Suomen Löytötavarapalvelu

LöytötavaraSuomalaisille

Unohdin takkini Onnibussiin, jonka jälkeen tiedustelin sitä Suomen Löytötavarapalvelulta, josta takki löytyikin muutaman viikon päästä. Pelkän tiedustelun hinta oli viisi euroa, minkä jälkeen kadotetusta tavarasta olisi pitänyt maksaa 12,34 euron arvoinen lunastusmaksu tai 38,24 euron yhdistetty lunastus- ja postitusmaksu. Ensimmäinen vaihtoehto ei ole mahdollinen, sillä takkini on toimitettu Turkuun ja asun kaukana ko. kaupungista. Miten tällaisesta laitoslöydöstä voidaan periä näin kohtuuton maksu, vaikka kuluttaja-asiamies on jo useita kertoja puuttunut asiaan uhkasakoilla? Ja miten postituspalvelu voi maksaa noin paljon pelkkää lunastusmaksua enemmän?
Muilla kokemuksia tästä mainion liikeidean löytäneestä yrityksestä?

1

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfe

      sairasta ryöstöä.minulla jäi kassi 735 linja-autoon ja kassissa elintärkeä lääke soitin heti nobinalle east he sanoivat pahoittelut sanoin ilman lääkettä en saa happea ja voin kuolla ja minulla on uniapnea tarvitsen joka päivä lääkettäni.nobinan vastaus meillä ei ole avainta lukkoon jonne metallihäkki tavarat laitetaan eli he pesivät kädet no kuulema 2krt viikossa suomen löytötavarakeskus hakee tavarat.5e maksoin jo viestin lähettämisestä.minä aion nostaa oikeskanteen nobina east johtajaa ilkka paakkista vastaan viimekädessä hän on vastuussa tuosta ajatella jos jollakin sydänpotilaalla jää lääkkeet autoon joku voi kuolla.toiseksi haluan suomen löytötavaratoimiston vastuuseen kanssa leikkii ihmishengillä ja mikä pahinta ryöstö hinnat toiseksi työttömältä on paha nyhjästä rahaa kun sitä ei joka päivä ole kysynkin suomen löytötavaratoimisto kohtelee työttömiä rahattomia erinlailla kuin rikkaita koska laillinen ryöstö saa tapahtua heidän toimestaan koska välttämättä ei ole koko kk rahaa mitä he pyytävät.tulen viemään asian oikeuteen ja valitan suomen löytötavaratoimiston luvan antaneelle taholle koska asia on vakava ja ihmistä jonka lääkkeet ovat heidän hallussaan voi olla kohtalokasta ihmiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe