Hävettää mennä Alanyaan

MamiTaasAlanyassa

...Mut kun ei oo varaa muuuhun.
Bazaarista ostan itselleni ja lapsille piraatti vermeet.
Eihän ne kestä kuin muutaman pesun, mut elämä on.
Itse aion olla joka ilta Heikin baarissa ja laulaa karaokea.
Heikin baarin kalapuikot ja makkaraperunat on ihan best safkaa.
Oishan se kiva, jos reissusta löytyis kiva paikallinen herrasmies isolla varustuksella tietysti 😍

57

1814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martta79vee

      Minä ostin tuliaisiksi kurpitsalampun ja lopuilla rahoilla niitä ihania makaryynejä.

    • Mikä Alanyaan matkustamisessa varsinaisesti hävettää? Itse ajattelin tammikuussa tai muulloin ensi keväänä lähteä Alanyaan.

    • Enkerroikinä

      Alanyaan menijä leimautuu parempien ihmisten silmissä häviäjäksi ja reppanaksi.
      Siksi moni ihminen salaa Alanyaan menon ja väittää olleensa muka esim Santorinilla.
      Moneesti Alanyasta ostetut ja lasten päällä olevat feikki Adidas verkkarit paljastaa totuuden tarkkasilmäiselle naapurille ja muille lapsille.
      Voi sitä häpeää, kun totuus paljastuu 😥

      • tervhuonompiväki

        Vilkasin tuossa huvikseni yhden meidän taloyhtiön "paremman väen" auton rekkarin kun kurvasin ikioman 10v vanhan ässämersuni parkkiin, tarkistin trafista niin sehän olikin Santanderin auto, eikä "paremman väen", samanmoista kultaketjuu kaulassa ja rolexia ranteessa kuin itsellä en oo meidän taloyhtiössä nähnyt kuin naapurilla, jonka kans käytiin Turkissa jokin aika sitten, mut me "huonompi väki" tullaan hyvin juttuun keskenämme, käydään varmaan ens talvenakin. Haistatamme pitkät paskat "paremmalle väelle".


    • hyvämesta

      Puuttuu enää palstan "rahamiesten" itkut, miten kallista on Alanyan kaupoissa ja ravintoloissa...

    • TyhmätOstaa

      Alanyan piraatti rääsyjen hinnat nousee kymmeniä prosentteja joka vuosi.
      Silti KELA pummit niitä paskoja ostaa, kun muka halvalla saa.
      Muutaman pesun jälken kaulus venyny useamman sentin ja feikkilogo rinnasta rapissut pois.
      Lenkkikenkien pohja irtoaa kuukauden käytön jälkeen ja kurpitsalampussa jo valmiiksi sähköjohdot väärinpäin...

      • NoloÄijä

        Kovasti tuntuu olevan omakohtaista kokemusta viisaalla kuluttajalla. Suahan on taas kusetettu ääliö.


      • Anonyymi

        Ota poskeen kelapummines.Olet kuitenkin joku alipalkattu sekatyömies.


      • Anonyymi

        Miten nuo tuotteet eroavat tokmannin tuotteista, joita te sohvaturistit ostatte


    • eivelaksimatkaan

      No voi helvetti !! Mitä ihmetä se kenellekään kuuluu kuka missäkin reissaa. Onhan se järkevää mennä juuri sinne mihin rahat antaa myöten!

    • Kylläpäs tähän aiheeseen tulee hulluja vastauksia. Alanyahan on lämmin ja mukava kohde, eikä ns. parempien ihmisten mielipiteistä kannata välittää.

    • EnMee

      Alanya yh-ämmien taivas.
      Niin rumaa mätisäkkiä ei ole, etteikö joltain karvaranteelta lohkeis sauvaa pesään.
      Terve suomalainen ei Alanyaan mene ✋

      • OnnetonSurkimus

        Sulle ne ei kuitenkaan anna.


    • KreikkaanSyksyllä

      Useampi matkatoimisto lopettanu matkat Alanyaan.
      Vihdoinkin ihmiset tajuu, et Alanya ei ole ihmiselle sopiva paikka

    • tervhuonompiväki

      Ostin Alanyan bazaarista aidot Ray-Banit.
      Maksoi vain 4 euroa.
      Suomessa huomattavasti kalliimmat.
      Uimarannalla ostin Rolexin kellokauppiaalta.
      Hinta vain 10 euroa.
      Kysyn vaan paljonko maksais Suomessa?
      Alanyassa voi tehdä edullisia löytöjä

      • hinkulipinkuli

        Minä teetätin Ray- Banin kehyksiin vahvuuksilla olevat linssit. Suuren kaarevuuden takia hinnaksi tuli melkein 700 euroa.
        Ranteessani on Rolex Oyster Perpetual steel and gold, yli kymmenen vuotta vanha mutta uuden hinta tänään yli 8000 euroa.

        Totta siis on että Alanyasta tekee todellisia ostoslöytöjä.


      • FutisFani

        Viime reissulla ostin FC Juventuksen pelipaidan Alanyasta.
        Ronaldon päällä Champions liigan pelissä ollut aito pelipaita hikitahroilla.
        Naapuri om kateellinen ja haluais ostaa tän multa, mut en todellakaan myy.
        Tää on tulevaisuuden keräilyharvinaisuus 😎


    • MullaOnOmatHampaat

      Viime reissulla oli basaarissa yhdellä miehellä myytävänä kultahampaita.
      Niitä oli iso lasikulhollinen, missä satoja hampaita
      En tiedä kenen suusta ne oli revitty, mut ostin 2 kpl.
      Ei hävettäny...hyvät ostokset tein

    • Hyvää_matkaa

      Mene minne haluat. Mitä se kenellekään kuuluu, missä käy ja onko rahaa vai ei. 'Paremmat ihmiset' voi geez, suomalaiset on kaikki tolvanoita ja näkee jo kaukaa mistä tulevat, että se siitä paremmuudesta. En pahalla, mutta näin se on.

    • T-paidaton

      Alanyan matkojen hinnat noussu selkeesti.
      Esim viikon AL matkat 250-300 euroa kalliimpia kuin keväällä.
      Tänä syksyn jäi piraatti t-paidat ostamatta 😥

      • ElämäJanottaa

        Surullista, mutta niinhän sulle käy joka vuosi.


    • kalanystävä

      Onko kukaan syönyt kalapuikkoja Alanyassa?
      Missä ravintolassa ne ovat parhaita?

      • HeikkiForEver

        Heikin Baarin kalapuikot hyviä.
        Perunamuussin kanssa jotain 14 euroa/annos.
        Kyllä nälkä lähti.
        Jälkiruoaksi otettiin korvapuusti ja lonkero.
        Maksoi 8 euroa


      • HeikiPaarinVanittaja

        Tuo on kyllä totta että Heikin baarin kalapuikot ovat hyviä. Kysyessäni sanoivat että tuovat ne tuoreina Norjasta!
        Tonnikalat tuovat suoraan ilman välikäsiä Thaimaasta.


    • Heikinpaariparas

      Surkea provo...

      • kalapuikkovaniToo

        Minun mielestäni tuo oli koko viikon paras!


    • Minäjahäny

      9.9 Turkkiin. Eikä yhtään HÄVETÄ

      • Seinänaapurisi

        Mut muut HÄPEE sun puolesta !!!


    • ihme.paikka

      Suomalaisen räkälän seinäruusustakin puhkeaa Alanyan baareissa kaikkien miesten ihailema ja kilvan haluama hehkeä kaunotar.

    • Lentoemäntä

      Primera airin kone täynnä persaukisia maalaisjuntteja ja törkeän ylipainoisia mätisäkkejä.

    • Lääkitysvoismyösjeesii

      Hahahah jaksaa aina naurattaa nää/tää trolli täällä, joka varmaan menettäny mätisäkkinsä jollekki paremmalle. Aina paasaa täälä siitä ku kelapummit lähtee alanyaan, vaikken usko tolla ajan määrällä jonka tänne palstalle käyttää että ois aikaa käydä töissäkin.... Pää vaan pois perseestä ja jatka elämää, käytä aikasi vaikka jonkun uuden legginssilorton löytämiseen, vanha tuskin takas tulee :DDDDDDDd

    • Tyyne58

      Käyn Alanyasss panettamassa itseäni.
      Iso sapelikalu on mun juttu.

      • Ihanparas99

        Sama juttu- MInä myös ja olen saanut siellä joka ilta ja isoa ja viimeksi todella hyvää.


    • ÄippäPohjanmaalta

      En todellakan kerro kenellekään, et menen lokakuussa 2 viikoksi Alanyaan.
      Aina saa vaan kuulla vinoilua, jos joku saa tietää et menen taas sinne 😢

      • 7kertaaKäyty

        Me oltiin mieheni kanssa viimevuonna 2× alanyassa. Saatiin kyllä kuulla vinoilua vähän jokapuolelta. Nyt lähdetään 9.9 ja ollaan 2 viikkoa. Enkä meinaa kauheasti mainostaa tutuille. Niin ja ihan omilla rahoilla, eikä sossun.


    • Savonruusu

      Toin poikaystäväni Alanyasta Kuopioon asumaan.
      Enää ei tarvitse ravata Turkissa.
      Mies tekee ruoat ja hoitaa kämppää.
      Itse Citymarketin kassalla töissä.
      Elämä hymyilee 😍

    • Lakutäti

      En kehtaa mennä enää Alanyaan.
      Ensi viikonloppuna käyn Vaajakoskella Pandan tehtaanmyymälässä ostamassa lakuja.
      Siinä minun tämän syksyn reissu

    • päivätanssit

      On hauskaa muuten huomata että yksinäiset viriilit miehet eivät kyllä Alanyaan mene.
      Yksinäiset rouvat kylläkin ja he eivät kehtaa matkoistaan huudella.
      Paikka onkin seniilien eläkeläisten ikioma mesta.

    • RVA44

      Kikkelin perässähän sitä joka kevät ja syksy Alanyaan mennään 😘
      Mää on niitä asioita, joista ei paljoo naapureille ja työkavereille puhuta

      • JokuMuuMielessä

        Hyviä reissuja vaan, kai sieltä sitäkin saa.


    • EnsimmäinenAlanyanReissu

      Missä ravintolassa voi tavata Alanyan parhaat paikalliset herrasmiehet?

      • tiina11vee

        Paikallisia herrasmiehiä et baareista löydä.
        Tarjoilijanretkuja niissä kyllä roikkuu yllin kyllin.


    • AnneIi

      Syksyllä taas salaa tänne viikoksi.
      Miehelleni sanoin meneväni käymään siskoni luona Tanskassa

      • 39vuotta

        Sama täällä. Viikko Azak hotellissa omaa laatuaikaa ilman ukkoa.
        Menköön Tallinnan risteilylle porsastelemaan...Minä menen Alanyaan


    • Irja72vee

      Minä olen ottanut 4 partavauvaa luokseni asumaan. Iltaisin opetan niitä leipomaan kanelipullia ja pussailen niitä.
      Ei tarvitse enää matkustaa Alanyaan asti.

    • Heikinbaarissanähtyä

      Valtava myötähäpeä kun näkee näitä kulahtaneita 90kg suomikeijuja kännissä ja kuvittelevat olevansa kauniita kun turkki pojat huutelee perään, kuinia helvetissä ne pystyy maata 90kg poikatukka norsun kanssa vaikka seinäruusulta löytyis rahaa vailla muille jakaa, eihän siinä.voi ottaa edes eteen kun poikatukka ei meinaa muistuttaa naista enää, maha ja alapää roikkuu polvissa rinnat pikku tyhjät säkit alapää ajamatta , viskikurkku ääni nortti poskessa ja tatuoitu iho ja kaiken kruunaa lyhyeksi ajeltu poikatukka, hyi hirvitys ei uskalla enää miettiä enempää menee yö unet, meni ainakin ruokahalut laihtuupa ainakin :D

      Turkki on kiva maa mutta nuo kuvailemani naiset pilaa kohteen

      • JäänytNäkemättä

        Hyvin olet tavaraan tutustunut, kun tiedät alapään kunnonkin, sehän ei pääälle päin näy. Valtava myötähäpeä sua kohtaan.


    • Trollipoliisi

      Hyvinhän sulla menee jos Heikinbaarissa heilut. Trollit taas täällä....

    • Himohiiri

      Nyt just Kahya Hotellissa salaa.
      Kenellekään en ole matkasta kertonut.

    • häpeäonlieväilmaisu

      Olin turkissa n 15 vuotta sitten. Suurin harmitukseni liittyy vielä tänäkin päivänä siihen, etten saa tehtyä tekemättömäksi. Olen "saastuttanut" elämäni lomakohdekokemushistoriani käymällä Turkin Alanyassa. Toinen toistaan viheliäisempää porukkaa kaikki muut myyjät paitsi ruokakaupassa, lentokentän tullissa ja yhdessä ainoassa pihviravintolassa.

      Luurangonlaihoja kulkukoiria pidettiin vesipuistossa häkissä, auringossa, janossa ja nälässä että turistit ostaisi maksullista vettä ja ruokaa säälistä niille (ruokakulhoa pidettiin häkin ulkopuolella) , meidän seurue jätettiin noutamatta retkikohteesta, kauppiaat tunki meidät melkein väkivalloin katsomaan suomi-hinnoiteltuja hopeakorurihkamoita, narkkarit möi käsitöitä kadulla, taksin kanssa sai vartin neuvotella ennen kuin kilometrin matka järjestyi täysjärkisellä hinnalla, piraattipartavesi tuoksui tärpätille, viemäri ei vetänyt hotellissa ja 4 tähden hotellin ratkaisu oli dumpata puoli tusinaa pyyhkeitä meille päivittäin imeyttämään tulviva vesi, kaupassa punaviinihyllyssä joissain pulloissa lillui homemattoja, paksut haiverkot oli riekaleina uimarannan edustalla 2 metrin syvyydessä, sähkökatkoksia joka ilta hotellilla, pahan makuiset tomaatit ovat joku Alanian/Turkin brändi, kaikissa ravintoloissa, halpahallin nahkatakkeja ja vöitä myydään kuin mukamas matkamuistoina (suomi-hintaan tietenkin), joku paksukainen alkoi herjaamaan kumppaniani ja kerjäämään "käytösopetusta" kun en ostanut taskulämmintä jäätelöä triplahintaan jne.

      Melkein yhtä järkyttävä kokemus oli nähdä (kun on ihmisiä jotka eivät ymmärrä käsitettä "hyödyllinen idiootti") yhdessä vaatekaupassa myyntitiskin lasin alla myyjän vakioasiakas-turistien tuomia talvella otettuja valokuvia suomalaisista supermarketeista.

      Järkyttävä paikka, pysykää poissa ja oppikaa toisten virhekokemuksista.

      • Missähän_kävit

        Virossako?


      • sielläkävin
        Missähän_kävit kirjoitti:

        Virossako?

        Ei, vaan Turkin Alaniassa. Ei ne silmälasit NOIN paljon maksa. En kyllä menisi viroonkaan, kuuluu samaan sarjaan Turkin kanssa minun asteikolla, jo käymättäkin siellä.


      • MistäNäitäTulee

        Kannattaisikohan sun lopettaa suonensisäisten huumeiden käyttö, melko rajuja hallusinaatioita ainakin aiheuttavat.


    • Mumeli67

      Alanya on karmaiseva paikka. Äärimmäisen tylsä eikä yhtään mitään nähtävää.
      Pääkatu täynnä kuppiloita ja niiden nurkissa seisoskelee valluja jotka kyyläilevät turisteja varastaakseen, huijatakseen tai ryöstääkseen turisteilta heidän varansa.

      Joka hetki pitää tarkkailla ja pelätä. Kamala paikka kertakaikkiaan.

    • EiEnääIkinäAlanyaan

      Yh-mamit käy Alanyassa tyydyttämässä patautuneet tarpeensa.
      En näe mitään syytä, miksi muiden kannattaisi käydä siellä.
      Kale kukkulassa ei ole mitään nähtävää ja piraatti t-paidatkin nykyään kalliimpia kuin orkkikset Suomessa.

      • MutsiKiimassa

        Ensi viikolla 3 viikoksi rentoutumaa .
        Ukko menee mökille, minä Alanyaan


    • huumorikohdekukkkiii

      Ensi kerralla alan hillittömästi nauramaan, jos joku sanoo mulle käyneen turkuissa lomalla!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe