Maria Petala vaan jaarittelee

Meedioihinpettynyt

En ymmärrä miten nämä muka meediot väittää monesti että he ei välttämättä saa yhteyttä johonkin, ja silti rahastavat täyden hinnan. Tää Maria Petala vaan jaaritteli, mitään tietoa ei ollut, kunhan mun mielestä vaan arvaili ja kyseli että onko tälläinen ja tälläinen näkymä. Kysyi nimeä ja sitten alkoi puhua maisemasta ja selitteli että voi tulla sukupolvien takaa. Sitten vielä yritti ottaa uudestaan tiettyyn henkilöön yhteyttä ja alkoi taas jaaritella ihmsen ominaisuuksista ja kyseli oliko tälläinen ja tälläinen. Aikaa kuluu, minuutit ja eurot juoksee. Laitoin 10 min kohdalla luurin kiinni ja taas köyhdyin 30e, mistä, aivan tyhjästä. Halusin saada viestiä sieluntasolla olevasta ihmisestä enkä kysymyksiä onko tämä ja tämä. Jos ei saa varmasti yhteyttä niin siitä kannattaisi jo sanoa sivuilla. Näin hän itse sanoo sivuillaan :
· Meediona tuon viestejä henkimaailmasta edesmenneiltä läheisiltäsi, tuttavilta ja jopa kaukaisilta sukulaisilta.

Mistä löytyisi oikeasti osaava meedio kuten olen nähnyt telkkarissa jenkkiläisissä ohjelmissa, että oikeasti tuovat sitä viestiä eivätkä vain jaarittele turhanpäiväisiä. Alkaa oikeasti usko mennä näihin kaikenmaailman ennustajiin ja selvännäkijöihin.

14

1809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltuon

      soititko jonkun firman ennustajalle? ne ei tiedä mitään

      • Myös_saman_todennut

        Tuo ylläoleva on vain niin totta.....


    • Huomattu_on

      Ohjelmaa jo jonkin aikaa seuranneena olen huomannut pitkän aikaa sitten, että suurin osa niistä siellä esiintyneistä "ennustajista" ja "meedioista", mm. myös tuo Maria Petala, Saija Ranttila ja moni muu, ei tiedä yhtään mitään, eli eivät siis ole mitään oikeita ennustajia ja meedioita. Sen on huomannut mm. siitä, että kun asiakas jotakin kysyy, niin heiltä heti alkaa mennä jokin pieleen. Eli he alkavat kertoa tuntomerkkejä joistakin edesmenneistä, mutta soittaja ei tunnista lainkaan kyseistä henkilöä. Toiseksi, minusta nämä itseään meedioiksi käyttävät aika usein, tai lähes aina epäselviä ilmaisuja, kuten "Näen jonkin ruutuikkunan, ymmärrätkö mitä tämä tarkoittaa?"
      Itse he väittävät saavansa viestejä symbolisesti. Joopa joo. Ei vaan mene läpi. Enemmän vaikuttaa siltä, että he vain keksivät nopeasti omasta päästään jotakin, josta ei varsinaisesti jää kiinni. Tai oikeampi ilmaisu lienee: ei voi jäädä kiinni. Huijaamisen huomaa siitä, että paitsi he käyttävät epämääräisiä, tai niin epäselviä lauseita, tai eivät sano sano mitään sellaista, mistä olisi heille soittaville asiakkaille mitään konkreettista ja todellista hyötyä.
      Kummastelen vain sitä, että ohjelmaan soittavat eivät itse näytä huomaavan mitään, eivätkä panevan pahakseen sitäkään, että menettävät päivänselvää rahaa. Ja vieläpä valehtelijoille.

      Luulen, että kyllä muidenkin ohjelmaa katsoneiden on täytynyt huomata edellä kertomiani asioita.

      Älkää vaan ihmeessä soitelko millekään kalliisiin yrityksiin, jotka tarjoavat palveluksiaan puhelimitse. Menetätte vain rahanne ja huijareiden liiviin.

    • kuultu_on

      täällä tämä yksi jolla on aikaa haukkua kaikki ennustajat taas melskaa,, eisiinä mitään, aina voi valittaa mutta ootteko_huomanneet_viivat elikkä eikö sulla ole mitään muuta harrastusta kuin selvänäkijöiden, meedioiden yms haukkuminen ja katkeroituminen siinä sivussa?

      • Rambolia

        Edellisen tavoin olen seurannut myötähäpeällä Petalan,Ranttilan ja Tarja Saharin yritystä löytää asiakkaalle uskottavia tuntomerkkejä tuonpuoleiseen menneistä. Esim. Maalaismaisemassa elänyt nainen. Sitten kun asiakas antaa jonkun vinkin niin sitä seuraten ja lisää udellen jatketaan juttua. Ainoastaan Laura Roine on saanut yhteyteen oikeita henkilöitä, tuntomerkkeineen, eleineen ja viesteineen.


    • Kerttu-65

      Minulle Maria Petala näki oikein tuntomerkein rakkaan läheiseni. Tuntomerkit olivat hyvinkin selkeitä ja varmoja. Hän myös mainitsi aluksi että aina ei voi olla varma saako yhteyden kuolleeseen. Myös tulevaisuudestani tiesi asioita mitkä ovat tapahtuneet. Samaa mieltä olen siitä että kannattaa huolella katsoa kenelle meediolle tai näkijälle soittaa. Maria Petalaa itse suosittelen kokemukseni perusteella.

    • Pirkkopirkko

      Olen ohjelmaa useasti myös seurannut ja huomannut Laura Roineen mutta myös Maria Petalan onnistuneen hyvin tuodessaan noita tuntomerkkejä toiselle puolelle siirtyneistä. Ei kai kukaan aina onnistu....

    • SirkkaKainuu

      Hei "meedioihinpettynyt", on taito myös kuunnella mitä meedio kertoo. Olen ollut meediotilaisuuksissa ja huomannut, että myös kuulijan oma energia ja avoimuus tilanteeseen vaikuttaa yhteyteen.
      Joskus voi jonkun ajan jälkeen huomata, että puhuttiin tietystä tuntomerkkeihin sopivasta henkilöstä joka ei tullut mieleen meedioistunnon aikana, näin on minullekin käynyt.
      Jos Maria Petala kertoi tunnusmerkkejä (kirjoitelmasi perusteella), käviköhän niin etteivät ne sinulle "kelvanneet" vaikka yhteys muodostui ja ennen asian selviämistä lopetit puhelun. Suosittelisin sinua kokeilemaan meediotilaisuuksia.

    • McDonaldsmeininki

      Samaa mieltä yllä olevan kanssa. Jotenkin tuntuu, että monet täälläkin keskustelevista odottaa Maria Petalan, Tarja Saharin sekä muiden meedioiden ja selvänäkijöiden olevan koneita joilta pitäis saada täydelliset, aina oikeat, nopeat, helpot vastaukset omaan elämään. 😳 Sit kun tulkinta ja vastaukset ei kelpaa tai ole mitä halutaan, syytetään viestin tuojaa. 😂

    • Rayya

      Katson tv:tä useasti ennen työpäivän alkua ja minun mielestäni Maria Petala on onnistunut hienosti saamaan yhteyden näihin pois nukkuneisiin. Mieleeni on painunut etenkin pari tapausta. Ensimmäisessä, joka on jäänyt erityisesti mieleeni, Maria Petala luetteli kuolleen naisen napakan luonteen, rehevän ulkonäon, puutarha harrastuksen ja jopa lempikukan "Pionin". Toisessa, oikeiden luonteen piirteiden ja ulkonäön lisäksi, sen missä oli tämän edesmenneen kotipaikka ja sukujuuret sekä jopa astiasarjan nimen, jopa tämänkin soittaja heti tunnisti. Itselläni ei ole ollut vielä tarvetta ottaa yhteyttä meedion kautta kuolleisiin, mutta hänelle kyllä soittaisin.

    • Kummitushuhuu

      Nää teidän jutut on niin 👻😜

    • nakija

      sinne tehdään myös sovittuja soittoja joissa on käsikirjoitus.. järki hoi älä jätä

    • Intuitioo

      oon kuullu niin paljon tunnetuista ja tuntemattomistakin selvänäkijöistä/ meedioista puhuttavan täysin muuta kun oma kokemukseni on ollut. joitakin on kehuttu maasta taivaaseen (ystävienkin taholta) eikä ne oo nähny yhtikäs mitään erityistä ja sitten on kokemusta myös siitä, että jotain meedioo/ näkijää on arvosteltu kovastikkin jokapuolella ja se on kattonu mulle todella tarkkaan ja tienny kaikki asiat. kyllä se kannattaa ite vaan kokeilla omaan intuitioon kuunnelleen, niin saa varmuuden, eikä kuunnella toisten jorinoita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe