Vanhempien seksi on ihan OK

Tästä-ei-valiteta

Luin hämmästyneenä vanhan keskusteluketjun vanhempien seksistä. Siinä kirjoittajat ehdottavat aivan sairaita puuttumisia seksiin mm. asiasta pitäisi kertoa sossun tädeille ja toisi joku jo pyytää poliisinkin apua. Minusta vain kai yksi 15 v. poika oli erimieltä. Älykäs nuori. No toki joku muukin mainitsi miten hänetkin on maailmaan saatettu jne. Valtaosa oli hyvin tuomitseva.
Vanhempien avioseksi on aivan luonnollinen juttu ja kuuluu ihmisen perusoikeuksiin. Lapsella eikä kellekään ulkopuolisella ole mitään oikeutta huomautelle asiasta vanhemmille. Toki yhdyntä kuuluu yleisemmin makuuhuoneeseen, mutta toki joskus saattaa yllättää ja toiminta onkin jossain muualla. Toki vanhempien harkinta pettää pahasti jos se tieten tahtoen tapahtuu lasten nähden. Sitä ei pitäisi tehdä näin eikä edes humalatila anna siihen oikeutta. Tokkopa tämä on edes yleistäkään. Ainostaan lapsi voi asialle tehdä hankkimalla itselle korvatulpat. Ei maksa paljon. Jos vanhemmilla on tapana pitää makuuhuoneen ovea auki voi sen jo etukäteen sulkea ja siten viestittää, että seksi häiritsee lapsen nukkumista. Mitään muuta ei ole soveliasta tehdä. Missään nimessä ei siitä saa huomauttaa.
Keski-ikäinen pariskunta harrastaa seksiä 1-3 kertaa viikossa ja usein miten sekin tapahtuu viikonloppuina , joten muina öinä voi nukkua huoletta.
Nykyaikana melkein aina on vanhemmilla oma makuuhuone kun vertaa yli sataa vuotta sitten, kun koko perhe nukkui samassa huoneessa. Ja silloinkin homma onnistui ja lapsia syntyi useitakin.
Jokainen lapsi tai nuori joutuu aina jossain vaiheessa elämäänsä asian kanssa tekemisiin. Hyvät unenlahjan saneet nuoret onnistuvat paremmin elämään asian kanssa. Muistakaa, että tekin olette jossain vaiheessa isiä ja äitejä. Perhe, jossa haastetaan säännöllisesti seksiä, joutuvat harvemmin kärsimään avioeron tuskia.

2

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla vain ei satu olemaan insestifetissiä, eli mielikuva vanhemmista nussimassa saattaa olla aika vastenmielinen.

    • Ajattelevainrakkautta

      On parempi, ettei ajattelee siitä asiassa mitään sillä se toki saattaa tuntua oudolta lapsesta, mutta kun tulee ikää lisää, niin silloin sen jo hyväksyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe