Miehiltä kysyisin

mitenerotan

Miten osoitat työympyröissä, jos olet kiinnostunut tosissaan jostain työkaverinaisesta?

11

1033

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMinulla

      Vain hänen kanssaan vaihdan pitkiä katseita. Vain hänen jutut kiinnostavat aina ja muistan pienimmätkin yksityiskohdat siitä mitä hän on kertonut. Meidän välillä on hassuttelua ihan eri tavalla kuin muiden kanssa. Käyn hänen luonaan turhan usein työasioissa. Vain hänen kanssaan aika menee nopeasti.

      Siinäpä muutama. Mutta hymyilen ja nauran myös muiden naisten kanssa, se ei suoraan kerro kiinnostusta minun kohdalla. Olen myös huomannut että muut naiset kiinnostuvat miehestä joka on ihastunut.

    • vaikkakuinkahaluttaisi

      Ei siellä voi tosissaan moista asiaa osoittaa.

    • fevqfb

      no se onkin vaikea juttu, kun ei viitsis alkaa häiriköimään toista työpaikalla. Olis varmaan aika perseestä jos joku "urpo" yrittäis joka mutkassa iskeä ja sitten nainen ei olisikaan yhtään kiinnostunut. Naisista kun ei katsos tiedä, ovat kaksinaamaisia. ystävällisiä ja kivoja ja sitten seläntakana kerrataan työkavereille, että tuo ehdotti sitä ja kysyi tätä jne. hehehh epätoivoinen luuseri.

      Eli keinot on aika vähissä ja nekin on aika säädyllisiä :).
      Jos auttaa aina, kuuntelee aina. hymyilee joskus. esittää kritiikin parhaan diplomatiakykynsä mukaan, kertoo siviiliasioitaan, kyselee sinusta, tai no se olisi jo ehkä häirintää enemmässä määrin..

      • gergerger

        Kovin tuttua, ensin eräs nuori nainen ihastutti minut itseensä ja sitten alkoi esittämään ettei kiinnostakaan ja puheli selän takana minusta paskaa muille, kun siinä kiduin ihastuksissani ja välillä välttelin naista kun en kestänyt katsella yms.. Silti pyrki kokoajan seuraan hymy naamalla, naiset ne ny vaan näköjään on sadisteja.


      • gerger

        HV. En koskaan puhunut paskaa sinusta.


      • Iloveyoutoo
        gergerger kirjoitti:

        Kovin tuttua, ensin eräs nuori nainen ihastutti minut itseensä ja sitten alkoi esittämään ettei kiinnostakaan ja puheli selän takana minusta paskaa muille, kun siinä kiduin ihastuksissani ja välillä välttelin naista kun en kestänyt katsella yms.. Silti pyrki kokoajan seuraan hymy naamalla, naiset ne ny vaan näköjään on sadisteja.

        Ehkä sillä naisellakin on vaikeaa, koska pitää sinusta. Kokemusta on.
        Naiselle kannattaisi kertoa rehellisesti mitä mieltä nyt olet.. nainenkin saattaa kärsiä koko ajan tunteistaan sinua kohtaan.
        Ole nyt rehellinen. Itse naisena arvostan miestä enemmän, sen rehellisen keskustelun jälkeen.


    • aikaonrahaa

      Koittakaa naiset nyt jaksaa sinne kotia saakka ja tehkää töitä työpaikalla.

      • paikallaoloriittää

        Pitääkös siellä töitäkin teherä. Eikös se riitä että on vaan läsnä.


    • Alkuainahankalako

      No ei kait se työtehoon vaikuta jos toisistaan kiinnostuneet tekisivät tuttavuutta tai yrittäisivät tehdä työpaikallakin. Jossain se pitää alkuun laittaa. Sen jälkeen suhdetta voi hyvässä lykyssä jatkaa vapaa- ajalla.
      Monet hyvät kestävät oarisuhteet ovat saaneet alkunsa työpaikalla.

      • niinpäsjuu

        Oharisuhteet, juu, varsinkin.


    • Ulinaaulinaa

      Puristaisin oikein napakasti perskannikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe