USKALTAAKO PIZZERIOISSA SYÖDÄ

PuhdastaPizzaaToivon

Onko Lapinlahdella tai lähiympäristössä suositeltavia pizzapaikkoja?
Ettei vain spemua laiteta pizzoihin?

30

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pizzapoika

      Uskaltaa, parhaat pizzat Laparilla Asematien pizzeriasta, nyt en muista nimee olikohan Samin pizza. Ennakkoluulottomasti vaan tilaamaan

    • pizzafriikki

      Samin pizza, parhaat pizzat

      • eioletottakaan

        jeee tosi hyvä paikka


    • 867tuhjhh

      mitä se spemu on ?

      • nielutippuri

        Takahuoneessa vatkattua majoneesia


      • Anonyymi
        nielutippuri kirjoitti:

        Takahuoneessa vatkattua majoneesia

        Bysyykö se turvallisesti pussissa


    • mozzarellalazzarella

      Tottakai uskaltaa

    • SpermaaSeOn

      BOIKOTOIKAA MUSL-TAUSTAISIA PIZZERIOITA TERR-ISKUJEN TAKIA

      • SiskoTerttuHelena

        Eilen juuri kuulin kuinka afgaanipojat tulivat uskoon.....eli ottivat Jeesuksen elämänsä...Herraksi ja Vapahtajaksi! Ymmärrän näkökantasi, mutta Jeesus etsii aina sitä yhtä joka on kadonnut! Monet muslimit ovat erittäin pettyneitä uskontoonsa...eikä MIKÄÄN uskonto annakkaan mitään lohtua eikä elämää kenellekkään!


      • EläUsko
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Eilen juuri kuulin kuinka afgaanipojat tulivat uskoon.....eli ottivat Jeesuksen elämänsä...Herraksi ja Vapahtajaksi! Ymmärrän näkökantasi, mutta Jeesus etsii aina sitä yhtä joka on kadonnut! Monet muslimit ovat erittäin pettyneitä uskontoonsa...eikä MIKÄÄN uskonto annakkaan mitään lohtua eikä elämää kenellekkään!

        ne vain esittää
        soluttautuvat maahamme ja ottavat muka uskontommekin ja sitten
        PAM!!!!!!
        kun oikea hetki koittaa


      • JeesuskoVai
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Eilen juuri kuulin kuinka afgaanipojat tulivat uskoon.....eli ottivat Jeesuksen elämänsä...Herraksi ja Vapahtajaksi! Ymmärrän näkökantasi, mutta Jeesus etsii aina sitä yhtä joka on kadonnut! Monet muslimit ovat erittäin pettyneitä uskontoonsa...eikä MIKÄÄN uskonto annakkaan mitään lohtua eikä elämää kenellekkään!

        MIKÄ SITTEN ANTAA?


      • SiskoTerttuHelena
        JeesuskoVai kirjoitti:

        MIKÄ SITTEN ANTAA?

        Ei mikään uskonto anna ihmiselle rauhaa...ainoastaa usko ....uskon isä Abrahamsita sanotaan, että hän uskoi Jumalaa ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi=eli syyttömyydeksi.........eli hän teki niinkuin Jumala käski häntä tekemään!

        Jeesus uuden liiton välimies sanoo... "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen, uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Joh. 14:1-3

        Sano Jeesukselle näin: "En vielä tunne sinua, sinä tiedät minut missä olen ja mikä minä olen...haluan oppia tuntemaan sinut, auta minua...minä olen syntinen ihminen enkä voi itse sovittaa tekoani/syntejäni, mutta uskon että sinä Jeesus kuolit syntieni tähden Golgatalla....siis anna minulle minun syntini anteeksi ja puhdista minut sinun verelläsi. Veresi vuosi Golgatalla kerran koko ihmiskunnan syntien tähden....minä otan sinut vastaan nyt!
        Kiitos Jeesus että pelastit minut kuolemalla ja sovittamalla minut Isän edessä!Anna minulle sinun rauhasi ja anna minun tulla sinun valtakuntaasi!
        Hyvää yötä ja siunausta!


      • SiskoTerttuHelena
        EläUsko kirjoitti:

        ne vain esittää
        soluttautuvat maahamme ja ottavat muka uskontommekin ja sitten
        PAM!!!!!!
        kun oikea hetki koittaa

        Voi joukossa olla heitäkin, mutta Jeesus voi muuttaa heidätkin ja heidän suunnitelmansa.......Jeesus kuoli koko ihmiskunna syntien tähden.....etkö tiedä, että se joka on Kristuksessa on uusi luomus se mikä on vanhaa on KADONNUT ja uusi on sisään tullut....ihminen muuttuu kun hän uudestisyntyy Jumalan sanan ja Pyhän Hengen voimasta!
        Muslimeita tulee uskoon joukoittain jo omissa maissaankin...miski ei sitte Suomessa!?


      • atheisti

        Näyttelevät tulevansa, kun on aivopesty pienestä saakka ei ihan helpolla ajatusmaailma käänny toiseen suuntaan. Eihän sinullakaan!


      • SiskoTerttuHelena
        atheisti kirjoitti:

        Näyttelevät tulevansa, kun on aivopesty pienestä saakka ei ihan helpolla ajatusmaailma käänny toiseen suuntaan. Eihän sinullakaan!

        Minä en ole ollut uskossa lapsesta asti. Tulin uskoon 31 vuotiaana. En ollut käynyt kirkossa kuin joskus jouluna. Uskoon ei voi tulla, jos Isä ei vedä ....Jeesus sanoo:"Kukaan ei voi tulla minun tyköni, jos Isä ei vedä!" Tätä aikaa kutsutaan etsikkoajaksi...silloin tämän maailman vastaukset kysymyksiin eivät riitä! Usko minua, on olemassa iankaikkisuus, missä kuolemasi jälkeen olet 100-varmasti!

        Lopullisia sijoituspaikkoja ihmiselle on vain kaksi....Jeesus tuli etsimään ja pelastamaan sitä joka kadonnut on!
        Jos olet ateisti, niin sinulle on kirjoitettu, että sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee,ne jotka häntä etsivät. Heb. 11:6


      • hölönpölöä

        No kukkaan ei oo tullu niistä kahesta paikasta kertomaan, höpönlöpöä ja pelottelua kuka pääsee minnekkin. Minä voin kertoo, mullan alle matojen ja toukkien syötäväks. Toisekseen kyse oli pizzapaikasta eikä uskonnosta.


      • SiskoTerttuHelena
        hölönpölöä kirjoitti:

        No kukkaan ei oo tullu niistä kahesta paikasta kertomaan, höpönlöpöä ja pelottelua kuka pääsee minnekkin. Minä voin kertoo, mullan alle matojen ja toukkien syötäväks. Toisekseen kyse oli pizzapaikasta eikä uskonnosta.

        En pelottele, kerron vaan, että tiedän on olemassa helvetti ja taivas!
        googleta Mary Baxter hän kertoo käyneensä helvetistä ja Jumala käski hänen varoittaa ihmisiä, sillä kirkko ei enää puhu siitä eikä varoita ihmisiä! Korvasyyhyyn puhuminen on hyvin suosittua!
        Baxterin sivuilla on useita muitakin todistuksia tuonpuoleisesta.
        Jeesus itse sanoi...älkää peljätkö sitä joka tappaa ruumiinne, mutta peljätkää sitä joka tapettuaan ruuminne voi heittää teidän sielunne ja ruuminne helvetin tuleen!
        Usko huvikses!


      • pizzalle

        Mikro kebabbbiaa en kyllä syö ennee!


      • eijumankauta
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        En pelottele, kerron vaan, että tiedän on olemassa helvetti ja taivas!
        googleta Mary Baxter hän kertoo käyneensä helvetistä ja Jumala käski hänen varoittaa ihmisiä, sillä kirkko ei enää puhu siitä eikä varoita ihmisiä! Korvasyyhyyn puhuminen on hyvin suosittua!
        Baxterin sivuilla on useita muitakin todistuksia tuonpuoleisesta.
        Jeesus itse sanoi...älkää peljätkö sitä joka tappaa ruumiinne, mutta peljätkää sitä joka tapettuaan ruuminne voi heittää teidän sielunne ja ruuminne helvetin tuleen!
        Usko huvikses!

        Voi elämänkevät mitä suollat. Aikamoista huuhaata, vai että ihan helvetissä käynyt. Annapa todiste omasta tietävyydestäsi äläkä jonkun höperön kertomuksiin viitaten.


      • SiskoTerttuHelena
        eijumankauta kirjoitti:

        Voi elämänkevät mitä suollat. Aikamoista huuhaata, vai että ihan helvetissä käynyt. Annapa todiste omasta tietävyydestäsi äläkä jonkun höperön kertomuksiin viitaten.

        Jeesus itse sanoi...älkää peljätkö sitä joka tappaa ruumiinne, mutta peljätkää sitä joka tapettuaan ruuminne voi heittää teidän sielunne ja ruuminne helvetin tuleen!
        Usko huvikses!

        No kerron sinulle suomalaisen tarinan kuolemasta! Oli eräs mies...hänet voidaan paikallistaa. Tunnettu evankelista Lea Gratz kertoi tämän TV7:n ohjelmassa....löytyy varmaan ohjelma-arkistosta.
        Mies ei uskonut tuonpuoleiseen. Hänen puolestaan kuitenkin rukoili eräs nainen...hänenkin nimi mainittiin ohjelmassa. Mies kuoli. Hän kertoo, että kirkkauden enkeli tuli häntä noutamaan. Enkeli vei häntä avaruuden halki...sitten alkoi häämöttää kirkkautta hohtava kaupunki! Mies alkoi huutaa:"Älä vie minua sinne, tuo kirkkaus polttaa minua, en voi mennä sinne! Enkeli kysyi mieheltä, tunnetko sen ja sen nimisen naisen? Mies sanoi tuntevansa. Enkeli sanoi, että nainen on rukoillut sinun puolestasi ja sinä et vielä kuole. Vien sinut takaisin maan päälle. Mies heräsi kuolleista. Hän otti sen jälkeen Jeesuksen hankkiman pelastuksen vastaan. Mies kuoli muutaman kuukauden päästä. Nyt ei varmaan enää kirkkaus häntä poltyanut, koska Jeesuksen veri oli puhdistanut hänet KAIKESTA synnistä!

        "Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat vailla Jumalan kirkkautta ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi USKON kautta hänen vereensä, osoittaakseen vanhurskauttaan, koska hän on jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit! Room. 3:23-25
        Mary Baxterin kokemus pitää yhtä Jeesuksen ilmoituksen kanssa. Siellä löytyy useita todistuksia muidenkin ihmisten kertomana. Näet ihmiset ja voit itse päätellä valehtelevatko he!
        Helvetti on todellinen....varo sitä!
        Tässähän se juju on, että ihmiset luulevat voivansa tehdä mitä tahansa pahuutta koska eivät joudu koskaan vastuuseen!


      • satuavaanon

        Voi mitä höpöä, kaikkea p*skaa jotkut uskovatkin.


      • SiskoTerttuHelena
        satuavaanon kirjoitti:

        Voi mitä höpöä, kaikkea p*skaa jotkut uskovatkin.

        Mikä sinua kiusaa siinä, että minä uskon Jeesuksen sovittaneen syntini? Ole uskomatta, jos et halua uskoa! Joka tapauksessa Jeesus kuoli koko ihmiskunnan syntien tähden.
        Hebrelaiskirje varoittaa.... "Sentähden tulee meidän sitä tarkemmin ottaa vaari siitä, mitä olemme kuulleet, ettemme vain kulkeutuisi sen ohitse......kuinka me voimme päästä pakoon, jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti ja joka niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet, saatettiin meille."
        Kiroilu ei auta nyt eikä helvetissä!
        Jeesus varoittaa, että siellä on itku ja hammasten kiristys.....kai siellä kiristellään hampaita syystä, kun ottaa päästä koska pelastus oli ihan tarjolla , mutta kulkeutui ihan typeryyttään(=kuvitteli olevans viisas) sen ohi! Sanotaan ettei itkut auta markkinoilla, mutta ei ainakaan helvetissä itku auta yhtään, sillä tuska on siellä kova ja kestää iankaikkisesti!

        Mieti! Miksi Jeesus muuten olisi tullut , jättänyt kaiken taivaan kirkkauden ja loiston, syntynyt syntisen lihan kaltaisuuteen(kuitenkin ilman syntiä), jos syntiin langennut ihminen olisi voinut pelastua jotenkin muuten?! Vaikka olisi ollut yksi ainoa ihmine joka haluaa pelastua, Jeesus olisi tullut hänenkin takiaan! Ihmisen sielu on mittaamattoman arvokas!

        Tunnettu evankeliumin julistaja David Pawson on kirjoittanut aiheesta kirjan. Hän sanoo, että Jumala kehotti häntä hyvin voimakkaasti kirjoittamaan kirjan ja varoittamaan ihmisiä, sillä helvetti on todellinen, ja useat kirkkokunnat on saatu vaikenemaan. Korvasyyhyyn puhuminen on päässyt vallalle!
        Hän puhuu TV7:n kanavalla...ohjelma-arkistosta voit hakea hakusanalla David Pawson...ja asia alkaa avautumaan sinullekin.
        John David Pawson on englantilainen baptistisaarnaaja ja kirjailija. Hän on kirjoittanut yli neljäkymmentä kirjaa. Pawson on erityisesti tullut tunnetuksi laajalti julkaistusta opetussarjastaan ja siitä tehdystä pääteoksestaan Raamattu avautuu. Wikipedia
        Syntyi: 25. helmikuuta 1930 (ikä 87), Englanti, Yhdistynyt kuningaskunta
        Puoliso: Enid Pawson
        Kirjat: Is the Blessing Biblical?: Thinking Through the Toronto Phenomenon,
        Koulutus: Cambridgen yliopisto, Durhamin yliopisto


    • uskonnonuhrit.fi

      Heikkoja hallitaan uskonnolla, vahvat käyttää järkeä.

      • SiskoTerttuHelena

        Paavali oli aikansa oppinein, mutta totesi pidän sen kaiken roskana Kristuksen tuntemisen rinnalla!
        Ihmisen järki myös on syntiin lankeemusken jälkeisessä tilassa. Jumala laittoi ihmisen viljelemään ja varjelemaan maata! Mitä me "järkevät" ihmiset olemme tehneet, maa saastuu !


      • SiskoTerttuHelena
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Paavali oli aikansa oppinein, mutta totesi pidän sen kaiken roskana Kristuksen tuntemisen rinnalla!
        Ihmisen järki myös on syntiin lankeemusken jälkeisessä tilassa. Jumala laittoi ihmisen viljelemään ja varjelemaan maata! Mitä me "järkevät" ihmiset olemme tehneet, maa saastuu !

        No missä viipyy "järjen"ääni?


      • Anonyymi

        Tuo ei ala päätä särkeä


    • oikeuksiatavoitteleva

      Nimimerkkiä "nielutippuri" käyttänyt kirjoitti kuitenkin että se on takahuoneessa vatkattua majoneesia. Miksi sitten sillä on niin harhauttava nimi kuin "spemu".

    • Pizzasami

      Samin pittzeriassa turkkilaiset pojat pistävät karvoja pitsaasi. He istuvat pitsataikinan päälle ja heidän persekarvansa saattavat tarttua pitsaan. Ei kannata ostaa samin pitsoja jos ei halua turkkilaista aids-tartuntatautia. Kerran itse kävin samin pizza-kebabissa ja löysin pitsastani kolme turkkilaista häpykarvaa. Meinasin oksentaa mutta päätin syödä pizzani vikisemättä etteivät turkkilaiset isot pojat suuttuisi minulle. kerran luvattiin ilmainen kokis mutta ei sitä saatana annettu minulle vaan pyydettiin maksamaan se.

      • opetelkaa.aakkoset

        jopas valehtelet kurja.
        tosi hyviä pizzoja ja kebabbeja ovat aina olleet kun olen käynyt !


    • Anonyymi

      Aivan toista asiaa mutta eräs viisasmies ihmetteli kerran miksi kaupasta ostamaansa kahvipakettiin oli päässyt ilmaa kun yleensähhän ilma on imetty pois kahvipaketista ettei kahvi pilaannu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe