corolla VS golfVW

viatVWskodaudi

35

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takaisnkutsujaHuutaa

      D-4D, vvti, kerroonko lisää?

      • tojotuottaalaatua

        Kerro
        joko ajettu 600000km?


      • kallistaHuoltaakinOli

        64tkm, kansipahvi puhki, ei takuuseen, puolikone tarvittiin uusiksi. Perheen toinen Corolla vvti, söi öljyä 2,5 litraa 10tkm ja poltti h7:t kolme- neljä kertaa vuodessa. Tuossa pientä sipaisua alkuun. Tähän loppui kyseisen merkin tarina meidän perheessä.


      • OletValehtelevaPelle

        Oli oikein uskottava tarina heh......


      • eikestäkäyttöäVWskodaudi

        Kas kumma kun näitä ei saa lukea päivän lehdistä kuten VW uutisia


      • HOLISTI74.91
        kallistaHuoltaakinOli kirjoitti:

        64tkm, kansipahvi puhki, ei takuuseen, puolikone tarvittiin uusiksi. Perheen toinen Corolla vvti, söi öljyä 2,5 litraa 10tkm ja poltti h7:t kolme- neljä kertaa vuodessa. Tuossa pientä sipaisua alkuun. Tähän loppui kyseisen merkin tarina meidän perheessä.

        tämä juttu on kopioitu vag areenalta, automerkki vain vaihdettu Toyotaksi.


      • VWonVainKallistaRomua

        Komppaan tuota nimim. "eikestäkäyttöäVWskodaudi".
        Miksiköhän ei noista VWfanaatikkojen mainitsemista Toyotavioista kerrota esim. Iltasanomissa, kuten VWkonsernin romujen jatkuvista ongelmista.


      • kestääkäyttöätoyotaeiVW

      • VWonVainKallistaRomua

        Koska niitä ei tarvitse palauttaa valmistajille huijausohjelmiston takia. VW täytyy.....


      • Corolla_Kuski
        VWonVainKallistaRomua kirjoitti:

        Komppaan tuota nimim. "eikestäkäyttöäVWskodaudi".
        Miksiköhän ei noista VWfanaatikkojen mainitsemista Toyotavioista kerrota esim. Iltasanomissa, kuten VWkonsernin romujen jatkuvista ongelmista.

        Toyotan vioista ei kerrota päivän lehdissä, koska niitä ei todellisuudessa ole. Kautta aikojen paras dieseli oli tietysti toyotan D4D moottori. Niillä on ajettu hurjia kilometri määriä. Ne on katsastus tilastoissa todettu sangen viattomiksi. Niitä on vain muutama rikkoutunut käyttäjien virheiden vuoksi. Muilla merkeillä on moottoreita mennyt oikein urakalla rikki.

        Mersu teki joskus kauan sitten lujia moottoreita, mutta nykyisin nekin hajoaa turhan aikaisin. Mersukaan ei osaa tehdä nykyisin kestävää polttomottoria. Onneksi Toyota osaa moottorien valmistuksen


      • vertailejahämmastyVW
        Corolla_Kuski kirjoitti:

        Toyotan vioista ei kerrota päivän lehdissä, koska niitä ei todellisuudessa ole. Kautta aikojen paras dieseli oli tietysti toyotan D4D moottori. Niillä on ajettu hurjia kilometri määriä. Ne on katsastus tilastoissa todettu sangen viattomiksi. Niitä on vain muutama rikkoutunut käyttäjien virheiden vuoksi. Muilla merkeillä on moottoreita mennyt oikein urakalla rikki.

        Mersu teki joskus kauan sitten lujia moottoreita, mutta nykyisin nekin hajoaa turhan aikaisin. Mersukaan ei osaa tehdä nykyisin kestävää polttomottoria. Onneksi Toyota osaa moottorien valmistuksen

        Käyttäjän virhe?
        VW tehtaan mukaan on aina käyttäjän virhe tai ominaisuus. mm öljynsyönti ja jakoketjurempat


    • onuskottava

      Nyt kysytään, kuten kaikki vw trollit, miksei juttu olisi tosi? Jos tojo ei toimi, miksi valehdella, että toimisi? Ei kai tojokaan ole ikiliikkuja , paitsi pohjois-karjalassa.
      Ja jos vielä juttuun on uskominen, niin katsokaa automerkkejä, joissa toinen on ajovalo pimeänä, Hyvin usein juuri tojota.

      • HihHihHiii

        Hih..Hih...Saksalaisissa kun ei tuppaa palamaan mitkään valot, edes pimeällä.


    • naureskellaan

      Paitsi ledit. Hihii. Ja vielä päivävalojen lisäksi eli ajovaloinakin, Jippii.

      • HihHihHiii

        Hihhii. Eipä näy ledejä kikuleiden 20 vuotta vanhoissa poksvageneissa, eikä niitä uudemmissakaan.....


    • volksburg

      Juttu ei kertonut yhtään mitään olisi pitänyt kertoa ajokilometrit per auto ja huolto historia, niin corolla jää kymmeniköstä pois siis ruostuu pois,

    • hyvinmyy

      Ei siitä kannata olla kateellinen

    • jeesuselää

      oo. Mulla oli vm 2010 Golf. Mulle olis helpompi kertoa niistä harvoista päivistä, jolloin se oli ajossa. Muulloin pukilla.

    • Tojopeelolle.postia

      Jostakin kumman syystä molempien ko autojen yleisin käytössä oleva vuosimalli on 2003.

    • jakoketjusamaVWskodaudi

      Toinen perustuu tuotekehitystestaamiseen asiakkailla.

      toinen taas testataan ennenkuin tuodaan markkinoille.onko kuulunut hajoavista 1.2 turbo moottoreista tojon omistajilta?

      TSI kaatoi audin ja VWskodan

      • Asiakastyhmävwskodaudi

        Vw vittuilee kuluttajille
        Vaikutukset alkaa näkymään


      • Vainhuonojavaihtoehtoja

        Dieseleitä ja kaasu-autoja ei osta enää kukaan, diesel tappaa viiveellä ja kaasu tankatessa.


    • politiikkaVWsaksaskoda
      • saastepalkkaVW

    • googlaavaanVWviatskoda

      Tojo kestää käytössä huoltokuluilla

      VW ei kestä millään kuluilla.

      Siinä se köyhälle ratkaiseva pointti on.

      • GoogleVsTodellisuus

        Tämä riippuu siitä elääkö todellisessa maailmassa vai google-maailmassa. Itse olen ajanut todellisessa maailmassa yli 20 vuotta Volsuilla laittamatta penniäkään korjauksiin. Huolloissa ja bensalaskuissa olen säästänyt pitkän pennin tojoon verrattuna.
        Tämmöinen köyhä minä olen ja seuraavakin auto on pienien käyttökulujen volsu.


      • mtvwvikaaskoda
        GoogleVsTodellisuus kirjoitti:

        Tämä riippuu siitä elääkö todellisessa maailmassa vai google-maailmassa. Itse olen ajanut todellisessa maailmassa yli 20 vuotta Volsuilla laittamatta penniäkään korjauksiin. Huolloissa ja bensalaskuissa olen säästänyt pitkän pennin tojoon verrattuna.
        Tämmöinen köyhä minä olen ja seuraavakin auto on pienien käyttökulujen volsu.

        https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/volkswagen-kosiskelee-jenkkiostajia-kuuden-vuoden-takuulla-euroopassa-turha-haaveilla/6387902#gs.iG948D0

        toimittajalla googlemaailma?


      • VWmainosVsTodellisuus

        Oikeinko itse keksit tuon jutun? VAU!! olet nero......


      • pimee.logiikka
        mtvwvikaaskoda kirjoitti:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/volkswagen-kosiskelee-jenkkiostajia-kuuden-vuoden-takuulla-euroopassa-turha-haaveilla/6387902#gs.iG948D0

        toimittajalla googlemaailma?

        Miten takuiden pituus liittyy meikäläisen tapaukseen millään lailla? Jos mun korjauskulut ovat olleet nolla euroa kahden vuoden takuulla niin miksi pidemmät takuut jotenkin muuttaisivat asiaa. Sun jutuissa ei ole mitään logiikkaa.
        En aja takuulla vaan autiolla. Kun auto kestää niin se on se pääasia ja sen perusteella valitsen seuraavan autoni.


    • eikestäkäyttöäVWskoda

      VW korjataan moneen kertaan käyttökuluina

      Toyota vain huolletaan

      Mikä kellekki lompakolle sopii

    • höhlätin

      vw lennon mekaanikko kertoi seuraavaa: tiedättekö te mitä blue motion VWn perässä tarkoittaa?Kuulema sininen savu,pakko uskoa kun kerran kuulee asentajalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe