Ox app suite ongelma

En pääse s-postiin, tulee uudelleen kirjautumis sivu: https://posti2.suomi24.fi/appsuite/signin vaikka olen jo kirjautunut suomi24.fi:hin. Tämä Ox app suite ei hyväksy suomi24 tunnustani, joten miten saan sähköpostin käyttööni?

104

6044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Valitsimme Dovecot ja OX App Suite tuotteet niiden tarjoamien premium-ominaisuuksien ja domain-pohjaisen sähköpostipalvelun vuoksi”, sanoo Laura Avonius, Suomi24-palvelujen tuotepäällikkö. ”Myös kustannustehokkuus ja mobiilikäytön tuki olivat valintakriteerejä”

      Just joo, ja nyt kun kertoisivat miksei se toimi niin asia olisi ihan ok... Mutta eipä ylläpidosta ole kuulunut mitään vaikka palautetta olen lähetellyt, tosin siinähän mainitaan, että vastaamme jos on tarpeellista.... Yes,yes


      • jarix

        Posti OX App Suite tuli aivan yllättäen,eikä aukea eikä siis toimi yhtään.Jari


    • Rxxx

      Sama juttu. Appsuite ei hyväksy suomi24. tunnusta. Mistä kautta tavoitan tuen???

      • Rzz

        Avasin sähköpostin Mozilla Firefox:issa ja toimi moitteetta. Auwink auwink.


      • PZ62
        Rzz kirjoitti:

        Avasin sähköpostin Mozilla Firefox:issa ja toimi moitteetta. Auwink auwink.

        No ei muuten toimi mozillallakaan.


      • KariHa
        Rzz kirjoitti:

        Avasin sähköpostin Mozilla Firefox:issa ja toimi moitteetta. Auwink auwink.

        Eipä toimi minun uusimmassa Firefox;issa, eikä EXplorer 11 eikä missään.
        Tuntuu turhauttavalta sillä s-postissa on tärkeää viestiä.
        Suomi24;lle paljon miinusta.


    • hrrrr

      OX App Suiteen kirjautumisikkuna tulee kun yrittää kirjautua suomi24.fi -sähköpostiin eikä sähköpostiin pääse. MIKSI ? Eikö suomi24.fi tekninen tuki ole kuulolla ?

      • Siellä ollaan viikonlopun vietossa. Pitäis saada pari týöjuttua auki et sais vääntää loppuun ja ei helvetti kun ei tää wörki. Taidan siis korkkata oluen.


    • Täällä sama juttu grŕrr...

      • No onneksi en ole ainoa . Meinas mennä jo viimesetkin päreet loppuun asti


    • Täällä sama

      • Sama juttu täälläkin ja kun viä ois tärkeitä viestejäkin tullu! Piitkä miinus!! 😠


      • Täällä myöskin takkuaa


    • Ristus niinpä näkyy täälläkin olevan.

      • suomipellet

        ihan v....n kiva teettää nyt pari ylityötuntia ja saunakin jää välistä onneksi perjantai pullo on jo.


      • skhdfaeuyfaerliu

        Pahin virhe minkä olen tehnyt on suomi24 nelosen postin käyttö
        Nyt kaikkialla netissä on osoite suomi24 nelosen postiin joka taaskaan ei toimi


      • Taas tätä samaa paskaa! Voi v****! Tehkää ny jotain siellä!


      • pipsa1952

        Juurikin näin.. Ei pääse sähköpostiin vaikka kuinka itkis.. Luulin ensin et olen ite sössiny jotain mutta täähän onkin ihan yleinen ilmiö näköjään... Saattaa mennä sähköposti vaihtoon...


      • ei toimi posti kunnolla harmittaa


      • Voihan siitä pistää yllä pitäjälle viestiä että ei toimi sama vika itelläkin. Menivät jotain sössimmään siellä.


    • Joo, ihan sama juttu täällä. ilmoittaa vaan että väärä tunnus tai salasana. Aika syvältä tää touhu ; (

    • saatana tää on niin syvältä, ko ei toimi mitä helvettiä noi touhuu, eikä edes etukäteen ilmoiteta tommosesta

      • Kyllästyn

        Suomi24....missä viipyy info??


    • Sama täällä.URGH.....

    • Täällä sama!! Prkkk

    • paskaa, ei kaupallista potenttiaalia.

      • Joo eipä mullakaan toimi... Joten tekninentuki voisi tehdä asialle jotain


      • Tosikyllästynyt

        Eiku kaikki vaihtamaan toiseen postiin. Eipä millään toisella sähköpostin tarjoajalla ole vuosien varrella ollut ongelmia nin paljoa, mitä suoli24.lla


    • Ei toimi mullakaan iPadissa ..."

    • Ei toimi mullakaan s-posti... Ei se salasanan vaihtaminen ainakaan auttanu asiaa yhtään. Satuin sen tekemään... Mulle antaa sen sivun auki ja sit tulee tää ox app suite ja menin takas aloitussivulle ja sit s-postiin ja se aukas sen mut ei aukase sisältöä ennen ku on joku juttu tehty. Jaa,kiva ois vaan tietää et mikähän se on et mikä pitää tehä... Joo,vois ruveta jo toimimaan mut ootan ma asti ja sit teen uuven s-postin jonnekkin muualle ja rupeen miettii minne se sit pitää jakaa...

    • suuttunut

      Täällä sama!! Prkkk

      • suuttunut

        Virhe

        Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi


    • Hupisivusto

      Suomi24 ei ole varteenotettava posti, jos tarvitse luotettavuutta. Hotmaila tai Gmail toimii. OX APP Suite herjannut täälläkin jo kolme päivää. Pelkästään vuoden sisään ollut jo kolme kertaa useita päiviä kestäneitä ongelmia.

    • Ei pääse ei.....olisivat perhana ilmoittaneet että tällainen on tulossa ettei kelpaa mikään salasana mikä ennen kyllä kelpasi!!!

    • suuttunut

      Virhe

      Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi

      • Haista huilu! Mä en ainakaan oo vaihtanu salasanaa! Eikä varmaan nuo sata muutakaan!


    • Tuli sähköpostin vaihto.

      • Persus

        Niin tulikin


    • No hyvä tietää että on muillakin,ihmettelin et mikä vi..u on,en pääse kun on salasana väärä,eikä mahollisuutta edes vaihtaa sitä!!

    • ei toimi

    • Onneks löyty tietoa tästä ongelmasta täältä...mä jo pelästyin et tili tai kone hakkeroitu. Meni kaljanjuomiseksi prkl.

    • SAMA! Luulin jo et joku on hakkeroinut postini!

    • Vettu

      No ei toimi, vittu :-(

    • ravataan

      siis mitä v,,,,a,,ei toimi ei ,,sama on windows 10 ,, täys pa,,a ,,mutta onnex kohta vaihtuu seki 8.1 ,,n takasi

    • Ritta_M

      Nyt kirjautumissivulla tiedote:
      (i) Suomi24 Posti Postipalvelussa teknisiä ongelmia. Palvelu pyritään avaamaan mahdollisimman pian.

      • Ritta_M

        Juuri totesin, ettei ainakaan johdu käytetystä selaimesta tai omasta tietsikasta: kännykkäkin ilmoittaa "Ongelma sisäänkirjautumisessa".

        Yhteydenotot suoraan ylläpitoon ovat varmaan vaikuttaneet asian saamiseen "työlistalle".

        Enkä tosiaan ole äskettäin salasanaa vaihtanut, niin kuin selityksenä "Uudelleen kirjautumis"-vaatimukselle nytkin ainakin kerran näyttöön tuli. Ensimmäisen kerran törmäsin tähän vikatilanteeseen kesken sähköpostin kirjoittamisen, joku viikko sitten: siis kirjautuneena ja postia aktiivisesti käyttäessäni.


    • Vittuuntunut9696

      Ei helvetti saa suomi 24 pitää tunkkinsa. Silkkaa paskaa koko sivusto. Meni kaupat sivu suun kun ei pääse vahvistusviestiin kösiksi. Takunnut jo monia kuukausia. Joutunut arpomaan että millä selaimella pääsee ehkö sisään jos pääsee. Kerran olut tipalla että olisi jäänyt onnibussiliput käyttämättä. Lain mukaan ken sähköpostipalvelua haluaa tarjota, ilmaiseksi tai maksua vastaa, tulee hoitaa se kunolla. Jatkuvaa ongelmaa.

    • Mjori

      Sama täälläkin,ei toimi vakka vaihdoin salasanan. Ox app suite, ei aukee,herjaa väärä salasana.😠😠 !! ??

    • Ritta_M

      Nähtävästi vikaa ollaan nyt korjaamassa. Uusi tiedote posti.suomi24.fi-sivulla:
      " Suomi24 Posti Käyttökatko | Suomi24 Posti on tilapäisesti poissa käytöstä. Ole hyvä ja koeta uudelleen myöhemmin."

    • GeeMail

      Paskan myivät! Vittu tätä jo muutenkin huonomaineista sähköpostia :-(

    • Ox app suite ongelma
      En pääse s-postiin oma Suomi24 ei se toimi Firefox kautta

    • KEKKOSEN SANOIN"SAATANAN TUNARIT"

    • Pska

      Ei pääse vieläkään s-postiin vaikka laitoin palautetta suomi 24,jään. Ei oo kuulunu vastausta! Ois kiva tietää mikä mättää?

    • ei toimi täälläkään.
      vuosaari

    • Kdkdjd

      Ei toimi täälläkään.. varmaan korjaavat viimeistään maanantaina. M

    • Ei toimi ei.....

    • AeLm

      JOS TÄMÄ SUOMI24:n tapa tiedottaa asiasta niin POSTIN VAIHTO VÄLITTÖMÄSTI!

    • ei toimi... voi v***u

    • tekinenvika

      Minulla alkoi ongelmat, kun päivitin puhelinnumeron, ilmeisesti vika kytkeytyy siihen?
      Käytän päivittäin s-postia, joten toivottavasti saavat sen mahd. pian korjattua. Vaihdoin myös puhelinnumeron jälkeen salasanan ja ei sekään auttanut. Luulen, että on tekninen vika.
      Minulla on myös toinen sähköposti ja se toimii moitteetta, kun en ole siihen lisännyt puhelinnumeroa.

    • Ei toimi täälläkään, ei imapin eikä selainten (Chrome/firefox), eikä puhelimen kautta. Ei vaan hyväksy käyttäjätunnusta/salasanaa.
      Itsellä ei ollut puhelinnumeroa liitettynä vian alkaessa, Sen liittäminen ei tosin vaikuttanut mitenkään.

    • Hermoilija

      Jos nyt vaan odotellaan rauhassa. Kyllä minullakin hermot meinas mennä. Täällä kaikki samassa tilanteessa näköjään.

    • niimpäniin2

      eilen jo vikaa, eikä vieläkään korjattu,
      piti ruveta katsoon onko muilla ongelmia, kun sain tukipyynnön, että nyt tuleekin tällänen ja ei toimi, mitä tehdä...

    • tehkää nyt sit jotain ja vauhdilla. mulla on työvuorolistat tullu tänään sähköpostiin ja en tiedä moneksi pitää mennä töihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ei suomi24 näy ymmärtävän kuinka tärkeä s-posti on ihmisille.
      Etukäteen olisi pitänyt OX App Suite ongelma ratkaista.
      Tunti toisensa jälkeen menee kokeillessa ja samalla "harmitus" kasvaa.

    • juu, sama vika mullaki :(
      hanurista tämä "uudistus" **murinaa**

    • Sama täällä. Vakio venäläistä vaikka voissa paistais. VAIHTOON!

      • Tää vika jo toista päivää !! PÅrkkele Pårkkele. Treffit,sun muut pulinapoksit toimii, mut s-posti ei ! Sååtanan sååtana. Vois jotain ilmoo laittaa !! Eikä taatusti oo mistään oman salasana,yms vaihdosta nyt kii. Lahkeesta vaihdoin toiseen, vaikuttaakohan sekin prkl...


    • sama täällä jo toista päivää, menee kaikki tärkeä ohi ja laskut. kai suomi24 maksaa mun laskut!!!!

    • eitunari

      Eiköhän se ole tullut selväksi,että syvältä tämän postin toiminta on

    • Mumme

      Hyvä että löytyi täältä tietoa,säikähdin et joku virus, koneella tärkeitä työjuttuja. Mulla pari muutakin s postia ,ikinä ei oo ollu niitten kans mitään hankaluuksia. En enää ikinä uskalla suomi postiin tilata mitään lippuja ym

    • Koko iltapäivä n. 6h olen käyttänyt ongelman ratkaisemiseksi, nyt luovutan. Luulin olevani yksin tämän asian kanssa, mutta nyt helpotti.

    • Juma lauta korjakee joh tuo posti homma toimimmaan vai meneekö sähköpostin korjajat jonnekin ajamaan ruohoa ja haravoimaan mummojen pihoja ja käymään kaupassa kuten nää nyky postin kantajat mut vittu korjakee edes yks toimimmaan vai onkko niin vaikea tärkeä homma menellä se on just sähköpostissa.

    • Matimbo

      Nyt toimii taas. Alkoi jo lähes tulkoon itselläkin pinna palamaan, mutta parempi tämä toimimaton hetki on viikonloppuna kun arkena! Toivotaan että toimii jatkossakin.

    • Öyenssöyen

      Oisko tuo salasanan kalastelua???

      Tänään alkoi ekan kerran ilmestyä mulle tuo Ox App. Kun siihen päätyy, niin painakaapa selaimessa nuolta taakse päin. Sillä ainakin itse pääsin suomi24.fi -emailiin ilman Ox App syöttelöä.

      Missään tapauksessa en itse alkaisi tuollaiseen Ox App-ikkunaan salasanaani syöttämään!!!

    • keksitoinen

      Näköjään sama paska ongelma taas

      • entinen

        Taas OX alkoi oksettamaan..


    • fdujdfoipdk

      EIKÄ TOIMI TÄNÄÄNKÄÄN

      • Ei toimi ei pers...-ku ottaa kupoliin ku pitäis hommia tehä...tee täs sit ku ainatää posti tökkii mue.mur...


    • En pääse s-postiin. Ox App Suite plokkaa

    • En pääse minäkään s.postiin!!! Ox App Suite mullakin herjaa ja vaatiin "jonkun" toisen kai??salasanat mut ei huoli mun omia!!!???

    • Keksiko kukaan tahan ikina ratkaisua? Tai puhuiko kukaan tuelle? Mika hemmetti niita vaivaa?? Nyt pitais paasta sahkoposteihin kasiksi.

    • oxettaa

      Sähköposti ei toimi - tulee tämä OX App Suite -sivu. Selaimen vaihto ei auta: testattu Explorer, Mozilla ja Chrome. Nuoli taaksepäin selaimessa ei auta. Viesti laitettu palautelomakkeen kautta - tuskinpa sekään ihan heti auttaa. Tulisikohan apu nopeammin, jos laittaisi viestin tuotepäällikölle: [email protected]?

    • Jepujee

      Juu ei toimi ei. Olis kans aika tärkeetä postia laatikossa.

      • asdgjl

        Täällä sama juttu, laitoin palauteviestiä... saa nähdä tuleeko vastausta. Puhelimeenkaan ei vastata kuin 10-12....


    • Ryssälästä

      Eipä toimi vieläkään. Ensin tulee se vanha sisäänkirjautuminen ja siitä kun selviää muka kunnialla niin sitten pukkaa tämä hiton Oxsetusapu ja taas pitäisi toistaa samat litaniat. Eipä kelpaa käyttäjätunnus ja salasana.
      Ei ole näköjään mikään uusi ongelma. Se ei vaan lohduta yhtään, pikemminkin suututtaa.

    • ppposti

      Aiemmin olleiden ongelmien vuoksi vaihdoin firman postin gmailiin eikä ole ollut ainoatakaan ongelmaa! Tässä välissä suomi24:llä jo pari kertaa ettei saa auki kun tarttis. Vaihtoon menee nyt omakin. Tänään ois juuri ollu tärkeää postia ja aiheuttaa ihmetystä toisessa päässä kun ei vastausta kuulu.

    • 980563

      Pitäishän sen jo jokaisern tietää, että ei kannta koskaan käyttää suomi24 postia. Se on suoraan p.....stä ja syvältä!!!!

    • Jaha, ei toimi eikä hyväksy oikeaa salasanaa Firefoxilla, chromella, explorerilla, Ipadilla. VMP

      • Ja sama täällä. En pääse sähköpostiin. Harmi vaan, kun kaikki liput siellä sähköpostissa ja lomalla.


    • vihainen

      Voihan paska ei toimi mullakaan olis kans tärkeitä viestejä sähköpostilla enkä oo vaihtanut salasanaa et se johtuis siitä

      • Turbo-Urpo1

        Mikähän tässä suomi24 postissa on vikana, kun jatkuvasti mättää, kummallista sähläämistä koko ajan. En päässyt minäkään.


    • Mitäpelleilyä

      Miksei etusivulla eikä postin kirjautumissivulla ole mitään ilmoitusta asiasta? Eikö suomi24:ssä osata päivittää nettisivua vai eikö siellä olla ajan tasalla? Taidan laittaa viestiä palautelomakkeen kautta, alkaa kyllästyttämään tämä homma. Onko tästä ox suite -jutusta edes tiedotettu sähköpostin käyttäjiä? Jos on, niin itseltäni on ainakin mennyt täysin ohi.

    • vihainen

      Nyt pääsin suomi 24 postiin sisään

    • Jossukristiina

      Ei toimi sähköposti 😖

    • Voivittujoo! Nyt män juntturiin täälläkin. Juur ku olis pitäny laskuja laittaa! Spostiosoite vaihtuu kyllä johonkin.. prkl prkl..

      • Epäluotettava

        Ei toimi, APUVA


      • No ei toimi, ei...


    • Anonyymi

      Ketjun aloitus on 2v takaa ja sama ongelma on tänään. En ole päässyt sähköpostiini tällä viikolla, vaikka muualle s24 pääsen.
      Tuo aloittajan kuvaama tilanne; kun kirjaudun, aukeaa sinipohjainen sivu OX APP SUITE joka vaatii jotain uutta kirjautumista eikä päästä eteenpäin postiin.
      Olen kokeillut eri selaimilla, ei onnistu.
      Onko muilla tätä ongelmaa tänä päivänä??

      • Anonyymi

        Minulle tuli tänään sama ongelma ja ajattelin, että nyt on joku kaapannut postitilini ja vaihtanut salasanan, kun näytöllä luki:

        "Virhe. Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi."

        Klikkasin postisivun useasti auki uudelleen ja vihdoin se aukeni kuten normaalisti. Onneksi suomi24postiosoitteeni on vain tilapäiskäyttöön tarkoitettu salainen postini. En kuitenkaan halua tällaisia ikäviä yllätyksiä ja haluaisin tietää, mistä johtui!


    • Anonyymi

      Kyllä oli eilen ja tänään ja varsinkin nyt illalla. Itsellä siellä kans oleellista postia jota en pääse lukemaan

    • Anonyymi

      Näyttää olevan ongelma vain osassa tilejä. Ihan käsittämätöntä, että itse en pääse työtilille ollenkaan, mutta henk.koht tilille pääsee

    • Anonyymi

      Taitaapa poliisisaada tästä ketjusta oikeen kunnon rinkin kiinni!

    • Anonyymi

      jaaha sama ongelma täällä eilen toimi tänään ei alkaa vähitellen palaa päreet

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe