Suora kysymys 3

Mistä saa puolueetonta tietoa aborttiin liittyen? Paino sanalla "puolueeton"!

Kysymys pakko esittää, koska mikään tieto ja tutkimus ei teille ckelpaa. Nyt siis omat tiedonlähteet esiin?
Ilmianna
Jaa

26 Vastausta

No mitäs _puolueettomia_ tutkimuksia suosijasakki on esittäny? Ei niin MITÄÄN :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Puolueettomaksi luen Käypähoito -sivut ja julkiset potilaille tarkoitetut kunnalliset terveydenhoitosivut koska ne on poliittisesti ja uskonnollisesti ja aatteellisesti arvovapaat. Keskittyen abortin lääketieteellisyyteen. Siihen että abortin tarvitsija on potilas. Potilaan turvallisuus ja hoidon laadukkuus on ensisijalla eikä epämääräisiä tutkimuksia tai lähteitä hyväksytä, sillä potilasturvajärjestelmä on vastuussa antamastaan tiedosta ja hoidosta. Potilastieto perustuu tämänhetkiseen tutkimustietoon asioista. Jokainen saa tarvitsemansa hoidon puoluekantaan tai elämänkatsomukseen katsomatta. Jokainen voi kieltäytyä elämänkatsomukseensa jne perustaen hoidosta. Aborttiinkaan ei tarvitse mennä ja verensiirrosta ja leikkauksista voi kieltäytyä.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Älä lähde eri linjalle, vaan vastaa kysymykseen.

MISTÄ saa puolueetonta tietoa abortteihin liittyen, kun ainakaan sinulle ei mikään tieto kelpaa.

Kerro nyt!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Paketten kirjoitti:
Puolueettomaksi luen Käypähoito -sivut ja julkiset potilaille tarkoitetut kunnalliset terveydenhoitosivut koska ne on poliittisesti ja uskonnollisesti ja aatteellisesti arvovapaat. Keskittyen abortin lääketieteellisyyteen. Siihen että abortin tarvitsija on potilas. Potilaan turvallisuus ja hoidon laadukkuus on ensisijalla eikä epämääräisiä tutkimuksia tai lähteitä hyväksytä, sillä potilasturvajärjestelmä on vastuussa antamastaan tiedosta ja hoidosta. Potilastieto perustuu tämänhetkiseen tutkimustietoon asioista. Jokainen saa tarvitsemansa hoidon puoluekantaan tai elämänkatsomukseen katsomatta. Jokainen voi kieltäytyä elämänkatsomukseensa jne perustaen hoidosta. Aborttiinkaan ei tarvitse mennä ja verensiirrosta ja leikkauksista voi kieltäytyä.
suosijasakki ei usko mitä siellä sanotaan mm. aborttöörien kuolleisuudesta.
Ja joitain lähteitä siellä voi perustua puolueellisisiin tutkimuksiin kun ei oo nähtävästi vaivautuneet tarkistaan tutkimusten taustoja.

"MISTÄ saa puolueetonta tietoa abortteihin liittyen, "

Edelleen se sun tyrkyttämä puolueellinen "tieto" ei kelpaa! Sen sijaan niistä mistä et ole mitään perusteltua vastaan änkkäämistä keksiny, on puolueetonta tai ainakin paikkaansa pitävää tietoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
20 VASTAUSTA:
Kertoisitko, millä perusteella tuo on puolueetonta informaatiota?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiat.asiana kirjoitti:
Kertoisitko, millä perusteella tuo on puolueetonta informaatiota?
Siksi, että se perustuu naisten omiin kokemuksiin. Olet kertonut olevasi mies. Ihmettelen kiinnostustasi aiheeseen. Abortti on aina väkivaltaa naista kohtaan. Väkivaltaa johon syypää on mies.

On kaksi vaihtehtoa. Miehenä joko toivot naisille kärsimystä tai sitten naiivisti haluat uskoa, että mitään henkisiä vauriota ei tapahdu. Ehkä haluaisit olla jonkinlainen sankari, joka pelastaa naisia fundisukovaisten miesten kynsistä, jotka pakottavat naiset synnytämään. Et tajua, että olet omassa agendassasi ihan yhtä vahingollinen. Puutut asiaan, josta et edes mitään ymmärrä. Lisäksi haluat päättää siitä mitä nainen saa tuntea ja mitä ei. Et usko niiden naisten kertomuksia, jotka ovat syvän emotionaalisen kivun käsitelleet. Nainen on ilmeisesti sinulle pelkkä ruumis, aivoton objekti, jonka kokemuksilla ei ole arvoa. Alistat naisia ihan samalla tavalla kuin uskismiehet.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
lyt kirjoitti:
Siksi, että se perustuu naisten omiin kokemuksiin. Olet kertonut olevasi mies. Ihmettelen kiinnostustasi aiheeseen. Abortti on aina väkivaltaa naista kohtaan. Väkivaltaa johon syypää on mies.

On kaksi vaihtehtoa. Miehenä joko toivot naisille kärsimystä tai sitten naiivisti haluat uskoa, että mitään henkisiä vauriota ei tapahdu. Ehkä haluaisit olla jonkinlainen sankari, joka pelastaa naisia fundisukovaisten miesten kynsistä, jotka pakottavat naiset synnytämään. Et tajua, että olet omassa agendassasi ihan yhtä vahingollinen. Puutut asiaan, josta et edes mitään ymmärrä. Lisäksi haluat päättää siitä mitä nainen saa tuntea ja mitä ei. Et usko niiden naisten kertomuksia, jotka ovat syvän emotionaalisen kivun käsitelleet. Nainen on ilmeisesti sinulle pelkkä ruumis, aivoton objekti, jonka kokemuksilla ei ole arvoa. Alistat naisia ihan samalla tavalla kuin uskismiehet.
"Abortti on aina väkivaltaa naista kohtaan."

Mä en kyllä tunne niin että olis todellakaan väkivaltaa vaan pelastus! Jos olis joutunut jatkaan raskautta, olis ollut mulle hirveä kohtalo niissä olosuhteissa missä olin. Näin minä tunnen, olen nainen ja puhun omasta puolestani. Suon sulle oman tuntemuksesi. Miksi sinä väität tietäväsi mitä abortti toisille on? Itse vaadit muilta kunnioitusta naisten tunteita kohtaan mutta itse määrittelet mitä muut saa tuntea!

Tämä nimelle "lyt"
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
JohanNyt.Taas kirjoitti:

Mä en kyllä tunne niin että olis todellakaan väkivaltaa vaan pelastus! Jos olis joutunut jatkaan raskautta, olis ollut mulle hirveä kohtalo niissä olosuhteissa missä olin. Näin minä tunnen, olen nainen ja puhun omasta puolestani. Suon sulle oman tuntemuksesi. Miksi sinä väität tietäväsi mitä abortti toisille on? Itse vaadit muilta kunnioitusta naisten tunteita kohtaan mutta itse määrittelet mitä muut saa tuntea!

Tämä nimelle "lyt"
Et tajua mitä sinulle on tehty. On törkeyden huippu, että miehet alkavat edistää abortteja, ja hallita naisia sillä mitä naisen pitää tuntea tai lähinnä olla tuntematta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
lyt kirjoitti:
Et tajua mitä sinulle on tehty. On törkeyden huippu, että miehet alkavat edistää abortteja, ja hallita naisia sillä mitä naisen pitää tuntea tai lähinnä olla tuntematta.
Ei mulle ole mitään erikoista tehty. Harrastin suojaamatonta seksiä ihan omasta halusta ja tulin raskaaksi. Tyhmä olin, mutta vielä tyhmempää olis ollut jatkaa raskautta kun abortinkin sain. Tämä tapahtui ulkomailla. Kiitollinen olin ku pääsin siitä kusesta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
JohanNyt.Taas kirjoitti:

Tämä nimelle "lyt"
Noin se sossupaatin "miehen" sivupersoona taas vaihtui sopivasti tilanteen mukaan ;DDDDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lyt kirjoitti:

Miksi ihmeessä minä toivoisin naisille kärsimystä? Sinähän sitä toivot!

Aika suuri osa kiihkeistä abortin vastustajista muuten on miehiä? Eikö heidänkin olisi syytä pitää suunsa kiinni, jos minulta sitä edellytät?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiat.asiana kirjoitti:

Aika suuri osa kiihkeistä abortin vastustajista muuten on miehiä? Eikö heidänkin olisi syytä pitää suunsa kiinni, jos minulta sitä edellytät?
Tietenkin siks kun syyllisyyskatkeruudessas toivot että muillakin menee yhtä tai mielellään vielä paskemmin kun sulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
turhatrollatamiehenä kirjoitti:
Tietenkin siks kun syyllisyyskatkeruudessas toivot että muillakin menee yhtä tai mielellään vielä paskemmin kun sulla.
Mistä kummasta minä tunnen sitä syyllisyyttä?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Asiat.asiana kirjoitti:
Mistä kummasta minä tunnen sitä syyllisyyttä?
Taas pitää hädissään teeskennellä yksinkertasta.. :D vai oletko oikeesti?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
ratakiskooesiinvai kirjoitti:
Taas pitää hädissään teeskennellä yksinkertasta.. :D vai oletko oikeesti?
Jos abortti ei ole elämääni koskettanut, miksi tuntisin syyllisyyttä?

Toiseksi, miksi abortista edes pitäisi syyllisyyttä tuntea, jos sen on itselleen perustellut ja se on toteutettu? Kun ihminen on valintansa tehnyt, sen kanssa on elettävä.

Ihmeellinen kuvitelma sinulla, että abortin tarpeellisuuden ymmärtää vain ihminen, jolle on abortti tehty. Koeta tutustua todellisuuteen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiat.asiana kirjoitti:

Eiköhän mies ole se, joka lähes kaiken kärsimyksen tässä maailmassa aiheuttaa

Kun olet mies (ehkä), niin olet automaattisesti siis sitä mieltä, sinulla on muiden miesten tapaan oikeus päättää mikä naisille on parasta. Ei toivottu raskaus ja synnytystyskoneena toimiminen vaiko abortti. Naiselle on vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla. Rutto ja kolera on ne vaihtoehdot. Mies aiheuttaa ongelman ja mies suuressa viisaudessaan on sitten se, jolla sinun mielestäsi on oikeus päättää mitä sille naiselle tapahtuu. Näin te miehet ajattelette.

Naiset on asiantuntijoita ja varsinkin vanhemmat naiset, koska heillä on tietämys siitä, miten kerran tehty päätös vaikuttaa koko elämään.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
lyt kirjoitti:
Eiköhän mies ole se, joka lähes kaiken kärsimyksen tässä maailmassa aiheuttaa

Kun olet mies (ehkä), niin olet automaattisesti siis sitä mieltä, sinulla on muiden miesten tapaan oikeus päättää mikä naisille on parasta. Ei toivottu raskaus ja synnytystyskoneena toimiminen vaiko abortti. Naiselle on vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla. Rutto ja kolera on ne vaihtoehdot. Mies aiheuttaa ongelman ja mies suuressa viisaudessaan on sitten se, jolla sinun mielestäsi on oikeus päättää mitä sille naiselle tapahtuu. Näin te miehet ajattelette.

Naiset on asiantuntijoita ja varsinkin vanhemmat naiset, koska heillä on tietämys siitä, miten kerran tehty päätös vaikuttaa koko elämään.
Seksiä harrastaa useimmiten kaksi ihmistä yhdessä. Raskaus tietenkin realisoituu naiseen.

Abortin tarpeellisuuden määrittelee minusta ensisijaisesti raskaana olija. Toki mieheltäkin voi olla hyvä kysyä, mutta valta on sillä naisella, joka raskaana on.

Iäkkäät naiset ovat asiantuntijoita oman elämänsä suhteen. Ei muiden.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiat.asiana kirjoitti:
Seksiä harrastaa useimmiten kaksi ihmistä yhdessä. Raskaus tietenkin realisoituu naiseen.

Abortin tarpeellisuuden määrittelee minusta ensisijaisesti raskaana olija. Toki mieheltäkin voi olla hyvä kysyä, mutta valta on sillä naisella, joka raskaana on.

Iäkkäät naiset ovat asiantuntijoita oman elämänsä suhteen. Ei muiden.
Mikäs asiantuntija sinä tässä asiassa olet? Et taida olla edes iäkäs nainen.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
lyt kirjoitti:
Mikäs asiantuntija sinä tässä asiassa olet? Et taida olla edes iäkäs nainen.
Onko jokin osa tuosta tekstistäni väärin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Jos abortti ei ole elämääni koskettanut,"

Siis JOS ei ois koskettanu ;) mutta kun on, eihän tollanen hillitön valhejankkaus ja raivokiihko lapsia suojelevia kohtaan mistään muustakaan voi johtua.

" jos sen on itselleen perustellut"

Kun se kylmä "järki" ei vaan vie pois tunteita, kuten syyllisyyttä.

"Ihmeellinen kuvitelma sinulla, että abortin tarpeellisuuden ymmärtää vain ihminen, jolle on abortti tehty. "

Siis mistähän todellisuudedtas taas revit näitä.. Syyt on kaikkien nähtävissä mm. THL:n tilastoissa, ja kertoopa täälläkin monet omiaan, ja niiden tarpeellisuudesta tai pikemminkin tarpeettomuudesta saa jokainen olla sitä mieltä kun haluaa.

"Mikäs asiantuntija sinä tässä asiassa olet?"

Erittäin hyvä kysymys :DDD ja pelkkää kiemurtelua näkyy "yllättäen" tulevan vastauksena ;))
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
niinnimenomaan kirjoitti:
"Jos abortti ei ole elämääni koskettanut,"

Siis JOS ei ois koskettanu ;) mutta kun on, eihän tollanen hillitön valhejankkaus ja raivokiihko lapsia suojelevia kohtaan mistään muustakaan voi johtua.

" jos sen on itselleen perustellut"

Kun se kylmä "järki" ei vaan vie pois tunteita, kuten syyllisyyttä.

"Ihmeellinen kuvitelma sinulla, että abortin tarpeellisuuden ymmärtää vain ihminen, jolle on abortti tehty. "

Siis mistähän todellisuudedtas taas revit näitä.. Syyt on kaikkien nähtävissä mm. THL:n tilastoissa, ja kertoopa täälläkin monet omiaan, ja niiden tarpeellisuudesta tai pikemminkin tarpeettomuudesta saa jokainen olla sitä mieltä kun haluaa.

"Mikäs asiantuntija sinä tässä asiassa olet?"

Erittäin hyvä kysymys :DDD ja pelkkää kiemurtelua näkyy "yllättäen" tulevan vastauksena ;))
Ai jokainen abortin hyväksyväkö on jotenkin abortista traumatisoitunut?

Suomessa ilmeisesti ei siis ole muita abortin hyväksyviä kuin vain abortin tehneet? Vähiinpä on menty.

Normaali ihminen selviää traumoista yli, joko avun kanssa tai ilman. Oletko ajatellut sitä, että JOS joku tosiaankin abortistaan loppuelämäksi sekoaa, taustalla voi olla muita syitä? Esim. tiukka uskonnollisuus, muut mielenterveydenhäiriöt jne,

Millä asiantuntijuudella sinä luennoit? Vaikutat korkeintaan ammattikoulutason ihmiseltä ja kykysi käydä keskustelua on puutteellinen. Mistä se asiantijuutesi siis kumpuaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiat.asiana kirjoitti:
Ai jokainen abortin hyväksyväkö on jotenkin abortista traumatisoitunut?

Suomessa ilmeisesti ei siis ole muita abortin hyväksyviä kuin vain abortin tehneet? Vähiinpä on menty.

Normaali ihminen selviää traumoista yli, joko avun kanssa tai ilman. Oletko ajatellut sitä, että JOS joku tosiaankin abortistaan loppuelämäksi sekoaa, taustalla voi olla muita syitä? Esim. tiukka uskonnollisuus, muut mielenterveydenhäiriöt jne,

Millä asiantuntijuudella sinä luennoit? Vaikutat korkeintaan ammattikoulutason ihmiseltä ja kykysi käydä keskustelua on puutteellinen. Mistä se asiantijuutesi siis kumpuaa?
"Ai jokainen abortin hyväksyväkö on jotenkin abortista traumatisoitunut?" jne.

Näet taas muiden teksteissä sellasta mitä siellä ei ole.

"JOS joku tosiaankin abortistaan loppuelämäksi sekoaa, taustalla voi olla muita syitä?"

Sun rinnakkaistodellisuudessa mitään aborttitraumoja ei ookaan ja niihin on AINA ihan muita syitä :D

"Millä asiantuntijuudella sinä luennoit? Vaikutat korkeintaan ammattikoulutason ihmiseltä ja kykysi käydä keskustelua on puutteellinen. Mistä se asiantijuutesi siis kumpuaa? "

Paatostelee muille se joka näköjään taas ihan vahiongossa vilkas sinne peiliinsä ;D mutta muuthan tässä joutuu laskeutuun jonnekin alhaisemmalle tasolle jos sun kans erehtyy ns. keskusteluihin. Itehän mainostat varmaan pian käynees yliopistookin ja alat pätee sossupaatin tavoin jollain korkeekoulutitteleillä.. tosin kukapa sellasta uskois kelle on jopa alakuolutason biologiakin jääny hämärän peittoon :DDDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mutuhöpöroskaa kirjoitti:
"Ai jokainen abortin hyväksyväkö on jotenkin abortista traumatisoitunut?" jne.

Näet taas muiden teksteissä sellasta mitä siellä ei ole.

"JOS joku tosiaankin abortistaan loppuelämäksi sekoaa, taustalla voi olla muita syitä?"

Sun rinnakkaistodellisuudessa mitään aborttitraumoja ei ookaan ja niihin on AINA ihan muita syitä :D

"Millä asiantuntijuudella sinä luennoit? Vaikutat korkeintaan ammattikoulutason ihmiseltä ja kykysi käydä keskustelua on puutteellinen. Mistä se asiantijuutesi siis kumpuaa? "

Paatostelee muille se joka näköjään taas ihan vahiongossa vilkas sinne peiliinsä ;D mutta muuthan tässä joutuu laskeutuun jonnekin alhaisemmalle tasolle jos sun kans erehtyy ns. keskusteluihin. Itehän mainostat varmaan pian käynees yliopistookin ja alat pätee sossupaatin tavoin jollain korkeekoulutitteleillä.. tosin kukapa sellasta uskois kelle on jopa alakuolutason biologiakin jääny hämärän peittoon :DDDD
Sinä julistat päivät pitkät täällä sitä, miten abortti johtaa traumoihin. Samoin, julistat päivät pitkät sitä, miten abortti johtaa kuusinkertaiseen todennäköisyyteen kuolla. Koomisinta on se, että se tutkimus josta luvun vedät, on jo ajat sitten selitetty tutkimuksen tekijän toimesta väärin tulkituksi! Valehtelet siis härskisti.

Abortti ei johda laajoihin traumatisoituneiden aaltoihin.

Kerroin vain sen, mitä tekstisi sinusta kertovat. Ajoittain olet jäänyt sinne "alakuolutasolle". Kun toista morkkaa kirjoittamisesta, kannattaa vältellä itsekin tekemästä typeriä kirjoitusvirheitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiat.asiana kirjoitti:
Sinä julistat päivät pitkät täällä sitä, miten abortti johtaa traumoihin. Samoin, julistat päivät pitkät sitä, miten abortti johtaa kuusinkertaiseen todennäköisyyteen kuolla. Koomisinta on se, että se tutkimus josta luvun vedät, on jo ajat sitten selitetty tutkimuksen tekijän toimesta väärin tulkituksi! Valehtelet siis härskisti.

Abortti ei johda laajoihin traumatisoituneiden aaltoihin.

Kerroin vain sen, mitä tekstisi sinusta kertovat. Ajoittain olet jäänyt sinne "alakuolutasolle". Kun toista morkkaa kirjoittamisesta, kannattaa vältellä itsekin tekemästä typeriä kirjoitusvirheitä.
"on jo ajat sitten selitetty tutkimuksen tekijän toimesta väärin tulkituksi! "

Kumma kun ei muut oo missään sellasia nähny :DDD missä se tutkija sanoo että tutkimus ois jotenkin virheellinen, tai missä edes tulkinnat ois osotettu vääriks? MIten edes tarvii tulkita, selkeitä tuloksia?

"Abortti ei johda laajoihin traumatisoituneiden aaltoihin. "

Todisteet puuttuu ja lukuisat tutkimukset kertoo ihan päinvastasia. Ja mitä edes on "laajat aallot"?

"Ajoittain olet jäänyt sinne "alakuolutasolle". Kun toista morkkaa kirjoittamisesta, kannattaa vältellä itsekin tekemästä typeriä kirjoitusvirheitä. "

Kukapa se tässäkin rupes ensin räkyttään toisten koulutuksista ja keskustelutaidoista omia mutujaan ja nyt sin on sitten muiden syy ;))) missä mä muuten mistään kirjotusvirheistä jotain sanoin? Näppäilyvirheet (joita helposti tulee kiireessä niille joilla on tän palstan ulkopuolistakin elämää) on täysin eri asia kun keskustelukyvyttömyys. Tämänkin tajuaisit jos et ois jääny sinne aparitasookin alemmas.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Etsin tietoa sieltä joka hoitaa minun sairauksiani muutenkin. Heillä on velvollisuus kertoa miten mikäkin vaikuttaa minuun.

En etsi tietoa ulkomaisilta sivuilta koska minua hoitaa suomalainen terveydenhoito. Myös suomalaisia aborttikokemuksia on kirjoina. Ulkomailla tehdyt abortit voi olla erinlaisia ja vaikeampia kun aborttiin ei pääse niin helposti.Riippuu varmaankin maasta.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Suora kysymys 3

Mistä saa puolueetonta tietoa aborttiin liittyen? Paino sanalla "puolueeton"!

Kysymys pakko esittää, koska mikään tieto ja tutkimus ei teille ckelpaa. Nyt siis omat tiedonlähteet esiin?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta