Qruiserista kysyttävää

Newbie112

Kukaan löytänyt sieltä mitään vakavaa tai vähemmän vakavaa? Voisko joku kirjoittaa Qruiser for Dummies -oppaan. :D Mitä siellä niin kuin kirjoitellaan? Nettideittailu on mulle jotenkin kiusallisen vieras maailma. Musta tuntuu kiusalliselta, kun nää kysyy: miten sun ilta. En kestä tuollaista small talkia. Olenko friikki/tyrkky/jotain jos kirjoitan jotain syvällisempää?

14

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SöpöIntrovertti

      Mä olen miettinyt ihan samaa.

      Olisin halukas löytämään murun, mut en tiedä mistä, ja netti tuntuu liian pelottavalta kun ei osaa nettitreffi-etikettiä. Jotenkin vierastan myös oman kuvan jakelua yhtään missään muille kuin jo tuntemilleni ihmisille, tai ylipäätään ensin kuvan perusteella ihmisten arvioimista.

      Oon myös varma että kuvan perusteella tyrmäisin ihania tyyppejä kun se kuva ei oikeesti kerro tarpeeksi. (On muutes älytön sanonta se, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tuhat sanaa kertoo taatusti ainakin mulle enemmän onko henkilö kiinnostava vai ei.)

      Liian harva kirjoittaa itsestään treffipalstoilla tarpeeksi että kiinnostuisin :( (itse haluaisin löytää palstan jossa EI jaettaisi kuvia ollenkaan, vaan kiinnostus pitäisi herättää vain tekstin perusteella). Tietysti kuvan voisi myöhemmin jakaa niin halutessaan, mutta se ei läjähtäisi heti ensimmäisenä eteen. :)

      Parasta olisi löytää joku ihana ihan vaan livenä jostain, mutta tuntuu että oma arki on niin kaameaa sekoilua, että hyvä kun siitä selviää edes hengissä, ja siinä ei kyllä hirmuisesti ehdi ympärilleen tiirailla ylimääräistä :D ja vaikka joskus ehtisi, niin kaikki muut juoksee ohi niin kovaa ettei ehdi kiinnittää huomiota satunnaiseen tiirailijaan :/ :( ...

      (Perhana kun olisi vielä yläasteella, eikä olisi aikuisten huolia ja arkea. Silloin oli paljon aikaa ihastua ja katsella ympärilleen, ja myös muut ehti katsella takaisin. :) )

      • 1234567__

        Kuvan perusteella voi tulla tyrmänneeksi hyviä tyyppejä, mutta myös toisinkin eli ilman kuvaa kukaan ei kiinnostu. Toisaalta pelkkä tekstikin voi tulla tyrmänneeksi paljon ihmisiä tavalla tai toisella puhumattakaan jos tekstiä ei ole ollenkaan.

        Veikkaan, että Qruiserissa kuka tahansa on otettu jos kirjoittaa jotain varsinkin jos kirjoitat enemmän kuin "Mitä kuuluu?" tms.

        On fiksua ottaa huomioon, että kuvat saattavat levitä ympäri nettiä sellaisille saiteille johon ei itse haluisi ja toisaalta, vaikka ei kaapissa olisikaan niin joku ääriryhmän edustaja voi kiinnostua ja yrittää tyhmyyksissään tehdä jotain pahaa. Siksi turvallisuuden kannalta kannattaa kuvien kanssa olla harkitsevainen.

        Jos arkesi on hyvin sekavaa, kiireistä ja hädin tuskin selviät siitä hengissä niin miten ajattelit sen rinnalla vielä hoitaa ihmissuhteita puhumattakaan seurustelusta? Miten ehdit muun elämäsi ohessa vielä tapailemaan ja seurustelemaan? Tätäkin kannattaa miettiä.

        Ei muuta kuin tsemppiä seuranhakuun!


      • bear.is.the.best
        1234567__ kirjoitti:

        Kuvan perusteella voi tulla tyrmänneeksi hyviä tyyppejä, mutta myös toisinkin eli ilman kuvaa kukaan ei kiinnostu. Toisaalta pelkkä tekstikin voi tulla tyrmänneeksi paljon ihmisiä tavalla tai toisella puhumattakaan jos tekstiä ei ole ollenkaan.

        Veikkaan, että Qruiserissa kuka tahansa on otettu jos kirjoittaa jotain varsinkin jos kirjoitat enemmän kuin "Mitä kuuluu?" tms.

        On fiksua ottaa huomioon, että kuvat saattavat levitä ympäri nettiä sellaisille saiteille johon ei itse haluisi ja toisaalta, vaikka ei kaapissa olisikaan niin joku ääriryhmän edustaja voi kiinnostua ja yrittää tyhmyyksissään tehdä jotain pahaa. Siksi turvallisuuden kannalta kannattaa kuvien kanssa olla harkitsevainen.

        Jos arkesi on hyvin sekavaa, kiireistä ja hädin tuskin selviät siitä hengissä niin miten ajattelit sen rinnalla vielä hoitaa ihmissuhteita puhumattakaan seurustelusta? Miten ehdit muun elämäsi ohessa vielä tapailemaan ja seurustelemaan? Tätäkin kannattaa miettiä.

        Ei muuta kuin tsemppiä seuranhakuun!

        "On fiksua ottaa huomioon, että kuvat saattavat levitä ympäri nettiä sellaisille saiteille johon ei itse haluisi ja toisaalta, vaikka ei kaapissa olisikaan niin joku ääriryhmän edustaja voi kiinnostua ja yrittää tyhmyyksissään tehdä jotain pahaa. Siksi turvallisuuden kannalta kannattaa kuvien kanssa olla harkitsevainen. "

        Syy, minkä takia en koskaan laittanut kuvaani Qruiseriin. Siellä on nimenomaan paljon yhden tai kahden rasistisen tai avohoidossa olevan ääri-ihmisen feikkiprofiileja ja kaikki aapolappi/peepingtommi -materiaaliin Qruiserissa ja täällä S24:ssä tutustuneista tietävät, miten näiden kanssa "keskustellessa" tai näille rukkasia antaessa väistämättä käy.

        Kukkulalla kun ei sovi olemaan yhtä aikaa monta kuningasta tai tässä Qruiserin tapauksessa kuningatarta. Ja jos varsinkin tällaisen tavatessaan erehtyy laittamaan itsensä luokkaan "best", niin pelkkä oletus toisen olemisesta jotenkin parempi tai paras, ottaa jo tätä toista ääri-ihmistä kupoliin rankasti, jopa bannien arvoisesti ;D

        Valitettavasti M.O.T.


      • bear.is.the.best
        bear.is.the.best kirjoitti:

        "On fiksua ottaa huomioon, että kuvat saattavat levitä ympäri nettiä sellaisille saiteille johon ei itse haluisi ja toisaalta, vaikka ei kaapissa olisikaan niin joku ääriryhmän edustaja voi kiinnostua ja yrittää tyhmyyksissään tehdä jotain pahaa. Siksi turvallisuuden kannalta kannattaa kuvien kanssa olla harkitsevainen. "

        Syy, minkä takia en koskaan laittanut kuvaani Qruiseriin. Siellä on nimenomaan paljon yhden tai kahden rasistisen tai avohoidossa olevan ääri-ihmisen feikkiprofiileja ja kaikki aapolappi/peepingtommi -materiaaliin Qruiserissa ja täällä S24:ssä tutustuneista tietävät, miten näiden kanssa "keskustellessa" tai näille rukkasia antaessa väistämättä käy.

        Kukkulalla kun ei sovi olemaan yhtä aikaa monta kuningasta tai tässä Qruiserin tapauksessa kuningatarta. Ja jos varsinkin tällaisen tavatessaan erehtyy laittamaan itsensä luokkaan "best", niin pelkkä oletus toisen olemisesta jotenkin parempi tai paras, ottaa jo tätä toista ääri-ihmistä kupoliin rankasti, jopa bannien arvoisesti ;D

        Valitettavasti M.O.T.

        --- ja vaikka tänne homona miehenä kirjoittelen ja loukkaan palstan rajoja, niin toivottavasti lesboilla kirjoittajilla ei siellä ole samanlaisia vastaavia kiusankappaleita kuin meillä homopuolella valitettavasti on ollut.


    • Qruiserissa

      Samankaltaisia ongelmia. Kuinka pitkään kirjoitella, kunnes ehdottaa tapaamista? Mistä treffeillä puhutaan? Mitä niillä tehdään? Kertokaa nyt joku. Oon aina tutustunut kumppaneihin töissä tai harrastuksissa.

      Musta on jotenkin erikoinen maailma tämä nettideittailu. Kaksi vierasta ihmistä kirjeenvaihdossa. Jotenkin vaivaannuttavaa mutta mielenkiintoista.

    • VierasMaailma

      Ja mistä te kirjoittelette Qruiserissa?

    • Perinteinentreffaus

      Koetteko te muut hyvin turhauttavana tuon kirjoittelun? Itse onnistun aina luomaan vääränlaisen kuvan vastapuolesta ja myöskin toisinpäin onnistun myöskin luomaan tahattomasti itsestäni vääränlaisen kuvan. Väärinymmärrysten määrä nettideittailussa on paljon suurempi, kuin ihan irl tapaamisissa. Kai sitten olen vanhanaikainen.

      • Tuubaluu

        Kyllä! My thoughts exactly! Kun itsestään sen "myyntitekstin" perusteella annettava kuva on tosi vajavainen, vaikka yrittäisi kertoa paljon asioita. Siitä voi puuttua tärkeitä asioita jollekin ja toisaalta antaa just väärän kuvan tahtomattaan. Ja jos pääsee siihen keskusteluvaiheeseen asti, mä olisin niin paljon kiinnostavampi irl ja jotenkin kaipaan että se hlö kelle puhun on mun edessä, eikä ruudulla tekstin takana.... Mua pelottaa jo etukäteen vaikka en ole ikinä nettideittailua kokeillut (pari profiilia olen tehnyt mut tän fobian takia vetänyt pois kiireesti parin pvän jälkeen ) :D


    • Väärinynmmärryksiä sattuu. Mutta ihanasti sattuu myös sitä, että saa ystävän. Muutaman viestin jälkeen lienee parasta tavata, mahdollisesti jonkin yhteisen tekemisen muodossa, esim. mennä käveylle, pelata korttia, osallistua johonkin tapahtuman.

      • Nettiniina

        Mä olen myös saanut netistä ystäviä ihan live-elämään. Olen siis bisse ja aikoinaan treffailin miehiä netin kautta ja sain pari hyvää ystävää sillä tavalla. Eräs hyvä naisystäväni on eräästä nettikeskusteluryhmästä aikoinaan bongattu. Qruiseriin tein profiilin aikomuksena ottaa yhteyttä naisiin. Jännitin kuitenkin oman profiilin tekemistä, enkä tehnyt sitä valmiiksi. Minuakin ahdistaisi oman kuvan laittaminen jne. Selasin kuitenkin muiden profiileita ja olihan siellä mielenkiintoisia naisia. Aika vähän siellä Qruiserissa kuitenkin oli naisista pitäviä naisia.


    • Jouji

      Qruiser tuntuu nykyään tosi kuolleelta sivulta ja se on muutenkin monin tavoin vanhanaikainen. Pelkästään jo sivun ulkoasu on kymmenen vuotta vanhan näköinen...

      • etsinenlöydä

        Niinpä! Missä kaikki naiset on?!


    • Ruuutta

      Moikka
      Olin itse qruiserissa ilman kuvaa(pari kk) ja ei tapahtunut mitään järisyttävää, Viestien vaihtoa vaan.Sitten laitoin eri ilmoituksen kuvan kanssa ja johan rupes viestiä ja treffejä satelemaan.Ehdotin treffejä samalle päivälle tai seuraavalle.Kyllä sen heti näki onko kiinnostunut vai ei.Ne jotka jahkaili näkemisen kanssa, niin heipat vaan samantien.Nyt onnellisesti parisuhteessa, joten kyllä kannatti :)

    • Anonyymi

      Kuulosta samalta kuin Suomi24:n bisse ja gay palstat.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe