Uusia tuttavuuksia?

hennuliini83455

Olen nuori nainen ja itse en ole mukana uskonnossanne mutta minua kiinnostaa kovasti kaikki Suomessa harvinaiset uskonnot ja uskomukset ja haluan tutustua ihmisiin jotka omaavat jonkun erikoisena pidetyn vakaumuksen. Olen luonteeltani seurallinen ja ystävällinen joten ystäviä saan helposti. Olen myös sydämellinen ja avulias. Olen kristitty, kuulun helluntaiseurakuntaan ja voin puhua uskostani mutta jos et halua minun siitä puhuvan niin kunioitan toivettasi ja puhutaan sitten jostakin muusta asiasta. Sinäkin saat kertoa miten itse uskot. Myös muustakin kuin uskonnosta olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja omassa elämässäni sydäntä lähellä ovat lapset ja eläimet sekä vapaaehtoistyö ja auttaminen. Harrastan lukemista, kirjallisuutta, vesijuoksua ja vesijumppaa ja olen monessa mukana. Olisi kiva tutustua ja jos meistä kaverit tulee niin mahdollisesti myös tavata. Jos haluatte tutustua niin ottakaa yhteyttä sähköpostitse [email protected]

13

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mormoni

      Tervetuloa mormoniksi. Meille moniavioisuus on ikuinen periaate, joka ei ole tällä hetkellä voimassa, mutta viimeistään tuonpuoleisessa pääset jonkun mormonimiehen haaremiin.

    • mormonivanhin

      Tervetuloa kirkkoon joka sunnuntai klo 10.00 alkaen. Ensin on sakramenttikokous ( pääjumalanpalvelus), sitten pyhäkoulu eri ikäryhmille ja tasoisille ( evankeliumin periaatteet-luokka on ns. "vasta-alkajille" (uusille jäsenille ja kirkon oppeihin tutustuville ja viimeisenä on Apuyhdistys naisille ( siis sinulle) ja pappeuskokous 12-100-vuotiaille miehille. Alkeisyhdistys 3-11-vuotiaille on klo 11.20-13.00 .
      Mormonin kirjan voi ottaa ilmaiseksi ainakin minun seurakunnasani pöydältä.

      Voin harkita kyllä yhteydenottoa sähköpostin kauta tutustumista varten.

      • mormonivanhin

        Vielä lisäksi: Sinun ei tarvitse pelätä moniavioisuuta koska sitä ei ole meillä_:)


      • Höpölöpsis
        mormonivanhin kirjoitti:

        Vielä lisäksi: Sinun ei tarvitse pelätä moniavioisuuta koska sitä ei ole meillä_:)

        Mutta Tapani, moniavioisuushan on IKUINEN periaate, joka ei tällä hetkellä ole voimassa. Kai tuo tyttönen on kiinnostunut ikuisuudesta eikä vain nykyhetkestä?

        Ja voi olla, että hän ei halua haaremiisi...


      • mormonivanhin
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Mutta Tapani, moniavioisuushan on IKUINEN periaate, joka ei tällä hetkellä ole voimassa. Kai tuo tyttönen on kiinnostunut ikuisuudesta eikä vain nykyhetkestä?

        Ja voi olla, että hän ei halua haaremiisi...

        En ole Tapani enkä Selkeytä.


      • Höpölöpsis
        mormonivanhin kirjoitti:

        En ole Tapani enkä Selkeytä.

        Olet tai et, moniavioisuus on ikuinen periaate.


      • Anonyymi
        mormonivanhin kirjoitti:

        En ole Tapani enkä Selkeytä.

        Täytyy ottaa huomioon että moniavioisuus voidaan palauttaa mormonikirkossa koska vain mormoninkirjan mukaan. Sen jälkeen joudut jonkun mormonivanhimman haaremiin.


    • Entä.muut.uskonnot

      Eikö yksikään jehovantodistaja kiinnostunut? Eivät edes kutsuneet Valtakunnansaliin. Mormonit sentään toivottavat tervetulleeksi, vaikka oletkin helluntalainen.

    • Mielestäni helluntailaisuus on hieno uskonto. Se toteuttaa osaltaan sitä Raamatun ennustusta, että viimeisinä aikoina Pyhä Henki vuodatetaan pakanoille. Mormonit sen lisäksi, että uskovat Pyhän Hengen toimintaan nykyaikanakin, erityisesti kokoavat Israelin kadonneita heimoja, Efraim Raamatun ennustuksissa, kirkkoonsa, Siioniin, ja tulevaisuudessa Jerusalemiin ja perintömailleen, Israeliin, Samariaan ja muihin tuleviin Siioneihin.

      Tervetuloa tutustumaan! Hieno asenne. Minäkin olen tutustunut kaikkiin kirkkoihin. Kaikissa kirkoissa on jotain hyvää ja jotain huonoa. Opetuslasten välillä on Pyhän Hengen yhteys kirkoista riippumatta.

      • Anonyymi

        Olli , keskity pelkästään Raamattuun!
        Muuten uskosi on turhaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olli , keskity pelkästään Raamattuun!
        Muuten uskosi on turhaa!

        Ei ole mitään pelkästään. On myös jatkua ilmoitus. Raamatun mukaista sen pitää olla, eikä minkään väärän Raamatun tulkinnan mukaista. Pyhä Henki antaa oikean Raamatun tulkinnan.


      • Anonyymi
        Olli.S kirjoitti:

        Ei ole mitään pelkästään. On myös jatkua ilmoitus. Raamatun mukaista sen pitää olla, eikä minkään väärän Raamatun tulkinnan mukaista. Pyhä Henki antaa oikean Raamatun tulkinnan.

        Smithin oppi ei ole Raamatun mukaista.


      • Anonyymi
        Olli.S kirjoitti:

        Ei ole mitään pelkästään. On myös jatkua ilmoitus. Raamatun mukaista sen pitää olla, eikä minkään väärän Raamatun tulkinnan mukaista. Pyhä Henki antaa oikean Raamatun tulkinnan.

        "Pyhä Henki antaa oikean Raamatun tulkinnan."

        Ja juuri tuohon Pyhään Henkeen (Gabriel) te ette usko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe