jäkeen ensin TosiAltruistit ja sitten ehkä myöhemmin (kun yhteiskunta ollaan saatu rullaamaan kunnolla) PotenttiaalisetTapaukset joista voisi olla aineksia AtruistiPlaneetan Asukkaiksi.. Tietenkin sellaisia määriä vain aina kerralla, kun järjestelmä pystyy Hyvin Käsittelemään.. Monenkin syyn takia.. ;P

        .. Scifiksi meni.. ;D.. Mut aika Scifiä on (ainakin vielä) toisenlainen Maailma(kin).. ;P


      • Gyvx
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ainoastaan Liian Egoistiset Yksilöt ovat AltruistisenUtopian Jarruna/Esteenä.. Noh, toki Moni yksilö on Vähintään AivoPesty NarsuMarsuilijaksi ja HännystelijäEgoistiksi Nykyisen TalousUskonnon (Sehän ei ole tiedettä.. vaan Ideologiaa, eli Uskontoa.. ;D) Lahkolaisten toimesta.. ;P

        .. Kyllä YhteiskuntaRauha säilyy, jos Estetään Näiden ProsenttiEgoistien VastaToimet&MuutosVastaRinta.. Ja lähdetään siirtymään vaiheittain OikeudenMukaisesti, Reilusti ja Rehellisesti kohti Uutta Ideologiaa.. Mut joo.. Voi olla, että liian moni on mitä on.. Niin kuin onkin.. Yksikin Egoisti voi tuhota Pahastikin AltruististaUtopiaa.. ;P

        .. Ja jooh.. Nuo Hullut ovat Hirrrveen Ahneita ja sen takia myös Tyhmiä&YksinKertaisia, joten eivät taida oikeasti tajuta (ja/tai eivät vain välitä), mitä tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin, kun PaineKattilassa on Kasvanut tarpeeksi suureksi.. Tosin siitä ei voi tietää mitä sitten sen jälkeen tapahtuu.. Ikäviä asioita luultavasti ainakin, mutta sen jälkeisestä ajasta ei voi tietää.. ;P

        .. Löytyispä joku toinen Planeetta.. Site tehdään Diili Egoistien kanssa, että ne saa valita kumman planeetan ne haluu.. ;D.. AltruistiPlaneetalle ei pääse kuin kattavien testien jäkeen ensin TosiAltruistit ja sitten ehkä myöhemmin (kun yhteiskunta ollaan saatu rullaamaan kunnolla) PotenttiaalisetTapaukset joista voisi olla aineksia AtruistiPlaneetan Asukkaiksi.. Tietenkin sellaisia määriä vain aina kerralla, kun järjestelmä pystyy Hyvin Käsittelemään.. Monenkin syyn takia.. ;P

        .. Scifiksi meni.. ;D.. Mut aika Scifiä on (ainakin vielä) toisenlainen Maailma(kin).. ;P

        Vaikka tuo uhkapelihemmo sanookin ettei nyt jauheta tyhjää, niin jatkan vielä tätä sillä näitä on mielenkiintoista spekuloida eikä kyse ole tyhjästä...
        Tuli mieleen että kun siirrytään seuraavalle tasolle kohti parempaa ja oikeudenmukaisempaa yhteiskuntaa, niin ''suuren yleisön'', valtaosan ihmisistä, täytyy myös tajuta mistä on kyse. Kun vain kourallinen ihmisiä tajuaa kuinka asiat pitäisi olla, se ei riitä.

        Valtaosalle ihmisille menee tajuntaan uudet asiat ja muutokset ja muutoksen tarve, hyvin hitaasti. Siksi merkittävät muutokset parempaan yhteiskuntaan täytyy tehdä nk suuren yleisön ehdoilla.
        Se on vähän kuin jäniksien ja etanoiden yhteinen taival - jänikset joutuvat katsomaan vähän väliä taakseen että miten etanoiden matka sujuu. Siis etanoiden kyky ja tahto taivaltaa määrittää kaiken.

        En tiedä voisiko asiaa mitenkään nopeuttaa? Auttaisiko joku karismaattinen heppu joka saarnaisi oikeudenmukaisuuden sanomaa tyyliin Jeesus tai Lenin? Saisiko se etanoiden jalkoihin vauhtia?
        Joka tapauksessa herättäjiä ja uudistajia tarvitaan.

        Ei sinne uudelle planeetalle kannata ottaa egoistihulluja. Ne keksis että kivet ovat ostamisen ja vaihtamisen välineitä ja keräis itselleen kaikki kivet eikä muille jäisi mitään. Näin uusi köyhien nälkäänäkevien kansanosa olisi syntynyt...


      • Gyvx kirjoitti:

        Vaikka tuo uhkapelihemmo sanookin ettei nyt jauheta tyhjää, niin jatkan vielä tätä sillä näitä on mielenkiintoista spekuloida eikä kyse ole tyhjästä...
        Tuli mieleen että kun siirrytään seuraavalle tasolle kohti parempaa ja oikeudenmukaisempaa yhteiskuntaa, niin ''suuren yleisön'', valtaosan ihmisistä, täytyy myös tajuta mistä on kyse. Kun vain kourallinen ihmisiä tajuaa kuinka asiat pitäisi olla, se ei riitä.

        Valtaosalle ihmisille menee tajuntaan uudet asiat ja muutokset ja muutoksen tarve, hyvin hitaasti. Siksi merkittävät muutokset parempaan yhteiskuntaan täytyy tehdä nk suuren yleisön ehdoilla.
        Se on vähän kuin jäniksien ja etanoiden yhteinen taival - jänikset joutuvat katsomaan vähän väliä taakseen että miten etanoiden matka sujuu. Siis etanoiden kyky ja tahto taivaltaa määrittää kaiken.

        En tiedä voisiko asiaa mitenkään nopeuttaa? Auttaisiko joku karismaattinen heppu joka saarnaisi oikeudenmukaisuuden sanomaa tyyliin Jeesus tai Lenin? Saisiko se etanoiden jalkoihin vauhtia?
        Joka tapauksessa herättäjiä ja uudistajia tarvitaan.

        Ei sinne uudelle planeetalle kannata ottaa egoistihulluja. Ne keksis että kivet ovat ostamisen ja vaihtamisen välineitä ja keräis itselleen kaikki kivet eikä muille jäisi mitään. Näin uusi köyhien nälkäänäkevien kansanosa olisi syntynyt...

        .. Hyvin pohdittu ja puhuttu.. =).. Ja mitä sinä jonkun RandomHemmon "käskyttelyistä&komenteluista" piittaat.. ;D

        .. Egoistien RajatonAhneus tulee aiheuttamaan ennemmin tai myöhemmin kaikenlaista.. Se vain että mitä kaikkea se sitten on ja mitä kaikkea se pitää sisällään, niin se onkin toinen juttu.. ;P

        .. Noissa Kriittisissä vaiheissa pitäisi olla jo joitakin (Yksilöitä, Yhteisöjä jne.), jotka kykenevät ohjaamaan ihmisiä "oikeaan" suuntaan, ettei ajauduttaisi mihinkään Hallitsemattomaan KaoottiseenTilaan tai jopa pahimmillaan MaailmanPaloon.. ;P

        .. Toki Noi ProsenttiEgoistit laittavat vastaan varmasti viimeiseen asti.. Joka sitten aiheuttaa kaikkea ikävää kaikille.. Ainakin muille, kuin heille itselleen.. ;P


    • Oikeasti.näin

      Huom! Naisten mielestä ei oikeisti ole noin, vaan tämän palstan miesten mielestä!

      Oikeasti naisten mielestä mies, jolla on pitkä tai pari pitkää parisuhdetta on paljon parempi kumppaniehdokas kuin mies, jolla on ollut paljon yhdenyön suhteita/huorissa käyntiä tai lyhyitä muutaman kuukauden suhteita.

      • 1714

        Olet täysin oikeassa!
        Aloitus oli melko hölmö.


    • YlenAvaraLuonto

      Naiset eivät ole järkiolentoja. Sukulaismieheni on krooninen pettäjä ja yrittää muita naisia myös vaimonsa läsnäolessa. Lisäksi viestittelee hoidoilleen jatkuvasti. Sukupuolitaudinkin onnistui pettämisreissuiltaan hankkimaan. Ja vaimo vain sietää... Pakkohan naisten on tuollaisista miehistä pitää, kun seuraa kerran löytyy.

      • Aivotsolmussa

        Minun kaverini taas pettää miestään minkä ehtii, mutta mies vain sietää. Miehet on kaikki niin hyväuskoisia ja tyhmiä. Eiku naiset on kaikki pettäjiä. Eiku miehet on niin edistyksellisiä että antavat naiselle vapauden. Eiku feminismin syytä kaikki!

        Vitsi kun en tiiä minkä yleistyksen taas valitsis.


      • Niitti333

        Tuo vaimon ''sietäminen'' on taas vähän monimutkaisempi juttu ja taitaa olla sinkkupalstalle epäsopivaa eritellä syvemmin.
        Nimittäin jos vaimo ''sietää'' äijän sarjapettämistä, se ei todennäköisesti johdu siitä että vaimo rakastaisi. Kyse usein on siitä että vaimo haluaa säilyttää lapsilla kodin ja perheen ja odottaa tyynesti että lapset kasvaa isommiksi.
        Voi myös kyse olla siitä että elämä muuten on vakaata, ja vaimo on onnistunut kehittämään oman erillisen elämän jota itsenäisesti elää ja äijä operoi muualla myöskin ja elää kodin ulkopuolista elämää.
        Sitten kumpikin elää myös yhteistä elämää.

        Eli ei kyse hetikään aina ole vaimon tyhmyydestä vaan näennäisestä alistumisesta säälittäviin olosuhteisiin. Itsenäisen elämän luominen tuollaisiin olosuhteisiin on ihailtava suoritus!

        Ja se että ''seuraa löytyy'' tuollaisille miehille johtuu siitä että mieshuorille löytyy aina käyttöä, sehän on selvää.


    • sik-si

      Ihminen ahnehtii lähinnä sitä mitä ei voi saada...

    • Niitti333

      Juttuhan menee niin että kokeneet pelimiehet ovat huoria jotka täyttävät senhetkisen tarpeen ihan niinkuin naispuolisetkin huorat. Ei mieshuorien kanssa naimisiin mennä, hyvänen aika!
      Jos joku typerä sinisilmäinen nainen alkaa haaveksia että kesyttää pelimiehen, niin siinäpä haaveilee, kyllä totuus valkenee jossain vaiheessa.

      Pelimiesten kanssa pidetään vain hauskaa, on hyvää juttuseuraa ja seksiseuraa, ei sellaisia miehiä oteta vakavasti. Kyllä nykynaiset tämän tajuaa.

      • .. Hmm.. Mikäs.. Mikäs.. Miksi Panopirkot ei muka menisi naimisiin PanoJaskojen kanssa?.. Nehän ovat just heidän VastinParejaan.. Vakka&Kansi ovat kohdanneet toisensa.. ;P

        .. Miksi PanoJaskojen.. Ja varsinkaan Erillaisten miesten sit muka kuuluisi arvostaa ja kunnioittaa PanoPirkkoja yhtään sen enempää?.. ;P

        .. Ja jos/kun PanoJaskat ovat mainitsemiasi, niin silloinhan myös kaikki nämä naisetkin ovat, jotka heidän kanssaan vehtaa/"leikkii" ja/tai on vehdannut/"leikkinyt".. ;P

        .. Mut näinhän se monesti menee, että nämä NarsuMarsut yrittävät etsiä itselleen erillaista yksilöä kumppanikseen SukuPuolestaRiippumatta saadakseen itselleen EpäTasaPainoisen suhteen omaksi edukseen.. Ja ei tarvitse arvata, että kenen Siivet sellaisessa suhteessa Käristyvät enemmän tai vähemmän.. Ennemmin tai myöhemmin.. ;P

        .. Rehellinen mielipiteeni on, että nämä tälläiset NarsuMarsut ovat Alhaista NilviäisLajia.. KuorenKoreus vaihtelee, mutta Sisällys on Just SitItheään.. ;P


      • dfghbfgdgfdh
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hmm.. Mikäs.. Mikäs.. Miksi Panopirkot ei muka menisi naimisiin PanoJaskojen kanssa?.. Nehän ovat just heidän VastinParejaan.. Vakka&Kansi ovat kohdanneet toisensa.. ;P

        .. Miksi PanoJaskojen.. Ja varsinkaan Erillaisten miesten sit muka kuuluisi arvostaa ja kunnioittaa PanoPirkkoja yhtään sen enempää?.. ;P

        .. Ja jos/kun PanoJaskat ovat mainitsemiasi, niin silloinhan myös kaikki nämä naisetkin ovat, jotka heidän kanssaan vehtaa/"leikkii" ja/tai on vehdannut/"leikkinyt".. ;P

        .. Mut näinhän se monesti menee, että nämä NarsuMarsut yrittävät etsiä itselleen erillaista yksilöä kumppanikseen SukuPuolestaRiippumatta saadakseen itselleen EpäTasaPainoisen suhteen omaksi edukseen.. Ja ei tarvitse arvata, että kenen Siivet sellaisessa suhteessa Käristyvät enemmän tai vähemmän.. Ennemmin tai myöhemmin.. ;P

        .. Rehellinen mielipiteeni on, että nämä tälläiset NarsuMarsut ovat Alhaista NilviäisLajia.. KuorenKoreus vaihtelee, mutta Sisällys on Just SitItheään.. ;P

        Panopirkot aika usein näyttävät pariutuvan lopulta jonkun pahaa-aavistamattoman tai vaihtoehdottoman miehen kanssa.


      • Niitti333
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hmm.. Mikäs.. Mikäs.. Miksi Panopirkot ei muka menisi naimisiin PanoJaskojen kanssa?.. Nehän ovat just heidän VastinParejaan.. Vakka&Kansi ovat kohdanneet toisensa.. ;P

        .. Miksi PanoJaskojen.. Ja varsinkaan Erillaisten miesten sit muka kuuluisi arvostaa ja kunnioittaa PanoPirkkoja yhtään sen enempää?.. ;P

        .. Ja jos/kun PanoJaskat ovat mainitsemiasi, niin silloinhan myös kaikki nämä naisetkin ovat, jotka heidän kanssaan vehtaa/"leikkii" ja/tai on vehdannut/"leikkinyt".. ;P

        .. Mut näinhän se monesti menee, että nämä NarsuMarsut yrittävät etsiä itselleen erillaista yksilöä kumppanikseen SukuPuolestaRiippumatta saadakseen itselleen EpäTasaPainoisen suhteen omaksi edukseen.. Ja ei tarvitse arvata, että kenen Siivet sellaisessa suhteessa Käristyvät enemmän tai vähemmän.. Ennemmin tai myöhemmin.. ;P

        .. Rehellinen mielipiteeni on, että nämä tälläiset NarsuMarsut ovat Alhaista NilviäisLajia.. KuorenKoreus vaihtelee, mutta Sisällys on Just SitItheään.. ;P

        No voi hyvänen aika, ei tietenkään ''panopirkot'' mene naimisiin ''panojaskojen'' kanssa!
        Kun mies kaataa naisia yhtenään, tyrkyttää itseään baareissa naisille, hän on mieshuora, ja todellisuudessa alisteisessa asemassa niihin naisiin nähden jotka heidät hyväksyy esim yhden yön suhdetta varten.
        Nainen joka vie kotiinsa mieshuoran, on ''asiakas'', ja mies on viihdyttäjän roolissa; siis alisteisessa asemassa. ''Asiakas'' joko valitsee tai hylkää itseään tyrkyttävän miehen, hän on siis korkeammassa asemassa.

        Tietenkin mieshuora näyttelee casanovaa ja saa ihailua muilta miehiltä, mutta se on vain ''silmänlumetta'' , todellisuudessa kunnon miehet eivät kunnioita itseään jakavaa miestä.

        Koska olet kuullut että naispuolinen huora on mennyt naimisiin asiakkaansa kanssa?!
        Enkä puhu nyt ''oikeista'' huorista, vaan muuten vaan kevyesti iloista elämää viettävistä pelinaisista.
        Näissä jutuissa pelaa samat säännöt. Samat lainalaisuudet naisilla ja miehillä, niin se on, loppujen lopuksi.

        Siis: Mieshuoran seuraansa hyväksyvä nainen ei ole mikään panopirkko, vaan asiakas. Ymmärrä käsitteet oikein.


      • 12121212121212

        99 tapauksessa sadasta ei mene noin, ainakaan jos kyse on nuorista/nuorehkoista naisista.

        Itse tunnen kaksi pelimiestä joista toisella on välillä ollut "puumia" panoina, ja hänelle on pari kertaa noin käynyt. Ainakin yksi kerta oli erään julkisuudestakin tunnetun naisen kanssa, jonka puhtoista mainetta en nyt tässä viitsi pilata ;) Nainen pääsi pompottamaan silloin reippaasti alle kolmekymppistä miestä kuten halusi, ja miehelle jäi itselleen käytetty olo (meinasin revetä nauruun kun tämä jokaista naistaan pettänyt mies kertoi kuinka hän on liian kiltti ja sinisilmäinen).

        Useimpien kanssa noin ei todellakaan ole. Pelimies on harvinaista herkkua joka hallitsee viemisen, silmiintuijottelun ja korvaanhörisemisen.

        Nainen kokee kemiana ja yhteenkuuluvuutena sen joka kerta samanlaisen, vuosien varrella opitun viettelykaavan jolla nainen valloitetaan ja sytytetään petipuuhiin. Kunnon pelimies osaa jatkaa peliä suhteessakin, ja pitää naisen koukussa kunnes kyllästyy ja alkaa etsimään uutta valloitettavaa.


      • Kyselenvaan
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hmm.. Mikäs.. Mikäs.. Miksi Panopirkot ei muka menisi naimisiin PanoJaskojen kanssa?.. Nehän ovat just heidän VastinParejaan.. Vakka&Kansi ovat kohdanneet toisensa.. ;P

        .. Miksi PanoJaskojen.. Ja varsinkaan Erillaisten miesten sit muka kuuluisi arvostaa ja kunnioittaa PanoPirkkoja yhtään sen enempää?.. ;P

        .. Ja jos/kun PanoJaskat ovat mainitsemiasi, niin silloinhan myös kaikki nämä naisetkin ovat, jotka heidän kanssaan vehtaa/"leikkii" ja/tai on vehdannut/"leikkinyt".. ;P

        .. Mut näinhän se monesti menee, että nämä NarsuMarsut yrittävät etsiä itselleen erillaista yksilöä kumppanikseen SukuPuolestaRiippumatta saadakseen itselleen EpäTasaPainoisen suhteen omaksi edukseen.. Ja ei tarvitse arvata, että kenen Siivet sellaisessa suhteessa Käristyvät enemmän tai vähemmän.. Ennemmin tai myöhemmin.. ;P

        .. Rehellinen mielipiteeni on, että nämä tälläiset NarsuMarsut ovat Alhaista NilviäisLajia.. KuorenKoreus vaihtelee, mutta Sisällys on Just SitItheään.. ;P

        Ovatko siis ne miehet jotka vehtaa panopirkkojen kanssa, mielestäsi myös huoria, näitä mieshuoria?


      • Niitti333
        12121212121212 kirjoitti:

        99 tapauksessa sadasta ei mene noin, ainakaan jos kyse on nuorista/nuorehkoista naisista.

        Itse tunnen kaksi pelimiestä joista toisella on välillä ollut "puumia" panoina, ja hänelle on pari kertaa noin käynyt. Ainakin yksi kerta oli erään julkisuudestakin tunnetun naisen kanssa, jonka puhtoista mainetta en nyt tässä viitsi pilata ;) Nainen pääsi pompottamaan silloin reippaasti alle kolmekymppistä miestä kuten halusi, ja miehelle jäi itselleen käytetty olo (meinasin revetä nauruun kun tämä jokaista naistaan pettänyt mies kertoi kuinka hän on liian kiltti ja sinisilmäinen).

        Useimpien kanssa noin ei todellakaan ole. Pelimies on harvinaista herkkua joka hallitsee viemisen, silmiintuijottelun ja korvaanhörisemisen.

        Nainen kokee kemiana ja yhteenkuuluvuutena sen joka kerta samanlaisen, vuosien varrella opitun viettelykaavan jolla nainen valloitetaan ja sytytetään petipuuhiin. Kunnon pelimies osaa jatkaa peliä suhteessakin, ja pitää naisen koukussa kunnes kyllästyy ja alkaa etsimään uutta valloitettavaa.

        Oletko ihan varma ettei tuo ''kemia'' ole vaan jokin kiva, lämmin tuntemus siitä että vois tämän kaverin kanssa pitää hauskaa jonkin aikaa hauskaa, mennä sänkyyn jne?
        Kun tulee kemian ja yhteenkuuluvuudetunne, on moraalisesti hyväksytympää pitää hauskaa ja näin vältetään tuntemus siitä että kyse on halvasta ja kylmästä rilluttelusta - voi selittää että kun meillä oli sitä kemiaa...

        Itse tiedän naisena että miehet tosiaan tuijottelee silmiin jne. Se on peliä ja naisen kuuluu näytellä näennäisesti alisteisessa asemassa olevaa, siis vieteltävää typerystä.
        Se on hauskaa peliä jossa on mielenkiintoista seurata miehen yksinkertaisia siirtoja ja voitonriemua. Ne siirrot, korvaanhörisemiset arvaa jo ennalta.
        Mutta jos haluaa pitää hauskaa, täytyy pelata mukana.

        Ihmettelen vaan että kuinka joku mies voi luulla että nainen ottaa tuon pelin todesta? !
        Siinähän vaan näytellään omia rooleja.


      • poikkeusvahvistaa

        säännön...

        kyllä ainakin ite oon passiivinen ja odotan että nainen tekee sen peli liikkeen, todella harvoin iteteen alotetta.... ;)

        Turo's Hevi Gee - Kaunis Mies (Jos Oisin)

        https://www.youtube.com/watch?v=fKly_vqd8oQ


      • roinatannn

      • pokergameee

      • pokerimiess

        kyllä ainakin ite oon passiivinen ja odotan että nainen tekee sen peli liikkeen, todella harvoin iteteen alotetta.... ;)

        --------

        http://www.pokeristartti.com/pelaajatyypit.html

        Pelaajatyypit neljään kategoriaan jaettuna

        Kaikki pokerinpelaajat eivät suinkaan ole veistetty samasta muotista. Yleensä pelaajatyyppejä katsotaan olevan neljä: Tiukka-Passiivinen, Löysä-Passiivinen (loose-passive), Tiukka-Aggressiivinen (tight-passive), Löysä-Aggressiivinen (loose-aggressive) (tight-passive)

        Tässä artikkelissa opetetaan tunnistamaan kaikkein yleisimmät pelaajatyypit ja pohditaan oikeaa pelitapaa kutakin tyyppiä vastaan.

        On syytä huomata, että pelaajat eivät välttämättä kuuluu aina samaan kategoriaan, vaan heidän pelityyppinsä voi vaihdella esim. mielialan mukaan. Pelaajia ei saa myöskään yhden jaon perusteella lokeroida, vaan tarvitaan usean jaon otos.

        Tiukka-Passiivinen

        Tiukat ja passiiviset (lyh. TP) pelaajat osallistuvat harvoihin potteihin ja osallistuessaankin he välttävät korottelua. Aloittelijat ja kassaansa nähden liian suurilla panoksilla pelaavat henkilöt ovat tyypillinen esimerkki tämän kategorian pelaajista. TP:llä on kuitenkin pelin perusteet hallussa, koska hän malttaa odottaa hyviä lähtökäsiä ja jatkaa kädessä eteenpäin vain tilanteen näyttäessä suotuisalta.

        Tämän kategorian pelaajan korotuksia on syytä kunnioittaa ja ellei sinulla ole huippuluokan valmis- tai vetokäsi, on oikea valinta yleensä luovutus. Koska TP on tiukka, tulee häntä vastaan usein bluffausmahdollisuustilanteita, joita voit käyttää hyväksesi esimerkiksi vetokäsilläsi.

        -----

        Tiukka-Aggressiivinen

        Tiukat ja aggressiiviset (lyh. TAG) pelaajat ovat vaarallisia vastustajia. He odottavat hyviä lähtökäsiä ja panostavat surutta pienenkin tilaisuuden tullen. Nettipokerissa tyypillisimmin ammattimaisella otteella pelaavat pelaajat harrastavat juuri TAG-pelityyliä. Tämän kategorian pelaajia kannattaa usein vältellä.

        Toisaalta TAG:eja leimaa tietty ennalta-arvattavuus, sillä tämän pelaajatyypin lähtökäsivalikoimaa on yleensä aika helppo arvioida. Tästä syystä myös TAG:ia vastaan saattaa tulla hyviä bluffauspaikkoja. TAG on kuitenkin huomattavasti vaikeampi bluffattava kuin TP, koska bluffausyrityksesi saattaa johtaa vastustajan uudelleenkorotukseen, jolloin voit joutua luovuttamaan kätesi. Tällaista riskiähän esimerkiksi TP:tä vastaan ei ollut, koska ko. pelaajatyyppi hyvin epätodennäköisesti korottaa.


      • kovempikukukaannn

      • passiivinenmiessss

        ;)

        28.8.2016 - 18.20
        Puheenaihe
        Tinder-konkari Sanna, 46, neuvoo naisia: Valitse tavallinen jamppa, älä "laatumiestä"

        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/426555-tinder-konkari-sanna-46-neuvoo-naisia-valitse-tavallinen-jamppa-ala-laatumiesta

        46-vuotias nainen varoittaa seuranhakupalvelu Tinderissä liikkuvista "laatumiehistä".

        Olen oppinut erottamaan kunnon miehet marjanpoimijoista."

        RAKKAUS Tavalliset miehet ovat oikeita helmiä, sanoo ahkerasti deittaillut nainen.

        Pari vuotta Tinderissä seuraa etsinyt 46-vuotias Sanna (nimi muutettu) kiittää nettisovellusta ihmistuntemuksestaan. Hän sanoo oppineensa erottamaan kunnon miehet marjanpoimijoista.

        – Olen huomannut, että parhaita miehiä ovat perusjampat, sellaiset perusduunarit. Miehet, joilla ei ole kalenterimallin ulkonäköä, paksua lompakkoa ja hulppeita kulisseja.

        Sanna pohtii, miksi juuri tavalliset miehet ovat todellisia helmiä.

        – Jos miehelle riittää ottajia, se pienentää hänen tarvettaan olla uskollinen. Perusjampoilla on harvoin naisia ympärillä tappelemassa pienimmästä jonotusnumerosta. Siksi he osaavat arvostaa naisseuraa, eivätkä kohtele naisia kertakäyttötavarana.

        Treffeillä ahkerasti käynyt Sanna osaa kuvailla kauhutreffikumppanin.

        Olen oppinut erottamaan kunnon miehet marjanpoimijoista."

        – En halua enää kohdata yhtään sellaista miestä, joka kokee voivansa sikailla huoletta, koska jos yksi nainen ei syty, niin seuraava kyllä antaa.

        Tinder-konkari kertoo oppineensa, ettei mies välttämättä ole yhtään enempää herrasmies, vaikka olisi "laatumies" eli korkeasti koulutettu ja arvostetussa ammatissa.

        – Korkeasti koulutetut osaavat usein aluksi pelata tahdikkaammin. He tietävät miten fine dining -paikassa käyttäydytään ja puhuvat naiselle luottamusta herättävästi. He maalaavat kuvia yhteiselämästä, vaikka etsisivät vain seksiseuraa.

        Toista ovat perusjampat.

        – He eivät välttämättä tiedä jokaista etikettisääntöä ja saattavat olla ronskeja. He ovat kuitenkin avoimesti sellaisia kuin ovat.

        Komeat kulissit saattavat joskus hämätä vain hetken.

        – Kerran päädyin treffeille yrittäjämiehen kanssa, jolla oli veneet, autot ja muut pelit. Hän saapui treffeille vahvasti päihtyneenä ja varmana siitä, että harrastamme seksiä. Pakenin paikalta.

        Toinen hämmentävä Tinder-tuttavuus oli Sannan mukaan korkeassa asemassa oleva vastikään eronnut kahden lapsen isä.

        – Muutamien mukavien treffien jälkeen hän ehdotti kaikenlaisia seksikokeiluja, muun muassa kimppakivaa, ”kunhan saa teinit entiselle vaimolle”.

        Kimppakivaa ehdottaneen miehen puheet saivat myös muutoin hämmentymään.

        – Hän kertoi ensimmäisillä treffeillä etsivänsä nimenomaan parisuhdetta, lopuksi hän teki kaikin tavoin selväksi, ettei ole millään muotoa hakemassa vakikumppania. Pidin sitä outona sekoiluna, joka ei mielestäni sovi suurta yhteiskunnallista vastuuta työssään kantavalle ihmiselle.

        Sanna kertoo oppineensa tunnistamaan myös kikat, joita miehet käyttävät seksiseuraa hakiessaan.

        – Usein mies haluaa tulla naisen kotiin ”kahville”. Kun ehdotan kahveja kahvilassa, miehen into lopahtaa. Samaa sarjaa ovat miehet, jotka ehdottavat hotellilomaa kotikaupungissaan, eivätkä kerro syytä, miksi eivät voi kutsua deittiseuraa kotiinsa.


      • passiivinenmiesss

      • apinamiesss

        ;)

        Toista ovat perusjampat.

        – He eivät välttämättä tiedä jokaista etikettisääntöä ja saattavat olla ronskeja. He ovat kuitenkin avoimesti sellaisia kuin ovat.

        ----------

        Kikka - Apinamies

        https://www.youtube.com/watch?v=QiglgGkEncc


      • partyyyy

      • wishuponnn

      • tyttöjenmielestäää

      • pettynytBondiin
        pokergameee kirjoitti:

        ;)

        James Bond Casino Royale | Le Chiffre Wins

        https://www.youtube.com/watch?v=6IQb_ewSih4

        Bond nössöili. Mikä vanhaan kunnon pelimieheen on tullut? Bond hävisi? Eihän Bond koskaan häviä pelipöydässä. Vanha kunnon Playboy ei koskaan häviä, eihän Bond voi hävitä. No mutta Bond, mikä miestä vaivaa?


      • Niitti333 kirjoitti:

        No voi hyvänen aika, ei tietenkään ''panopirkot'' mene naimisiin ''panojaskojen'' kanssa!
        Kun mies kaataa naisia yhtenään, tyrkyttää itseään baareissa naisille, hän on mieshuora, ja todellisuudessa alisteisessa asemassa niihin naisiin nähden jotka heidät hyväksyy esim yhden yön suhdetta varten.
        Nainen joka vie kotiinsa mieshuoran, on ''asiakas'', ja mies on viihdyttäjän roolissa; siis alisteisessa asemassa. ''Asiakas'' joko valitsee tai hylkää itseään tyrkyttävän miehen, hän on siis korkeammassa asemassa.

        Tietenkin mieshuora näyttelee casanovaa ja saa ihailua muilta miehiltä, mutta se on vain ''silmänlumetta'' , todellisuudessa kunnon miehet eivät kunnioita itseään jakavaa miestä.

        Koska olet kuullut että naispuolinen huora on mennyt naimisiin asiakkaansa kanssa?!
        Enkä puhu nyt ''oikeista'' huorista, vaan muuten vaan kevyesti iloista elämää viettävistä pelinaisista.
        Näissä jutuissa pelaa samat säännöt. Samat lainalaisuudet naisilla ja miehillä, niin se on, loppujen lopuksi.

        Siis: Mieshuoran seuraansa hyväksyvä nainen ei ole mikään panopirkko, vaan asiakas. Ymmärrä käsitteet oikein.

        .. ItsePetosta ja SeliSelittelyä.. ;D


      • Kyselenvaan kirjoitti:

        Ovatko siis ne miehet jotka vehtaa panopirkkojen kanssa, mielestäsi myös huoria, näitä mieshuoria?

        "Ovatko siis ne miehet jotka vehtaa panopirkkojen kanssa, mielestäsi myös huoria, näitä mieshuoria?

        .. Ei mulla ole KaksoisStantardeja käytössä.. Jos toinen sukupuoli on jotain, niin on toinenkin.. Tiettyjen kriteereiden täyttyessä.. ;P

        .. Ymmärrän toki, että voi mennä pahimmillaan muutaman kerran "lankaan" tarkoituksetta, mutta sen jälkeen kyse on jo enemmän tai vähemmän TarkoituksenMukaisesta toiminnasta.. ;P


      • Eikunvaann
        pokerimiess kirjoitti:

        kyllä ainakin ite oon passiivinen ja odotan että nainen tekee sen peli liikkeen, todella harvoin iteteen alotetta.... ;)

        --------

        http://www.pokeristartti.com/pelaajatyypit.html

        Pelaajatyypit neljään kategoriaan jaettuna

        Kaikki pokerinpelaajat eivät suinkaan ole veistetty samasta muotista. Yleensä pelaajatyyppejä katsotaan olevan neljä: Tiukka-Passiivinen, Löysä-Passiivinen (loose-passive), Tiukka-Aggressiivinen (tight-passive), Löysä-Aggressiivinen (loose-aggressive) (tight-passive)

        Tässä artikkelissa opetetaan tunnistamaan kaikkein yleisimmät pelaajatyypit ja pohditaan oikeaa pelitapaa kutakin tyyppiä vastaan.

        On syytä huomata, että pelaajat eivät välttämättä kuuluu aina samaan kategoriaan, vaan heidän pelityyppinsä voi vaihdella esim. mielialan mukaan. Pelaajia ei saa myöskään yhden jaon perusteella lokeroida, vaan tarvitaan usean jaon otos.

        Tiukka-Passiivinen

        Tiukat ja passiiviset (lyh. TP) pelaajat osallistuvat harvoihin potteihin ja osallistuessaankin he välttävät korottelua. Aloittelijat ja kassaansa nähden liian suurilla panoksilla pelaavat henkilöt ovat tyypillinen esimerkki tämän kategorian pelaajista. TP:llä on kuitenkin pelin perusteet hallussa, koska hän malttaa odottaa hyviä lähtökäsiä ja jatkaa kädessä eteenpäin vain tilanteen näyttäessä suotuisalta.

        Tämän kategorian pelaajan korotuksia on syytä kunnioittaa ja ellei sinulla ole huippuluokan valmis- tai vetokäsi, on oikea valinta yleensä luovutus. Koska TP on tiukka, tulee häntä vastaan usein bluffausmahdollisuustilanteita, joita voit käyttää hyväksesi esimerkiksi vetokäsilläsi.

        -----

        Tiukka-Aggressiivinen

        Tiukat ja aggressiiviset (lyh. TAG) pelaajat ovat vaarallisia vastustajia. He odottavat hyviä lähtökäsiä ja panostavat surutta pienenkin tilaisuuden tullen. Nettipokerissa tyypillisimmin ammattimaisella otteella pelaavat pelaajat harrastavat juuri TAG-pelityyliä. Tämän kategorian pelaajia kannattaa usein vältellä.

        Toisaalta TAG:eja leimaa tietty ennalta-arvattavuus, sillä tämän pelaajatyypin lähtökäsivalikoimaa on yleensä aika helppo arvioida. Tästä syystä myös TAG:ia vastaan saattaa tulla hyviä bluffauspaikkoja. TAG on kuitenkin huomattavasti vaikeampi bluffattava kuin TP, koska bluffausyrityksesi saattaa johtaa vastustajan uudelleenkorotukseen, jolloin voit joutua luovuttamaan kätesi. Tällaista riskiähän esimerkiksi TP:tä vastaan ei ollut, koska ko. pelaajatyyppi hyvin epätodennäköisesti korottaa.

        Copypaste-mies.


    • pannut

      Naapurin rouva sanoi pelimiehistä ”siitä mie pidän mistä muukki”
      Nää ”mielestä” jutut on kovin kompleksisia makuasioita. Jokainen tervepäinen mies tietää että tavisnainen on pitkän päälle ylivoimaisesti paras. Yllättävän moni saa itsensäkin uskomaan jotain aivan muuta.

    • Nainensanoo

      Palkkaisitko kokemattoman töihin vaativaan tehtävään?
      Jos mies on ollu enemmän kuin yhden naisen kanssa, hän tuntee jo naisen seksuaalisuutta melko hyvin. Ja mitä enemmän naisia, sen paremmin ymmärtää naista.
      En tiedä yhtäkään miestä joka naiselle kehuskelisi panoillaan. Eli visusti piilossa pitävät menneisyytensä. Jo yksi seksikerta riittää kertomaan osaako mies käsitellä naisia vaiko ei. Kokeneisiutta ei voi salata enää sängyssä.

      • 12121212121212

        Ja miksi on niin tärkeää että _parisuhteessa_ mies "osaa käsitellä naista" heti ensimmäisellä kerralla?

        Jos aiot olla miehen kanssa yhdessä mahdollisesti loppuelämäsi, miksi asioita ei voi opetella yhdessä? Onko asioiden aina tapahduttava kaavamaisessa järjestyksessä jossa ensimmäinen seksikerta on sitä että kokenut panomies ottaa naisen?

        Viestisi on kylläkin osuva, se kertoo paljon juoksunsa juosseen nykynaisen jääkylmästä ajattelutavasta.


      • 542354345

        Ihan täyttä BS. Toisista ei tule hyviä panemaan, vaikka kuinka panisivat ja toiset ovat aika hakoja jo hyvin paljon vähemmällä kokemuksella.
        Aika pitkälti kaikki tytöt haluavat sellaisen kanssa, jonka olettavat kokeneeksi, tai vähintäänkin muiden naisten haluamaksi - eikä panemisilla ja naisilla tarvitse kehua, eikä kunnon panomies ikinä kehukaan kun se tulee rivien välistä vähän kaikessa.
        Viisaammat antavat ymmärtää olevansa kokeneempia, vaikka eivät olisikaan.
        Yleensä naiset hienovaraisesti tenttaavatkin tavalla tai toisella sen kokeneisuuden BTW.


      • Nainen39vee
        12121212121212 kirjoitti:

        Ja miksi on niin tärkeää että _parisuhteessa_ mies "osaa käsitellä naista" heti ensimmäisellä kerralla?

        Jos aiot olla miehen kanssa yhdessä mahdollisesti loppuelämäsi, miksi asioita ei voi opetella yhdessä? Onko asioiden aina tapahduttava kaavamaisessa järjestyksessä jossa ensimmäinen seksikerta on sitä että kokenut panomies ottaa naisen?

        Viestisi on kylläkin osuva, se kertoo paljon juoksunsa juosseen nykynaisen jääkylmästä ajattelutavasta.

        No yleensä kai ensimmäinen kerta kenen tahansa kanssa ei ole se paras kerta hänen kanssaan. Aina kun on uusi ihminen, on silti opeteltava, miten seksi juuri tämän kanssa toimii. Se kun ei ole niin yksinkertaista, mitä jotkut palstamiehet näissä ketjuissa ovat uhonneet, että "munaa pilluun". Tuo lähtökohta on itse asiassa surkein mahdollinen. Ja jos se on lähtökohta, niin on ihan tuuripeliä, muuttuisiko se edes vuosien "yhdessä opettelussa" muuksi - ehkä, ehkä ei. Se, että ymmärtää seksuaalisuutta - ja naisen seksuaalisuutta - on hyvä lähtökohta, vaikka ensimmäinen seksikerta menisi teknisesti pieleen tai kumpikaan ei saisi orgasmia. Mutta jos edes tajuaa, mitä pitäisi tehdä ja miksi, se tarkoittaa että on edes mahdollista, että jutusta tulee jotain. Ja se kokemus - vaikka suppeampikin - tarkoittaa muutakin kuin tekniikkaa. Ja itse asiassa pelkän tekniikan yhdessä opettlu ei vielä takaa sitä, että seksielämä tulisi koskaan toimimaan - siinäkin kun on kaksi yksilöä, niin joko synkkaa seksuaalisesti tai sitten ei. Mieltymykset joko kohtaavat tai sitten ei.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ja miksi on niin tärkeää että _parisuhteessa_ mies "osaa käsitellä naista" heti ensimmäisellä kerralla?

        Jos aiot olla miehen kanssa yhdessä mahdollisesti loppuelämäsi, miksi asioita ei voi opetella yhdessä? Onko asioiden aina tapahduttava kaavamaisessa järjestyksessä jossa ensimmäinen seksikerta on sitä että kokenut panomies ottaa naisen?

        Viestisi on kylläkin osuva, se kertoo paljon juoksunsa juosseen nykynaisen jääkylmästä ajattelutavasta.

        Seksipersoona näkyy siinä kuin muukin persoona. Joko ne osuu yksiin tai sitten ei. Esimerkiksi lepertelevä hipsutusseksi voi olla palavan intohimoiselle kumppanille turhauttavaa ja halut vievää. Parempi että se intohimoinen löytää yhtä intohimoisen kumppanin, ja taas se silittelijä löytää sellaisen joka tykkää vähän olemattomammasta menosta. ;)

        Kokemuksella ei ole tässä mun mielestäni mitään merkitystä. Jokaisen kumppanin kanssa kun joutuu joka tapauksessa opettelemaan kaiken uudestaan alusta.


      • uhkapelimerkit_esiin

        Nainen sanoo, nainen luulee jälleen tietävänsä kaiken. Mies osaa kaiken koko maailmasta ja kaikissa asioissa heti, nyt ja ensimmäisellä kerralla eikä tee koskaan virheitä. Hetkinen, puhuinko nyt kuitenkin tyhmistä tytöistä?

        "Seksipersoona näkyy siinä kuin muukin persoona. Joko ne osuu yksiin tai sitten ei. Esimerkiksi lepertelevä hipsutusseksi voi olla palavan intohimoiselle kumppanille turhauttavaa ja halut vievää. Parempi että se intohimoinen löytää yhtä intohimoisen kumppanin, ja taas se silittelijä löytää sellaisen joka tykkää vähän olemattomammasta menosta. ;) "

        Miehet ovat sopeutuvaisia. Naisen menoon pystyy sopeutumaan jos nainen antaisi siihen mahdollisuuden. Mies ei voi tietää mitä nainen haluaa eikä kukaan koskaan edes uuden kumppanin kanssa osaa toimia oikein toisen ihmisen näkökulmasta, jos niin sattuu, se on vain sattumaa, ei taitoa eikä persoonallisuuden tuomaa. Kaikki miehet ovat intohimoisia ja seksinnälkäisiä. Se miten mies toimii lopulta sitten makuuhuoneen puolella ensi kerralla ei kerro mitään tuosta yleisestä totuudesta, että kaikki miehet ovat niitä impulsiivisia ja kokeilunhaluisia. Kuka tahansa mies haluaisi kuksaista intohimoisesti vaikka keskellä toria heti nyt, tässä, muttei mies toimi kuitenkaan niin.


      • uhkapelimerkit_esiin

        Miehelle ainoa tärkeä asia seksissä on se pesän saanti ja pussit tyhjäksi. Näin se menee, vaikka mies tuntisi empatiaa ja haluaa ottaa naisen huomioon ja mies ottaa jos mies on sen luontoinen, mutta mies ei tiedä mitä nainen haluaa ja mitä nainen tarvitsee ellei nainen sitä sano ja tarvittaessa opasta. Empaattinen tavismies ottaa tunteiden tasolla naisen huomioon, mutta epäonnistuu naisen silmissä useimmiten. Pelimies taas on ottavinaan naisen huomioon ja hän antaa naiselle sitä mitä olettaa naisen haluavan, koska pelimies ajattelee vain itseään ja sillä tavalla hän varmistaa sen, että pääsee käymään koko kylän läpi. Pelimies ei ole tunteiden tasolla mukana ollenkaan. Se miten mies kohtelee naista makkarin puolella on enimmäkseen naisesta kiinni.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Seksipersoona näkyy siinä kuin muukin persoona. Joko ne osuu yksiin tai sitten ei. Esimerkiksi lepertelevä hipsutusseksi voi olla palavan intohimoiselle kumppanille turhauttavaa ja halut vievää. Parempi että se intohimoinen löytää yhtä intohimoisen kumppanin, ja taas se silittelijä löytää sellaisen joka tykkää vähän olemattomammasta menosta. ;)

        Kokemuksella ei ole tässä mun mielestäni mitään merkitystä. Jokaisen kumppanin kanssa kun joutuu joka tapauksessa opettelemaan kaiken uudestaan alusta.

        Taas kerran puhutaan naisten kielellä, eli vääristellään asioita.

        "Intohimoinen" = raju seksi (jossa mies ottaa naisen eläimellisesti).

        Yhtä lailla voisi sanoa että romuralli on intohimoinen harrastus, kun taas taidemaalaus ei ole. Ei intohimoisuus liity siihen jyystetäänkö rajusti, hellä seksi voi olla yhtä lailla intohimoista.


      • Nainen39vee
        12121212121212 kirjoitti:

        Taas kerran puhutaan naisten kielellä, eli vääristellään asioita.

        "Intohimoinen" = raju seksi (jossa mies ottaa naisen eläimellisesti).

        Yhtä lailla voisi sanoa että romuralli on intohimoinen harrastus, kun taas taidemaalaus ei ole. Ei intohimoisuus liity siihen jyystetäänkö rajusti, hellä seksi voi olla yhtä lailla intohimoista.

        Jaa. Minulla on ollut intohimoista seksiä - viimeksi toisen naisen kanssa. Ei ollut rajua, ei eläimellistä, eikä mies ottanut naista. Mutta se oli intohimoista.


      • Mikämukaviisas
        Nainen39vee kirjoitti:

        Jaa. Minulla on ollut intohimoista seksiä - viimeksi toisen naisen kanssa. Ei ollut rajua, ei eläimellistä, eikä mies ottanut naista. Mutta se oli intohimoista.

        Sinulla se on ihme kyky länkyttää joka asiasta vastaan, sellaisistakin asioista joista olet samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa.

        Itseasiassa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Taas kerran puhutaan naisten kielellä, eli vääristellään asioita.

        "Intohimoinen" = raju seksi (jossa mies ottaa naisen eläimellisesti).

        Yhtä lailla voisi sanoa että romuralli on intohimoinen harrastus, kun taas taidemaalaus ei ole. Ei intohimoisuus liity siihen jyystetäänkö rajusti, hellä seksi voi olla yhtä lailla intohimoista.

        Varmasti tuollaisen varovaisen silittelijän mielestä kaikki muu onkin rajua.


      • Nainensanoo
        12121212121212 kirjoitti:

        Ja miksi on niin tärkeää että _parisuhteessa_ mies "osaa käsitellä naista" heti ensimmäisellä kerralla?

        Jos aiot olla miehen kanssa yhdessä mahdollisesti loppuelämäsi, miksi asioita ei voi opetella yhdessä? Onko asioiden aina tapahduttava kaavamaisessa järjestyksessä jossa ensimmäinen seksikerta on sitä että kokenut panomies ottaa naisen?

        Viestisi on kylläkin osuva, se kertoo paljon juoksunsa juosseen nykynaisen jääkylmästä ajattelutavasta.

        "miksi asioita ei voi opetella yhdessä"
        Tarkoitan täysi-ikäisiä ihmisiä. Koulussa opetellaan matematiikkaa yhdessä mutta jos kyse on aikuisista henkilöistä, olisi kerrassaan toivittavaa että he osaisivat syödä, juoda, lukea, kirjoittaa ja panna ihan itse, ilman opettajaa.
        Voihan olla ettei kaikilla ole noin järkyttävän korkeita perusvaatimuksia. :D


      • 12121212121212
        Nainensanoo kirjoitti:

        "miksi asioita ei voi opetella yhdessä"
        Tarkoitan täysi-ikäisiä ihmisiä. Koulussa opetellaan matematiikkaa yhdessä mutta jos kyse on aikuisista henkilöistä, olisi kerrassaan toivittavaa että he osaisivat syödä, juoda, lukea, kirjoittaa ja panna ihan itse, ilman opettajaa.
        Voihan olla ettei kaikilla ole noin järkyttävän korkeita perusvaatimuksia. :D

        Muut naiset ovat jo kertoneet että jokaisen uuden ihmisen kanssa joka tapauksessa opetellaan ja tutustutaan.

        Ongelma taitaa piillä siinä että naisten seksimieltymykset ovat samanlaiset. Seksin on oltava sitä että mies ottaa itsevarmasti, määrätietoisesti ja rajusti, naisen ollessa vain (alistuva) nainen. Ellei tätä saa heti, kemiat katoavat.

        ps. amistermin "paneminen" käyttäminen ei anna sinusta kovin sivistynyttä kuvaa.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Varmasti tuollaisen varovaisen silittelijän mielestä kaikki muu onkin rajua.

        Sinusta kaikki muu paitsi raju jyystäminen ja alistetuksi tuleminen on "silittelyä".


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sinusta kaikki muu paitsi raju jyystäminen ja alistetuksi tuleminen on "silittelyä".

        Ei ole.

        Mä en vaan innostu yhtään tuollaisesta seksistä, jossa pitää hillitä itseään tuolla tavalla rajoitteisesti. Hipsuttele sinä, minä sekstaan sieluni kyllyydestä niin kuin mulle sopii.


      • 12121212121212

        Hyviä ohjeita itseään mahtisonnina pitävälle miehelle joka _vain_ jyystää pornotyyliin.

        Mutta kun asiasta kysytään naisilta, esileikin unohtamistakin useammin mainitaan se ettei mies koskaan ota naista rajusti, dominoivasti ja spontaanisti.


      • Mieheteiymmarra
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ei ole.

        Mä en vaan innostu yhtään tuollaisesta seksistä, jossa pitää hillitä itseään tuolla tavalla rajoitteisesti. Hipsuttele sinä, minä sekstaan sieluni kyllyydestä niin kuin mulle sopii.

        Seksiin sopii lausahdus kaikki tai ei mitään -all or nothing. Sitä kutsutaan intohimoksi. Silittelyn ja rapsuttelun voi kohdistaa lapsiin ja lemmikeihin. Seksi perustuu intohimoon ja jollei sitä ole, ei ole mitään.


    • ouhhjygghnj

      Eivät naiset mieti että tuo mies on pannut niin ja niin montaa, toki jos jollain on tosi panomiehen maine voi jotkut sen takia haluta kokeilla.

      • vainomanapa

        Kyllä miettii älä puhu höpöjä. Sen lisäksi ne miettii, että monelle jakava huoripukki saattaa jakaa seksuaalisairauksia. Ja loppujen lopuksi niiden kanssa, ei koskaan ole oikeasti kivaa se on jotenkin vaan niin itseään täynnä oleva narsisti joka ei ole koskaan oikeasti kuunnellut toista ihmistä näytelmänsä lisäksi. Terapiaankin huoripukki lähettäisi ahdistelemansa naiset, ei niin, että itse selvittäisi syyn ammattiihmisen kanssa typerähköön käytökseensä. Varattu narsisti on vielä niin yksinkertainen, että ravintoloissakin ne kuvittelee naisten maksaneen sisälle häntä viihdyyttääkseen.


      • isostakirjastaaa

        1. Kor. 6:7

        Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?

        --------

        Matt. 5:42

        Anna sille, joka sinulta anoo, äläkä käännä selkääsi sille, joka sinulta lainaa pyytää.


      • isostkirjastaaa

        Hes. 16:

        33 Kaikille muille portoille annetaan lahja, mutta sinä annoit portonlahjojasi kaikille rakastajillesi ja haureudessasi lahjoit heitä tulemaan luoksesi joka taholta.

        34 Sinun oli haureudessasi laita päinvastoin kuin muitten naisten: sinun perässäsi ei juostu haureuteen, ja sinä maksoit portonpalkkaa, mutta sinulle portonpalkkaa ei maksettu; näin se oli päinvastoin.


      • isostakirjasaaaa

        sananlaskuistaluku5


        1. Poikani, kuuntele minun viisauttani, kallista korvasi minun taidolleni

        2. ottaaksesi vaarin taidollisuudesta, ja huulesi säilyttäkööt tiedon.

        3. Sillä hunajaa tiukkuvat vieraan vaimon huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi.

        4. Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka.

        5. Hänen jalkansa kulkevat alas kuolemaan, tuonelaan vetävät hänen askeleensa.

        6. Ei käy hän elämän tasaista polkua, hänen tiensä horjuvat hänen huomaamattaan.

        7. Niinpä, lapset, kuulkaa minua, älkää väistykö minun suuni sanoista.

        8. Pidä tiesi kaukana tuollaisesta äläkä lähesty hänen majansa ovea,

        9. ettet antaisi muille kunniaasi etkä vuosiasi armottomalle,

        10. ettei sinun tavarasi ravitsisi vieraita, sinun vaivannäkösi joutuisi toisen taloon

        11. ja ettet lopulta päätyisi huokailemaan ruumiisi ja lihasi riutuessa

        12. ja sanomaan: "Miksi minä kuritusta vihasin ja sydämeni halveksui nuhdetta?

        13. Miksi en kuullut neuvojaini ääntä, kallistanut korvaani opettajilleni?

        14. Olin joutua kokonaan turmion omaksi keskellä seurakunnan ja kansankokouksen."

        15. Juo vettä omasta säiliöstäsi, sitä, mikä omasta kaivostasi juoksee.

        16. Vuotaisivatko sinun lähteesi kadulle, toreille sinun vesiojasi!

        17. Olkoot ne sinun omasi yksin, älkööt vierasten sinun ohessasi.

        18. Olkoon sinun lähteesi siunattu, ja iloitse nuoruutesi vaimosta.

        19. Armas peura, suloinen vuorikauris-hänen rintansa sinua aina riemulla ravitkoot, hurmautuos alati hänen rakkaudestaan.

        20. Miksi, poikani, hurmautuisit irstaaseen naiseen ja syleilisit vieraan vaimon povea?

        21. Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, ja hän tutkii kaikki hänen polkunsa.

        22. Jumalattoman vangitsevat hänen rikoksensa, ja hän tarttuu oman syntinsä pauloihin.

        23. Kurittomuuteensa hän kuolee ja suistuu harhaan suuressa hulluudessaan.

        ---------

        7

        1. Poikani, noudata minun sanojani ja kätke mieleesi minun käskyni.

        2. Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi.

        3. Sido ne kiinni sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun.

        4. Sano viisaudelle: "Sinä olet sisareni", kutsu ymmärrystä sukulaiseksi,

        5. että varjeltuisit irstaalta naiselta, vieraalta vaimolta, joka sanoillansa liehakoitsee.

        6. Sillä minä katselin taloni ikkunasta ristikon läpi,

        7. ja minä näin yksinkertaisten joukossa, havaitsin poikain seassa nuorukaisen, joka oli mieltä vailla.

        8. Hän kulki katua erään naisen kulmaukseen ja asteli hänen majaansa päin

        9. päivän illaksi hämärtyessä, yön aikana, pimeässä.

        10. Ja katso, nainen tulee häntä vastaan, porton puvussa, kavala sydämeltä.

        11. Hän on levoton ja hillitön, eivät pysy hänen jalkansa kotona;

        12. milloin hän on kadulla, milloin toreilla, ja väijyy joka kulmassa.

        13. Hän tarttui nuorukaiseen, suuteli häntä ja julkeasti katsoen sanoi hänelle:

        14. "Minun oli uhrattava yhteysuhri, tänä päivänä olen täyttänyt lupaukseni.

        15.Sentähden läksin ulos sinua vastaan, etsiäkseni sinua, ja olen sinut löytänyt.

        16. Olen leposijalleni peitteitä levittänyt, kirjavaa Egyptin liinavaatetta.

        17. Vuoteeseeni olen pirskoitellut mirhaa, aloeta ja kanelia.

        18. Tule, nauttikaamme lemmestä aamuun asti, riemuitkaamme rakkaudesta.

        19. Sillä mieheni ei ole kotona, hän meni matkalle kauas.

        20. Rahakukkaron hän otti mukaansa ja tulee kotiin vasta täydenkuun päiväksi."

        21. Hän taivutti hänet paljolla houkuttelullaan, vietteli liukkailla huulillansa:

        22. äkkiä hän lähti hänen jälkeensä, niinkuin härkä menee teuraaksi, niinkuin hullu jalkaraudoissa kuritettavaksi,

        23. niinkuin lintu kiiruhtaa paulaan; eikä tiennyt, että oli henkeänsä kaupalla, kunnes nuoli lävisti hänen maksansa.

        24. Sentähden, poikani, kuulkaa minua, kuunnelkaa minun suuni sanoja.

        25. Älköön poiketko sydämesi tuon naisen teille, älä eksy hänen poluillensa.

        26. Sillä paljon on surmattuja, hänen kaatamiaan, lukuisasti niitä, jotka hän on kaikki tappanut.

        27. Hänen majastaan käyvät tuonelan tiet, jotka vievät alas tuonelan kammioihin.


      • Sinutontunnistettu
        isostakirjasaaaa kirjoitti:

        sananlaskuistaluku5


        1. Poikani, kuuntele minun viisauttani, kallista korvasi minun taidolleni

        2. ottaaksesi vaarin taidollisuudesta, ja huulesi säilyttäkööt tiedon.

        3. Sillä hunajaa tiukkuvat vieraan vaimon huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi.

        4. Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka.

        5. Hänen jalkansa kulkevat alas kuolemaan, tuonelaan vetävät hänen askeleensa.

        6. Ei käy hän elämän tasaista polkua, hänen tiensä horjuvat hänen huomaamattaan.

        7. Niinpä, lapset, kuulkaa minua, älkää väistykö minun suuni sanoista.

        8. Pidä tiesi kaukana tuollaisesta äläkä lähesty hänen majansa ovea,

        9. ettet antaisi muille kunniaasi etkä vuosiasi armottomalle,

        10. ettei sinun tavarasi ravitsisi vieraita, sinun vaivannäkösi joutuisi toisen taloon

        11. ja ettet lopulta päätyisi huokailemaan ruumiisi ja lihasi riutuessa

        12. ja sanomaan: "Miksi minä kuritusta vihasin ja sydämeni halveksui nuhdetta?

        13. Miksi en kuullut neuvojaini ääntä, kallistanut korvaani opettajilleni?

        14. Olin joutua kokonaan turmion omaksi keskellä seurakunnan ja kansankokouksen."

        15. Juo vettä omasta säiliöstäsi, sitä, mikä omasta kaivostasi juoksee.

        16. Vuotaisivatko sinun lähteesi kadulle, toreille sinun vesiojasi!

        17. Olkoot ne sinun omasi yksin, älkööt vierasten sinun ohessasi.

        18. Olkoon sinun lähteesi siunattu, ja iloitse nuoruutesi vaimosta.

        19. Armas peura, suloinen vuorikauris-hänen rintansa sinua aina riemulla ravitkoot, hurmautuos alati hänen rakkaudestaan.

        20. Miksi, poikani, hurmautuisit irstaaseen naiseen ja syleilisit vieraan vaimon povea?

        21. Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, ja hän tutkii kaikki hänen polkunsa.

        22. Jumalattoman vangitsevat hänen rikoksensa, ja hän tarttuu oman syntinsä pauloihin.

        23. Kurittomuuteensa hän kuolee ja suistuu harhaan suuressa hulluudessaan.

        ---------

        7

        1. Poikani, noudata minun sanojani ja kätke mieleesi minun käskyni.

        2. Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi.

        3. Sido ne kiinni sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun.

        4. Sano viisaudelle: "Sinä olet sisareni", kutsu ymmärrystä sukulaiseksi,

        5. että varjeltuisit irstaalta naiselta, vieraalta vaimolta, joka sanoillansa liehakoitsee.

        6. Sillä minä katselin taloni ikkunasta ristikon läpi,

        7. ja minä näin yksinkertaisten joukossa, havaitsin poikain seassa nuorukaisen, joka oli mieltä vailla.

        8. Hän kulki katua erään naisen kulmaukseen ja asteli hänen majaansa päin

        9. päivän illaksi hämärtyessä, yön aikana, pimeässä.

        10. Ja katso, nainen tulee häntä vastaan, porton puvussa, kavala sydämeltä.

        11. Hän on levoton ja hillitön, eivät pysy hänen jalkansa kotona;

        12. milloin hän on kadulla, milloin toreilla, ja väijyy joka kulmassa.

        13. Hän tarttui nuorukaiseen, suuteli häntä ja julkeasti katsoen sanoi hänelle:

        14. "Minun oli uhrattava yhteysuhri, tänä päivänä olen täyttänyt lupaukseni.

        15.Sentähden läksin ulos sinua vastaan, etsiäkseni sinua, ja olen sinut löytänyt.

        16. Olen leposijalleni peitteitä levittänyt, kirjavaa Egyptin liinavaatetta.

        17. Vuoteeseeni olen pirskoitellut mirhaa, aloeta ja kanelia.

        18. Tule, nauttikaamme lemmestä aamuun asti, riemuitkaamme rakkaudesta.

        19. Sillä mieheni ei ole kotona, hän meni matkalle kauas.

        20. Rahakukkaron hän otti mukaansa ja tulee kotiin vasta täydenkuun päiväksi."

        21. Hän taivutti hänet paljolla houkuttelullaan, vietteli liukkailla huulillansa:

        22. äkkiä hän lähti hänen jälkeensä, niinkuin härkä menee teuraaksi, niinkuin hullu jalkaraudoissa kuritettavaksi,

        23. niinkuin lintu kiiruhtaa paulaan; eikä tiennyt, että oli henkeänsä kaupalla, kunnes nuoli lävisti hänen maksansa.

        24. Sentähden, poikani, kuulkaa minua, kuunnelkaa minun suuni sanoja.

        25. Älköön poiketko sydämesi tuon naisen teille, älä eksy hänen poluillensa.

        26. Sillä paljon on surmattuja, hänen kaatamiaan, lukuisasti niitä, jotka hän on kaikki tappanut.

        27. Hänen majastaan käyvät tuonelan tiet, jotka vievät alas tuonelan kammioihin.

        Hirtä itsesi. Lisäilet paskalinkkejä, copypastetat suoraan ylipitkiä artikkeleita sekä jeesustelet viestiketjuihin. Keksi välillä muuta, mulkkunen.


      • Sinutontunnistettu kirjoitti:

        Hirtä itsesi. Lisäilet paskalinkkejä, copypastetat suoraan ylipitkiä artikkeleita sekä jeesustelet viestiketjuihin. Keksi välillä muuta, mulkkunen.

        .. Jollakin Yökkösellä on Näemmä iskenyt Psykoosi Pieälle.. Tai iskemässä.. Jos siis epäilet tuota Jantteria minuksi.. ;D

        .. Muistaakseni häntä on joku/jotkut kutsuneet "JokuVaan" nimimerkillä.. En muista onko hän aikoinaan käyttänyt sellaista NimiErkkiä.. ;P

        .. Mut ei siinä mitään saathan sä luulla.. Aattelin vain mainita ihan sen takia, että jos kyseessä on joku "vakavampi" juttu, niin kannattaa olla varovainen, ettei pahennu.. Tää palsta voi aiheuttaa sellaista.. ;P


    • MikäTautiPesässäVieh

      Niin no, miksi ylipäätänsä ketään kiinnostaa että kuka on pannu ja ketä? Ja kuinka paljon?
      Omassa ikäluokassa nui kaikkien paniskelijat sairastaa kuppaa, aidsia,ja tiesmitä, hepatiittii ja narkkaavat, eivätkä piittaa leviääks siinä samalla tauvit vaan näköjää sekin kuuluu itse asiaan : panomies panee..... eikä piittaa moraalikoodeista =)

    • Voihan sitä ajatella niinkin, että jokainen jolle on antanut pakit tai jota on pitänyt omituisena, epämiellyttävänä tai jollain tavalla vajakkina ja vältellyt sen vuoksi, on ollut kokematon?

      Eihän sitä tiedä, kuka on kokematon, vai tietääkö, mistä?

    • Pelionkovaa

      Naiset eivöt ole vielä päässeet tasa-arvossa sinne asti, että kantaisivat itse vastuunsa mies valinnoistaan. Pelimiehiä se ei haittaa. He toimivat juuri niin kuin nainen kokee tarvitsevansa.

      Normaaleja miehiä se haittaa. Vähemmän jännä kuin Christian Grey ei enää riitä parisuhteeseen. Koska cosmopolitan näin sanoo.

    • gladiatorr
    • "En ole koskaan ymmärtänyt miksi naisten mielestä pelimies joka on pannut kymmenien naisten kanssa on parempi kuin mies joka on ollut yhden tai parin naisen kanssa. "

      - En minäkään, onkin ollut hankalaa löytää miestä joka ei olis uitellut vehjettään, joka kolossa joka on eteen asettunut. Mut hyvällä tsäkällä joskus osuu kohdalleenkin.

      • .. Naisia koskee tuo sama juttu.. Pitäis varmaan hieman tarkentaa, koska joku ToopePanoPirkkoLissu tulee luultavasti ilman tarkennusta NäSäilemään ja/tai muuten Outoilemaan.. Mut Jätetään nyt vielä.. Josko kerrankin selvittäisiin ilman sellaista.. ;D


    • Gnuk

      Miksi kokemuksen pitäisi olla automaattisesti negatiivinen asia?

      On nimittäin kokemusta ja sitten on Kokemusta. :)

    • xixet

      "En ole koskaan ymmärtänyt miksi naisten mielestä pelimies joka on pannut kymmenien naisten kanssa on parempi kuin mies joka on ollut yhden tai parin naisen kanssa. "

      Koska tuo ei ole totta. 99% naisista ei ole kiinnostunut pelimiehistä kymmenien naisten panemisen takia vaan hänen supliikkien vuoksi ja koska eivät tiedä hänen panneen kymmmeniä.

    • normielämää

      Täytyy muistaa myös lähtökohta: hakeeko nainen miestä vain yhdeksi yöksi vai etsiikö hän miestä parisuhteeseen? On paljon naisia, jotka eivät edes halua parisuhdetta. Samoin on naisia, jotka pettävät ja etsivät sen takia yhden yön tuntemattomia hoitoja. Ei yhden yön jutuissa kysytä välttämättä edes nimeä puhumattakaan siitä, että monenko kanssa hän on ollut.

      Minä en etsi yhden yön hoitoja, vaan ainoastaan pitkään parisuhteeseen miestä. Jos esimerkiksi 40-v ikäinen mies on menettänyt neitsyytensä noin 20-v sitten, niin on aika todennäköistä, että hän on ehtinyt harrastaa yhden yön juttuja pari ennen kuin hän on löytänyt naisen, jonka kanssa on seurustellut. Voisi kuvitella, että seurustelusuhteita olisi vaikka pari ennen kuin on löytynyt "se oikea". Tällöin miehellä olisi takanaan jo 3-6 kpl. Jos suhde on päätynyt eroon ja sen jälkeen ollut pari säätöä ennen kuin on löytynyt seuraava seurustelusuhde, niin panokumppaneita onkin äkkiä jo 10 kpl. Tällaisella historialla ei välttämättä miehellä ole ainuttakaan pettämistä, vaan sinkkuna on saattanut sitä oikeaa etsiessä käydä tuuri yhdeksi yöksi, mutta siitä ei ole mitään sen kummempaa seurannut jatkoa ajatellen.

      Minä en hyväksy mieheltä maksullisissa käymistä. En myöskään hyväksyisi useiden kymmenien naisten kanssa olleita suhteita. Toisaalta enpä ole koskaan kysynyt mieheltä hänen seksikumppaneittensa määrää. Parisuhteiden määrä tulee kyllä yleensä esille aika nopeastikin.

    • Pillujen--asiantuntija

      En ymmärrä miksi naisen pitää ottaa pelimies kuten axl smith joka panee kymmeniä naisia ja pettää naisia eikä ole koskaan uskollinen. Onko se niin kivaa tulla petetyksi kerta toisen jälkeen?

      • Invt

        Sinun pitäisi tajuta se että tuollaiset Axlit ovat vain pelkkiä mieshuoria.
        Ei huorien tarvitse olla uskollisia!!! Eivätkä mieshuorat petä, ne pitää hauskaa naisten kanssa yhdessä ja se on siinä.
        Ei tuollaisessa jutussa tehdä lupauksia tyyliin mä oon sulle uskollinen enkä koskaan petä!
        Nainen tuntee pelimiehen, jutut kulkee kun naiset supattaa toistensa korviin juttuja että olin sen Aksun kanssa, se oli hyvä sängyssä .....

        Esim Maisa Torppa sinkkuna ollessaan huvitteli Aksun kanssa mutta otti sitten aviomieheksi kunnollisen miehen.
        Axl vaan teki virheen kun rupesi kuvaamaan, ja sai maksaa siitä.


      • kiitti.vinkistä
        Invt kirjoitti:

        Sinun pitäisi tajuta se että tuollaiset Axlit ovat vain pelkkiä mieshuoria.
        Ei huorien tarvitse olla uskollisia!!! Eivätkä mieshuorat petä, ne pitää hauskaa naisten kanssa yhdessä ja se on siinä.
        Ei tuollaisessa jutussa tehdä lupauksia tyyliin mä oon sulle uskollinen enkä koskaan petä!
        Nainen tuntee pelimiehen, jutut kulkee kun naiset supattaa toistensa korviin juttuja että olin sen Aksun kanssa, se oli hyvä sängyssä .....

        Esim Maisa Torppa sinkkuna ollessaan huvitteli Aksun kanssa mutta otti sitten aviomieheksi kunnollisen miehen.
        Axl vaan teki virheen kun rupesi kuvaamaan, ja sai maksaa siitä.

        Ovatko naiset tuollaisia? Sitten on parempi olla sitoutumatta naiseen.


      • Invt
        kiitti.vinkistä kirjoitti:

        Ovatko naiset tuollaisia? Sitten on parempi olla sitoutumatta naiseen.

        No eivät naiset ole tuollaisia kaikki. Oletko hölmö?
        On olemassa seikkailijanaisia, kunnollisia naisia, kilttejä naisia, ja naisia joita seikkailut ei kiinnosta pätkääkään!
        ''Naiset'' eivät siis ole homogeeninen ryhmä, joita voit niputtaa samaan nippuun.
        Ihan niinkuin miehetkään ei ole homogeeninen ryhmä. On olemassa Axl Smithejä, pelimiehiä, kilttejä ja kunnollisia miehiä...

        Niin että älä suotta suutu. Etsi vaan kivaa naista johon voit sitoutua.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe